Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022

1049 posts, 275250 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 75
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 Puss in Boots

Probabil de transformarile de Citaro totul la loc comanda nu? L-am ascultat pe Nicusor, pe scurt nu sunt bani pt nimic.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 Stefan28

Off-topic: Cum ai vrea să fie bani atât timp cât fosta administrație a ascuns sub preș datorii de 2.5 miliarde lei?!  :think:

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 1689

Deocamdata peste conversia Citaro in troleibuze pluteste aceeasi ceata ca acum trei luni cind am intrebat in topic-ul dedicat care este obiectivul si care sint criteriile de evaluare.

Nici macar nu stim daca sint sau nu bani pentru ca nimeni nu spune cit ar costa o astfel de conversie.

Din pacate, asta incepe sa devina singura solutie de supravietuire a troleibuzului in Bucuresti.

Ikarus-urile poate vor mai circula un an, Irisbus-urile au fost multe din ele afectate de instalarea AC, plus ca au o virsta deja si nici unul nu a avut un RK.

Odata oprit troleibuzul, cred ca e evident tuturor ca reteaua va intra “in conservare” (la fel ca peste tot prin tara), depourile vor fi “convertite” (a se vedea graba cu care a fost demontata catenara in Bujoreni si apetitul pentru terenurile pe care se afla Vatra Luminoasa si Nitu Vasile) si ... gata.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 ADK

Pentru creșterea/înlocuirea parcului de troleibuze ar mai exista o variantă, nu știu însă cât de preferabilă PMB-ului, având în vedere niște pierderi la mijloc.
Dacă cu noile troleibuze, sau cu reconversia unor autobuze în troleibuze nu se mișcă mai nimic, soluția este cumpărarea, în regim de urgență, a unor troleibuze folosite, de fabricație cât mai recentă, chiar dacă sunt tot Citelis, dar poate cu această ocazie se vor găsii și articulate.
Evident că nu se alocă bani de la UE pentru vehicule sh, mai ales autobuze, însă tare mă tem în schimb că nu se dorește sau nu sunt bani de la primărie pentru asta...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 ByOnu

Insinuezi ca am putea cumpara troleibuzele retrase de Cluj odata cu sosirea Solaris-urilor?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 Utilizator anonim

La cat le exploateaza aia cred ca putem cumpara tot parcul lor  :rofl:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 ADK

ByOnu wrote:
Insinuezi ca am putea cumpara troleibuzele retrase de Cluj odata cu sosirea Solaris-urilor?

Am zis de la Cluj, sau din țară? de la străini nu putem, că e ”pandemie”? eu cred că e mai important să se facă ceva.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 orex

Hai sa fim mai vigilenti la ...o astfel de promisiune, sau poate ati uitatara lozincile!
PS
Dupa cum se taraganeaza semnarea contractului cu Astra Vagoane Arad pentru tramvaie, mi-ar fi tare greu sa cred ca-n acest rastimp (de doar 4 ani) Bucurestiul va avea o rata de innoire a parcului STB, atat de accelerata, si-n noua administratie! :yes:
Nu vreau sa cred ca ”cretofolinul” ne-a dus ”pre noi” in ispita! :think:

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 ByOnu

Eu eram ironic si speram ca sugerezi asta, ADK. Daca Cluj chiar nu le mai foloseste, ca solutie de avarie sunt foarte bine venite. Doar sa se si coboare Bucurestiul sa cumpere sh de la Cluj. Ca mai curand cred ca s-ar muri cu Ikarus de gat si s-ar inchide linii decat sa luam sh din Cluj.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 ADK

Nu știu cât de ironic erai și nu știu ce are Clujul tras pe dreapta. Doar că am zis de Citelis ai venit cu Clujul, dar nu știu cât ai luat în calcul și vechimea (plus uzura) acestora, că recent nu înseamnă 2006-7 cât au cele bucureștene, fiindcă nu le iei să mai mergi cu ele doar 2-3 ani, dacă tot dai niște bani. Lăsând laoparte că Bucureștiul nu văd nici eu să se coboare să ia de la vreo regie din țară nici vreo piesă măcar, nu văd nici ca respectivele troleibuze să fie cine știe ce, față de unele aduse la un operator străin care nu cred că-și bat joc de mentenanță, cum se face la noi deobicei, fie că nu-i interesează, nu sunt bani sau ”merge și așa”. Dacă totuși, cineva se pretează ca fiind avantajoasă această varianta, și lasă ”mofturile” deoparte, poate o să mai avem troleibuz în București...

 


Achiziții de troleibuze noi in perioada 2017-2021 Andrei Andraș

Nu îți prea vinde nimeni troleibuze mai noi de 15 ani.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 ADK

Ar trebui totuși încercat, deși cel mai probabil vor exista discuții pe urmă din cauză că sunt prea vechi. De la noi e cam exclus să cumperi, că nici nu prea ar exista varianta asta, de transformarea E3-urilor în troleibuze nu se mai pomenește nimic (dar parcă se spunea că primul va fi gata în curând?), și chiar și așa, până continuă restul ”seriei”, dacă va merge ca-n cazul GNC-ului, vor intra autobuze pe liniile troleibuzelor...

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 orex

Incapacitatea administratiei locale bucurestene nu trebuie sa conduca la ”colectarea selectiva a deseurilor”!
Sa nu uitam, cum firesc o facem noi romanii, ca don primar a promis ceva si timpul se scurge! :yes:

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2021 1689

Cele 830 din articol raportate in mandatul anterior se dovedesc a fi - de fapt - doar 530 achiztionate (toate autobuze, din care, se vede, nici acelea platite) si de restul multe probleme (x-buzele Bozankaya - ca troleibuze nu prea pareau a fi, tramvaiele no floor de la VFU si Durmastrele - alte povesti nemuritoare din Codrii de Taina ai licitatiilor autohtone).
Cam de la aia plecam, de fapt, la inceput de cincinal in patru ani, asta ca sa fim, totusi, o idee mai aproape de adevarul (care ne - si, dupa cum se vede, primarului in functie la propriu ii - zbirleste parul)...

Cind ma-ntebam - anul trecut, cind Daimler dobora planul cincinal la autobuze - “da’ cash, cash-caval sa le platim mai repede, avem ?” toata lumea aplauda izbinzile si ma asigura “nici o problema, e ca si rezolvata”.

De unde, din punguta cu doi bani ? Din cuibaru’ clostii cu oua de aur ? Din donatiile mistretului cu colti de argint ?


Da, primarul actual a fost ales pe baza unui plan. Si da, ar trebui sa iasa de sub zidul de doua miliarde si mai bine care i-a cazut in cap cind a trintit usa la plecare administratia trecuta, sa se scuture si sa purceada la a duce la indeplinire macar o parte din promisiuni. Oricare din ele.

Deocamdata, insa, se aude doar cite un bocanit in teava de la calorifer: n-a-v-e-m-m-m    b-b-b-a-n-n-n-n-i

De parca administratiile trecute au avut si uite ce frumuseti de pasaje au rasarit, ce mintuire ride-n soare si ce-am dantuit si ne-am veselit pin’ sa vina pirdalnica aiasta de raceala...

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 75
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433210 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use