Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 471960 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Stefan28
Era plin ochi acel autobuz (6262)...
Acum nu știu care e tendința locuitorilor din Greenfield, dar atunci era plin autobuzul.
Era plin ochi acel autobuz (6262)...
Acum nu știu care e tendința locuitorilor din Greenfield, dar atunci era plin autobuzul.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Costin
Un autobuz plin ochi = 100 de calatori.
Capacitatea M4 = 1200 calatori / 11 minute.
Despre ce vorbim?...
Un autobuz plin ochi = 100 de calatori.
Capacitatea M4 = 1200 calatori / 11 minute.
Despre ce vorbim?...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
@Stefan28
Cu o astfel de frecventa te mai mira de ce lumea sta ciorchine pe ruta asta la orele de varf?
@Stefan28
Cu o astfel de frecventa te mai mira de ce lumea sta ciorchine pe ruta asta la orele de varf?
Linia 204.1.png (261.63 KB; downloaded 3503 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Stefan28
Citește tot articolul aici
Iarăși o lălăie cu trenul lui drag care merge pe motorină la aeroport...
Ministerul Transporturilor solicită sprijinul experţilor Băncii Europene de Investiţii pentru continuarea sau nu a proiectului Magistralei M 6 până la Otopeni, decizia urmând să fie luată până la sfârşitul anului, a anunţat la Radio România Actualităţi ministrul de resort, Cătălin Drulă.
Citește tot articolul aici
Iarăși o lălăie cu trenul lui drag care merge pe motorină la aeroport...
- cris_m
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Sursele majore sunt traficul auto si activitatile ilegale dar nu inseamna ca celelalte sunt neglijabile...trebuie combatute energic toate!
Sursele majore sunt traficul auto si activitatile ilegale dar nu inseamna ca celelalte sunt neglijabile...trebuie combatute energic toate!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ByOnu
Ala se poate electrifica in doua luni si ar costa probabil nici 0,5% din costul metroului intre Baneasa si Aeroport Otopeni.
Stefan28 wrote:
Iarăși o lălăie cu trenul lui drag care merge pe motorină la aeroport...
Ala se poate electrifica in doua luni si ar costa probabil nici 0,5% din costul metroului intre Baneasa si Aeroport Otopeni.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Daca e asa de simplu de ce nu au facut-o de la bun inceput.
Eu stiu de ce dar te las pe tine sa afli si singur inainte de a da cu bata-n balta!
Daca e asa de simplu de ce nu au facut-o de la bun inceput.
Eu stiu de ce dar te las pe tine sa afli si singur inainte de a da cu bata-n balta!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Eu nu fac altceva decât să semnalez aspectul.
Și când te gîndești că M 6 este gândit să se înfunde în actualul terminal care va fi Termial VIP / Oficial / Special. Numai de metrou o să-i ardă lui
madam AP când o să se dea jos din Jet-ul privat !
Aici e articolul cu pricina. E și cu schițe !
Eu nu fac altceva decât să semnalez aspectul.
Și când te gîndești că M 6 este gândit să se înfunde în actualul terminal care va fi Termial VIP / Oficial / Special. Numai de metrou o să-i ardă lui
AP.jpg (10.63 KB; downloaded 3203 times)
Aici e articolul cu pricina. E și cu schițe !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Aceleasi minciuni, 20min calatoria plus 40minute asteptarea…nu vrea sub nicio forma sa-si asume prostia generata chiar de el atunci cand era consilier la Ciolos.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Aceleasi minciuni, 20min calatoria plus 40minute asteptarea…nu vrea sub nicio forma sa-si asume prostia generata chiar de el atunci cand era consilier la Ciolos.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Hai să lămurim ( mai multe ) unele aspecte:
1) În Epoca Capitalistă postSovietică a României ne-am prins de un aspect. Un km de linie de metrou - cu puțin noroc - se face aproximativ în 18 - 20 luni. Dar se poate ajunge și la 36 --> infinit de luni.
2) Pe cale de consecință în Epoca Capitalistă postSovietică a României ne trebuie vreo sută de ani ( pe puțin ) să realizăm toate obiectivele planificate ( M 4 ... M 8 sau 9, habar n-am acum numărul ).
3) Deci din start M 6 aeroport se înfundă în anii în care ar trebui să fie realizată.
4) M 6 Otopeni moare la T1 care atunci când va fi construită ( M 6 ) ( dacă se va face vreodată ) T 1 va dispărea cu totul din două motive. T 1 se va muta la T 2 unde metroul NU poate ajunge ( așa cum ai declarat ) sau Aeroportul Otopeni se va muta cu totul în altă parte din cauză de poluare / zgomot / stress că avioanele pot să cadă pe case etc.
