Topic: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
33 posts, 9594 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
ByOnu
Se pare că PS3 renunță, din fericire, la desființarea CF Titan Sud. Dovada ar fi acest pasaj propus peste CF. Fără CF nu și-ar avea rostul.
Poate cineva să confirme necesitatea lui?
Proiectul a fost criticat de specialiști pentru că se optează pentru variante supraterane în oraș. Eu unul mă întreb dacă n-ar fi o variantă mai bună coborârea CF într-un debleu.
Se pare că PS3 renunță, din fericire, la desființarea CF Titan Sud. Dovada ar fi acest pasaj propus peste CF. Fără CF nu și-ar avea rostul.
Poate cineva să confirme necesitatea lui?
Proiectul a fost criticat de specialiști pentru că se optează pentru variante supraterane în oraș. Eu unul mă întreb dacă n-ar fi o variantă mai bună coborârea CF într-un debleu.
Pasaj Catelu PS3.jpeg (240.12 KB; downloaded 3702 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
andrei11
Așa de multe trenuri tranzitează zona ?
Și dacă am prelungi M 1 până la Gara Cățelul ?
Așa de multe trenuri tranzitează zona ?
Și dacă am prelungi M 1 până la Gara Cățelul ?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
cris_m
Din ce stiu se fac coloane de masini in zona, dar factorul principal este in primul rand starea precara a trecerii la nivel cu CF. Evident, traversarea se face cu o viteza mult sub o limita de bun-simt pentru a nu-ti distruge suspensiile. Iar a doua problema majora o reprezinta drumul cu prioritate, acesta fiind pe directia Soseaua Garii Catelu - Drumul intre Tarlale. Pe termen scurt se poate rezolva fie printr-un giratoriu din balize, fie printr-un semafor amplasat corect. Pe termen lung, daca o sa apara trenuri metropolitane in zona, cred ca va fi nevoie de pasaj. Pentru cei care nu stiu, Drumul intre Tarlalale este frecventat de multe camioane, in zona fiind multe depozite/fabrici.
Din ce stiu se fac coloane de masini in zona, dar factorul principal este in primul rand starea precara a trecerii la nivel cu CF. Evident, traversarea se face cu o viteza mult sub o limita de bun-simt pentru a nu-ti distruge suspensiile. Iar a doua problema majora o reprezinta drumul cu prioritate, acesta fiind pe directia Soseaua Garii Catelu - Drumul intre Tarlale. Pe termen scurt se poate rezolva fie printr-un giratoriu din balize, fie printr-un semafor amplasat corect. Pe termen lung, daca o sa apara trenuri metropolitane in zona, cred ca va fi nevoie de pasaj. Pentru cei care nu stiu, Drumul intre Tarlalale este frecventat de multe camioane, in zona fiind multe depozite/fabrici.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
andrei11
Giratoriul nu va rezolva problema când vine trenul.
Semaforul ar fi bun dar încurcătura e provocată de barieră.
Giratoriul nu va rezolva problema când vine trenul.
Semaforul ar fi bun dar încurcătura e provocată de barieră.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
cris_m
Pai semaforul pe Soseaua Catelu il pui inainte de bariera. Si poti face o faza care sa apara in momentul cand se apropie trenul. Chiar nu e greu, daca ma chinui putin pot face si eu o chestie de genul acasa.
Pai semaforul pe Soseaua Catelu il pui inainte de bariera. Si poti face o faza care sa apara in momentul cand se apropie trenul. Chiar nu e greu, daca ma chinui putin pot face si eu o chestie de genul acasa.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
andrei11
Încurcătura e alta, se pune bariera și cei de pe "Tarlale" dacă vor să meargă înainte spre Șos Gara Cățelu blochează intersecția, nu mai pot face stânga de pe Tarlale pe "Industriilor"
Și nici stânga de pe Industriilor pe Șos Gării Cățelu. Dar ăștia sunt mai rari.
___________________
Refolmulez. Nu metrou la Gara CFR Cățelu, mai prelungim linia de tramvai și desființăm Gara CFR Titan.
_______________
Pasajul care "arde acolo" e acesta !
Încurcătura e alta, se pune bariera și cei de pe "Tarlale" dacă vor să meargă înainte spre Șos Gara Cățelu blochează intersecția, nu mai pot face stânga de pe Tarlale pe "Industriilor"
Și nici stânga de pe Industriilor pe Șos Gării Cățelu. Dar ăștia sunt mai rari.
___________________
Refolmulez. Nu metrou la Gara CFR Cățelu, mai prelungim linia de tramvai și desființăm Gara CFR Titan.
_______________
Pasajul care "arde acolo" e acesta !
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
cris_m
Pai poti face 3 benzi pe Tarlale ca sa ai stanga spre Republica si inainte spre Catelu.
