Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 201136 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Dominatrix
DanCld wrote:Nu cred ca e vorba de incapacitate, ci mai degraba de REFUZ de a face acest lucru. Ca sa aduci infrastructura si transportul in comun la un nivel civilizat si sa fie util pentru cat mai multi locuitori, e nevoie de mai mult de un metrou usuratic, niste strazi mai largi si ceva mai multe parcari. E nevoie de 3-4 ani de efort continuu, ceea ce nimeni nu e dispus sa faca, stiind ca de abia peste inca 3-4 se vad rezultatele. Din pacate in Romania nimeni nu face astfel de planuri stiind ca bordura din mana (apropo de Videanu) e mai banoasa decat tramvaiul de dupa gard, iar dupa 3-4 ani de munca si inca 3-4 pentru a vedea rezultatele s-ar putea ca altul sa culeaga roadele. Probabil ca aceeasi soarta o va avea si proiectul Autostrazii Suspendate. O sa ii aprind o lumanare
Matematica ne spune ca ne-am facut-o singuri. Presa a spus ca ne-a facut-o Videanu cu santierele nesfarsite si cu afacerile cu borduri. Oprescu a cules roadele si a ajuns la primarie unde criza economica si terminarea multor santiere a parut sa dea dreptate celor care il acuzau doar pe Videanu. Insa intr-adevar punctul comun pe care il vad peste tot este incapacitatea de a vedea situatia intr-o perspectiva care sa depaseasca lungimea unui singur mandat de primar.
- Slick
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Slick
Despre strapungerea D-na Ghica - Pantelimon ce se mai aude? Stie cineva cand se vor relua lucrarile? Dar nu supozitii, ci ceva sigur! Eu am trimis un mail catre primaria de sector (desi nu e treaba lor) si mi-au spus ca ar fi gata la finalul lui 2011. Totusi sunt sceptic! Poate are altcineva informatii mai sigure, ar fi bine sa le impartaseasca!
Despre strapungerea D-na Ghica - Pantelimon ce se mai aude? Stie cineva cand se vor relua lucrarile? Dar nu supozitii, ci ceva sigur! Eu am trimis un mail catre primaria de sector (desi nu e treaba lor) si mi-au spus ca ar fi gata la finalul lui 2011. Totusi sunt sceptic! Poate are altcineva informatii mai sigure, ar fi bine sa le impartaseasca!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Dominatrix
Slick wrote:Bine ai venit pe forum! In legatura cu Strapungerea de la Circul Foamei ti-am raspuns in topicul dedicat. Altfel, am face aici o ciorba de toata frumusetea. Chiar rog adminul sau un moderator sa faca un pic de curatenie aici.
Despre strapungerea D-na Ghica - Pantelimon ce se mai aude? Stie cineva cand se vor relua lucrarile? Dar nu supozitii, ci ceva sigur! Eu am trimis un mail catre primaria de sector (desi nu e treaba lor) si mi-au spus ca ar fi gata la finalul lui 2011. Totusi sunt sceptic! Poate are altcineva informatii mai sigure, ar fi bine sa le impartaseasca!
- Slick
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Slick
Dap! Am scris si aici pt ca am vazut ca e mai mare agitatia! Puteti sa stergeti !
Dominatrix wrote:Slick wrote:Bine ai venit pe forum! In legatura cu Strapungerea de la Circul Foamei ti-am raspuns in topicul dedicat. Altfel, am face aici o ciorba de toata frumusetea. Chiar rog adminul sau un moderator sa faca un pic de curatenie aici.
Despre strapungerea D-na Ghica - Pantelimon ce se mai aude? Stie cineva cand se vor relua lucrarile? Dar nu supozitii, ci ceva sigur! Eu am trimis un mail catre primaria de sector (desi nu e treaba lor) si mi-au spus ca ar fi gata la finalul lui 2011. Totusi sunt sceptic! Poate are altcineva informatii mai sigure, ar fi bine sa le impartaseasca!
Dap! Am scris si aici pt ca am vazut ca e mai mare agitatia! Puteti sa stergeti !
