Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiStrăpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

174 posts, 90723 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Nu-i deloc iluzie optica sau vreo problema la camera cu care am surprins instantaneul! :headbash:
Pe toata lungimea drumului, in jurul gurilor de canalizare carosabilul a inceput sa se surpe!
20210221_125321M.jpg (229.9 KB; downloaded 3120 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

Este un speed bump...inversat.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Parca s-a mai discutat dar e prevăzută linie de tramvai aici? Parca nu, corect?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Eventual, cand s-o face stapungerea spre sos. Alexandriei!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

E un non sens tramvai pe acolo. Pe acolo va circula M 8.  Sau lăsăm linia 3  de la Crângași să ruginească ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului orex

Va tangenta ”M8” eventual, dar doar atat!
Si...M8.png (175.56 KB; downloaded 2723 times)

Linia de tramvai dinspre sos. Alexandria e binevenita, dar nu in orice context, nu cu orice consecinte!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

In 2 ani zona se umple de blocuri, M8 o veni peste vreo 20.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Puss in Boots wrote:
Parca s-a mai discutat dar e prevăzută linie de tramvai aici? Parca nu, corect?


Ba DA. E prevazuta in PUZ Sector 5.

Si indiferent ce zice Andrei, linia este foarte necesara. M8 nu exista nici macar in carti. Pentru 2km de linie de tramvai nu blochezi dezvoltarea transportului public. În plus, e absurd să zici ca strada e necesară, iar tramvaiul nu.

Linia 3 de la Crîngași e din același film cu Podul nou de la Grădiștea, cu reactoarele 3 și 4, și foooooarte multe alte lucrări. Nu o să blocăm orașul pentru că o stație de metrou are 3 linii. Zău. 41 există azi și deservește bucureștenii de azi. M8 e pentru o altă generație. Dar generația de acum are nevoie de transport de capacitate crescută cât mai curând. Răspunsul este tramvaiul pe inelul median.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

ByOnu,  hai să tranșăm problema real.
Același Inel,  de această dată "Ramura" Sud - Sud Est - Est.
Ai vreo informație despre linia de tramvai ( s-a lăsat loc   :rofl:  )  Giurgiului - Berceni - Balta Albă - Pantelimon / Colentina - Pipera ?
În plus un pasaj în Colentina proiectat prost din punct de vedere al ( viitoarei ) linii de tramvai.  După ce a fost proiectat cu grave deficiențe teoretice șantierul este părăsit de aproape jumătate de an.  Oricum prea multe nu se pot face aici, sau demolat complet și refăcut de la zero ( ceva de genul:
PDC.jpg (57.86 KB; downloaded 2604 times)

dar am impresia că trebuie demolate și niște case ) sau acceptat compromisul actual ( este o improvizație după părerea mea ) caz în care tramvaiul de pe inel NU se va intersecta ( cu stație ) cu STB - ul din Colentina.
Deci, ca să nu o mai lungesc,  M 8 - ul meu ( fantezist ) este la fel de fantezist ca și tramvaiul tău de pe Inelul Median, indiferent care ramură a inelului o iei în considerare. Nicio administrație locală a Bucureștiului, indiferent de orientarea politică nu are în plan această linie de tramvai. ( De pe Inelul Median, indiferent de ce ramură este vorba ).
________________
Voi fi acuzat că sunt diletant și mă joc cu cariocile, da, sunt diletant și mă joc cu cariocile, dar nici ce se va realiza ( probabil ) în Colentina nu "sună"  a profesionalism.
_____________
Revenind la tema topicului, există un plan real de a unii Dr. Taberei de Rahova ? Da sau nu.  Nu cu formula comunistă << vom face, vom construi >>, ceva real, concret. Mulțumesc.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Pentru scheme de genul am gasit un program foarte simpatic, Streetmix ii zice. Merita incercat zic eu.  :)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Eu personal sunt in favoarea inelarei cu tramvai/metrou usor, asa se rezolva situatiile similare in tarile civilizate.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Mie tot nu-mi pică fisa cum va ajunge << inelul >> din Dr. Taberei  la Luică...
Ghidându-ne după conceptul evident prost "prețul cel mai mic" părerea mea sinceră este că vom avea un inel deformat. Merge și așa...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

In zona respectiva lipseste un bulevard. In mod logic ar trebui sa fie o prelungire aproximativ in linie dreapta a Zetarilor dincolo de Ferentari, probabil pe la sud de cartierul Salaj si apoi paralel cu strazile Rahovei, fie catre intersectia cu Antiaeriana (caz in care Antiaeriana intra pe inel cel putin pana la jumate, de unde poti face stanga cu noul bulevard, sau integral, ducand inelul pe la cimitiru Ghencea), fie "tintind" undeva intre puscarie si capatul RATB (caz in care se va merge in linie dreapta prin camp spre Brasov). Discutam de aproximativ cateva mii de case si terenuri expropriate.

In Romania "moderna" stim amandoi ca e imposibil, ar fi trebuit inca cinci ani de comunism ca sa avem si noi oras logic. Singura potentiala solutie e un bulevard prin camp, cumva intepat in Zetarilor, care sa ajunga aproximativ fara impedimente inTurnu Magurele.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Între Antiaeriană / Rahova și Zețarilor în linie dreaptă  sunt aproximativ 3 kilometri.  Tunel ?

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433415 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use