Topic: Știri, noutăți, perspective
656 posts, 287234 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Știri, noutăți, perspective
Gabi23
Cursa trăsniților suspendă cursele RAT spre Poiana Brașov
Dacă v-ați făcut planuri să mergeți în Poiana Brașov cu autobuzul, ar fi bine să vă reorientați către alt mijloc de transport. RAT Brașov anunță întreruperea circulației liniei 20, sâmbătă, în intervalul 16.00 - 18.00.
Autobuzul cu numărul 20, care circulă între Livada Poștei și Poiana Brașov nu va circula sâmbătă, timp de trei ore.
"Întreruperea circulației pe linia 20 este determinată de desfășurarea, pe Strada Åžirul Livezii, a celei de-a treia ediții anuale de vară a evenimentului caritabil «Cursa Trăsniților»" - concurs de coborare cu vehicule construite de participanți", a spus Silviu Åžtefan, purtător de cuvânt la RAT Brașov.
Plecările ultimelor autobuze din cele două capete de linie înainte de oprirea circulației sunt programate la ora 15.30. Mijloacele de transport în comun ale RAT Brașov își vor relua circulația, după ora 18.00, conform graficului de circulație a afișat în stații și pe site-ul http://www.ratbv.ro.
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Cu ... 70379.html
Cursa trăsniților suspendă cursele RAT spre Poiana Brașov
Dacă v-ați făcut planuri să mergeți în Poiana Brașov cu autobuzul, ar fi bine să vă reorientați către alt mijloc de transport. RAT Brașov anunță întreruperea circulației liniei 20, sâmbătă, în intervalul 16.00 - 18.00.
Autobuzul cu numărul 20, care circulă între Livada Poștei și Poiana Brașov nu va circula sâmbătă, timp de trei ore.
"Întreruperea circulației pe linia 20 este determinată de desfășurarea, pe Strada Åžirul Livezii, a celei de-a treia ediții anuale de vară a evenimentului caritabil «Cursa Trăsniților»" - concurs de coborare cu vehicule construite de participanți", a spus Silviu Åžtefan, purtător de cuvânt la RAT Brașov.
Plecările ultimelor autobuze din cele două capete de linie înainte de oprirea circulației sunt programate la ora 15.30. Mijloacele de transport în comun ale RAT Brașov își vor relua circulația, după ora 18.00, conform graficului de circulație a afișat în stații și pe site-ul http://www.ratbv.ro.
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Cu ... 70379.html
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Autobuze mai multe pe traseu, la Braşov, începând de luni
Autobuzele vor circula mai des începând de luni. Pentru că începe şcoala, Regia Autonomă de Transport Braşov a reintrodus programul obişnuit de circulaţie. Pe 19 dintre cele 40 de trasee va creşte frecvenţa mijloacelor de transport în comun. Astfel, la orele de vârf, pe liniile 5 şi 6, timpul între două sosiri în staţie va fi de cinci minute, iar pe liniile 8, 17 şi 22, de exemplu, frecvenţa va fi de şase minute. Noul program de circulaţie al mijloacelor de transport în comun poate fi găsit pe site-ul www. ratbv. ro, la secţiunea „Trasee şi orare", începând de sâmbătă.
Sursa: Realitatea.net
http://www.realitatea.net/autobuze-mai- ... 43652.html
Autobuze mai multe pe traseu, la Braşov, începând de luni
Autobuzele vor circula mai des începând de luni. Pentru că începe şcoala, Regia Autonomă de Transport Braşov a reintrodus programul obişnuit de circulaţie. Pe 19 dintre cele 40 de trasee va creşte frecvenţa mijloacelor de transport în comun. Astfel, la orele de vârf, pe liniile 5 şi 6, timpul între două sosiri în staţie va fi de cinci minute, iar pe liniile 8, 17 şi 22, de exemplu, frecvenţa va fi de şase minute. Noul program de circulaţie al mijloacelor de transport în comun poate fi găsit pe site-ul www. ratbv. ro, la secţiunea „Trasee şi orare", începând de sâmbătă.