Pai poti face 3 benzi pe Tarlale ca sa ai stanga spre Republica si inainte spre Catelu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
andrei11
Da, știam răspunsul, dar face cineva ? Exproprieri, etc. Pun pariu că la 10 cm de șosea terenul nu mai e al statului ! Și trebuie făcute 3 benzi pe o lungime de cel puțin 200 m ( banda 1 înainte, benzile 2 și 3 la stânga )
Da, știam răspunsul, dar face cineva ? Exproprieri, etc. Pun pariu că la 10 cm de șosea terenul nu mai e al statului ! Și trebuie făcute 3 benzi pe o lungime de cel puțin 200 m ( banda 1 înainte, benzile 2 și 3 la stânga )
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
cris_m
Nu iti trebuie expropieri, chestia asta se poate face foarte simplu prin mutarea axului drumului mai la vest. Nu e nevoie de ditamai banda pe acolo, serios acum, cu toate camioanele din zona. La ochi au loc asa cum am delimitat eu. Si configuratia asta merge muuult spre A2...
Nu iti trebuie expropieri, chestia asta se poate face foarte simplu prin mutarea axului drumului mai la vest. Nu e nevoie de ditamai banda pe acolo, serios acum, cu toate camioanele din zona. La ochi au loc asa cum am delimitat eu. Si configuratia asta merge muuult spre A2...
Tarlale.png (1.7 MB; downloaded 3614 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
subway guru
In cazul unei intersectii la nivel cf-drum denivelezi drumul nu calea ferata...
In cazul unei intersectii la nivel cf-drum denivelezi drumul nu calea ferata...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
shoppy
CF este a Infra, nu o da nimeni afara, si defapt acolo ar trebui o strapungere.
CF este a Infra, nu o da nimeni afara, si defapt acolo ar trebui o strapungere.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
alexandru_gr
Săptămâna trecută barierele nu funcționau (deși sunt manuale) , era un lucrător CF care oprea traficul rutier ptr a trece trenul.
Cozile de mașini se fac deoarece atunci când barierele sunt puse trenul abia pleacă de la Republica.
Săptămâna trecută barierele nu funcționau (deși sunt manuale) , era un lucrător CF care oprea traficul rutier ptr a trece trenul.
Cozile de mașini se fac deoarece atunci când barierele sunt puse trenul abia pleacă de la Republica.
- omirica
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
omirica
Cam 20/24 h
andrei11 wrote:
Așa de multe trenuri tranzitează zona ?
Cam 20/24 h
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pasaj suprateran Șos. Gării Cățelu - Drumul Între Tarlale
ByOnu
Da si nu. Occidentul, in secolele 19 si 20, si-a bagat CF urbane prin debleuri in prostie. Preabine, ori debleuri, ori viaducte / pe estacada. A se vedea Londra, Paris samd.
De ce Romania in aceleasi vremuri si-a construit toata CF prin oras la cota zero, rupand, la propriu, orasele in doua, nu stiu. Cred ca solutia a fost doar un provizoriat ieftin. Fix problema asta a CF la cota zero in oras, care este una foarte reala , determina politicienii sa caute solutii tampite precum mutarea Garii de Nord in Chitila si alte aberatii.
Debleul e cel mai putin intruziv vizual (in afara de tunel) si permite traversarea CF eleganta la nivelul solului, oricat de des e necesar. La o adica poate fi si acoperit pe anumite portiuni pentru a face parculete sau o parcari.
Oricat sunt de in dezacord cu desfiintarea CF Titan Sud pe care o propune Negoita, problema CF acolo e reala. Trenul chiar taie comunitatea in doua, este intruziva, fara traversari accesibile si sigure. Trebuie gasite solutii pe un termen mediu. Pasajul asta rezolva doar una dintre problemele foarte punctuale.
subway guru wrote:
In cazul unei intersectii la nivel cf-drum denivelezi drumul nu calea ferata...
Da si nu. Occidentul, in secolele 19 si 20, si-a bagat CF urbane prin debleuri in prostie. Preabine, ori debleuri, ori viaducte / pe estacada. A se vedea Londra, Paris samd.
De ce Romania in aceleasi vremuri si-a construit toata CF prin oras la cota zero, rupand, la propriu, orasele in doua, nu stiu. Cred ca solutia a fost doar un provizoriat ieftin. Fix problema asta a CF la cota zero in oras, care este una foarte reala , determina politicienii sa caute solutii tampite precum mutarea Garii de Nord in Chitila si alte aberatii.
Debleul e cel mai putin intruziv vizual (in afara de tunel) si permite traversarea CF eleganta la nivelul solului, oricat de des e necesar. La o adica poate fi si acoperit pe anumite portiuni pentru a face parculete sau o parcari.
Oricat sunt de in dezacord cu desfiintarea CF Titan Sud pe care o propune Negoita, problema CF acolo e reala. Trenul chiar taie comunitatea in doua, este intruziva, fara traversari accesibile si sigure. Trebuie gasite solutii pe un termen mediu. Pasajul asta rezolva doar una dintre problemele foarte punctuale.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination