Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1286 posts, 449703 views
 
Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 92
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri feroviare din România PTMZ

Începând de astăzi – 15 martie 2021, în cadrul acțiunilor întreprinse de CFR Călători sub egida Anului European al Căilor Ferate, pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor pasagerilor de asigurare a mobilității, trei trenuri InterRegio vor avea opriri în plus faţă de cele programate, astfel:
• trenul IR 1540 Brașov (plecare 14:10) – Iași (sosire 22:28) va avea oprire în Băile Tușnad Hm (sosire 15:26/plecare 15:27).
• trenul IR 1541 Iași (plecare 05:35) – Brașov (sosire 13:38) va avea oprire în Băile Tușnad Hm (sosire 12:24/plecare 12:25).
• trenul IR 1771 București Nord (plecare 06:41) – Urziceni – Galați (sosire 10:33) va avea oprire și în: Gârbovi Hm (sosire 08:02/plecare 08:03), Cotorca Hm (sosire 08:12/plecare 08:13) și Rușețu Hm (sosire 08:48/plecare 08:49).
Călătoriți rapid și în siguranță cu CFR Călători! Alegeți trenurile CFR Călători, partenerul tău de drum!

Sursa: CFR Călători

 


Re: Știri feroviare din România PTMZ

Cateva investitii din proiectul PNRR, pentru material rulant feroviar:
De asemenea, sunt menționate și proiecte în domeniul materialului rulant, fără a fi precizate însă cantități și sume. Optimizarea mersului trenurilor de călători pe rețeaua feroviară națională, inclusiv prin următoarele intervenții:

– Optimizarea mecanismului instituțional de gestionare a investițiilor în domeniul feroviar și de furnizare a serviciului public;
– Achiziția de material rulant verde pentru rețeaua națională;
– Modernizarea materialului rulant existent pe rețeaua feroviară națională;
– Achiziția materialului rulant pentru rețeaua feroviară metropolitană și modernizarea punctelor de oprire.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Știri feroviare din România Stefan28

Prin Achiziția de material rulant verde pentru rețeaua națională ne putem gândi cumva și la achiziția de locomotive?
Nu de alta, dar 90% din locomotivele CFR sunt moarte în maxim 5 ani, și cu Pumizări și modernizări non stop nu o poți duce până la capăt.
Sau cumva numai tramvaiele IR sunt "viitorul"?  :o  :bleah:  :bere:  

 


Știri feroviare din România Andrei Andraș

"Îmi place" cum îți ies ție din burtă termenele astea: la București mai dai 3 ani de circulație pentru Citaro, aici la locomotive dai 5 ani. De studii sau cercetări n-am să întreb că știu că sunt doar păreri de tip Facebook, sportul național al românilor.

 


Re: Știri feroviare din România Stefan28

Și la sportul național de a ne băga în seamă în absolut orice subiect? Unde ar trebui să-l categorizăm?
La autobuze, este vorba de Euro 3. Mai apoi, tu cam cât ai mai da viață unor locomotive vechi de 30 de ani măcar? (greșeala mea că nu am spus "aproximativ" 5 ani) Cât despre locomotive, hai să rămână CFR numai cu modernizări peste modernizări la acest capitol, că numai la asta ne pricepem, să nu moară reparatorii de foame...

 


Știri feroviare din România Andrei Andraș

Atâta timp cât la modernizare din locomotivă rămâne doar „ambalajul”, nu am nicio problemă în a le mai vedea încă zeci de ani în circulație.

 


Re: Știri feroviare din România Andrei98

Stefan28 wrote:
Și la sportul național de a ne băga în seamă în absolut orice subiect? Unde ar trebui să-l categorizăm?

Eu zic ca nu ar trebui sa arati cu degetul atata timp cat chiar tu faci asta la subiecte cu care nu ai nici o treaba doar ca sa dea bine la numarul de mesaje. Sa nu uitam de diverse perle cu motorul cu ardere externa si sasiul la autobuz LF. Masinile alea vor circula atata timp cat va mai fi nevoie de ele.

 


Re: Știri feroviare din România shoppy

EA trebuie sa dispara de la traficul de calatori, chiar si modernizate in Transmontane nu se justifica.

