Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
348 posts, 153365 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Stalpii aia gemeni incadreaza un rost total.
Stalpii aia gemeni incadreaza un rost total.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Oricum, plafonul montat este cu gaurele, deci tot picura, daca la asta te gandeai..
Oricum, plafonul montat este cu gaurele, deci tot picura, daca la asta te gandeai..
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Probabil s-au gaurit tablele cu care trata Mrex infiltratiile in loc de injectii!
Probabil s-au gaurit tablele cu care trata Mrex infiltratiile in loc de injectii!
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Valentin
Eu sunt curios daca in magazinele din mall stai sa te uiti pe tavan sa admiri tevile, circuitele electrice, detectoarele de incendiu si toate cele, eu garantez ca majoritatea nu se uita. Poti sa rezolvi mult mai simplu prin vopsirea neagra a tavanului sau elementelor care sunt la vedere si care se pot vopsi, sa pui iluminat led, cf. normativ cu nivelul maxim de lucși recomandat si ai rezolvat treaba mult mai repede si mai ieftin. Eu sincer nu stau sa ma uit pe tavan cand sunt la metrou, ca mai mult ma intereseaza sa vad cand vine trenul, la cat a plecat ultimul, orice da numai pe tavan nu ma uit.. bine, la Crangasi ma uitam din curiozitate, dar ma indoiesc ca un om normal sta sa se uite... multi stau cu telefonul in nas si cativa cu o carte in mana, zic sa nu exageram.
Eu sunt curios daca in magazinele din mall stai sa te uiti pe tavan sa admiri tevile, circuitele electrice, detectoarele de incendiu si toate cele, eu garantez ca majoritatea nu se uita. Poti sa rezolvi mult mai simplu prin vopsirea neagra a tavanului sau elementelor care sunt la vedere si care se pot vopsi, sa pui iluminat led, cf. normativ cu nivelul maxim de lucși recomandat si ai rezolvat treaba mult mai repede si mai ieftin. Eu sincer nu stau sa ma uit pe tavan cand sunt la metrou, ca mai mult ma intereseaza sa vad cand vine trenul, la cat a plecat ultimul, orice da numai pe tavan nu ma uit.. bine, la Crangasi ma uitam din curiozitate, dar ma indoiesc ca un om normal sta sa se uite... multi stau cu telefonul in nas si cativa cu o carte in mana, zic sa nu exageram.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
La mall te duci cu un scop. Si, sincer, nu am remarcat ceea ce spui tu, dar nu contest sa existe si tevi la vedere. De obicei mallurile se intrec in designuri deosebite, cel putin in spatiile de trafic.
Revenind la metrou, daca lucrurile sunt asa de simple , de ce am facut pe M5 o statie ca aceasta ? Sa fi tras o vopsea neagra si era mai simplu, nu ? Nici Titan nu isi are sensul... Niste stalpi, table sau placaj standard si rezolvam lucrurile simplu.
Nu mai defrisam nici parcul de la Eroilor, nu mai faceam OZN-uri nici derdelusuri... Scapam si de grija infiltratiilor.
P.S. Cu o asemenea conceptie ne-am ales cu statii ca Grivita si 1Mai.
La mall te duci cu un scop. Si, sincer, nu am remarcat ceea ce spui tu, dar nu contest sa existe si tevi la vedere. De obicei mallurile se intrec in designuri deosebite, cel putin in spatiile de trafic.
Revenind la metrou, daca lucrurile sunt asa de simple , de ce am facut pe M5 o statie ca aceasta ? Sa fi tras o vopsea neagra si era mai simplu, nu ? Nici Titan nu isi are sensul... Niste stalpi, table sau placaj standard si rezolvam lucrurile simplu.
Nu mai defrisam nici parcul de la Eroilor, nu mai faceam OZN-uri nici derdelusuri... Scapam si de grija infiltratiilor.
P.S. Cu o asemenea conceptie ne-am ales cu statii ca Grivita si 1Mai.
Statia-Valea-Ialomitei-de-pe-Magistrala-5--770x540.jpg (130.6 KB; downloaded 5053 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
aztec
Mall.