Sursa: Realitatea.net
http://www.realitatea.net/autobuze-mai- ... 43652.html
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Nu stiu ce sorti de izbanda are aceasta linie in forma descrisa, avand in vedere ca nici in perioada cat a circulat "experimental" pana la Cotul Donului (adica pana aproape de iesirea din Timisul de Sus) nu a avut vreun succes. Mi-e greu sa cred ca acum vor da buzna calatorii cand ma uit ca a fost amputata o importanta parte din traseul initial, astfel ca acum se vor rata si mai bine potentialii calatori, pentru ca de la halta Timisul de Jos si pana la benzinaria respectiva e mai putin de un kilometru. Zona de case din Timisul de Jos este nesemnificativa prin comparatie cu cea Timisul de Sus, iar sa arzi motorina degeaba pentru niste popasuri (putine ca numar), restaurante de sosea, mini-hoteluri si ici-colo, o casa, hai doua, mi se pare inca un exemplu de gandire "progresista si inovativa", mai ales dupa demonstratia "inginereasca" de numerotare a troleibuzelor recent aduse in Brasov.
Nu cred nici ca amatorii de drumetii se vor incumeta sa mearga cu noua linie, pentru ca, in principiu, o drumetie (e.g. montana) in zona se face pe jos, ca asta-i e rostul, pana la urma.
Nu stiu ce sorti de izbanda are aceasta linie in forma descrisa, avand in vedere ca nici in perioada cat a circulat "experimental" pana la Cotul Donului (adica pana aproape de iesirea din Timisul de Sus) nu a avut vreun succes. Mi-e greu sa cred ca acum vor da buzna calatorii cand ma uit ca a fost amputata o importanta parte din traseul initial, astfel ca acum se vor rata si mai bine potentialii calatori, pentru ca de la halta Timisul de Jos si pana la benzinaria respectiva e mai putin de un kilometru. Zona de case din Timisul de Jos este nesemnificativa prin comparatie cu cea Timisul de Sus, iar sa arzi motorina degeaba pentru niste popasuri (putine ca numar), restaurante de sosea, mini-hoteluri si ici-colo, o casa, hai doua, mi se pare inca un exemplu de gandire "progresista si inovativa", mai ales dupa demonstratia "inginereasca" de numerotare a troleibuzelor recent aduse in Brasov.
Nu cred nici ca amatorii de drumetii se vor incumeta sa mearga cu noua linie, pentru ca, in principiu, o drumetie (e.g. montana) in zona se face pe jos, ca asta-i e rostul, pana la urma.
Infiintare linie 17 barat
25/01/2011
RAT infiinteaza linia 17 barat, incepand din 31 ianuarie 2011.
Începând cu data 31 ianuarie 2011, Regia Autonoma de Transport Brasov înfiinteaza linia 17 barat, al carui traseu va fi cuprins între capatul de linie "Roman" si Timisul de Jos (capat linie - Benzinarie "Petrom"). Linia este înfiintata experimental, la solicitarea unui mare numar de cetateni care locuiesc în zonele Timisul de Jos si Dâmbu Morii. Lungimea totala a traseului (dus-întors) este de 18,8 kilometri si va fi deservit în zilele lucratoare cu câte sapte curse pe zi. Autobuzele care vor circula pe linia 17 barat vor parcurge urmatorul traseu: Roman - strada Poienelor - Calea Bucuresti - DN 1 - Timisul de Jos si retur. Calatoria pe aceasta linie se taxeaza cu bilete similare celorlate curse locale, în valoare de 1,5 lei/calatorie, care se pot achizitiona de la toate casele de bilete sau de la soferii care vor parcurge traseul liniei 17 barat. Conducerea RAT recomanda celor care folosesc frecvent aceasta linie de transport în comun sa-si achizitioneze abonamente, a caror valoare pentru o linie este de 35 de lei/lunar. Autobuzele care vor circula pe aceasta linie vor opri în urmatoarele statii, care au fost amenajate si semnalizate: Dus: Roman - Praktiker - Metro - Aurora - Pantex - Dâmbul Morii - Facultativa - Halta Timisul de Jos - Benzinarie Petrom; Întors: Benzinarie Petrom - Halta Timisul de Jos - Facultativa - Dâmbul Morii - Pantex - Aurora - Selgros - Carrefour - Roman. Cursele din capatul de linie "Roman" vor pleca la orele: 6.00, 7.00, 10.00, 13.00, 14.00, 15.00 si 18.00, iar cele din capatul de linie Benzinarie "Petrom" Timisul de Jos la orele: 6.20, 7.20, 10.20, 13.20, 14.20, 15.20 si 18.20.