 


Re: Știri feroviare din România PTMZ

Pentru realizarea de CFR SA de lucrări la infrastructura feroviară între Caransebeș și Slatina Timiș, în circulația trenurilor vor interveni următoarele modificări, în perioada 23 martie – 30 mai 2021:

IR 73 Lokoshaza – Curtici – București Nord își modifică circulația astfel:
• se anulează pe distanța Caransebeș – Slatina Timiș – Orsova – Filiași – Craiova – Videle – Chiajna – București Nord și în locul său circulă IR 12173 Slatina Timiș (plecare 16.40) – București Nord (sosire 28).
• pe distanta Caransebeș – Slatina Timiș se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto de la IR 73 la IR 12173.
• circulă conform graficului din mersul trenurilor pe distanța Lokoshaza – Curtici – Arad –Timișoara Nord – Recaș – Lugoj – Caransebeș.

IR 72 București Nord – Curtici – Lokoshaza își modifică circulația astfel:
• se anulează pe distanța București Nord – Videle – Craiova – Orșova – Caransebeș și în locul său circulă IR 12172 București Nord (plecare 04.55) – Slatina Timiș (sosire 57).
• pe distanța Slatina Timiș – Caransebeș se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto de la IR 12172 pentru trenul IR 72.
• circulă conform graficului din mersul trenurilor pe distanța Caransebeș – Timișoara Nord – Arad – Curtici – Lokoshaza.

Sursa: CFR Călători

 


Re: Știri feroviare din România PTMZ

Pentru adaptarea circulației trenurilor la solicitările de trafic, vor interveni următoarele modificări:
• începând cu data de 27/28 martie 2021, IR 1854 Iași – București Nord nu va circula în ziua de sambătă/duminică;
• începând cu data de 28/29 martie 2021, IR 1853 București Nord – Iași nu va circula în ziua de duminică/ luni.
• în perioada 1 aprilie – 3 mai 2021, IR 366 Brașov – Oradea va circula doar pe relația București Nord – Cluj Napoca;
• în perioada 1 aprilie – 31 mai 2021, IR 143 Oradea – Cluj Napoca nu va circula;
• în perioada 1- 30 aprilie 2021, R 5037, R 5036 București Nord -Buftea și retur nu vor circula;
• în perioada 1- 30 aprilie 2021, R 8080, R 8081, R 8084, R 8085, R 8086, R 8087 București Nord -Fundulea și retur, nu vor circula, iar călătorii cu destinația Fundulea/ București Nord vor fi preluați de trenurile IR 1585, IR 1586 care vor avea oprire în Fundulea.

Sursa: CFR Călători

 


Re: Știri feroviare din România PTMZ

CFR Călători informează că începând cu data de 28 martie 2021, în activitatea de transport feroviar se va trece la ora oficială de vară, ora 03:00 devenind ora 04:00.

Trecerea la ora de vară nu modifică mersul trenurilor în vigoare, circulaţia se va efectua conform orarului prevăzut în mersul trenurilor.

Trenurile operate de CFR Călători vor circula după ora actuală (de iarnă) până în noaptea de 27/28 martie a.c. la ora 03:00, care va deveni ora 04.00. După ora 04.00, trenurile vor pleca la orele din mersul de tren în vigoare, respectând ora oficială de vară.

Trenurile operate de CFR Călători aflate în circulație după ora 03:00, care devine ora 04:00, își vor continua mersul până la stația de destinație, iar în cazul în care orele de plecare ale acestor trenuri se suprapun cu orele normale de plecare în intervalul orar 04.00 – 05.00, trenurile vor pleca în ordinea rangului.

Având în vedere că şi în ţările vecine trecerea la ora de vară se face în aceeaşi zi de duminică, 28 martie 2021, între staţiile de frontieră cu țările vecine, trenurile vor circula după graficele din mersul de tren în vigoare.

Sursa: CFR Calatori

 


Re: Știri feroviare din România PTMZ

CFR Călători a început primăvara cu oferte de transport pe magistrala 800. Continuăm cu noi trenuri Regio Expres pe relația București Nord – Fetești și retur.

Pentru a răspunde nevoilor de trafic pe ruta București Nord – Fetești și retur și pentru a oferi  totodată accesibilitate la transportul pe calea ferată unei categorii cât mai largi de călători, CFR Călători a planificat îmbunătățirea ofertei de trenuri ce deservesc și Fundulea încă de la începutul anului, iar demersurile pentru operaționalizarea circulației de noi trenuri a fost aprobată din 15 martie. Astfel, din 1 aprilie 2021 noi trenuri Regio Expres (RE) vor circula de la București Nord la Fetești și retur.

