Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2309 posts, 694381 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
cris_m
Da, dar acum sincer, la o linie ca 41 unde iti vin tramvaiele gramada avea sens sa vezi un pomelnic de minute la fiecare ora? Plus, gandeste-te la altceva, cum faci intr-o statie unde ai mai multe tramvaie cu treceri multiple? Cum ingehsui informatiile pe un A4? Eu mai ales la asta ma gandesc referitor la formatul asta slim...
rosetti61 wrote:
Formatul vechi cu prima/ultima ora si intervalul de succedare. Nu e perfect, ca de obicei lucrul pe jumatate "bine facut" - lipseste operatorul, cum era pe celelalte orare.
Da, dar acum sincer, la o linie ca 41 unde iti vin tramvaiele gramada avea sens sa vezi un pomelnic de minute la fiecare ora? Plus, gandeste-te la altceva, cum faci intr-o statie unde ai mai multe tramvaie cu treceri multiple? Cum ingehsui informatiile pe un A4? Eu mai ales la asta ma gandesc referitor la formatul asta slim...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
rosetti61
Pomelnicul ala de treceri mai umplea spatiul risipit inutil, daca sunt mai multe linii se adopta formatul A3 si se foloseste mai eficient spatiul. Daca logoul operatorului nu e prezent pe indicatorul de statie (cum este in unele tari) acesta e vizibil pe orarele de trecere, ce contin info suplimentare+harta retetelei sau a liniilor deservite de acea statie. Si altii folosesc sistemul cu fiecare trecere, cel mai ergonomic fiind lista cu ora si apoi minutele de trecere (cum s-a folosit si la RATB/STB).
Pomelnicul ala de treceri mai umplea spatiul risipit inutil, daca sunt mai multe linii se adopta formatul A3 si se foloseste mai eficient spatiul. Daca logoul operatorului nu e prezent pe indicatorul de statie (cum este in unele tari) acesta e vizibil pe orarele de trecere, ce contin info suplimentare+harta retetelei sau a liniilor deservite de acea statie. Si altii folosesc sistemul cu fiecare trecere, cel mai ergonomic fiind lista cu ora si apoi minutele de trecere (cum s-a folosit si la RATB/STB).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
Acel pomelnic nu aduce niciun beneficiu călătorului. La frecvența lui 41/32/21 nici nu este relevant când vine, ci DUPĂ CÂT TIMP vine. Ora din tabel oricum nu va fi respectată la minut, deci la frecvențe foarte ridicate devine inutilă afișarea ei.
Sper că pentru traseele unde există intervale de peste 5 minute între vehicule să se opteze pentru afișarea orei exacte de trecere, în schimb.
Acel pomelnic nu aduce niciun beneficiu călătorului. La frecvența lui 41/32/21 nici nu este relevant când vine, ci DUPĂ CÂT TIMP vine. Ora din tabel oricum nu va fi respectată la minut, deci la frecvențe foarte ridicate devine inutilă afișarea ei.
Sper că pentru traseele unde există intervale de peste 5 minute între vehicule să se opteze pentru afișarea orei exacte de trecere, în schimb.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
andrei11
Eu nu am văzut până acum pe nimeni consultând acele tabele. Mai toți cetățenii au în telefon aplicația << Info STB >> și pe aceea o folosesc.
Eu nu am văzut până acum pe nimeni consultând acele tabele. Mai toți cetățenii au în telefon aplicația << Info STB >> și pe aceea o folosesc.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Stații, case de bilete, microdispecerate
Andrei Andraș
Oare e chiar atât de imposibil de făcut ceva de genul? Eu zic că nu este, dar trebuie să vină cineva cu inițiativa. Primele ar trebui să fie liniile care trec mai rar prin stații, nu cele care au o frecvență de 2-3-4-5 minute pentru că-i inutil. Adică nu ca pe Progresului, de exemplu, pe unde-ți trec 5 linii și tu o afișezi doar pe aia care vine des (1/10). N-are sens și n-are rost.
Oare e chiar atât de imposibil de făcut ceva de genul? Eu zic că nu este, dar trebuie să vină cineva cu inițiativa. Primele ar trebui să fie liniile care trec mai rar prin stații, nu cele care au o frecvență de 2-3-4-5 minute pentru că-i inutil. Adică nu ca pe Progresului, de exemplu, pe unde-ți trec 5 linii și tu o afișezi doar pe aia care vine des (1/10). N-are sens și n-are rost.