5) Nici măcar teoretic proiectanții NU oferă o continuitate a lui M 6 / T 1 spre M 6 / T 2.
6) Stația Crângași are trei linii. Tot nu-mi dau seama de ce.
7) Legat de pct 6. Am un banc care nu e banc. În 1989 am dat jos de la conducerea țării un analfabet. Acum am evoluat, avem mai mulți. Asta apropo de Crângași cu 3 linii. Crezi că în 2050 când eventual se va pune problema M 6 Otopeni aeroportul va mai fi acolo ?
8) Așa credeau și alții din alte țări, de exemplu Istanbul. Dar hai mai aproape, Aeroportul Băneasa, când a fost modernizat se gândea cineva că în 2020 e deja închis de ( ceva mulți ) ani ?
___________________
Mai ușor cu M 6 ăsta la Otopeni că nu prea mai interesează pe nimeni.
Așa, o informație pentru tine. Dacă n-ar fi niște analfabeți la Ministerul Transporturilor cadența trenurilor spre Otopeni ar putea fi îmbunătățită substanțial. Dar nu interesează pe nimeni. Trebuie totuși niște investiții de realizat.
Hai să lămurim ( mai multe ) unele aspecte:
1) În Epoca Capitalistă postSovietică a României ne-am prins de un aspect. Un km de linie de metrou - cu puțin noroc - se face aproximativ în 18 - 20 luni. Dar se poate ajunge și la 36 --> infinit de luni.
2) Pe cale de consecință în Epoca Capitalistă postSovietică a României ne trebuie vreo sută de ani ( pe puțin ) să realizăm toate obiectivele planificate ( M 4 ... M 8 sau 9, habar n-am acum numărul ).
3) Deci din start M 6 aeroport se înfundă în anii în care ar trebui să fie realizată.
4) M 6 Otopeni moare la T1 care atunci când va fi construită ( M 6 ) ( dacă se va face vreodată ) T 1 va dispărea cu totul din două motive. T 1 se va muta la T 2 unde metroul NU poate ajunge ( așa cum ai declarat ) sau Aeroportul Otopeni se va muta cu totul în altă parte din cauză de poluare / zgomot / stress că avioanele pot să cadă pe case etc.
5) Nici măcar teoretic proiectanții NU oferă o continuitate a lui M 6 / T 1 spre M 6 / T 2.
6) Stația Crângași are trei linii. Tot nu-mi dau seama de ce.
7) Legat de pct 6. Am un banc care nu e banc. În 1989 am dat jos de la conducerea țării un analfabet. Acum am evoluat, avem mai mulți. Asta apropo de Crângași cu 3 linii. Crezi că în 2050 când eventual se va pune problema M 6 Otopeni aeroportul va mai fi acolo ?
8) Așa credeau și alții din alte țări, de exemplu Istanbul. Dar hai mai aproape, Aeroportul Băneasa, când a fost modernizat se gândea cineva că în 2020 e deja închis de ( ceva mulți ) ani ?
___________________
Mai ușor cu M 6 ăsta la Otopeni că nu prea mai interesează pe nimeni.
Așa, o informație pentru tine. Dacă n-ar fi niște analfabeți la Ministerul Transporturilor cadența trenurilor spre Otopeni ar putea fi îmbunătățită substanțial. Dar nu interesează pe nimeni. Trebuie totuși niște investiții de realizat.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
alliens
E complet inutila investitia. Avem tren acum si nu e folosit, de ce ar fi mai folosit metroul?Cy 1% din banii respectivi ar putea face calea ferata sa fie dubla pe aproape toata lungimea, mai putin racordul spre aeroport daca chiar va creste numarul de calatori. cu banii respectiv mai bine se continua M5 sau M4, sunt mult mai necesare.
Stefan28 wrote here:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/drula-despre-metroul-spre-otopeni-se-pune-problema-daca-aceasta-investitie-de-700-de-milioane-de-euro-este-utila-in-aceasta-forma-1534019Drulă, despre metroul spre Otopeni: „Se pune problema dacă această investiţie de 700 de milioane de euro este utilă în această formă”
Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a spus din nou, miercuri, că se pune problema utilității magistralei de metrou spre Otopeni, așa cum a fost ea proiectată, deoarece nu face direct legătura cu viitorul terminal al aeroportului Henri Coandă. În plus, de la stația Tokyo până la Otopeni, metroul ar străbate zona cu cea mai scăzută densitate a populației din București.