Spatiu închiriat, fiecare comerciant își alege sa amenajeze spațiul așa cum dorește, pe mp desemnați.
Oricum tavanul nu e predispus la infiltrații, de obicei drept, metalic, vopsit și îngrijit, chiar daca are diverse infrastructuri gen tubulatura , fire și țevi.
Cum tavanul e ultima lui grija investițională...de obicei este ignorat, că nu contează prea mult, ți te uiți la haine, încălțăminte, nu la tavan, și apoi de ce sa investească o gălăgie de bani pt un tavan ce nu tine de identitatea vizuala și ....luna viitoare închide vine alt chiriaș.
Aici nu vorbim de spatiile comune ce sunt îngrijite, că tine de proprietar. Doar de magazine.
Metrou.
Aici...ai timp sa te uiți pe pereți.
Teoretic ar trebui sa ai un spatiu cu o identitate vizuala și îmbrăcăminte ușor de întreținut și curățat.
Ce sa acopere vastele spatii tehnice și nefinisate.
Beton gri, urat și cu diverse stadii de infiltrații sau neregularități din construcție.
Mall.
Spatiu închiriat, fiecare comerciant își alege sa amenajeze spațiul așa cum dorește, pe mp desemnați.
Oricum tavanul nu e predispus la infiltrații, de obicei drept, metalic, vopsit și îngrijit, chiar daca are diverse infrastructuri gen tubulatura , fire și țevi.
Cum tavanul e ultima lui grija investițională...de obicei este ignorat, că nu contează prea mult, ți te uiți la haine, încălțăminte, nu la tavan, și apoi de ce sa investească o gălăgie de bani pt un tavan ce nu tine de identitatea vizuala și ....luna viitoare închide vine alt chiriaș.
Aici nu vorbim de spatiile comune ce sunt îngrijite, că tine de proprietar. Doar de magazine.
Metrou.
Aici...ai timp sa te uiți pe pereți.
Teoretic ar trebui sa ai un spatiu cu o identitate vizuala și îmbrăcăminte ușor de întreținut și curățat.
Ce sa acopere vastele spatii tehnice și nefinisate.
Beton gri, urat și cu diverse stadii de infiltrații sau neregularități din construcție.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Valentin
Intr-adevar, la metrou te duci cu scopul sa casti ochii la tavan, nu sa calatoresti, nu vad diferenta intre scopul de a te duce la mall si a te duce la serviciu/scoala, e acelasi lucru.
Hai sa alegem si noi despre ce discutam, statii noi sau statii vechi? Parca vorbeam de Unirii, nu vad logica ta si nici sensul sa te indrepti catre statiile noi, cat timp noi vorbeam de statiile vechi, inclusiv de Grivita si 1 Mai daca tot ai adus in discutie, statiile fiind deficitare arhitectural din nastere, la care poti rezolva mai simplu, pentru prezent, prezentul in care MREX nu a miscat un deget pentru statiile respective atata amar de timp si acum au venit si au dat si ei o vopsea.. La Unirii poti sa vopsesti tavanul negru, macar daca stii ca nu investeti (recte MREX) in repararea/placarea tavanului, de cat timp sta asa? Daca tot au scos placajul, vopseau inchis tot si nu era asa evident, nu mi compara statia Unirii cu V.Ialomitei ca sunt total diferite, ca schelet al tavanului ma refer, la Unirii tavanul fals NU are nicio contributie arhitecturala (precum e la V.Ialomitei, unde placajul da forma frumoasa), doar ascunde instalatiile. Nu contest ca tavanul fals poate da mai bine, dar ce voiam sa ZIC de la inceput, era ca puteau rezolva mai repede si mai ieftin pana sa se decida ei ce fac acolo. Asa au lasat descoperit si nici n-au ascuns in vreun fel situatia, eu asta incerc sa reprosez.
Intr-adevar, la metrou te duci cu scopul sa casti ochii la tavan, nu sa calatoresti, nu vad diferenta intre scopul de a te duce la mall si a te duce la serviciu/scoala, e acelasi lucru.