http://www.ratbv.ro
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Cand am vazut astazi imagini de la locul accidentului, aproape ca nu mi-a venit sa cred ce vad. Autobuzul despre care se face vorbire este un MAZ 103 at RATBv cu numarul de parc de 654. Dupa cat de avariat e (a fost rupt in doua, si in plus, ce-a ramas e o gramada de fiare contorsionate), nu prea cred ca va mai fi reparat. Dar, cine stie?
Cand am vazut astazi imagini de la locul accidentului, aproape ca nu mi-a venit sa cred ce vad. Autobuzul despre care se face vorbire este un MAZ 103 at RATBv cu numarul de parc de 654. Dupa cat de avariat e (a fost rupt in doua, si in plus, ce-a ramas e o gramada de fiare contorsionate), nu prea cred ca va mai fi reparat. Dar, cine stie?
Accident grav în Braşov: Un autobuz a fost lovit de un tren
Şase oameni au fost răniţi, luni dimineaţă, după ce autobuzul în care se aflau a fost lovit de un tren. Accidentul s-a petrecut la intrarea în localitatea Cristian, din judeţul Braşov, informează Mediafax. În urma accidentului, traficul rutier se desfăşoară îngreunat pe DN 73.
Se pare că accidentul a fost provocat de neatenţia şoferului autobuzului, care nu s-a asigurat la trecerea cu calea ferată. În momentul producerii accidentului, pe şosea era ceaţă densă.
"În urma impactului, autobuzul a fost pur şi simplu rupt în două, iar trenul a deraiat. Putem spune că a fost un miracol pentru că avem şase răniţi care sunt în afara oricărui pericol şi nu a fost nevoie de descarcerare. Noi am intervenit pentru asigurarea măsurilor PSI", a declarat purtătorul de cuvânt al ISU Braşov, Ciprian Sfreja.
Cei şase răniţi au fost preluaţi de mai multe ambulanţe şi transportaţi la Spitalul Judeţean Braşov. Autobuzul aparţinea Regiei Autonome de Transport Braşov.
Pe DN 73, în zona producerii accidentului, se circulă pe un singur fir. Circulaţia feroviară pe ruta Braşov - Zărneşti este momentan blocată.
http://www.antena3.ro
BraÅŸov. Un autobuz a fost lovit de tren!
Un grav accident rutier a avut loc în această dimineaţă, în jurul orei 10.30, în judeţul Braşov, pe drumul naţional 73. Un autobuz de pasageri care plecase de la Braşov spre Măgurele a fost lovit de un tren care circula pe ruta Braşov-Zărneşti, la trecerea de cale ferată de la intrarea în localitatea Cristian. În urma impactului, autobuzul s-a rupt în două şi şase oameni au fost răniţi. La faţa locului au sosit mai multe echipaje SMURD, de la ITM, Pompieri, Poliţie, Jandarmi. Victimele au fost transportate la spital. Circulaţia rutieră în zonă este în prezent îngreunată, iar traficul feroviar este blocat.
http://www.mytex.ro
- KingDesign
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
KingDesign
Autobuzul este distrus in totalitate. Nu se mai poate repara. Practic repararea lui ar insemna reconstructia autobuzului. Cred ca efortul financiar nu ar permite acest lucru, piesele fiind foarte scumpe. Mai repede iau unul nou sau SH pentru aül inlocui.
