Topic: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
144 posts, 59538 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Andrei Andraș
Deci s-a eliminat "misterul" cum că le-ar putea converti URAC. Având în vedere convertirea de la Cluj și dacă s-ar menține aceeași calitate, ar putea ieși ceva frumos.
Deci s-a eliminat "misterul" cum că le-ar putea converti URAC. Având în vedere convertirea de la Cluj și dacă s-ar menține aceeași calitate, ar putea ieși ceva frumos.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Utilizator anonim
URACul abia vopseste cateva Ikarus pe an. La URAC se pot face doar ca locatie.
URACul abia vopseste cateva Ikarus pe an. La URAC se pot face doar ca locatie.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
1689
D-abia vopseste citeva Ikarus pe an si pina si pe alea cum...
Tot ce pot spera este ca - daca acest proiect continua - conversia sa nu fie atribuita URAC.
D-abia vopseste citeva Ikarus pe an si pina si pe alea cum...
Tot ce pot spera este ca - daca acest proiect continua - conversia sa nu fie atribuita URAC.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
punmeister
N-au cum pentru ca URAC nu este o entitate de sine statatoare.
N-au cum pentru ca URAC nu este o entitate de sine statatoare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Utilizator anonim
Este un autobuz trimis la URAC pentru transformare dar momentan nu s-a facut mare lucru.
Este un autobuz trimis la URAC pentru transformare dar momentan nu s-a facut mare lucru.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
ticker
URAC, ce face acolo? Nu se ocupa CICLOP de transformare?
URAC, ce face acolo? Nu se ocupa CICLOP de transformare?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Stefan28
Ciclop se ocupă pentru convertirea la electric, iar Astra pentru convertirea la troleibuz...
Acel autobuz de la URAC e pentru reparații cel mai probabil...
Ciclop se ocupă pentru convertirea la electric, iar Astra pentru convertirea la troleibuz...
Acel autobuz de la URAC e pentru reparații cel mai probabil...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Utilizator anonim
Nu, e cel pentru trasformare care va fi facuta de URAC cu exceptia echipamentelor specifice.
Nu, e cel pentru trasformare care va fi facuta de URAC cu exceptia echipamentelor specifice.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
1689
Facem cum facem si ne intoarcem tot la URAC... Centrul de competente care - in era foliei autocolante de toate formele si culorile - vopseste buline cu pistolul cu sablonul pe melaminat pe post de ultim racnet in materie de design interior.
Cam asta sa asteptam si de la ce o iesi din conversia asta...
Facem cum facem si ne intoarcem tot la URAC... Centrul de competente care - in era foliei autocolante de toate formele si culorile - vopseste buline cu pistolul cu sablonul pe melaminat pe post de ultim racnet in materie de design interior.
Cam asta sa asteptam si de la ce o iesi din conversia asta...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Stefan28
Păi cred că vin oameni de la Astra Electric cu echipamente cu tot la URAC și fac conversia în colaborare cu ei...
Păi cred că vin oameni de la Astra Electric cu echipamente cu tot la URAC și fac conversia în colaborare cu ei...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
1689
Si cum ramine cu procedura de achizitie pentru echipamentele electrice ?
Apare protocolul ala de care se vorbea si pe care nu-l poate vedea nimeni ?
Si cum ramine cu procedura de achizitie pentru echipamentele electrice ?
Apare protocolul ala de care se vorbea si pe care nu-l poate vedea nimeni ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Utilizator anonim
La prototip se poate face oricum cu oricine, cand vorbim de o serie atunci va fi necesara o procedura de atribuire. Dar momentan toata discutia este despre prototip si daca se va trece de etapa acestuia.
La prototip se poate face oricum cu oricine, cand vorbim de o serie atunci va fi necesara o procedura de atribuire. Dar momentan toata discutia este despre prototip si daca se va trece de etapa acestuia.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
1689
Asta suna a totala improvizatie... in primul rind ar trebui definit un proiect clar. Ce se doreste aici ? Exista buget clar alocat - si daca da, cit si cind este disponibil ?
Care este obiectivul urmarit ? Troleibuze cu autonomie sau “clasice” ?
Care sint alternativele luate in considerare (conversie prin surse proprii si selectare de furnizori externi numai pentru piese sau externalizarea completa a activitatii etc.) ?
Care sint criteriile de succes ale proiectului pilot (incadrare in buget, timpi de livrare, conditii tehnice, etc.) ?
