Topic: Leyland Merkavim
51 posts, 16077 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
ByOnu
1968. LEYLAND MERKAVIM 1-1-2.
1968. LEYLAND HA´ARGAZ 1-1-2.
1968-1969. LEYLAND MERKAVIM 1-1-2.
1968-1969. LEYLAND MERKAVIM 1-2-2.
1968-1969. LEYLAND HA´ARGAZ 1-2-2.
1968. LEYLAND MERKAVIM 1-1-2.
01_1968_MERKAVIM 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (239.67 KB; downloaded 4695 times)
01_1968_MERKAVIM 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.jpg (174.42 KB; downloaded 4646 times)
1968. LEYLAND HA´ARGAZ 1-1-2.
02_1968_HA'ARGAZ 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (274.12 KB; downloaded 4648 times)
02_1968_HA'ARGAZ 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.JPG (109.88 KB; downloaded 4641 times)
1968-1969. LEYLAND MERKAVIM 1-1-2.
03_1968-1969_MERKAVIM 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (219.86 KB; downloaded 4654 times)
03_1968-1969_MERKAVIM 1-1-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.jpg (117.82 KB; downloaded 4640 times)
1968-1969. LEYLAND MERKAVIM 1-2-2.
04_1968-1969_MERKAVIM 1-2-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (272.49 KB; downloaded 4645 times)
04_1968-1969_MERKAVIM 1-2-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.JPG (511.84 KB; downloaded 4647 times)
1968-1969. LEYLAND HA´ARGAZ 1-2-2.
05_1968-1969_HA'ARGAZ 1-2-2_șasiu LEYLAND PANTHER_a.JPG (304.2 KB; downloaded 4641 times)
05_1968-1969_HA'ARGAZ 1-2-2_șasiu LEYLAND PANTHER_b.jpg (405.91 KB; downloaded 4637 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
ByOnu
Pe Magheru
Pe Magheru
Sursa foto: Instagram cont "Bucuresteni"
Screenshot_20210417-033559_Instagram.jpg (1.09 MB; downloaded 4522 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
ADK
O fotografie puțin îndepărtată cu 31 B 7323 (din ce spune utilizatorul, aparent numărul nu se poate descifra, cel de inventar nici atât) pe linia 32, probabil în jurul anului 1970.
Fotografie preluată de pe busphoto.eu, și postată de IKS (link original).
O fotografie puțin îndepărtată cu 31 B 7323 (din ce spune utilizatorul, aparent numărul nu se poate descifra, cel de inventar nici atât) pe linia 32, probabil în jurul anului 1970.
Fotografie preluată de pe busphoto.eu, și postată de IKS (link original).
312469.jpg (119.02 KB; downloaded 4082 times)
- messe
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
messe
Poza facuta vis-a-vis de Sala Palatului, putin mai in fata era magazinul Adam (la parterul blocului care se vede in fotografie).
Poza facuta vis-a-vis de Sala Palatului, putin mai in fata era magazinul Adam (la parterul blocului care se vede in fotografie).
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
anndrei
In aceste autobuze inghetau pasagerii si soferul datorita lipsei de caldura?
In aceste autobuze inghetau pasagerii si soferul datorita lipsei de caldura?
- ADK
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
anndrei
Pentru ca a fost un lot de autobuze produs intr-o tara in care nu exista iarna. Iar aceste autobuze nu aveau caldura.
Pentru ca a fost un lot de autobuze produs intr-o tara in care nu exista iarna. Iar aceste autobuze nu aveau caldura.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
ADK
Având în vedere că tu de regulă, pui niște întrebări sau ai niște expresii de mă lasă cu gura căscată mă gândeam că și fraza asta ai făcut-o în batjocoră. Dar făcând abstracție, probabil lotul acesta de autobuze care au existat în București au fost prevăzute cu instalație de încălzire, rămâne totuși de confirmat de pasionații mai vechi sau de unii șoferi evident acum ieșiți la pensie dacă mai ai norocul să dai de unul...
Având în vedere că tu de regulă, pui niște întrebări sau ai niște expresii de mă lasă cu gura căscată mă gândeam că și fraza asta ai făcut-o în batjocoră. Dar făcând abstracție, probabil lotul acesta de autobuze care au existat în București au fost prevăzute cu instalație de încălzire, rămâne totuși de confirmat de pasionații mai vechi sau de unii șoferi evident acum ieșiți la pensie dacă mai ai norocul să dai de unul...