Poza lui Robert24 de aici
Bv+statie+Dramatic.jpg (257.65 KB; downloaded 4726 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Dragos31
Stația de autobuz „Iancu de Hunedoara 1”, din orașul Voluntari, va fi suspendată
Stația de autobuz „Iancu de Hunedoara 1”, aferentă liniilor 135 și 301, amplasată pe ambele sensuri pe Bd. Pipera, în oraşul Voluntari, va fi suspendată începând de vineri, 26.02.2021, până la îmbunătățirea condițiilor de circulație pentru pietoni în zona respectivă.
Sursa: http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1423
Stația de autobuz „Iancu de Hunedoara 1”, din orașul Voluntari, va fi suspendată
Stația de autobuz „Iancu de Hunedoara 1”, aferentă liniilor 135 și 301, amplasată pe ambele sensuri pe Bd. Pipera, în oraşul Voluntari, va fi suspendată începând de vineri, 26.02.2021, până la îmbunătățirea condițiilor de circulație pentru pietoni în zona respectivă.
Sursa: http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1423
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
dekolor
Formatul nou de informare in statii a aparut si pe linia 21.
Formatul nou de informare in statii a aparut si pe linia 21.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
PTMZ
Sursa: HotNews
Primăria Capitalei a comadat 500 de stații STB noi din acordul-cadru care prevede achiziționarea a maxim 2.000 de bucăți acestea fiind montate anul trecut, înainte de alegerile locale. Nota de plată pentru cele 500 de bucăți, cu tot cu montaj, este de 24.285.794 lei cu TVA, din care Primăria Capitalei nu a plătit încă niciun ban, potrivit informațiilor furnizate de municipalitate. Prețul pe bucată, cu tot cu montaj, este aproape de 10.000 de euro. Deși încă nu au fost achitate, o bună parte din aceste stații au fost deja vandalizate: grafitti, s-au lipt afișe, au fost zgâriate sau sunt pur și simplu extrem de murdare.
Mai mult, panourile destinate afișajului publicitar aferent stațiilor stau goale, ceea ce înseamă că municipalitatea pierde bani. În plus, domeniul public este sufocat de reclame prost puse, care împiedică circulația călătorilor, în loc să fie folosit acest mijloc civilizat de afișaj, care aduce și bani Primăriei Capitalei.
Despre achiziționarea stațiilor
Primăria Capitalei a încheiat un acord-cadru de până la 81.632.920 lei - circa 18 milioane de euro - cu firma Euromedia Grup pentru a achiziționa între 500 și 2.000 de adăposturi pentru stațiile de troleibuz și autobuz, cu montaj inclus. Licitația pentru atribuirea acordului- cadru a fost lansată pe 3 octombrie 2019, iar contractul a fost încheiat pe 30 martie 2020.
Stațiile modulare trebuie să îndeplinească următoarele cerințe, potrivit caietului de sarcini:
- suprafața ocupată (amprenta la sol) pentru adăpostul modular trebuie să fie de minim 4,5 mp și maxim 5 mp.
- din punct de vedere arhitectural și al fabricaţiei adăposturile modulare pentru stațiile publice de autobuz și troleibuz vor fi identice, cu elemente interschimbabile.
- ofertantul va prezenta minim trei variante de design cu un aspect modern cu forme rotunjite și cu elemente din materiale rezistente la coroziune (inox, oțel galvanizat la cald și vopsit în câmp electrostatic, aluminiu eloxat vopsit în câmp electrostatic) cu proprietăți antivandalism și antigraffiti.
- adăposturile modulare pentru stații vor include echipament de afişaj reclame şi informații utilitare și vor permite montajul, ulterior instalării, cu modificări minore, de echipamente specifice cum ar fi: automat de vânzare titluri de călătorie, aparatură video şi audio, sisteme supraveghere video, sistem informare călători, etc. Acestea nu fac parte din construcţia adăposturilor modulare pentru stații, raportat la structura de rezistenţă, nefiind incluse în preț, dar, în cazul în care va fi necesar, conectarea acestora la panoul electric al stației/adăpostului modular să poată fi permisă.
- durata maximă a procesului de demontare-montare al unui adăpost modular pentru stații va fi de 72 de ore. Modulele trebuie să fie proiectate şi fabricate pentru a asigura costuri de întreţinere şi exploatare foarte reduse pe toată durata de utilizare normală.
