Topic: Știri, noutăți, perspective
656 posts, 287544 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
E vorba de toate SOR-urile, mai puțin cele 8 bucăți pentru liniile 4 și 16 care au fost contractate prin MDRAP.
E vorba de toate SOR-urile, mai puțin cele 8 bucăți pentru liniile 4 și 16 care au fost contractate prin MDRAP.
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
ALEXCFRBV
Am vazut azi pe Menarini 891 in probe venin dinspre Timisu de jos pe la 12:45 pe la Carrefour.
Am vazut azi pe Menarini 891 in probe venin dinspre Timisu de jos pe la 12:45 pe la Carrefour.
- alex83
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
alex83
Daca e vorba de 17B, s-au mai vazut Menarini, de toate lungimile. Vineri a fost 881 (10 metri), cele de 12 metri au mai intrat inlocuind masini defectate, iar cele de 18 intra/intrau in week-end.
Daca e vorba de 17B, s-au mai vazut Menarini, de toate lungimile. Vineri a fost 881 (10 metri), cele de 12 metri au mai intrat inlocuind masini defectate, iar cele de 18 intra/intrau in week-end.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Sursa: Bună Ziua Brașov
Străzile din Braşov de pe care dispare o bandă, azi în Comisia de Circulaţie
Proiectul tehnic de amenajare a unor benzi speciale destinate transportului public a ajuns la stadiul de avizare, după ce în toamna anului trecut, proiectanţii de la Henza Business din Voluntari au prezentat Primăriei Braşov varianta iniţială de amenajare. Astfel, în şedinţa Comisiei de Circulaţie de astăzi va fi analizată propunerea tehnică pentru amenajarea celor 16,26 km de astfel de trasee.
Dacă aceasta corespunde cerinţelor, ar urma să fie aprobată şi apoi lansată licitaţia pentru realizarea lucrărilor, ţinând cont că în vederea derulării investiţiei a fost accesată o finanţare nerambursabilă de 16,6 milioane de lei prin Axa Prioritară 4 a Programului REGIO 2014-2020, Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă. Pentru implementarea proiectului, Primăria ar urma să plătească o cofinanţare de numai 332.718,85 lei.
Conceptul proiectului se referă la implementarea unor măsuri de separare a căii de rulare a mijloacelor de transport public, în scopul creşterii vitezei de deplasare şi diminuării duratei călătoriei. În acelaşi timp sunt vizate măsuri de restricţionare a circulaţiei autoturismelor private prin diminuarea tramei stradale şi descurajarea parcării în zonele aglomerate. Pe scurt, proiectul vizează: restricţionarea circulaţiei autoturismelor şi promovarea (prin dezvoltare) a transportului public ecologic.
Potrivit temei de proiectare, amenajarea benzilor dedicate se va realiza pe carosabilul existent, prin frezarea pe o lăţime de 4 metri şi o adâncime de 6 cm a asfaltului existent şi aşternerea pe o suprafaţă de 23.400 metri pătraţi a unui covor asfaltic nou, colorat, pentru a fi uşor de identificat de participanţii la trafic. Marcajele rutiere se vor reface pe o lungime totală, cumulată, de 39 de km, cu vopsea reflectorizantă. Se vor monta, adiţional semnelor de circulaţie existente, 849 de indicatoare rutiere de avertizare şi informare asupra dispunerii benzii dedicate transportului în comun în cadrul carosabilului, astfel încât vizibilitatea semnalizării rutiere să fie maximă pentru toţi participanţii la trafic.
Arterele vizate
Amenajarea benzilor dedicate se va face pe următoarele trasee:
- Traseul 1: Str. Poienelor, Calea Bucureşti, Str. Toamnei, Str. Hărmanului, B-dul Mihail Kogălniceanu, B-dul Iuliu Maniu, Str. Nicolae Iorga, Str. Lungă, Calea Făgăraşului, Şoseaua Cristianului;
- Traseul 2: Şoseaua Cristianului, Calea Făgăraşului, Str. Lungă, B-dul Eroilor, B-dul 15 Noiembrie, Calea Bucureşti;
- Traseul 3: B-dul Victoriei, pe ambele sensuri.