Se pune problema dacă această investiţie de 700 de milioane de euro este utilă în această formă. Bucureștenii au mare nevoie de alte linii de metrou, ca magistrala M5, care traversează de la est la vest Bucureștiul, continuarea de la Gara de Nord spre sud a liniei M4, chiar și de linia M7, acea diagonală din Colentina până în Rahova. Sunt linii necesare, care unesc cartiere cu densitate mare de oameni. Densitatea de la stația Tokyo la Aeroportul Otopeni este cea mai mică din București”, a spus ministrul.
„Toate acestea ridică întrebări asupra fezabilității. La liniile de metrou nu costă doar construcția, costă operarea foarte mult. Cea deschisă în Drumul Taberei costă 175 de milioane (de lei, n.r.) pe an, recuperăm 25 de milioane din bilete, deci 150 este subvenție”, a spus el.
„Trebuie să investim cu cap. Experții Băncii Europene de Investiții ne ajută să investim cu cap”, a adăugat ministrul.
Nu este prima dată când ministrul pune la îndoială utilitatea acestei magistrale de metrou, în forma sa actuală. În luna februarie, el arăta că metroul ar face până la Gara de Nord 35 de minute, ar avea 14 opriri și nu ar face legătura cu viitorul terminal, în timp ce durata călătoriei cu trenul este de doar 20 de minute.
„M6 se face. Se va face cel puțin până la Sectorul 1, faza 1 până la Băneasa. Despre sectorul care vine de la Băneasa până la aeroport suntem într-un proces de reevaluare la nivelul ministerului, pentru că trebuie să vedem exact fezabilitatea proiectului, dacă forma este cea mai bună, pentru că vom avea un terminal care va prelua, conform studiului de fezabilitate din 2008, întreg traficul aeroportului, va fi undeva la trei kilometri în partea cealaltă a pistelor, iar metroul, așa cum e proiectat, nu se leagă acel terminal”, a spunea Drulă.
E complet inutila investitia. Avem tren acum si nu e folosit, de ce ar fi mai folosit metroul?Cy 1% din banii respectivi ar putea face calea ferata sa fie dubla pe aproape toata lungimea, mai putin racordul spre aeroport daca chiar va creste numarul de calatori. cu banii respectiv mai bine se continua M5 sau M4, sunt mult mai necesare.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Alsim + MAKYOL este ok, dar mai mult ca sigur FCC + Gulermak vor contesta raportul.
PTMZ wrote here:Comisia de licitație a Metrorex a atribuit oficial, joi, contractul pentru metroul 1 Mai-Tokyo către o asociere de firme din Turcia.
”Membrii comisiei de evaluare desemnează oferta prezentată de ofertantul Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.s. – MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S ca ofertă câştigătoare pentru această procedură de atribuire, ofertă care a fost clasată pe primul loc în clasamentul rezultat după aplicarea criteriului de atribuire. Asocierea a prezentat ca terţ susţinător pe Yuksel Project Uluslararasi A.Ş. Acesta a prezentat în documentele de calificare un angajament privind susţinerea tehnică şi profesională a ofertantului referitor la personalul cheie, respectiv Şef de proiect – design, şi la punctele 3 şi 4 a cerinţei referitoare la experienţa similară (proiectare), respectiv Formularul 13b, completat la data de 22.05.2019”, se arată în raportul de atribuire datat joi, 15 mai 2021, obținut de Club Feroviar.
Clasamentul ofertelor desemnate ca admisibile a fost următorul:
1. Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.s. – MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S
2. Asocierea FCC – Gülermak
3. Asocierea China Communications Construction Company & 3TI Progetti Italia – Ingegneria Integrata SpA.
Anterior, în urma evaluării propunerilor financiare, oferta depusă de Asocierea Esta Construction LLC – Doguş Inşaat ve Ticaret A.Ş. fusese declarată inacceptabilă şi neconformă de către comisia de evaluare.
