Topic: V3A-93-CH-PPC
2480 posts, 774085 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
orex
”4036” n-a fost numai ”văcsit”, ci mult mai mult, doar ce am ”aratatară”, in instantaneele anterioare, pe aceeasi tema, din frageda puncie, a reedificarii LUI, din URAC! Da, s-a facut mai mult de o revitalizare a caroseriei!
In afara de AC salon (neinstalat) n-aveti ce sa-i reprosati in comportamentul cotidian!
Andrei98 wrote:Stefan28 wrote:
Mai apoi, când acest vagon a trecut prin RK, URAC a făcut măcar o revitalizare a caroseriei? Pentru că deja se vede rugina în spatele corpului B... Poate la următoarele CH-PPC care vor trece prin URAC o să facă asta...
Revitalizarea s-a numit vopsit peste jeg si rugina.
”4036” n-a fost numai ”văcsit”, ci mult mai mult, doar ce am ”aratatară”, in instantaneele anterioare, pe aceeasi tema, din frageda puncie, a reedificarii LUI, din URAC! Da, s-a facut mai mult de o revitalizare a caroseriei!
In afara de AC salon (neinstalat) n-aveti ce sa-i reprosati in comportamentul cotidian!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pentru AC in salon mai erau necesare doua saptamani...dar graba electorala l-a dat peste cap. Vagonul circula zilnic de cand a venit, cred ca a stat doar un weekend cand nu a avut turatie. Sa speram ca apar si urmatoarele incepand de luna asta, desi momentan nu am semnale prea pozitive...
Pentru AC in salon mai erau necesare doua saptamani...dar graba electorala l-a dat peste cap. Vagonul circula zilnic de cand a venit, cred ca a stat doar un weekend cand nu a avut turatie. Sa speram ca apar si urmatoarele incepand de luna asta, desi momentan nu am semnale prea pozitive...
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
orex
1. Vagonul ”fanion” bine ca a fost turat pe linia consacrata, chiar daca ne-a fost pusa la indoiala, initial, informatia!
2. Din pacate, urmare a cadrului electoral , din anul de gratie 2020, din Bucuresti, nu s-a tinut cont ca trebuie sa paraseasca ”UZINA” avand unele ”lacune” aferente ce nu se incadrau in standardelor momentului! N-are AC pe motiv electoral (trebuia scos cat mai rapid in circulatie, cu orice pret)!
1. Vagonul ”fanion” bine ca a fost turat pe linia consacrata, chiar daca ne-a fost pusa la indoiala, initial, informatia!
2. Din pacate, urmare a cadrului electoral , din anul de gratie 2020, din Bucuresti, nu s-a tinut cont ca trebuie sa paraseasca ”UZINA” avand unele ”lacune” aferente ce nu se incadrau in standardelor momentului! N-are AC pe motiv electoral (trebuia scos cat mai rapid in circulatie, cu orice pret)!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Pai si va avea sau nu? Ca mie STB-ul nu a fost in stare sa-mi spuna daca mai continua proiectul montarii de AC, mi-a dat o lista chioara cu cele pe care au pus. Am fost la un click distanta sa le dau link de aici de pe forum
Pai si va avea sau nu? Ca mie STB-ul nu a fost in stare sa-mi spuna daca mai continua proiectul montarii de AC, mi-a dat o lista chioara cu cele pe care au pus. Am fost la un click distanta sa le dau link de aici de pe forum
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Probabil vor pune scuza traditionala - nu sunt bani. 4036 a pierdut investitia pe 2020.
Probabil vor pune scuza traditionala - nu sunt bani. 4036 a pierdut investitia pe 2020.
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
Pe vremuri, orice unitate de productie avea ceea ce se numea CTC (control tehnic si de calitate).
Se vede ca la URAC i-au dat afara (daca or fi avut vreodata asa ceva in schema).
Pe vremuri, orice unitate de productie avea ceea ce se numea CTC (control tehnic si de calitate).
Se vede ca la URAC i-au dat afara (daca or fi avut vreodata asa ceva in schema).
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Tom
CTC ar fi băgat URAC în faliment. Așa că au eliminat un factor destabilizator.
CTC ar fi băgat URAC în faliment. Așa că au eliminat un factor destabilizator.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
172 cu "noul" spate ...
172 cu "noul" spate ...
20210309_191758_compress50.jpg (942.18 KB; downloaded 2840 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Nu e noul spate, e doar reparat in depou pe banii celui responsabil pentru tamponare. Nu a mai fost trimis la URAC pentru ca oricum va primi spatele chiar nou la RK.
Nu e noul spate, e doar reparat in depou pe banii celui responsabil pentru tamponare. Nu a mai fost trimis la URAC pentru ca oricum va primi spatele chiar nou la RK.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Am înțeles. Oricum de abia se târa, motoarele făceau extrem de urât... Chiar are nevoie de un RK, ca mai toate CH-PPC de la Alexandria ...
De asemenea, văd că și 4048 lipsește de vreo lună...
Am înțeles. Oricum de abia se târa, motoarele făceau extrem de urât... Chiar are nevoie de un RK, ca mai toate CH-PPC de la Alexandria ...
De asemenea, văd că și 4048 lipsește de vreo lună...
- bogdan63
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
bogdan63
224 si 4014, care s trimise de 5 luni, ce fac? Care e stadiul lor?
224 si 4014, care s trimise de 5 luni, ce fac? Care e stadiul lor?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Asteapta sa se hotarasca cum le vopsesc
Asteapta sa se hotarasca cum le vopsesc
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
LucaTB
Parcă într-un video de la sindicat, 224 se vopsea în stilul lui 4036. 👀
Parcă într-un video de la sindicat, 224 se vopsea în stilul lui 4036. 👀
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options