Topic: Electrificare CF 103 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
14 posts, 4670 views- PTMZ
-
Posted:
-
Electrificare CF 103 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
Se pare că se va face un studiu de fezabilitate pentru electrificarea liniei pe tronsonul Rădulești (prima stație după Videle) - Giurgiu Nord:
Sursa: Club Feroviar
Se pare că se va face un studiu de fezabilitate pentru electrificarea liniei pe tronsonul Rădulești (prima stație după Videle) - Giurgiu Nord:
Tot 100.000 de lei (3.745 mii lei credite de angajament) primește și Electrificarea liniei feroviare Rădulești-Giurgiu Nord – Faza Studiu de Fezabilitate.
Sursa: Club Feroviar
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 903: Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
andrei11
Mai degrabă ar da drumul liniei directe spre Giurgiu ( prin Grădiștea ). Să le fie rușine că nu pot reconstrui legătura directă de la Grădiștea. Și când te gândești că podul nou (linie dublă ) e deja acolo !
Mai degrabă ar da drumul liniei directe spre Giurgiu ( prin Grădiștea ). Să le fie rușine că nu pot reconstrui legătura directă de la Grădiștea. Și când te gândești că podul nou (linie dublă ) e deja acolo !
2021-02-24_13-53-50.jpg (133.86 KB; downloaded 4615 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Linia 903: Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
Electrificarea acestei secții a fost inclusă în PNRR, alături de Constanța - Mangalia:
Electrificarea acestei secții a fost inclusă în PNRR, alături de Constanța - Mangalia:
Screenshot_20210602-175525.jpg (190.05 KB; downloaded 4489 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 903 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
CFR Infra a lansat o licitație pentru studiul de fezabilitate aferent electrificării tronsonului Rădulești - Giurgiu Nord al liniei 903. Bugetul alocat este în valoare de 3.146.831 RON, cu finanțare europeană.
Ponderea punctajului:
- 40% preț
- 30% demonstrarea unei abordări și a unei metodologii corespunzătoare pentru realizarea activităților și obținerea rezultatelor în cadrul contractului
- 30% experiența personalului desemnat
Termene limită:
- depuneri oferte: 23 august
- evaluări: 8 noiembrie
Link E-licitație: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100124226
CFR Infra a lansat o licitație pentru studiul de fezabilitate aferent electrificării tronsonului Rădulești - Giurgiu Nord al liniei 903. Bugetul alocat este în valoare de 3.146.831 RON, cu finanțare europeană.
Ponderea punctajului:
- 40% preț
- 30% demonstrarea unei abordări și a unei metodologii corespunzătoare pentru realizarea activităților și obținerea rezultatelor în cadrul contractului
- 30% experiența personalului desemnat
Termene limită:
- depuneri oferte: 23 august
- evaluări: 8 noiembrie
Link E-licitație: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100124226
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 903 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 30 august.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 30 august.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 903 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
Ofertant unic: CONSIS PROIECT, cu Institutul de Arheologie Vasile Pârvan în calitate de subcontractant (3,8%)
Ofertant unic: CONSIS PROIECT, cu Institutul de Arheologie Vasile Pârvan în calitate de subcontractant (3,8%)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 903 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
andrei11
1) Ce treabă are arheologia la electrificare ?
2) E mai rentabilă această electrificare decât cea cu podul de la Grădiștea ?
1) Ce treabă are arheologia la electrificare ?
2) E mai rentabilă această electrificare decât cea cu podul de la Grădiștea ?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 903 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
1. Se menționează și creșterea vitezei medii de circulație a trenurilor printre obiectivele proiectului, fapt ce ar putea însemna potențiale operațiuni de modernizare/reabilitare a liniei, caz în care ar putea avea sens prezența arheologilor, cel puțin în etapa de studii geotehnice.