Deocamdata toate cele trei initiative (CNG, autobuze electrice, conversie in troleibuze) par doar un alt exercitiu pompieristic de imagine. Un fel de “haideti sa haidem, om vedea noi ce iese dupa aia”.... Niste unii n-au cu ce sa-si justifice existenta si arunca povesti - iar noi alergam in jurul lor. Ba e URAC, ba nu e, ba e Astra - dar stai ! Nu e decit cu piese...
In primul rind ar trebui sa vedem acel faimos protocol.
... Pe care, insa, nici nu-l putem cere oficial pentru ca totul se mentine - deocamdata - la nivel de declaratii de presa cu multa spuma si nu se stie cit miez...
Asta suna a totala improvizatie... in primul rind ar trebui definit un proiect clar. Ce se doreste aici ? Exista buget clar alocat - si daca da, cit si cind este disponibil ?
Care este obiectivul urmarit ? Troleibuze cu autonomie sau “clasice” ?
Care sint alternativele luate in considerare (conversie prin surse proprii si selectare de furnizori externi numai pentru piese sau externalizarea completa a activitatii etc.) ?
Care sint criteriile de succes ale proiectului pilot (incadrare in buget, timpi de livrare, conditii tehnice, etc.) ?
Deocamdata toate cele trei initiative (CNG, autobuze electrice, conversie in troleibuze) par doar un alt exercitiu pompieristic de imagine. Un fel de “haideti sa haidem, om vedea noi ce iese dupa aia”.... Niste unii n-au cu ce sa-si justifice existenta si arunca povesti - iar noi alergam in jurul lor. Ba e URAC, ba nu e, ba e Astra - dar stai ! Nu e decit cu piese...
In primul rind ar trebui sa vedem acel faimos protocol.
... Pe care, insa, nici nu-l putem cere oficial pentru ca totul se mentine - deocamdata - la nivel de declaratii de presa cu multa spuma si nu se stie cit miez...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
1689
Exista informatii din surse oficiale despre stadiul acestui proiect - sau o modalitate de a le cere ?
Cine este ordonatorul de proiect ?
STB ? URAC (desi nu cred ca ei pot initia asa ceva..) ?
PMB ?
Astra ?!
Cineva trebuie sa decida scoaterea din circulatie a unui autobuz (fie el si indisponibil) pentru acest exercitiu, deci - teoretic - este entitatea ordonatoare aici...
Cum autobuzele se pare ca sint proprietatea PMB (si nu a STB), teoretic PMB ar trebui sa fie cel putin implicata, daca nu direct responsabila.
Situatia parcului de troleibuze in Bucuresti este critica si - fara masuri imediate - ma astept ca jumatate (daca nu mai mult) din linii sa fie suspendate in urmatoarele 12-18 luni.
Icarus (cum le numea noul director STB) sint dincolo de stadiul in care “cosmetizarile” le mai pot mentine in circulatie, iar Irisbus-urile nu stau nici ele mai bine, tinind cont ca intretinerea a fost practic inexistenta si multe au fost indisponibilizate prin programul de instalare a AC (apropo, cine raspunde pentru asta ?) ...
STB are nevoie urgent de cel putin 100-150 de troleibuze (conversie/SH/etc.) pentru a putea mentine macar traseele actuale.
Exista informatii din surse oficiale despre stadiul acestui proiect - sau o modalitate de a le cere ?
Cine este ordonatorul de proiect ?
STB ? URAC (desi nu cred ca ei pot initia asa ceva..) ?
PMB ?
Astra ?!
Cineva trebuie sa decida scoaterea din circulatie a unui autobuz (fie el si indisponibil) pentru acest exercitiu, deci - teoretic - este entitatea ordonatoare aici...
Cum autobuzele se pare ca sint proprietatea PMB (si nu a STB), teoretic PMB ar trebui sa fie cel putin implicata, daca nu direct responsabila.
Situatia parcului de troleibuze in Bucuresti este critica si - fara masuri imediate - ma astept ca jumatate (daca nu mai mult) din linii sa fie suspendate in urmatoarele 12-18 luni.
Icarus (cum le numea noul director STB) sint dincolo de stadiul in care “cosmetizarile” le mai pot mentine in circulatie, iar Irisbus-urile nu stau nici ele mai bine, tinind cont ca intretinerea a fost practic inexistenta si multe au fost indisponibilizate prin programul de instalare a AC (apropo, cine raspunde pentru asta ?) ...
STB are nevoie urgent de cel putin 100-150 de troleibuze (conversie/SH/etc.) pentru a putea mentine macar traseele actuale.
📖 Pagination options