Topic: Repartizarea autobuzelor
1254 posts, 365279 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
Da, nu stiu cat de imprastiate vor fi hibridele, dar Bujoreni revine la normalul electric.
Da, nu stiu cat de imprastiate vor fi hibridele, dar Bujoreni revine la normalul electric.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
ByOnu
Doamne ajuta pentru un Bucuresti in care nu vom mai baga vreodata diesel in unitati de exploatare electrice!!!
Daca ar reface Pipera, le-ar putea duce fix acolo. Nordul orasului si asa este dependent de diesel, deci macar ar fi la locul potrivit.
Doamne ajuta pentru un Bucuresti in care nu vom mai baga vreodata diesel in unitati de exploatare electrice!!!
Daca ar reface Pipera, le-ar putea duce fix acolo. Nordul orasului si asa este dependent de diesel, deci macar ar fi la locul potrivit.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
Ducerea celor 130 hibride la Bujoreni a avut mai multe ratiuni, doar cea care spune ca toate sa fie intr-un loc mi se pare singura logica, fiind normal foarte bine sa ai parc unitar intr-o singura baza, optimizezi la maxim intretinerea, repartizarea, serviceul etc. Dar celelalte motive au fost jenante, primul a fost ca sunt electrice, aici nu mai comentez mai departe . Al doilea a fost ca la exploatare transport electric nu au primit de mult timp vehicule noi, ultimele fiind cele 100 de Irisbus din 2006-2007, si ca trebuie sa aiba si ei ceva nou, iar o aberatie facuta sa acopere incompetenta de a duce la final toate planurile si procedurile de achizitie a autobuzelor electrice.
Cele 130 cu siguranta nu ar trebui imprastiate, mai ales ca minim 4 ani trebuie sa stea pe traseele actuale. Le-as vedea la Militari si Nordului.
Ducerea celor 130 hibride la Bujoreni a avut mai multe ratiuni, doar cea care spune ca toate sa fie intr-un loc mi se pare singura logica, fiind normal foarte bine sa ai parc unitar intr-o singura baza, optimizezi la maxim intretinerea, repartizarea, serviceul etc. Dar celelalte motive au fost jenante, primul a fost ca sunt electrice, aici nu mai comentez mai departe . Al doilea a fost ca la exploatare transport electric nu au primit de mult timp vehicule noi, ultimele fiind cele 100 de Irisbus din 2006-2007, si ca trebuie sa aiba si ei ceva nou, iar o aberatie facuta sa acopere incompetenta de a duce la final toate planurile si procedurile de achizitie a autobuzelor electrice.
Cele 130 cu siguranta nu ar trebui imprastiate, mai ales ca minim 4 ani trebuie sa stea pe traseele actuale. Le-as vedea la Militari si Nordului.
- Robert24
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Stefan28
Titan folosește la capacitate aproape maximă astăzi articulatele... Din 30 câte sunt, 27 sunt pe 335...
Titan folosește la capacitate aproape maximă astăzi articulatele... Din 30 câte sunt, 27 sunt pe 335...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
Folosirea Kenturilor la capacitate maxima este o decizie logica si eficienta, nu doar pe 335.
Folosirea Kenturilor la capacitate maxima este o decizie logica si eficienta, nu doar pe 335.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
In sfarsit! O luna de zile le-a luat sa le scoata pe aproape toate la traseu. Pana acum rar cand depaseau 22 de articulate la traseu...
In sfarsit! O luna de zile le-a luat sa le scoata pe aproape toate la traseu. Pana acum rar cand depaseau 22 de articulate la traseu...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
Mai urmeaza ceva noutati destul de curand, cei care tin minte ziua de 10 martie 2011 stiu despre ce e vorba.
Mai urmeaza ceva noutati destul de curand, cei care tin minte ziua de 10 martie 2011 stiu despre ce e vorba.
- Stefan28
-
Posted:
-
- dany
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
dany
Detaliaza si tu, nu ne lasa in suspans
Utilizator anonim wrote:
Mai urmeaza ceva noutati destul de curand, cei care tin minte ziua de 10 martie 2011 stiu despre ce e vorba.
Detaliaza si tu, nu ne lasa in suspans
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Chev Celios
Si eu am inteles ca in viitorul cat de apropiat urmeaza niste mutari de trupe pentru a mai reduce niste costuri cu chiriile, STB urmand sa isi foloseasca spatiile pe care le detine PMB la maxim.
Si eu am inteles ca in viitorul cat de apropiat urmeaza niste mutari de trupe pentru a mai reduce niste costuri cu chiriile, STB urmand sa isi foloseasca spatiile pe care le detine PMB la maxim.
- Adiola1972
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Adiola1972
Într-adevăr, pe 10 martie 2011, îmi aduc aminte perfect faptul că toate liniile urbane aveau toate turele în traseu cu Mercedes Citaro 3 și 4, mai puțin 162 și alte 3 linii, care au trecut și ele la MBC 3 și 4 în data de 01.12.2012! Acum, dacă dispar din peisaj probabil MBC Euro 3, ce mașini vor apărea în schimb......chiar sunt curios
Într-adevăr, pe 10 martie 2011, îmi aduc aminte perfect faptul că toate liniile urbane aveau toate turele în traseu cu Mercedes Citaro 3 și 4, mai puțin 162 și alte 3 linii, care au trecut și ele la MBC 3 și 4 în data de 01.12.2012! Acum, dacă dispar din peisaj probabil MBC Euro 3, ce mașini vor apărea în schimb......chiar sunt curios
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
ADK
Decizie luată cam peste noapte cu data de 10.03.2011, șoferii trezindu-se titulari pe Citaro transferate de la alte garaje. Și ca deobicei, dacă e vorba de retragerea măcar parțială a E3, nu vor fi înlocuite cu nimic, că n-au cu ce. Cel mai probabil vor fi retrase doar de la unele garaje, care au uzură tehnică și estetică destul de avansată, în special Obregia e unul dintre garaje care din punctul meu de vedere le are printre cele mai uzate tehnic, fiindcă țineau și țin motoarele pornite de la ora 4-5 dimineața până la 11, 12 noaptea, fără să le oprească nici măcar la capăt de linie. Iar cele doar cu caroseria bună vor lua calea transformărilor în GNC/electrice/troleibuze/utilitare, iar dacă mai rămâne ceva, vândute altor operatori din țară, dacă se consideră oportună situația, sau donate (decât casate), dacă PMB crede că face o afacere bună ca cu cele 2 Citaro ajunse la Chișinău, care citez totuși ”autobuze de 20 de ani” (replica unui consătean când le-a observat, mă gândesc că LIAZ/Ikarus aveau vreo 5-60 ani după judecata dânsului).
Decizie luată cam peste noapte cu data de 10.03.2011, șoferii trezindu-se titulari pe Citaro transferate de la alte garaje. Și ca deobicei, dacă e vorba de retragerea măcar parțială a E3, nu vor fi înlocuite cu nimic, că n-au cu ce. Cel mai probabil vor fi retrase doar de la unele garaje, care au uzură tehnică și estetică destul de avansată, în special Obregia e unul dintre garaje care din punctul meu de vedere le are printre cele mai uzate tehnic, fiindcă țineau și țin motoarele pornite de la ora 4-5 dimineața până la 11, 12 noaptea, fără să le oprească nici măcar la capăt de linie. Iar cele doar cu caroseria bună vor lua calea transformărilor în GNC/electrice/troleibuze/utilitare, iar dacă mai rămâne ceva, vândute altor operatori din țară, dacă se consideră oportună situația, sau donate (decât casate), dacă PMB crede că face o afacere bună ca cu cele 2 Citaro ajunse la Chișinău, care citez totuși ”autobuze de 20 de ani” (replica unui consătean când le-a observat, mă gândesc că LIAZ/Ikarus aveau vreo 5-60 ani după judecata dânsului).
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Valentin
#Adiola
#ADK
Avem 530 de autobuze noi (se pot considera aproape noi Otokarele in comparatie cu Mercedes Citaro E3), astea se pun in loc, mai mult sau mai putin, dat fiind ca se pot tria si lasa cele mai bune dintre cele E3, dar asta sa fie problema...la autobuze unde avem un parc mult mai "tânăr" fata de zona transportului electric nepoluant (care ar trebui sa fie prioritar...), asteptam cu interes si niste autobuze electrice, daca vom mai vedea vreo licitatie in sensul asta...
#Adiola
#ADK
Avem 530 de autobuze noi (se pot considera aproape noi Otokarele in comparatie cu Mercedes Citaro E3), astea se pun in loc, mai mult sau mai putin, dat fiind ca se pot tria si lasa cele mai bune dintre cele E3, dar asta sa fie problema...la autobuze unde avem un parc mult mai "tânăr" fata de zona transportului electric nepoluant (care ar trebui sa fie prioritar...), asteptam cu interes si niste autobuze electrice, daca vom mai vedea vreo licitatie in sensul asta...
📖 Pagination options