2. E mai rentabilă, în principiu, din punct de vedere birocratic. Electrificarea vizează mai ales traficul de marfă (de altfel, tronsonul Giurgiu Nord - Giurgiu nici măcar nu e inclus în proiect). Linia 902 (București Progresu - Giurgiu) trece prin Parcul Natural Comana, fapt ce îngreunează semnificativ procedurile birocratice pentru orice lucrare de infrastructură feroviară pe porțiunea de linie din rezervație, plus că trebuie asigurate și niște condiții speciale. Electrificarea liniei 903 nu ar avea aceste probleme, iar impactul asupra mediului generat de transportul de marfă este mai mic pe 903 decât pe 902.
1. Se menționează și creșterea vitezei medii de circulație a trenurilor printre obiectivele proiectului, fapt ce ar putea însemna potențiale operațiuni de modernizare/reabilitare a liniei, caz în care ar putea avea sens prezența arheologilor, cel puțin în etapa de studii geotehnice.
2. E mai rentabilă, în principiu, din punct de vedere birocratic. Electrificarea vizează mai ales traficul de marfă (de altfel, tronsonul Giurgiu Nord - Giurgiu nici măcar nu e inclus în proiect). Linia 902 (București Progresu - Giurgiu) trece prin Parcul Natural Comana, fapt ce îngreunează semnificativ procedurile birocratice pentru orice lucrare de infrastructură feroviară pe porțiunea de linie din rezervație, plus că trebuie asigurate și niște condiții speciale. Electrificarea liniei 903 nu ar avea aceste probleme, iar impactul asupra mediului generat de transportul de marfă este mai mic pe 903 decât pe 902.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 903 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
shoppy
Si Videle - Giurgiu este cu vreo 10km mai scurt decat Chiajna - Giurgiu.
Si Videle - Giurgiu este cu vreo 10km mai scurt decat Chiajna - Giurgiu.
- PTMZ
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 903 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
Licitația a fost relansată. Bugetul alocat a rămas neschimbat. Termene limită:
- depuneri oferte: 27 decembrie 2021
- evaluări: 22 martie 2022
Link E-licitație: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100131882
Licitația a fost relansată. Bugetul alocat a rămas neschimbat. Termene limită:
- depuneri oferte: 27 decembrie 2021
- evaluări: 22 martie 2022
Link E-licitație: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100131882
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 103 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
Sursa: Club Feroviar
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat luni că la ora 15,00 a avut loc depunerea ofertelor la licitația privind electrificarea liniei Rădulești-Giurgiu.
Este vorba de procedura de achiziție pentru elaborarea studiului de fezabilitate care va sta la baza proiectului de „Electrificare a liniei de cale ferată Rădulești – Giurgiu Nord” (57 km, pe secția 103).
Procedura de licitație a avut termen limită de depunere a ofertelor data de 27 decembrie 2021, ora 15:00, fiind depuse două oferte, de către:
• Consis Proiect – ofertant unic;
• Asocierea ISPCF-Baicons Impex SRL
Urmează evaluarea ofertelor pentru studiul privind electrificarea liniei Rădulești-Giurgiu
Urmează evaluarea ofertelor, în vederea atribuirii contractului de prestări servicii pentru elaborarea studiului de fezabilitate.
Studiul de fezabilitate pentru electrificarea liniei de cale ferată Rădulești – Giurgiu Nord (57 km) trebuie să identifice cea mai eficientă soluție din punct de vedere tehnico-economic, în vederea obținerii sursei de finanțare pentru implementarea obiectivului de investiție, cu asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României și respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T, proiectul de lucrări fiind inclus în PNRR.
Implementarea acestui proiect contribuie în mod direct nu doar la dezvotarea transportului feroviar, dar si la reducerea impactului asupra mediului înconjurător, prin preluarea traficului de marfă de pe ruta București Nord-Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră (deocamdată nefuncțională).
Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele:
►creșterea vitezei medii de circulație a trenurilor;
►creșterea atractivității transportului feroviar pe acest tronson;
►minimizarea efectelor negative asupra mediului;
►creșterea volumului de transport pe calea ferată;
►descongestionarea traficului feroviar din București si zonele limitrofe;
►menţinerea şi, eventual, atragerea de noi transporturi de pe Coridorul European de Marfă RFC 7 Praga – Atena pe teritoriul României;
►creșterea veniturilor CFR din taxa de utilizare a infrastructurii.
De asemenea, studiul de fezabilitate va cuprinde inclusiv toate datele necesare pentru obţinerea tuturor avizelor în vederea promovării Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici şi pentru exproprierea imobilelor aferente obiectivului de investiţii ”Electrificarea și reabilitarea liniei feroviare Rădulești – Giurgiu Nord”, inclusiv completarea/modificarea (dacă este cazul) a documentației, prin implementarea tuturor cerințelor/solicitărilor emitenților de avize.
Valoarea estimată a contractului este de 3.146.831 de lei fără TVA, iar sursa de finantare va fi asigurată din POIM. Durata contractului este de nouă luni.
Sursa: Club Feroviar
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 103 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
PTMZ
Sursa: Economica
A fost desemnată oferta câștigătoare la procedura de licitaţie publică privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru electrificarea liniei de cale ferată Rădulești – Giurgiu Nord (57 km), a anunțat vineri CFR Infrastructură.
Oferta financiară a operatorului economic CONSIS PROIECT SRL, în valoare de 2,9 milioane de lei (fără TVA), a fost desemnată câștigătoare, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.
Studiul de fezabilitate pentru electrificarea liniei de cale ferată Rădulești – Giurgiu Nord (57 km) trebuie să identifice cea mai eficientă soluție din punct de vedere tehnico-economic, în vederea obținerii sursei de finanțare pentru implementarea obiectivului de investiție, cu asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României și respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele:
►creșterea vitezei medii de circulație a trenurilor;
►creșterea atractivității transportului feroviar pe acest tronson ți a volumului de transport pe calea ferată;
►minimizarea efectelor negative asupra mediului;
►descongestionarea traficului feroviar din București si zonele limitrofe;
►menţinerea şi, eventual, atragerea de noi transporturi de pe Coridorul European de Marfă RFC 7 Praga – Atena pe teritoriul României;
►creșterea veniturilor CFR din taxa de utilizare a infrastructurii.
Studiul de Fezabilitate va cuprinde inclusiv toate datele necesare pentru obţinerea tuturor avizărilor în vederea promovării Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici şi pentru exproprierea imobilelor aferente obiectivului de investiţii ”Electrificarea și reabilitarea liniei feroviare Rădulești – Giurgiu Nord”, inclusiv completarea/modificarea (dacă este cazul) documentației, prin implementarea tuturor cerințelor/solicitărilor emitenților de avize.
Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat, veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.” – S.A, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
Sursa: Economica
- orex
-
Posted:
-
Re: Electrificare CF 103 Videle - Giurgiu Nord (- Ruse) - Giurgiu
orex
Electrificare pe linia de tren Videle- Giurgiu, investiție de 46 milioane de euro prin PNRR : s-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate
Electrificare pe linia de tren Videle- Giurgiu, investiție de 46 milioane de euro prin PNRR : s-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate
CFR Infrastructură a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate necesar electrificării liniei de tren Videle -Giurgiu, investiție totală de aprox. 46 milioane de euro finanțată din PNRR (electrificare și reînnoire). Linia Videle-Giurgiu este din 2005 rută ocolitoare pentru trenurile care circulă între București și Giurgiu, dar și mai departe spre Sofia, Salonic sau Istanbul, după prăbușirea podului peste Argeș de la Grădiștea. Traseul face parte din rețeaua europeană de transport TEN -T Comprehensive. Contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate a fost semnat cu firma CONSIS Proiect pentru 2,9 milioane de lei și o perioadă de 9 luni.
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România
•
Choose destination