Prețul biletelor este la nivel de tren Regio, iar de aceste tarife avantajoase beneficiază călătorii din București Nord, București Băneasa, Pantelimon, Brănești h, Islaz, Fundulea, Sărulești, Lehliu, Dor Mărunt h, Ciulnița, Ogoarele hc, Recolta, Ștefan cel Mare hc, Bărăganu și Fetești.

Pe lângă funcția de tren metropolitan pe care o au pentru stațiile apropiate de București, îndeplinesc și funcția de tren Regio Expres între București Nord și Fetești și retur, deservind localitățile intermediare și completează astfel oferta CFR Călători pe magistrala 800.

Program
Noile trenuri vor circula astfel:
- RE 8017 București Nord (plecare 09:33) – Fetești (sosire 11:37) va circula de luni până vineri, în perioadele de extrasezon: 1 – 30 aprilie 2021 și 1 octombrie – 11 decembrie 2021.
- RE 8019 București Nord (plecare 09:33) – Fetești (sosire 11:56) va circula de luni până vineri, în perioada de sezon: 1 mai – 30 septembrie 2021.
- RE 8018 Fetești (plecare 12:55) – București Nord (sosire 15:08) va circula de luni până vineri.
Facilități
- Se creează astfel mai multe posibilități de deplasare spre/dinspre Fetești cu noile trenuri RE spre/dinspre București Nord.
- Asigură mobilitatea călătorilor spre/dinspre localitățile din parcurs, trenurile având opriri în majoritatea stațiilor, inclusiv în Gara București Băneasa, unde există acces rapid la sistemul de transport urban.
- Trenurile Regio Expres au un tarif scăzut, beneficiind de viteza și confortul trenurilor InterRegio, precum și de rezervare pentru loc

Sursa: CFR Calatori

 


Re: Știri feroviare din România PTMZ

În contextul vacanței prelungite de primăvară a elevilor și a restricțiilor pentru combaterea răspândirii virusului Sars-CoV-2, CFR Călători își adaptează capacitatea de transport la solicitările de trafic, ceea ce conduce la următoarele modificări:

Vor circula suplimentar următoarele trenuri:
• R 4071    Zalău Nord (plecare 15:53) – Jibou (sosire 16:30)    12 – 29.04.2021
• R 4076    Jibou (plecare 13:50) – Zalău Nord (sosire 14:27)    12 – 29.04.2021
• R 4365    Zalău Nord (plecare 07:30) – Jibou (sosire 08:07)    12 – 29.04.2021
• R 4705    Dej Călători (plecare 11:53) – Cluj Napoca (sosire 13:20)    12 – 29.04.2021