Sursa: Bună Ziua Brașov
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Dragos31
RATBV S.A. suspendă vineri, 26 martie 2021 şi sâmbătă, 27 martie 2021, timp de câteva ore în fiecare dintre cele două zile, circulația autobuzelor de pe liniile 20 şi 60, care asigură legătura între Livada Poștei și Poiana Brașov, respectiv Poiana Mică – Telegondola Poiana Braşov. Măsura este determinată de desfășurarea la sfârșitul acestei săptămâni, pe Drumul Poienii (DN 1E), a unei competiții automobilistice, respectiv o etapă din Campionatul Naţional de Raliuri.
Astfel, vineri, între orele 17.00 și 21.00, circulația autobuzelor de pe liniile 20 şi 60 va fi oprită. Ultimele plecări din capetele de linii vor fi la orele 17.00, iar de la orele 21.00 circulația revine la programul obișnuit. De asemenea, sâmbătă, între orele 15.00 şi 19.00, nu vor circula autobuzele de pe liniile 20 şi 60: ultimele plecări înainte de blocarea circulaţiei vor fi la orele 15.00, iar de la orele 19.00 se va circula normal.
Sâmbătă, 27 martie 2021, între orele 12.00 şi 22.00, autobuzele de pe linia 50, în capătul de linie Livada Poştei, vor opri la peronul imediat următor faţă de cel obişnuit, zona din faţa Casei Baiulescu fiind rezervată competitorilor.
De menționat și faptul că în zilele şi intervalele orare amintite, toate autobuzele și troleibuzele care intră în capătul de linie Livada Poştei vor face acest lucru prin giratoriul din faţa Casei Armatei (intersecţie Strada Mureşenilor – Bulevardul Eroilor).
Pe parcursul celor două zile, pot apărea și eventuale alte schimbări temporare, determinate de măsurile operative dispuse de agenţii Poliţiei Rutiere pe traseul de concurs. Ne cerem scuze clienţilor noştri pentru disconfortul creat şi îi asigurăm că depunem toate eforturile pentru ca, imediat după finalizarea competiţiei sportive, să reluăm circulaţia potrivit orarelor și traseelor obişnuite.
Sursa: Facebook/RATBV SA - https://www.facebook.com/150501902285918 ... 3003061/
RATBV S.A. suspendă vineri, 26 martie 2021 şi sâmbătă, 27 martie 2021, timp de câteva ore în fiecare dintre cele două zile, circulația autobuzelor de pe liniile 20 şi 60, care asigură legătura între Livada Poștei și Poiana Brașov, respectiv Poiana Mică – Telegondola Poiana Braşov. Măsura este determinată de desfășurarea la sfârșitul acestei săptămâni, pe Drumul Poienii (DN 1E), a unei competiții automobilistice, respectiv o etapă din Campionatul Naţional de Raliuri.
Astfel, vineri, între orele 17.00 și 21.00, circulația autobuzelor de pe liniile 20 şi 60 va fi oprită. Ultimele plecări din capetele de linii vor fi la orele 17.00, iar de la orele 21.00 circulația revine la programul obișnuit. De asemenea, sâmbătă, între orele 15.00 şi 19.00, nu vor circula autobuzele de pe liniile 20 şi 60: ultimele plecări înainte de blocarea circulaţiei vor fi la orele 15.00, iar de la orele 19.00 se va circula normal.
Sâmbătă, 27 martie 2021, între orele 12.00 şi 22.00, autobuzele de pe linia 50, în capătul de linie Livada Poştei, vor opri la peronul imediat următor faţă de cel obişnuit, zona din faţa Casei Baiulescu fiind rezervată competitorilor.
De menționat și faptul că în zilele şi intervalele orare amintite, toate autobuzele și troleibuzele care intră în capătul de linie Livada Poştei vor face acest lucru prin giratoriul din faţa Casei Armatei (intersecţie Strada Mureşenilor – Bulevardul Eroilor).