Eu cred ca va tinut ca piese de schimb, pana cand nu va ajunge la posibilitatea de a fi casat, pentru ca aceste autobuze au fost inmatriculate luna trecuta. Abia le-a trecut perioada de leasing.
Bine ca nu a murit nimeni.
Autobuzul este distrus in totalitate. Nu se mai poate repara. Practic repararea lui ar insemna reconstructia autobuzului. Cred ca efortul financiar nu ar permite acest lucru, piesele fiind foarte scumpe. Mai repede iau unul nou sau SH pentru aül inlocui.
Eu cred ca va tinut ca piese de schimb, pana cand nu va ajunge la posibilitatea de a fi casat, pentru ca aceste autobuze au fost inmatriculate luna trecuta. Abia le-a trecut perioada de leasing.
Bine ca nu a murit nimeni.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Autobuzul a fost facut praf si pulbere in urma accidentului din ce vad in poze, de reparat nu cred ca se mai poate discuta, practic nu prea mai ai ce sa repari.
Bine ca nu a murit nimeni.
Autobuzul a fost facut praf si pulbere in urma accidentului din ce vad in poze, de reparat nu cred ca se mai poate discuta, practic nu prea mai ai ce sa repari.
Bine ca nu a murit nimeni.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Dauna totala - asa ziceam si eu.
Cam asta e tot ce-a mai ramas din 654...
Sursa: http://www.adevarul.ro
Dauna totala - asa ziceam si eu.
Cam asta e tot ce-a mai ramas din 654...
Sursa: http://www.adevarul.ro
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Au mai fost accidente între trenuri (inclusiv cu locomotive) şi vehicule de pasageri... duba de la Scânteia, BMC-ul de lângă Târgovişte (a făcut cunoştiinţă cu un Sulzer) şi Dac-ul de acum vreo 10 ani de pe lângă Brăila (lovit de un EA). Niciunul nu s-a rupt în două (!), deşi nu putem compara forţa cu care te loveşte un EA de 120t (+trenul de după ea) cu cea cu care te pupă un Caravelle care nu are el singur 120t... Se observă că autobuzul nu s-a rupt în zona de impact cu automotorul (!), ci în partea din spate, unde se află motorul diesel. Mai mult ca sigur şasiul era deja fisurat/rupt de-a binelea înainte ca autobuzul să fie lovit de tren. Dealtfel, problema asta se punea şi la Constanţa, numai că acolo muncitorii sudau de zor în fiecare zi pe sub MAZuri, tocmai ca să nu se rupă vreunul în traseu.
Au mai fost accidente între trenuri (inclusiv cu locomotive) şi vehicule de pasageri... duba de la Scânteia, BMC-ul de lângă Târgovişte (a făcut cunoştiinţă cu un Sulzer) şi Dac-ul de acum vreo 10 ani de pe lângă Brăila (lovit de un EA). Niciunul nu s-a rupt în două (!), deşi nu putem compara forţa cu care te loveşte un EA de 120t (+trenul de după ea) cu cea cu care te pupă un Caravelle care nu are el singur 120t... Se observă că autobuzul nu s-a rupt în zona de impact cu automotorul (!), ci în partea din spate, unde se află motorul diesel. Mai mult ca sigur şasiul era deja fisurat/rupt de-a binelea înainte ca autobuzul să fie lovit de tren. Dealtfel, problema asta se punea şi la Constanţa, numai că acolo muncitorii sudau de zor în fiecare zi pe sub MAZuri, tocmai ca să nu se rupă vreunul în traseu.
- KingDesign
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
KingDesign
Aici se vede si cat de fiabila si buna este aceasta marca. O alta problema este ca acum RATul are o paguba de mii de euro pentru ca nu au asigurate autobuzele in caz de accident...
Aici se vede si cat de fiabila si buna este aceasta marca. O alta problema este ca acum RATul are o paguba de mii de euro pentru ca nu au asigurate autobuzele in caz de accident...