”Adăposturile modulare pentru stații vor asigura pasagerilor, prin amenajările de bază (protejarea față de intemperii, soare, etc.), condiții sigure, confortabile și convenabile pe perioada de aşteptare a vehiculului public de transport. Adăposturile modulare pentru stații vor înlocui construcțiile actuale aflate în stațiile de troleibuz şi de autobuz şi vor ţine cont de lățimea şi dimensiunile trotuarelor în dreptul stațiilor existente. Staţiile publice în care se vor monta adăposturile modulare se vor stabili până la dată semnării contractului subsecvent”, se arată în caietul de sarcini.
Termenul de garanție pentru construcția metalică, precum și pentru mobilier și restul dotărilor va fi de minim 24 de luni de la recepție, furnizorul garantând calitatea produselor pentru această perioadă.
Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, firma Euromedia Group SA are următorii acționari: firma STALEX PR & MEDIA EVENTS SRL (circa 75%), cu sediul în Sat Cornu de Jos, Comuna Cornu, și pe George Nicolaie (circa 25%). STALEX PR & MEDIA EVENTS SRL îl are ca acționar unic pe Nanu Ștefan Alexandru. Acesta este fiul primarului din Cornu, fost vicepreședinte la TSD Prahova, apropiat de Vlad Cosma și Sebastian Ghiță, după cum a relatat presa de-a lungul timpului.
Nanu Ștefan Alexandru este și unul dintre patronii clubului de fițe Nuba.
Sursa: HotNews
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
Ar fi necesar un proiect pentru reparația și modernizarea terminalului de la Ghencea. În prezent arată degradat, cu cratere imense, mizerie mult din toate motivele posibile, iluminat foarte prost, autoturisme parcate neregulamentar, canalizarea defectuasă...
Ar fi necesar un proiect pentru reparația și modernizarea terminalului de la Ghencea. În prezent arată degradat, cu cratere imense, mizerie mult din toate motivele posibile, iluminat foarte prost, autoturisme parcate neregulamentar, canalizarea defectuasă...
Ghencea - 02.03.2021 (1).jpg (477.57 KB; downloaded 4207 times)
Ghencea - 02.03.2021 (2).jpg (390.28 KB; downloaded 4204 times)
Ghencea - 02.03.2021 (3).jpg (537.91 KB; downloaded 4192 times)
Ghencea - 02.03.2021 (4).jpg (481.58 KB; downloaded 4207 times)
Ghencea - 02.03.2021 (5).jpg (479.09 KB; downloaded 4195 times)
Ghencea - 02.03.2021 (6).jpg (527.24 KB; downloaded 4187 times)
Ghencea - 02.03.2021 (7).jpg (457.55 KB; downloaded 4202 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Probabil il lasa asa asteptand "prelungirea", in urma careia va fi total reconfigurat tot terminalul.
Probabil il lasa asa asteptand "prelungirea", in urma careia va fi total reconfigurat tot terminalul.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
V2A
Lucrările la noul refugiu al stației Laborator bat pasul pe loc. S-au apucat de reconstrucția lui fără să aibă toate materialele necesare?
Lucrările la noul refugiu al stației Laborator bat pasul pe loc. S-au apucat de reconstrucția lui fără să aibă toate materialele necesare?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
cris_m
Nu m-ar mira sa fi inceput asa sau pur si simplu sa fi uitat de lucrare...
In alta ordine de idei, intre Soseaua Pantelimon si bulevardul Camil Ressu a fost trecuta pe toate placutele de statii linia 243. Doua exemple din statiile Policlinica Titan si Bd Chisinau, scrisul mi se pare extrem de prost...
Nu m-ar mira sa fi inceput asa sau pur si simplu sa fi uitat de lucrare...
In alta ordine de idei, intre Soseaua Pantelimon si bulevardul Camil Ressu a fost trecuta pe toate placutele de statii linia 243. Doua exemple din statiile Policlinica Titan si Bd Chisinau, scrisul mi se pare extrem de prost...
20210313_142548-1209x1612.jpg (427.83 KB; downloaded 3865 times)
20210313_124322-1209x1612.jpg (732.01 KB; downloaded 3865 times)
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
oc7avian
Scris? Până acum n-am văzut cod Captcha atât de complicat. Pare că postez în glumă, dar sunt cât se poate de serios.
Totuși amuzant e că Google Lens-ul a recunoscut a treia oară abia că e 243 în a doua poză. În prima poză doar 249 vedea orice făceam
Scris? Până acum n-am văzut cod Captcha atât de complicat. Pare că postez în glumă, dar sunt cât se poate de serios.
Totuși amuzant e că Google Lens-ul a recunoscut a treia oară abia că e 243 în a doua poză. În prima poză doar 249 vedea orice făceam
- cris_m
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination