Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
174 posts, 90726 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Nu-i deloc iluzie optica sau vreo problema la camera cu care am surprins instantaneul!
Nu-i deloc iluzie optica sau vreo problema la camera cu care am surprins instantaneul!
Pe toata lungimea drumului, in jurul gurilor de canalizare carosabilul a inceput sa se surpe!
20210221_125321M.jpg (229.9 KB; downloaded 3121 times)
- aztec
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Puss in Boots
Parca s-a mai discutat dar e prevăzută linie de tramvai aici? Parca nu, corect?
Parca s-a mai discutat dar e prevăzută linie de tramvai aici? Parca nu, corect?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Eventual, cand s-o face stapungerea spre sos. Alexandriei!
Eventual, cand s-o face stapungerea spre sos. Alexandriei!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
E un non sens tramvai pe acolo. Pe acolo va circula M 8. Sau lăsăm linia 3 de la Crângași să ruginească ?
E un non sens tramvai pe acolo. Pe acolo va circula M 8. Sau lăsăm linia 3 de la Crângași să ruginească ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Va tangenta ”M8” eventual, dar doar atat!
Linia de tramvai dinspre sos. Alexandria e binevenita, dar nu in orice context, nu cu orice consecinte!
Va tangenta ”M8” eventual, dar doar atat!
Si...M8.png (175.56 KB; downloaded 2724 times)
Linia de tramvai dinspre sos. Alexandria e binevenita, dar nu in orice context, nu cu orice consecinte!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
In 2 ani zona se umple de blocuri, M8 o veni peste vreo 20.
In 2 ani zona se umple de blocuri, M8 o veni peste vreo 20.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Ba DA. E prevazuta in PUZ Sector 5.
Si indiferent ce zice Andrei, linia este foarte necesara. M8 nu exista nici macar in carti. Pentru 2km de linie de tramvai nu blochezi dezvoltarea transportului public. În plus, e absurd să zici ca strada e necesară, iar tramvaiul nu.
Linia 3 de la Crîngași e din același film cu Podul nou de la Grădiștea, cu reactoarele 3 și 4, și foooooarte multe alte lucrări. Nu o să blocăm orașul pentru că o stație de metrou are 3 linii. Zău. 41 există azi și deservește bucureștenii de azi. M8 e pentru o altă generație. Dar generația de acum are nevoie de transport de capacitate crescută cât mai curând. Răspunsul este tramvaiul pe inelul median.
Puss in Boots wrote:
Parca s-a mai discutat dar e prevăzută linie de tramvai aici? Parca nu, corect?
Ba DA. E prevazuta in PUZ Sector 5.
Si indiferent ce zice Andrei, linia este foarte necesara. M8 nu exista nici macar in carti. Pentru 2km de linie de tramvai nu blochezi dezvoltarea transportului public. În plus, e absurd să zici ca strada e necesară, iar tramvaiul nu.
Linia 3 de la Crîngași e din același film cu Podul nou de la Grădiștea, cu reactoarele 3 și 4, și foooooarte multe alte lucrări. Nu o să blocăm orașul pentru că o stație de metrou are 3 linii. Zău. 41 există azi și deservește bucureștenii de azi. M8 e pentru o altă generație. Dar generația de acum are nevoie de transport de capacitate crescută cât mai curând. Răspunsul este tramvaiul pe inelul median.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
ByOnu, hai să tranșăm problema real.
Același Inel, de această dată "Ramura" Sud - Sud Est - Est.
Ai vreo informație despre linia de tramvai ( s-a lăsat loc ) Giurgiului - Berceni - Balta Albă - Pantelimon / Colentina - Pipera ?
În plus un pasaj în Colentina proiectat prost din punct de vedere al ( viitoarei ) linii de tramvai. După ce a fost proiectat cu grave deficiențe teoretice șantierul este părăsit de aproape jumătate de an. Oricum prea multe nu se pot face aici, sau demolat complet și refăcut de la zero ( ceva de genul:
dar am impresia că trebuie demolate și niște case ) sau acceptat compromisul actual ( este o improvizație după părerea mea ) caz în care tramvaiul de pe inel NU se va intersecta ( cu stație ) cu STB - ul din Colentina.
Deci, ca să nu o mai lungesc, M 8 - ul meu ( fantezist ) este la fel de fantezist ca și tramvaiul tău de pe Inelul Median, indiferent care ramură a inelului o iei în considerare. Nicio administrație locală a Bucureștiului, indiferent de orientarea politică nu are în plan această linie de tramvai. ( De pe Inelul Median, indiferent de ce ramură este vorba ).
________________
Voi fi acuzat că sunt diletant și mă joc cu cariocile, da, sunt diletant și mă joc cu cariocile, dar nici ce se va realiza ( probabil ) în Colentina nu "sună" a profesionalism.
_____________
Revenind la tema topicului, există un plan real de a unii Dr. Taberei de Rahova ? Da sau nu. Nu cu formula comunistă << vom face, vom construi >>, ceva real, concret. Mulțumesc.