- KingDesign
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
KingDesign
Au scăpat cu toţii pentru că erau în spatele autobuzului care a scăpat de lovitura trenului. Cineva a văzut trenul şi a strigat ca toată lumea să se indrepte spre spatele autobuzului. Aici a fosz norocul. Că la acel moment autobuzul nu era plin ochi. Un alt lucru ce a influenţat faptul că nu au fost victime e constricţia autobuzului şi că la impact spatele s-a rupt, practic salvând pasagerii.
Au scăpat cu toţii pentru că erau în spatele autobuzului care a scăpat de lovitura trenului. Cineva a văzut trenul şi a strigat ca toată lumea să se indrepte spre spatele autobuzului. Aici a fosz norocul. Că la acel moment autobuzul nu era plin ochi. Un alt lucru ce a influenţat faptul că nu au fost victime e constricţia autobuzului şi că la impact spatele s-a rupt, practic salvând pasagerii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
In legatura cu accidentul, soferul ala nu are absolut nici o justificare pentru eroarea facuta. Chiar daca era ceata, si nu se vedea nimic de la volan, trebuia sa opreasca autobuzul, sa lase rusinea sau graba la o parte, sa se dea jos si sa caste bine ochii si urechile in ambele parti. De fapt, asa si prevede si legea, din cate cunosc. Dar sub nici o forma nu joci ruleta ruseasca cu viata oamenilor din autobuz!
Si tocmai ca sa se previna astfel de accidente, chiar in cazul in care autobuzul se defecteaza chiar in momentul traversarii caii ferate, in alte tari, exista OBLIGATIA ca mijlocul de transport public sa opreasca inainte de trecerea la nivel, iar soferul SA DESCHIDA PRIMA USA, ca sa se asigura ca aceasta functioneaza si poate fi folosita in caz de urgenta pentru evacuare in caz ca autobuzul se defecteaza sau se opreste pe linie din diverse motive exact cand vine trenul. De exemplu, asta e legea in Cehoslovacia. Si chiar se aplica.
Dr2005 wrote:Daca asa e, atunci e limpede cat valoreaza aceste gunoaie ex-sovietice luate in leasing si care au mai si costat aproape cat un Citaro.
Mai mult ca sigur şasiul era deja fisurat/rupt de-a binelea înainte ca autobuzul să fie lovit de tren. Dealtfel, problema asta se punea şi la Constanţa, numai că acolo muncitorii sudau de zor în fiecare zi pe sub MAZuri, tocmai ca să nu se rupă vreunul în traseu.
In legatura cu accidentul, soferul ala nu are absolut nici o justificare pentru eroarea facuta. Chiar daca era ceata, si nu se vedea nimic de la volan, trebuia sa opreasca autobuzul, sa lase rusinea sau graba la o parte, sa se dea jos si sa caste bine ochii si urechile in ambele parti. De fapt, asa si prevede si legea, din cate cunosc. Dar sub nici o forma nu joci ruleta ruseasca cu viata oamenilor din autobuz!
Si tocmai ca sa se previna astfel de accidente, chiar in cazul in care autobuzul se defecteaza chiar in momentul traversarii caii ferate, in alte tari, exista OBLIGATIA ca mijlocul de transport public sa opreasca inainte de trecerea la nivel, iar soferul SA DESCHIDA PRIMA USA, ca sa se asigura ca aceasta functioneaza si poate fi folosita in caz de urgenta pentru evacuare in caz ca autobuzul se defecteaza sau se opreste pe linie din diverse motive exact cand vine trenul. De exemplu, asta e legea in Cehoslovacia. Si chiar se aplica.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Autobuzele de pe linia 22 vor opri in statia "Toamnei"
25/02/2011
Începând cu data de 1 martie 2011, autobuzele care circula pe linia 22, pe sensul de deplasare de la capatul de linie "Saturn" spre capatul "Stadionul Tineretului", vor opri si în statia "Toamnei". Masura a fost luata pentru a raspunde solicitarilor înaintate de mai multi cetateni catre Primaria Municipiului Brasov si Regia Autonoma de Transport Brasov. Modificarea nu va afecta în nici un fel programul de circulatie, informatiile afisate în statiile RAT si pe site-ul http://www.ratbv.ro pastrându-si valabilitatea. Traseul liniei 22 va arata în felul urmator: Saturn-Cometei-Neptun-Complexul Mare-Gemenii-Traian-Toamnei-Camera de Comert-Sanitas-Spital Mârzescu-Tricotaje-Morii-Autogara 2-Stadionul Tineretului.