Pe parcursul celor două zile, pot apărea și eventuale alte schimbări temporare, determinate de măsurile operative dispuse de agenţii Poliţiei Rutiere pe traseul de concurs. Ne cerem scuze clienţilor noştri pentru disconfortul creat şi îi asigurăm că depunem toate eforturile pentru ca, imediat după finalizarea competiţiei sportive, să reluăm circulaţia potrivit orarelor și traseelor obişnuite.
Sursa: Facebook/RATBV SA - https://www.facebook.com/150501902285918 ... 3003061/
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Sursa: Brașov Metropolitan
RATBV a transmis Consiliului Local Brașov o informare privind actualizarea programului de transport public de călători în municipiul Brașov.
Conform documentului amintit, din 15 martie este desființată linia 19 (Noua – Ocolitoarea Brașovului – Triaj).
„Linia 19 cuprinde în programul de transport o singură cursă ce se execută la ora de vârf de dimineaţă din zilele lucrătoare. Numărul de utilizatori ai Liniei 19 este aproape inexistent astfel încât alocarea în continuare a unui autobuz cu şofer în intervalul orar de vârf, pentru acest traseu, se dovedeşte a fi o măsură ineficientă”, se arată în informarea transmisă Consiliului Local Brașov.
Pe de altă parte, în informarea amintită se arată că din 22 martie a fost programată creșterea frecvenței de circulație pe liniile 7, 8, 25 și 36 „ca urmare a identificării unor creşteri ale fluxurilor de călători în intervalele orare de vârf ale zilelor lucrătoare, în vederea asigurării distanţării călătorilor în mijloacelede transport public”.
Ce măsuri au fost stabilite pentru cele patru linii:
1) Linia 7, Roman – Rulmentul: 8 curse suplimentare / zi, prin introducerea celui de–al 4–lea vehicul la orele de vârf din zilele lucrătoare; rezultă cca. 2654 km/lună în plus.
2) Linia 8, Saturn – Rulmentul: 8 curse suplimentare / zi, prin introducerea celui de–al 9–lea vehicul la orele de vârf din zilele lucrătoare; rezultă cca. 2352 km/lună în plus.
3) Linia 25, Avantgarden – Roman: 7 curse suplimentare / zi, prin introducerea celui de–al 3–lea autobuz la orele de vârf din zilele lucrătoare. Prelungirea până la terminalul Roman a curselor care se execută în prezent pe tronsonul Avantgarden – Gara Braşov. Astfel din 8 curse/zi lucrătoare care întorc la Gara Braşov vor rezulta 7 curse care vor întoarce la Roman, respectiv din 20 curse / zi weekend care întorc la Gara Braşov vor rezulta 13 curse care vor întoarce la Roman. . Modificările de mai sus presupun efectuarea a cca. 4461 km suplimentari/lună.
4) Linia 36, Independenţei – Livada Poștei: 9 curse suplimentare / zi, prin introducerea celui de–al 7–lea vehicul la orele de vârf din zilele lucrătoare; rezultă cca. 2136 km/lună în plus.
Liniile 5 sau 17, în continuare, aglomerate
Pentru alte linii aglomerate din Brașov, cum sunt, de exemplu, 5 sau 17 nu au fost propuse măsuri de reducere a aglomerației. În aceste condiții, în special la orele de vârf, pe cele două rute, pasagerilor le va fi imposibil să stea la mai mult de un metru distanță de „vecin”, mai ales când pe traseu sunt scoase autobuze scurte, de 12 m. De asemenea, imposibilă devine respectarea indicației care prevede că pasagerii se pot așeza numai pe scaunele pe care scrie „recomandat”.
Sursa: Brașov Metropolitan
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Momentan nu s-a suplimentat nimic, de aceea nici nu am postat informarea.
Momentan nu s-a suplimentat nimic, de aceea nici nu am postat informarea.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
ByOnu
Noutati?
PTMZ wrote:
Străzile din Braşov de pe care dispare o bandă, azi în Comisia de Circulaţie ...
Noutati?
- SPA29
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
SPA29
Da, inca nu a disparut nici mizeria de pe marginea drumului, in urma iernii care nu se da plecata din Brasov. Cam 90% ce apare in "presa" e gargara, sa nu zic propaganda. Candva vor demara si treaba asta.
Da, inca nu a disparut nici mizeria de pe marginea drumului, in urma iernii care nu se da plecata din Brasov. Cam 90% ce apare in "presa" e gargara, sa nu zic propaganda. Candva vor demara si treaba asta.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Nu știu ce benzi "dedicate" vor ei să facă când imediat pe trotuar, pe majoritatea arterelor vizate, sunt parcări. Mai mult de niște vopsea colorată tip Boc și poate niște stâlpișori nu au de făcut. Dar dă bine la imagine, "benzi dedicate pentru transportul public".
Nu știu ce benzi "dedicate" vor ei să facă când imediat pe trotuar, pe majoritatea arterelor vizate, sunt parcări. Mai mult de niște vopsea colorată tip Boc și poate niște stâlpișori nu au de făcut. Dar dă bine la imagine, "benzi dedicate pentru transportul public".
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
ByOnu
Ok, va trebui sa intervina un moderator sa mute discutia, e inevitabil acum. Asa ca voi continua aici:
As zice ca depinde, Andrei. In sensul ca si in Bucuresti ne confruntam cu o problema similara. Pe principiul asta nu mai facem benzi nicaieri. La o adica s-ar putea sa fim nevoiti sa acceptam compromisul accesarii locurilor de parcare pe banda bus. Dar una e o masina care parcheaza, alta e sa se circule constant pe o banda.
Ok, va trebui sa intervina un moderator sa mute discutia, e inevitabil acum. Asa ca voi continua aici:
As zice ca depinde, Andrei. In sensul ca si in Bucuresti ne confruntam cu o problema similara. Pe principiul asta nu mai facem benzi nicaieri. La o adica s-ar putea sa fim nevoiti sa acceptam compromisul accesarii locurilor de parcare pe banda bus. Dar una e o masina care parcheaza, alta e sa se circule constant pe o banda.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Benzile dedicate pe care mi le imaginez eu sunt exact ca pistele de biciclete de pe Victoriei din București: separate total de traficul auto cu borduri sau stâlpișori (mi-e indiferent) fiind permisă „tăierea” benzii doar pentru accesul mașinilor pe străduțele lăturalnice. Fără absolut nicio parcare pentru mașini pe trotuar. Că așa merge frumos melteanul pe banda de bus pe motiv că „parchez mașina bo$$ imediat mai în față”, dar de fapt ciu-ciu că fentează traficul. Asta este perspectiva mea.
Pe deasupra, dpmdv, benzile pentru TP propuse mi se par absolut inutile, praf în ochi pentru electorat. Vârf de trafic când se merge la școală nu prea mai există, dar și când exista nu vă imaginați că erau coloane de nu știu câți kilometri de era totul blocat cu orele. Nicidecum. Valorile de trafic mai crescute erau (repet, vorbesc strict de arterele pe care se dorește a se da cu pensula pe asfalt) la „Trei Alimentări” (intersecția Calea București - Toamnei - Zizinului - 15 Noiembrie, sens Calea București -> Str. Toamnei). În rest, faptul că stai poate la 2 semafoare în loc de unul nu mi se pare un capăt de țară, până la urmă tu ca și călător trebuie să-ți iei o marjă de timp +- 10 minute în atingerea destinației. Dacă începi lucrul la 8:00 și autobuzul îți ajungea la 7:55, dar fusese 5-10 minute prin trafic, ghinion. A, nici să nu mai vorbim de ce slalomuri trebuie să facă autobuzele în Centrul Civic, de pe banda 1 pe 3 la CEC, apoi de pe 3 înapoi pe 1, ca după Meșotă să revi pe 3 și să te încadrezi la Camera de Comerț înapoi pe 1. O fi având Boc bulevarde vopsite în 3 culori, dar asta nu înseamnă că același rahao trebuie făcut și aici. Iar pe Victoriei unde ai 3 benzi pe sens și de-abia îți trec 2-3 mașini pe minut trebuie benzi colorate...