Sursa: Club Feroviar
Alsim + MAKYOL este ok, dar mai mult ca sigur FCC + Gulermak vor contesta raportul.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Goldmund
^
OK, pana acum ai dreptate, dar
un segment din A10(tronson 2!) se face in...aprox. 10 ani, deci mai bine construim sosele ca pana acum...?! UMB construieste in doar 2 ani un tronson de autostrada, deci trebuie gasita firma/firmele care construiesc rapid un km de galerie metrou, precum UMB la autostrazi. Ah, mai avem licitatiile fara sfarsit pt. ramele de metrou, dar si asta se poate rezolva rapid, de la vointa-licitatie-constructia ramei-la noi..., sau ramanem
cu Diesel-urile puturoase de la suprafata si asteptam in "gara" inca cateva zeci de minute- doar aici in "gara" avem cu doua linii, cum iese trenul dam de un singur fir!-
adica, ne grabim cu un zbor de 1h30min, dar asteptam 2/3 din timpul zborului la bagaje plus masurile anticov, dupa care astemtam trenul 40 de minute...
Sa nu fiu inteles gresit:
si eu doresc sute de miliarde de euro doar pentru reabilitatea infrastructurii CFR, plus inca cateva miliarde pentru material rulant CFR, chiar si pentru multe linii de S-Bahn, trenul suburban, dar ce avem acum este de ras/plans si acest status quo unora le convine, chiar place...Ne-ar trebui si un TGV intre mare, Bucuresti Brasov(ar trece pe langa T1/2)pana la granita, dar acela va costa Romania inca cate zeci de miliarde de euro...
PS
am mai spus-o, daca se va face vreodata T2 sta in stele si este absurd cum unii cred ca se va face, dupa ce UE a trecut deja la Great Reset, adica fara avioane(la inceput mult mai putine rute, f.f. scumpe calatoriile, etc,), fara masini cu motoare cu ardere interna, fara vase uriase, daca nu sunt propulsate CO2 neutral....Si cine poate spune ca T1 ar trebui bombardat, T1 care poate face fata si la 20milioane calatori/an(adica toata pop. Romaniei din 2008!) ?
Mai degraba am incepe sa visam la tramvaiul intre Unirii, Bucuresti si Piata Eroilor din Ploiesti decat la un T2 astazi....Asadar, M6 pana la OTP ramane valabil si va ramane o necesitate inca vreo cateva decenii.
nici un cuvant de cei zeci de mii de navetisti cu masina personala de pe DN1 si care doresc in fiecare zi sa intre in Bucuresti si nu vor mai avea locuri de parcare in oras...............
^
OK, pana acum ai dreptate, dar
un segment din A10(tronson 2!) se face in...aprox. 10 ani, deci mai bine construim sosele ca pana acum...?! UMB construieste in doar 2 ani un tronson de autostrada, deci trebuie gasita firma/firmele care construiesc rapid un km de galerie metrou, precum UMB la autostrazi. Ah, mai avem licitatiile fara sfarsit pt. ramele de metrou, dar si asta se poate rezolva rapid, de la vointa-licitatie-constructia ramei-la noi..., sau ramanem
cu Diesel-urile puturoase de la suprafata si asteptam in "gara" inca cateva zeci de minute- doar aici in "gara" avem cu doua linii, cum iese trenul dam de un singur fir!-
adica, ne grabim cu un zbor de 1h30min, dar asteptam 2/3 din timpul zborului la bagaje plus masurile anticov, dupa care astemtam trenul 40 de minute...
Sa nu fiu inteles gresit:
si eu doresc sute de miliarde de euro doar pentru reabilitatea infrastructurii CFR, plus inca cateva miliarde pentru material rulant CFR, chiar si pentru multe linii de S-Bahn, trenul suburban, dar ce avem acum este de ras/plans si acest status quo unora le convine, chiar place...Ne-ar trebui si un TGV intre mare, Bucuresti Brasov(ar trece pe langa T1/2)pana la granita, dar acela va costa Romania inca cate zeci de miliarde de euro...
PS
am mai spus-o, daca se va face vreodata T2 sta in stele si este absurd cum unii cred ca se va face, dupa ce UE a trecut deja la Great Reset, adica fara avioane(la inceput mult mai putine rute, f.f. scumpe calatoriile, etc,), fara masini cu motoare cu ardere interna, fara vase uriase, daca nu sunt propulsate CO2 neutral....Si cine poate spune ca T1 ar trebui bombardat, T1 care poate face fata si la 20milioane calatori/an(adica toata pop. Romaniei din 2008!) ?
Mai degraba am incepe sa visam la tramvaiul intre Unirii, Bucuresti si Piata Eroilor din Ploiesti decat la un T2 astazi....Asadar, M6 pana la OTP ramane valabil si va ramane o necesitate inca vreo cateva decenii.
nici un cuvant de cei zeci de mii de navetisti cu masina personala de pe DN1 si care doresc in fiecare zi sa intre in Bucuresti si nu vor mai avea locuri de parcare in oras...............
📖 Pagination options