MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 309009 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Domnu...secundele ”e” toate ”ZERO ZERO”!
Si sa vezi cum pleaca ”cuplajul” la fix! Sunt baieti tineri! :rofl:   ;)

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Tocmai de aceea, ce relevanță au în tabel ? Îți spun eu,  dar nu găsesc acum repede un film cu"Blonde".
E cum ți-aș calcula eu distanțele în Ro în ani lumină.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Stefan28

andrei11 wrote:
Până și Academia Militară  care cică ar fi mai adâncă ca Eroilor M 5 are scări fixe !

Invers, Eroilor este mai adancă... Când trenul merge de la Academie spre Eroilor depașeste limitarea de 60 de kilometri pentru puțin timp fiindcă o ia la vale...
Si de la Eroilor spre Academie va urca la deal nițel...  ;)

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

@andrei11
Reiterez, ”cuplu” (mecanic+ajutor) pleaca cu trenul la fix! Acum ca sunt cateva secunde acumulate la mijloc, nu se pun!  
Din pacate, vezi si mai mult, simti dibacia unui mecanic nu dupa ce o ia la ”vale”, ci dupa cum franeaza aproape de statie! Cred ca M5 e proiect pilot pentru ”aia mici” de-ti zgaltaie creierii in franare la peron! :rofl:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Stefan28 wrote:
Invers, Eroilor este mai adancă... Când trenul merge de la Academie spre Eroilor depașeste limitarea de 60 de kilometri pentru puțin timp fiindcă o ia la vale...
Si de la Eroilor spre Academie va urca la deal nițel...  ;)

1) Tu ai fost vreodată pe jos de la gârlă la Academie sus pe deal ? De aceea urcă / coboară și tunelul.
2) NSS - ul la Academie ar fi minus 18,45 metri.
NSS - ul la Eroilor M 5 ar fi minus 18,00 metri.
Deci dacă NSS - urile sunt cele reale Academia e cu aproape juma de metru mai adâncă ca Eroilor M5.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Nu e adevarat! Vino sa vezi ca ”pezevenchiul” urca!

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. subway guru

Faptul ca NSSul coboara nu inseamna ca statia e mai adanca fata de cota terenului natural.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

@andrei11
Uite septarul de trefla :bere:
Daca ai alte date oficiale...te rog sa le faci publice! :D

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Stați că nu pricep...e vorba de adâncimea față de cota terenului stației,  nu de nivelul față de Marea Neagră...
Vă dau ambele cote.
La  Academia Militară față de nivelul solului ( dacă datele sunt corecte ) cobor cu 3 trepte mai mult față de Eroilor M 5.
Deci e mai adâncă cu juma de metru.
Nu știu în ce situație este stația Unirii M 2.
2021-03-12_22-47-40.jpg (49.18 KB; downloaded 1821 times)

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Contrazi ce am postat aici si pe urma vorbim!
AM era la 18.50 NSS

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

@subway guru
Care-i treaba cu subtraversarea strazii V. Oltului de e sub 2m inaltime  accesul spre Kaufland?! :shock:

 



Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Valentin

Experiment:

Favorit-Piata Romana (STB VS M5):

#a se parcurge integral si a se analiza lista de observatii#




368 - Nicolae Golesti - Favorit




M5 - Favorit -> Eroilor
M1/M3 - Eroilor -> Piata Unirii
M2 - Piata Unirii -> Piata Romana

Observatii:

- Experimentul a avut loc DUMINICA in saptamani diferite;
- Timpul de transbordare este realizat prin pozitionare in rama de asa natura incat la coborare scara sa fie la indemana + pasi facuti de un tanar.
- STB - 368: timpul de 28 de minute NU include si timpul de asteptare in statie (adica l-am prins la tanc) si nu include plecarea oficiala de la capat (adica plecarea s-a facut dupa intoarcerea in rond), astfel incat la intervalul de 6 minute intre autobuze (cel oficial) se poate adauga la timpul de parcurs in medie inca 3 minute + 2/3 minute intoarcerea in rond si oprirea in statia urmatoare - TOTAL STB 368 ~33 minute.
-STB - 368: timpul real de 33 de minute s-a efectuat, atentie, la ora 21:00, traficul fiind inexistent/neglijabil, adica conditii aproape de ideal, soferul a condus normal (nici talpa, nici melc)!