Nu știu. Eu ca locuitor al mirificului ăstuia de oraș nu văd rolul în a avea niște vopsea în plus pe străzi. Că până la urmă asta era manevra scripcărelului, de a mai da un contract de asfaltări prietenilor de la Recon și unul pentru marcaje Comprestului. Nu încurajez mersul cu mașina, tocmai azi mi-am reînnoit abonamentul „dă” student, dar ceea ce se vrea a se face este peste puterea creierului meu de a înțelege.
Benzile dedicate pe care mi le imaginez eu sunt exact ca pistele de biciclete de pe Victoriei din București: separate total de traficul auto cu borduri sau stâlpișori (mi-e indiferent) fiind permisă „tăierea” benzii doar pentru accesul mașinilor pe străduțele lăturalnice. Fără absolut nicio parcare pentru mașini pe trotuar. Că așa merge frumos melteanul pe banda de bus pe motiv că „parchez mașina bo$$ imediat mai în față”, dar de fapt ciu-ciu că fentează traficul. Asta este perspectiva mea.
Pe deasupra, dpmdv, benzile pentru TP propuse mi se par absolut inutile, praf în ochi pentru electorat. Vârf de trafic când se merge la școală nu prea mai există, dar și când exista nu vă imaginați că erau coloane de nu știu câți kilometri de era totul blocat cu orele. Nicidecum. Valorile de trafic mai crescute erau (repet, vorbesc strict de arterele pe care se dorește a se da cu pensula pe asfalt) la „Trei Alimentări” (intersecția Calea București - Toamnei - Zizinului - 15 Noiembrie, sens Calea București -> Str. Toamnei). În rest, faptul că stai poate la 2 semafoare în loc de unul nu mi se pare un capăt de țară, până la urmă tu ca și călător trebuie să-ți iei o marjă de timp +- 10 minute în atingerea destinației. Dacă începi lucrul la 8:00 și autobuzul îți ajungea la 7:55, dar fusese 5-10 minute prin trafic, ghinion. A, nici să nu mai vorbim de ce slalomuri trebuie să facă autobuzele în Centrul Civic, de pe banda 1 pe 3 la CEC, apoi de pe 3 înapoi pe 1, ca după Meșotă să revi pe 3 și să te încadrezi la Camera de Comerț înapoi pe 1. O fi având Boc bulevarde vopsite în 3 culori, dar asta nu înseamnă că același rahao trebuie făcut și aici. Iar pe Victoriei unde ai 3 benzi pe sens și de-abia îți trec 2-3 mașini pe minut trebuie benzi colorate...
Nu știu. Eu ca locuitor al mirificului ăstuia de oraș nu văd rolul în a avea niște vopsea în plus pe străzi. Că până la urmă asta era manevra scripcărelului, de a mai da un contract de asfaltări prietenilor de la Recon și unul pentru marcaje Comprestului. Nu încurajez mersul cu mașina, tocmai azi mi-am reînnoit abonamentul „dă” student, dar ceea ce se vrea a se face este peste puterea creierului meu de a înțelege.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
cris_m
Bun dar ce te faci cu benzile tale separate daca ti se strica un autobuz/troleu pe ele sau mai rau iti parcheaza un agarici pe culoar/in parcarea de langa culoar? Si nu vorbesc din auzite, e din ce am observat niste luni bune pe Maniu in fata facultatii mele. Am pus si o poza pe forum la un moment dat.
Bun dar ce te faci cu benzile tale separate daca ti se strica un autobuz/troleu pe ele sau mai rau iti parcheaza un agarici pe culoar/in parcarea de langa culoar? Si nu vorbesc din auzite, e din ce am observat niste luni bune pe Maniu in fata facultatii mele. Am pus si o poza pe forum la un moment dat.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Dacă nu le separi într-un fel de restul traficului, n-ai făcut nimic. Doar ai cheltuit niște bani aiurea.
Dacă nu le separi într-un fel de restul traficului, n-ai făcut nimic. Doar ai cheltuit niște bani aiurea.
📖 Pagination options