http://www.ratbv.ro
Autobuzele de pe linia 22 vor opri in statia "Toamnei"
25/02/2011
Începând cu data de 1 martie 2011, autobuzele care circula pe linia 22, pe sensul de deplasare de la capatul de linie "Saturn" spre capatul "Stadionul Tineretului", vor opri si în statia "Toamnei". Masura a fost luata pentru a raspunde solicitarilor înaintate de mai multi cetateni catre Primaria Municipiului Brasov si Regia Autonoma de Transport Brasov. Modificarea nu va afecta în nici un fel programul de circulatie, informatiile afisate în statiile RAT si pe site-ul http://www.ratbv.ro pastrându-si valabilitatea. Traseul liniei 22 va arata în felul urmator: Saturn-Cometei-Neptun-Complexul Mare-Gemenii-Traian-Toamnei-Camera de Comert-Sanitas-Spital Mârzescu-Tricotaje-Morii-Autogara 2-Stadionul Tineretului.
http://www.ratbv.ro
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Chiar, ce prevede legea ? Oricum varianta spusa de Dominatrix nu prea e viabila, pana te urci inapoi vine 'jucaria'...
Dominatrix wrote:
In legatura cu accidentul, soferul ala nu are absolut nici o justificare pentru eroarea facuta. Chiar daca era ceata, si nu se vedea nimic de la volan, trebuia sa opreasca autobuzul, sa lase rusinea sau graba la o parte, sa se dea jos si sa caste bine ochii si urechile in ambele parti. De fapt, asa si prevede si legea, din cate cunosc.
Chiar, ce prevede legea ? Oricum varianta spusa de Dominatrix nu prea e viabila, pana te urci inapoi vine 'jucaria'...
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Legea prevede sa te asiguri temeinic la trecerea la nivel cu calea ferata, oprirea vehiculului urmand sa se faca inaintea semnalizarii binecunoscute (crucea Sf. Andrei ca minima semnalizare obligatorie). Nu incerc sa-i caut vreo justificare soferului, insa trecerea respectiva de cale ferata ar fi trebuit semnalizata macar cu semnale luminoase (luminile rosii alternativ-intermitente si lumina cu foc alb lunar), pe langa semnalizarea minima pe care o avea deja. A trebuit sa se intample un accident, care foarte usor putea fi o tragedie, ca sa se ia niste masuri - trecerea respectiva a fost desfiintata pana la noi ordine.
andrei11 wrote:Dominatrix wrote:
In legatura cu accidentul, soferul ala nu are absolut nici o justificare pentru eroarea facuta. Chiar daca era ceata, si nu se vedea nimic de la volan, trebuia sa opreasca autobuzul, sa lase rusinea sau graba la o parte, sa se dea jos si sa caste bine ochii si urechile in ambele parti. De fapt, asa si prevede si legea, din cate cunosc.
Chiar, ce prevede legea ? Oricum varianta spusa de Dominatrix nu prea e viabila, pana te urci inapoi vine 'jucaria'...
Legea prevede sa te asiguri temeinic la trecerea la nivel cu calea ferata, oprirea vehiculului urmand sa se faca inaintea semnalizarii binecunoscute (crucea Sf. Andrei ca minima semnalizare obligatorie). Nu incerc sa-i caut vreo justificare soferului, insa trecerea respectiva de cale ferata ar fi trebuit semnalizata macar cu semnale luminoase (luminile rosii alternativ-intermitente si lumina cu foc alb lunar), pe langa semnalizarea minima pe care o avea deja. A trebuit sa se intample un accident, care foarte usor putea fi o tragedie, ca sa se ia niste masuri - trecerea respectiva a fost desfiintata pana la noi ordine.
📖 Pagination options