-MREX: ORA la care a avut loc experimentul 18:00
M5 - intervalul afisat pe tabela era de 6min, contrar informatiilor oficiale de 9min interval pentru weekend - astfel ca asteptarea pe peron s-a stabilit convenabil in jurul valorii medii;
M1/M3 -  asemanator, asteptarea pe peron a fost aproape de valoarea medie (intervalul de 6 min era afisat pentru ambele magistrale M1/M3);
M2 - am ratat la limita, astfel incat am asteptat aproape INTEGRAL timpul de asteptare (9-10min, oscila frecvent pe tabela), socat fiind, fata de celelalte magistrale, de intervalul existent, la oprirea in statie, rama nu a plecat instant, din anumite considerente care NU au fost anuntate, s-a asteptat la peron aproximativ 2min (include deschiderea, stationarea, inchiderea usilor si demararea), absolut ghinionist, astfel ca in realitate ar trebui luat o valoare medie, adica 4min30secunde, astfel incat TOTAL MREX (M5+M1/3+M2):  27min30sec (la valori medii)

Concluzii:
-M5 - pe sectorul Romancierilor - Eroilor este perfect comparabil cu STB, de asa natura inca am putea stabili o egalitate intre acestea sau un usor avantaj pentru M5 (date de lipsa traficului in cazul STB, astfel incat, daca am presupune eliminarea dopului de la Parc D.Taberei, ar putea creste dpdv al timpului parcurs) in conditiile date (weekend).
-M5 - in cazul zilelor de lucru - se castigat clar timp la transbordarea cu M2 (functie de ora) - practic, daca ne-am raporta la ora experimentului, intervalul ar fi fost de 3 minute (cf. MREX), astfel incat am putea scadea din timpul total de 32minute, obtinandu-se aproximativ 25min durata totala (+- cateva secunde). Alta economie de timp nu se mai poate adauga.
-M5 - bifurcatie - se adauga intre 6 si 9 minute (functie de ora/zi)
-> 33min30sec - 36min30sec - (WEEKEND)
-> 31min  - 34min (ZI LUCRU)
## cf. colegului nostru Orex, acest timp suplimentar se poate anula daca calatorul tine cont de timpii de plecare de la capete (probabil majoritatea calatorilor nu fac asta, asa ca ramane la nivel de posibilitate)

-368 - daca am privi echilibrat, se poate reduce durata dat fiind ca se poate opta si pentru 168 in cazul in care acesta umple perfect golurile din intervalul linie 368 (asta daca vorbim de sectorul comun), dar in acelasi timp, in conditii de trafic normal (M5 e practic impasibila la trafic) aceasta durata poate sa creasca mai mult sau mai putin (aici nu am date, daca are cineva putem completa).

-> Reiau, M5 este perfect comparabila ca durata cu STB, ajugand la un grad de egalitate in anumite situatii (bifurcatie), dar poate sa ajunga in avantaj in conditii de trafic real ante COVID (se poate lua si acum, dar clar nu mai este un dop la Razoarea ca pe vremuri de exemplu).
-> Daca destinatia finala este zona Pipera, situatia se schimba (financiar si ca durata), in asa fel incat, daca pana la Romana s-ar opta pentru 1.3lei/368 si 2.5lei/MREX si pe faptul ca urci in autobuz si te lasa in piata, pentru mersul spre Pipera costul este egal (da stiu, n-avem integrare, lucram cu ce avem in prezent), astfel ca se adauga o transbordare la Romana in cazul 368, astfel ca durata totala ar creste cu ~2min30sec in medie (coborat+interval mediu) in timpul saptamanii si ~5min30sec in weekend.


# Astfel, situatia nu este asa neagra cum se prezinta in media (ca e câh, ca dureaza mult, a se insera alte argumente asemanatoare), este o alternativa viabila la STB, poti sa castigi cateva minute cu M5(functie de zi,ora,locatie), DAR:
- evident ca situatia se poate imbunatati cu M5.2 executata! (studiul e pentru prezent);
- evident ca situatia se poate imbunatatii cu implementarea ideilor colegilor nostrii de mai sus;
- evident ca situatia se poate imbunatatii si cu venirea noilor trenuri si echipate;
- evident ca optiunea 368 e mai ieftina si mai confortabila (daca ne limitam la destinatia: Romana);

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Un singur lucru iti pot spune...ca asertiunea ta e falsa, poate doar cu ajutorul dronelor e altceva!
Nu din cate stiu, ci din cate am experimentat pe propria-mi piele... de la statia Parc Drumul Taberei pana la Eroilor 2, cand esti suit in ”omida”, faci FIX 8 minute!
PS
Numai noaptea, fara sa punem la socoteala pandemia asta, faci eventual atat, pe aceasta distanta terana! ;)

 


Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use