- messe
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
PTMZ
De la domnul inginer Bucșan:
La autobuzele urbane, încălzirea salonului pasagerilor, se facea, în acele timpuri, printr-o instalație care recirculă gazele fierbinți rezultate din funcționarea motorului.
Nu știu sigur, dar se pare că aceste autobuze LEYLAND MERKAVIM nu aveau prevăzută o astfel de instalație.
ITB a avut în dotare mai multe variante de autobuze ŠKODA 706RTO.
Varianta MEX pentru export avea această instalație.
Varianta MTZ pentru uz intern în Cehoslovacia se exporta doar când nu mai făceau față exportului. Asfel, a ajuns și la ITB un lot din această variantă. În Cehoslovacia era obligatorie, conform legislației rutiere de atunci, dotarea autobuzelor cu instalație proprie pentru încălzirea salonului pasagerilor. Încălzitorul salonului, montat lateral pe stânga autobuzului, era acționat de un motor DIESEL având 19 CP / 14 kW. Acest lucru însemna consum suplimentar de motorină, iar rezolvarea s-a făcut în stil românesc, s-a interzis folosirea acestui echipament.
De la domnul inginer Bucșan:
La autobuzele urbane, încălzirea salonului pasagerilor, se facea, în acele timpuri, printr-o instalație care recirculă gazele fierbinți rezultate din funcționarea motorului.
Nu știu sigur, dar se pare că aceste autobuze LEYLAND MERKAVIM nu aveau prevăzută o astfel de instalație.
ITB a avut în dotare mai multe variante de autobuze ŠKODA 706RTO.
Varianta MEX pentru export avea această instalație.
Varianta MTZ pentru uz intern în Cehoslovacia se exporta doar când nu mai făceau față exportului. Asfel, a ajuns și la ITB un lot din această variantă. În Cehoslovacia era obligatorie, conform legislației rutiere de atunci, dotarea autobuzelor cu instalație proprie pentru încălzirea salonului pasagerilor. Încălzitorul salonului, montat lateral pe stânga autobuzului, era acționat de un motor DIESEL având 19 CP / 14 kW. Acest lucru însemna consum suplimentar de motorină, iar rezolvarea s-a făcut în stil românesc, s-a interzis folosirea acestui echipament.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
ADK
Am găsit și varianta coloră a lui 265, cei drept nu la fel de calitativă dpdv al rezoluției dar valoroasă. Fotografia este capturată din colajul domnului Cornel Sibianul, unde la minutul 7:12 apare și autobuzul 224 care efectuează o stație din linia 32 în anul 1971.
Robert24 wrote here:
O alta fotografie gasita in urma cu ceva ani pe net.
Am găsit și varianta coloră a lui 265, cei drept nu la fel de calitativă dpdv al rezoluției dar valoroasă. Fotografia este capturată din colajul domnului Cornel Sibianul, unde la minutul 7:12 apare și autobuzul 224 care efectuează o stație din linia 32 în anul 1971.
2022-04-01_154025.jpg (117.45 KB; downloaded 3415 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
ADK
Tot în colajul respectiv, nu știu cum am sărit peste autobuzul fotografiat din spate de Andrzej Brzozowski și postat de Tom pe pagina trecută, în varianta coloră din linkul de YT de mai sus.
Tot în colajul respectiv, nu știu cum am sărit peste autobuzul fotografiat din spate de Andrzej Brzozowski și postat de Tom pe pagina trecută, în varianta coloră din linkul de YT de mai sus.
2022-04-13_005915.jpg (119.61 KB; downloaded 3248 times)
- EMDiesel63
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
EMDiesel63
Pentru că mi-ați făcut reclamă, postez link-ul cu videoul dedicat autobuzelor Leyland
Pentru că mi-ați făcut reclamă, postez link-ul cu videoul dedicat autobuzelor Leyland
- ADK
-
Posted:
-
Re: Leyland Merkavim
ADK
Am postat linkul mai sus printr-un URL.
Am postat linkul mai sus printr-un URL.
ADK wrote here:Robert24 wrote here:
O alta fotografie gasita in urma cu ceva ani pe net.
Am găsit și varianta coloră a lui 265, cei drept nu la fel de calitativă dpdv al rezoluției dar valoroasă. Fotografia este capturată din colajul domnului Cornel Sibianul, unde la minutul 7:12 apare și autobuzul 224 care efectuează o stație din linia 32 în anul 1971.
📖 Pagination options