ByOnu, hai să tranșăm problema real.
Același Inel, de această dată "Ramura" Sud - Sud Est - Est.
Ai vreo informație despre linia de tramvai ( s-a lăsat loc ) Giurgiului - Berceni - Balta Albă - Pantelimon / Colentina - Pipera ?
În plus un pasaj în Colentina proiectat prost din punct de vedere al ( viitoarei ) linii de tramvai. După ce a fost proiectat cu grave deficiențe teoretice șantierul este părăsit de aproape jumătate de an. Oricum prea multe nu se pot face aici, sau demolat complet și refăcut de la zero ( ceva de genul:
PDC.jpg (57.86 KB; downloaded 2605 times)
dar am impresia că trebuie demolate și niște case ) sau acceptat compromisul actual ( este o improvizație după părerea mea ) caz în care tramvaiul de pe inel NU se va intersecta ( cu stație ) cu STB - ul din Colentina.
Deci, ca să nu o mai lungesc, M 8 - ul meu ( fantezist ) este la fel de fantezist ca și tramvaiul tău de pe Inelul Median, indiferent care ramură a inelului o iei în considerare. Nicio administrație locală a Bucureștiului, indiferent de orientarea politică nu are în plan această linie de tramvai. ( De pe Inelul Median, indiferent de ce ramură este vorba ).
________________
Voi fi acuzat că sunt diletant și mă joc cu cariocile, da, sunt diletant și mă joc cu cariocile, dar nici ce se va realiza ( probabil ) în Colentina nu "sună" a profesionalism.
_____________
Revenind la tema topicului, există un plan real de a unii Dr. Taberei de Rahova ? Da sau nu. Nu cu formula comunistă << vom face, vom construi >>, ceva real, concret. Mulțumesc.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Pentru scheme de genul am gasit un program foarte simpatic, Streetmix ii zice. Merita incercat zic eu.
Pentru scheme de genul am gasit un program foarte simpatic, Streetmix ii zice. Merita incercat zic eu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Eu personal sunt in favoarea inelarei cu tramvai/metrou usor, asa se rezolva situatiile similare in tarile civilizate.
Eu personal sunt in favoarea inelarei cu tramvai/metrou usor, asa se rezolva situatiile similare in tarile civilizate.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Mie tot nu-mi pică fisa cum va ajunge << inelul >> din Dr. Taberei la Luică...
Ghidându-ne după conceptul evident prost "prețul cel mai mic" părerea mea sinceră este că vom avea un inel deformat. Merge și așa...
Mie tot nu-mi pică fisa cum va ajunge << inelul >> din Dr. Taberei la Luică...
Ghidându-ne după conceptul evident prost "prețul cel mai mic" părerea mea sinceră este că vom avea un inel deformat. Merge și așa...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
In zona respectiva lipseste un bulevard. In mod logic ar trebui sa fie o prelungire aproximativ in linie dreapta a Zetarilor dincolo de Ferentari, probabil pe la sud de cartierul Salaj si apoi paralel cu strazile Rahovei, fie catre intersectia cu Antiaeriana (caz in care Antiaeriana intra pe inel cel putin pana la jumate, de unde poti face stanga cu noul bulevard, sau integral, ducand inelul pe la cimitiru Ghencea), fie "tintind" undeva intre puscarie si capatul RATB (caz in care se va merge in linie dreapta prin camp spre Brasov). Discutam de aproximativ cateva mii de case si terenuri expropriate.
In Romania "moderna" stim amandoi ca e imposibil, ar fi trebuit inca cinci ani de comunism ca sa avem si noi oras logic. Singura potentiala solutie e un bulevard prin camp, cumva intepat in Zetarilor, care sa ajunga aproximativ fara impedimente inTurnu Magurele.
In zona respectiva lipseste un bulevard. In mod logic ar trebui sa fie o prelungire aproximativ in linie dreapta a Zetarilor dincolo de Ferentari, probabil pe la sud de cartierul Salaj si apoi paralel cu strazile Rahovei, fie catre intersectia cu Antiaeriana (caz in care Antiaeriana intra pe inel cel putin pana la jumate, de unde poti face stanga cu noul bulevard, sau integral, ducand inelul pe la cimitiru Ghencea), fie "tintind" undeva intre puscarie si capatul RATB (caz in care se va merge in linie dreapta prin camp spre Brasov). Discutam de aproximativ cateva mii de case si terenuri expropriate.
In Romania "moderna" stim amandoi ca e imposibil, ar fi trebuit inca cinci ani de comunism ca sa avem si noi oras logic. Singura potentiala solutie e un bulevard prin camp, cumva intepat in Zetarilor, care sa ajunga aproximativ fara impedimente inTurnu Magurele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Între Antiaeriană / Rahova și Zețarilor în linie dreaptă sunt aproximativ 3 kilometri. Tunel ?
Între Antiaeriană / Rahova și Zețarilor în linie dreaptă sunt aproximativ 3 kilometri. Tunel ?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea
•
Choose destination