Hai sa alegem si noi despre ce discutam, statii noi sau statii vechi? Parca vorbeam de Unirii, nu vad logica ta si nici sensul sa te indrepti catre statiile noi, cat timp noi vorbeam de statiile vechi, inclusiv de Grivita si 1 Mai daca tot ai adus in discutie, statiile fiind deficitare arhitectural din nastere, la care poti rezolva mai simplu, pentru prezent, prezentul in care MREX nu a miscat un deget pentru statiile respective atata amar de timp si acum au venit si au dat si ei o vopsea.. La Unirii poti sa vopsesti tavanul negru, macar daca stii ca nu investeti (recte MREX) in repararea/placarea tavanului, de cat timp sta asa? Daca tot au scos placajul, vopseau inchis tot si nu era asa evident, nu mi compara statia Unirii cu V.Ialomitei ca sunt total diferite, ca schelet al tavanului ma refer, la Unirii tavanul fals NU are nicio contributie arhitecturala (precum e la V.Ialomitei, unde placajul da forma frumoasa), doar ascunde instalatiile. Nu contest ca tavanul fals poate da mai bine, dar ce voiam sa ZIC de la inceput, era ca puteau rezolva mai repede si mai ieftin pana sa se decida ei ce fac acolo. Asa au lasat descoperit si nici n-au ascuns in vreun fel situatia, eu asta incerc sa reprosez.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Stefan28
La Piața Unirii, liniile 1 și 2 au avut parte de operațiuni de mentenanță. Dar de la ce vine acest alb pus pe toate traversele din lemn și la ce ajută?
La Piața Unirii, liniile 1 și 2 au avut parte de operațiuni de mentenanță. Dar de la ce vine acest alb pus pe toate traversele din lemn și la ce ajută?
20210324_195353_compress53.jpg (1.42 MB; downloaded 3753 times)
20210324_195539_compress92.jpg (1.44 MB; downloaded 3754 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
ByOnu
Se vopsesc si cablurile.
Anyway, si colegii de pe SSC discuta despre suplimentarea gurilor de acces.
.
Se vopsesc si cablurile.
Anyway, si colegii de pe SSC discuta despre suplimentarea gurilor de acces.
.
Screenshot_20210326-231019_Chrome.jpg (762.41 KB; downloaded 3888 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
cris_m
10. Acces sudic Titan, sa nu uitam ca proiectul initial prevedea pasaj tip Universitate care nu s-a mai facut...
10. Acces sudic Titan, sa nu uitam ca proiectul initial prevedea pasaj tip Universitate care nu s-a mai facut...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
ByOnu
Legat de Aviatorilor, inca de cand accesul metroului a preluat si functiunea de pasaj de traversare am sustinut ca portile statiei trebuie mutate pentru ca pasajul sa poata fi folosit pe timpul noptii
Legat de Aviatorilor, inca de cand accesul metroului a preluat si functiunea de pasaj de traversare am sustinut ca portile statiei trebuie mutate pentru ca pasajul sa poata fi folosit pe timpul noptii
Screenshot_20210326-231703_Maps.jpg (1.24 MB; downloaded 3876 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
andrei11
Numai dacă pui pază permanentă. Altfel cine crezi că intră după ora 23:00 în pasajul acela ? Lăsând la o parte faptul că parcă n-are nicio facilitate, sunt numai scări fixe ( posibil să mă înșel ).
Numai dacă pui pază permanentă. Altfel cine crezi că intră după ora 23:00 în pasajul acela ? Lăsând la o parte faptul că parcă n-are nicio facilitate, sunt numai scări fixe ( posibil să mă înșel ).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
ByOnu
Si cealalta optiune care este, Andrei? Sa dai roata intregii intersectii?
Spre Dorobantilor e lift. Ar trebui sa puna si pe partea cealalta.
Si cealalta optiune care este, Andrei? Sa dai roata intregii intersectii?
Spre Dorobantilor e lift. Ar trebui sa puna si pe partea cealalta.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Discuta...discutii. Acestea guri suplimentare nu se vor face vreodata.
ByOnu wrote:
Anyway, si colegii de pe SSC discuta despre suplimentarea gurilor de acces.
Discuta...discutii. Acestea guri suplimentare nu se vor face vreodata.
📖 Pagination options