Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 453548 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Gabi23
Stefan28, multumim pentru informatiile expuse aici din programul pentru uz intern al angajatilor STB si al personalului autorizat, la care ai acces 😉 . Informatiile de acolo nu sunt mereu cele reale sau pur si simplu apar schimbari in timp real. Trebuia sa mai verifici o data!
Stefan28, multumim pentru informatiile expuse aici din programul pentru uz intern al angajatilor STB si al personalului autorizat, la care ai acces 😉 . Informatiile de acolo nu sunt mereu cele reale sau pur si simplu apar schimbari in timp real. Trebuia sa mai verifici o data!
20210330_174147.jpg (323.22 KB; downloaded 4529 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Tocmai asta voiam sa zic si eu. Degeaba te iei doar dupa program daca nu vezi si in teren situatia. Dar cum ziceam, unii vor sa scrie mesaje doar ca sa dea bine la numar pe profil...
Tocmai asta voiam sa zic si eu. Degeaba te iei doar dupa program daca nu vezi si in teren situatia. Dar cum ziceam, unii vor sa scrie mesaje doar ca sa dea bine la numar pe profil...
- Axel
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Axel
Au aparut mesajele sonor exterioare care le indica calatorilor urcarea pe usa 1 iar coborarea pe celelalte usi ! (6465-101)
Au aparut mesajele sonor exterioare care le indica calatorilor urcarea pe usa 1 iar coborarea pe celelalte usi ! (6465-101)
- ADK
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
orex
Sigur voiai sa adaugi si vocala ”e” la finalul cuvantului sonor, dar te-ai precipitat!
Axel wrote:
Au aparut mesajele sonor exterioare care le indica calatorilor urcarea pe usa 1 iar coborarea pe celelalte usi ! (6465-101)
Sigur voiai sa adaugi si vocala ”e” la finalul cuvantului sonor, dar te-ai precipitat!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
De mult ne amețesc cu această rugăminte ( absurdă în condițiile din București ) << Urcarea pe prima ușă, coborârea pe celelalte >> .
De mult ne amețesc cu această rugăminte ( absurdă în condițiile din București ) << Urcarea pe prima ușă, coborârea pe celelalte >> .
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Și încă au mai pus și controlori să "dirijeze" călătorii. Vă dați seama când vine un tramvai în stație la Obor sau Unirii, își dau demisia din următoarea zi! 😄
Și încă au mai pus și controlori să "dirijeze" călătorii. Vă dați seama când vine un tramvai în stație la Obor sau Unirii, își dau demisia din următoarea zi! 😄
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
alexxd_31
Pai astia vor sa fie siguri ca daca se urca unul infectat imprastie virusul in tot mijlocul de transport iar apoi toti ceilalti trec si ei sigur prin acelas loc.
Pai astia vor sa fie siguri ca daca se urca unul infectat imprastie virusul in tot mijlocul de transport iar apoi toti ceilalti trec si ei sigur prin acelas loc.
- ADK
-
Posted:
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
alexxd_31
La Otokar culoarul de la prima usa este foarte ingust. Cei care stau pe primele scaune nu au cum sa pastreze nici macar 0,5 m. La vehiculele cu 4 usi (V3A, Otokar 18m) nu e mai logic ca urcarea sa se faca pe usile impare si coborarea pe cele pare iar fluxul de calatori de la 1 la 2 ,respectiv de la 3 la 4? In cazul PPC -urilor sa spuneti ca urcam pensionarii cu carucioare de cumparaturi la Obor pe la prima usa in detrimentul usii cu nr. 3.
La Bucur LF inteleg ca daca sa respecte regula partea din fata a tramvaiului nu se va utiliza.
Sunt de parere ca regulule trebuiesc adaptate pentru fiecare tip de vehicul in parte.
PS. Si vatmanii sa comande deschiderea usilor fara sa fie nevoie ca calatorii sa atinga butoanele.
La Otokar culoarul de la prima usa este foarte ingust. Cei care stau pe primele scaune nu au cum sa pastreze nici macar 0,5 m. La vehiculele cu 4 usi (V3A, Otokar 18m) nu e mai logic ca urcarea sa se faca pe usile impare si coborarea pe cele pare iar fluxul de calatori de la 1 la 2 ,respectiv de la 3 la 4? In cazul PPC -urilor sa spuneti ca urcam pensionarii cu carucioare de cumparaturi la Obor pe la prima usa in detrimentul usii cu nr. 3.
La Bucur LF inteleg ca daca sa respecte regula partea din fata a tramvaiului nu se va utiliza.
Sunt de parere ca regulule trebuiesc adaptate pentru fiecare tip de vehicul in parte.
PS. Si vatmanii sa comande deschiderea usilor fara sa fie nevoie ca calatorii sa atinga butoanele.
- ADK
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
6458 merge spre Happy Garage la reparat. Are bara din spate infundata serios.
6458 merge spre Happy Garage la reparat. Are bara din spate infundata serios.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
La Otokare unde este butonul de comandă a deschiderii voluntare a ușilor din exterior când șoferul n-are chef să deschidă toate ușile ?
La Otokare unde este butonul de comandă a deschiderii voluntare a ușilor din exterior când șoferul n-are chef să deschidă toate ușile ?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Otokar Kent C - 12
Andrei Andraș
Nu au. Există doar butoanele de urgență și butonul pentru cei cu dizabilități la ușa 2. Nici la Brașov nu avem pe Menarini (la ăstea butoanele ar fi venit pe uși asemenea celor din Sibiu, dar dacă nu s-a cerut, nu am primit).
Nu au. Există doar butoanele de urgență și butonul pentru cei cu dizabilități la ușa 2. Nici la Brașov nu avem pe Menarini (la ăstea butoanele ar fi venit pe uși asemenea celor din Sibiu, dar dacă nu s-a cerut, nu am primit).
Foto: Dragos31 de aici
0.png (737.49 KB; downloaded 2887 times)
📖 Pagination options