Va fi suspendată circulația următoarelor trenuri:
• R 2188    Lugoj – Margina    12 – 29.04.2021
• R 2207    Arad – Curtici    12 – 29.04.2021
• R 2210    Curtici – Arad    12 – 29.04.2021
• R 2606    Arad – Timişoara Nord    12 – 29.04.2021
• R 3745    Arad – Sântana    12 – 29.04.2021
• R 3746    Sântana – Arad    12 – 29.04.2021
• R 3642    Bratca – Huedin    12 – 29.04.2021
• R 3643    Huedin Piatra  – Craiului Hm.    12 – 29.04.2021
• R 4142    Bistriţa  Nord – Deda    12 – 29.04.2021
• R 4143    Deda – Bistriţa Nord    12 – 29.04.2021
• R 4061    Marghita – Jibou    12 – 29.04.2021
• R 4062    Jibou – Marghita    12 – 29.04.2021
• R 4065    Săcuieni Bihor – Jibou    12 – 29.04.2021
• R 4066    Jibou – Săcuieni Bihor    12 – 29.04.2021
• R 4073    Sărmăşag – Jibou    12 – 29.04.2021
• R 4074    Jibou – Sărmăşag    12 – 29.04.2021
• R 4305    Dej Călători – Cluj Napoca    12 – 29.04.2021
• R 4318    Apa Hm. – Satu Mare    12 – 29.04.2021
• R 4321    Satu Mare – Apa Hm.    12 – 29.04.2021
• R 4322    Apa Hm. – Satu Mare    12 – 29.04.2021
• R 4361    Sărmăşag – Jibou    12 – 29.04.2021
• R 4407    Satu Mare – Halmeu    12 – 29.04.2021
• R 4408    Halmeu  – Satu Mare    12 – 29.04.2021
• R 4483    Ilva Mică – Beclean pe Someş    12 – 29.04.2021
• R 4484    Dej Călători  – Ilva Mică    12 – 29.04.2021
• R 4702    Beclean pe Someş – Ilva Mică    12 – 29.04.2021
• R 4703    Ungheni Prut Hm. – Iaşi    12 – 29.04.2021
• R 6503    Iaşi – Ungheni Prut Hm.    12 – 29.04.2021
• R 6504    Iaşi- Ungheni Prut Hm.    12 – 29.04.2021
• R 9434    Târgovişte – Titu    12 – 29.04.2021
• R 2482    Podu Olt – Lotru    12 – 29.04.2021
• R 2420    Miercurea Sibiu Hm. – Sibiu    12 – 29.04.2021
• R 2423    Sibiu – Miercurea Sibiu Hm.    12 – 29.04.2021
• R 2594    Copşa Mică – Sibiu    12.04 – 18.06.2021
• R 2595    Sibiu – Copşa Mică    12.04 – 18.06.2021
• IR 1786    Piteşti – Bucureşti Nord    din 10:04.2021, în zilele de sâmbătă și duminică
• IR 1787    Bucureşti Nord – Piteşti    din 10:04.2021, în zilele de sâmbătă și duminică
• R 9101    Bucureşti Nord – Târgovişte    în zilele de sâmbătă și duminică
• R 9183    Titu – Târgovişte    în zilele de sâmbătă și duminică
• R 9184    Târgovişte – Titu    în zilele de sâmbătă și duminică
• R 9185    Titu – Târgovişte    în zilele de sâmbătă și duminică
• R 7031    Bucureşti Nord – Urziceni    în zilele de sâmbătă
• R 7034    Urziceni – Bucureşti Nord    în zilele de sâmbătă
• R 5041    Bucureşti Nord – Ploieşti Sud    în zilele de duminică
• R 5034    Buftea -Bucureşti Nord    începând cu data de 05.04.2021
• R 5035    Bucureşti Nord – Buftea    începând cu data de 05.04.2021
• R 2435    Băbeni – Râmnicu Vâlcea    în perioada 05.04 – 05.05.2021 și în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale
• R 2436    Râmnicu Vâlcea – Băbeni    05.04 – 05.05.2021
• R 2437    Râmnicu Vâlcea – Lotru    05.04 – 05.05.2021
• R 2438    Lotru – Râmnicu Vâlcea    05.04.2021 – 05.05.2021
• R 2872    Târgu Jiu – Turceni    05.04 – 05.05.2021 și în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale
• R 2873    Turceni – Târgu Jiu    05.04 – 05.05.2021 și în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale
• R 3637    Cluj Napoca – Huedin    începând cu data de 05.04.2021
• R 4411    Satu Mare – Halmeu    începând cu data de 05.04.2021
• R 4412    Halmeu – Satu Mare    începând cu data de 05.04.2021

Sursa: CFR Călători

 


Re: Știri feroviare din România PTMZ

Astfel, din 8 aprilie 2021, introducem un serviciu nou: vagoane de dormit sau cușetă în compunerea trenurilor de lung parcurs, cu circulație pe timp de zi, și cu ofertă de preț specială.

În prima etapă, aceste vagoane vor fi introduse pe rutele Iași – Timișoara și retur și București Nord – Baia Mare și retur.

[...]

Program trenuri
Vagoanele de dormit vor circula în compunerea trenurilor:
• IR 1745/ RE 4005 București Nord (plecare 6:00) – Cluj Napoca (sosire 15:24/ plecare 15:44) – Baia Mare (sosire 20:00)
• RE 4006/ IR 1746 Baia Mare (plecare 05:40) – Cluj Napoca (sosire 09:47/ plecare 09:57) – București Nord (sosire 19:41)
Vagoanele cușetă vor circula în compunerea trenurilor:
• IR 1833 Iași (plecare ora 06:05) – Cluj Napoca (sosire 14:58/ plecare 15:29) – Timișoara Nord (sosire ora 21:58)
• IR 1834 Timișoara Nord (plecare ora 06:49) – Cluj Napoca (sosire 12:43/ plecare 12:58) – Iași (sosire ora 21:46)

Sursa: CFR Călători

 


Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 92
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433305 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use