Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii dupa finalizarea lucrarilor

22 posts, 5606 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa finalizarea lucrarilor cris_m

Asa, sa vedem dovada de incompetenta si risipa crasa din partea primariei de sector. Pe scurt, baietii s-au gandit ca pe langa refacerea trotuarului cu dale rosii (aici de acord, era deteriorat/carpit cel vechi), sa refaca parcarile in spic de la Campia Libertatii la piata Ramnicul Sarat. Si nu oricum, ci spargand fundatia de beton si asternand asfalt chior, ca sa aiba ce schimba peste nici 2 ani. Nu mai spun ca parcarile vor fi perpendiculare, in ciuda spatiului ingust si a faptului ca se parcheaza mai greu perpendicular decat in spic. Dar na, asta se intampla cand lasi "specialistii" sa isi faca treaba. Poporul evident va fi fericit ca le-a facut primaria parcare ieftina comparativ cu cea retrocedata unde tarifele inteleg ca ajung la 1500 lei/an/loc... Bonus, in statia autobuzelor de la Titan catre pod a fost montata o banca in mijlocul trotuarului  :headbash:
DSC_6265.jpg (1.47 MB; downloaded 1689 times)
DSC_6268.jpg (1.37 MB; downloaded 1688 times)
DSC_6269.jpg (1.13 MB; downloaded 1688 times)
DSC_6270.jpg (1.53 MB; downloaded 1687 times)
Aici geniile intergalactice se vor chinui cu siguranta sa faca un loc de parcare
DSC_6271.jpg (1.37 MB; downloaded 1689 times)
Evident s-a ciupit din trunchiul pomului, da-l in ma-sa, oricum nu vocifereaza
DSC_6272.jpg (1.29 MB; downloaded 1689 times)
DSC_6273.jpg (1.79 MB; downloaded 1690 times)
Cam asa arata inainte parcarea, a se vedea betonul din parcare
DSC_6276.jpg (1.51 MB; downloaded 1692 times)
Bonusul
DSC_6287.jpg (1.16 MB; downloaded 1690 times)

 


Re: Discutii dupa finalizarea lucrarilor Bogdan MD

Eu am alta dilema. Pista de bicicleta (ilegala cum era) unde a disparut?

 


Re: Discutii dupa finalizarea lucrarilor shoppy

Pai limba aceea de beton dintre pavele si parcare este pista, si pare sa fie legala pentru ca este despartita cu bordura de trotuar.

 


Re: Discutii dupa finalizarea lucrarilor cris_m

Pista e in continuare la fel de ilegala, inca sunt semne de interzis biciclete....

 


Re: Discutii dupa finalizarea lucrarilor cris_m

Sa vedem cum au evoluat maretele lucrari sectoriste. Locurile perpendiculare au devenit brusc... tot in spic. Ba mai mult, nu s-au creat prea multe locuri noi, doar s-a ciuntit spatiu verde la greu si s-au stricat parcari de beton foarte ok. Nasol e ca s-au apucat acum si de partea cu mall-ul, momentan doar vis-a-vis de piata Ramnicu Sarat. Nu m-am lamurit, Rebreanu a fost preluat de PS 3 de la PMB de s-au apucat de chestiile astea? E normal ca o lucrare finalizata de nici 6 ani sa fie asa ciuntita? Sigur ca pavajul original era muci, perfect de acord, dar interventia asta mie unul mi se pare cel putin ilegala.
20210331_165918-1612x1209.jpg (651.62 KB; downloaded 1433 times)
20210331_170222-1612x1209.jpg (561.24 KB; downloaded 1433 times)
20210331_165958-1612x1209.jpg (718.04 KB; downloaded 1432 times)
20210331_165949-1612x1209.jpg (827.21 KB; downloaded 1432 times)
20210331_165920-1612x1209.jpg (721.22 KB; downloaded 1432 times)

 


Re: Discutii dupa finalizarea lucrarilor bgd70

Vad ca au pastrat pista de biciclete, acum chiar e mai lata. Poate asa va fi deschisa de cei de la Politia Rutiera. Legat de parcari, e stilul lui Negoita sa ia din spatiul verde ca sa le faca, asa e in multe locuri din sector.

 


Re: Discutii dupa finalizarea lucrarilor cris_m

Mie la ochi nu mi se pare mai lata, dar daca vrei pot sa ma duc maine sa masor exact. Problema nu era latimea ci ca nu are ce cauta asa pe trotuar si ca la un moment dat "taie" trotuarul pe diagonala sau traverseaza alveolele de autobuz...

 


Re: Discutii dupa finalizarea lucrarilor bgd70

Poate mi se pare mie din poze ca e mai lata, stiu ca inainte era destul de ingusta. Legat de faptul ca traverseaza alveolele de autobuz, personal nu vad o problema, cat timp biciclistii trebuie sa cedeze trecerea autobuzelor. E un compromis, in lipsa de spatiu. O situatie similara este pe pista de pe Splaiul Unirii; acolo unde sunt statii de autobuz, pista de biciclete de pe prima banda se intrerupe si are un cedeaza trecerea, apoi reincepe marcajul pentru pista.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use