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Gabi23
Chinezii şi coreenii se bat pe autostrada suspendată
Asiaticii au mirosit o afacere de proporţii la Bucureşti. Autostrada suspendată promisă de primarul Sorin Oprescu are şanse să se realizeze cu ajutorul chinezilor şi sudcoreenilor.
Municipalitatea negociază, în acest moment, cu chinezii de la Shanghai Construct Group realizarea celui de-al doilea tronson al autostrăzii, de 20 km, prevăzut între Lacul Morii şi viitoarea Autostradă 3.
Delegaţia chineză reprezintă o compania uriaşă care a lucrat la primul pod transoceanic din China (32,5 km), care leagă Shanghai de portul Yangshan.
La Bucureşti, aceştia s-au declarat de acord să asigure circa 85% din costurile totale ale tronsonului, evaluate la peste 1 miliard de euro.
O companie sud-coreeană negociază realizarea primului tronson de autostradă, cuprins între Lacul Morii şi centura de sud a oraşului. Potrivit unor surse din cadrul Municipalităţii, citate de http://www.impactnews.ro, edilii au bătut deja palma cu coreenii. Constractul se ridică la circa 1,5 miliarde de euro.
Sursa: Click.ro
http://www.click.ro/actualitate/bucures...89236.html
Chinezii şi coreenii se bat pe autostrada suspendată
Asiaticii au mirosit o afacere de proporţii la Bucureşti. Autostrada suspendată promisă de primarul Sorin Oprescu are şanse să se realizeze cu ajutorul chinezilor şi sudcoreenilor.
Municipalitatea negociază, în acest moment, cu chinezii de la Shanghai Construct Group realizarea celui de-al doilea tronson al autostrăzii, de 20 km, prevăzut între Lacul Morii şi viitoarea Autostradă 3.
Delegaţia chineză reprezintă o compania uriaşă care a lucrat la primul pod transoceanic din China (32,5 km), care leagă Shanghai de portul Yangshan.
La Bucureşti, aceştia s-au declarat de acord să asigure circa 85% din costurile totale ale tronsonului, evaluate la peste 1 miliard de euro.
O companie sud-coreeană negociază realizarea primului tronson de autostradă, cuprins între Lacul Morii şi centura de sud a oraşului. Potrivit unor surse din cadrul Municipalităţii, citate de http://www.impactnews.ro, edilii au bătut deja palma cu coreenii. Constractul se ridică la circa 1,5 miliarde de euro.
Sursa: Click.ro
http://www.click.ro/actualitate/bucures...89236.html
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Utilizator anonim
Autostrada suspendată merge înainte: Cinci firme vor primi 8 milioane de euro pentru studiul de fezabilitate
După ce fost contestată și suspendată de două ori, autostrada “zburătoare” a lui Sorin Oprescu merge înainte. O asociere de cinci firme a primit contractul pentru realizarea PUZ-ului și a studiilor de fezabilitate pentru autostrada urbană. Contractul are o valoare de opt milioane de euro.
Contractul pentru Servicii de elaborare Plan Urbanistic Zonal “Închidere Inel median de circulație la zona nord/autostrada urbană PUZ și Studii de fezabilitate – tronsonul Lacul Morii – Șos. Colentina” a fost atribuit unei asocieri de cinci firme: SC Ecoterra SRL, SC Proiect București, SC Metroul SA, SC Western Outdoor SRL și SC Alpha Studio SRL.
Atribuirea contractului a fost contestată de două ori de SC Iptana Sa. De fiecare dată, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) i-a dat dreptate firmei contestatare și a obligat Primăria să reevalueze ofertele și să emită un nou raport de atribuire.
În ultima decizie, din 28 decembrie 2010, CNSC scria că primăria a efectuat “o evaluare superficială a ofertei contestatarei, dând dovadă de subiectivism, analizând simplist sau omițând să analizeze unele aspecte ale ofertei contestatarei, precum și neaplicând factorii de evaluare descriși în documentația de atribuire”.
Primăria Capitalei a emis un nou raport de evaluare, însă a dat câștig de cauză tot celor cinci firme, declarate câștigătoare de la prima atribuire.
“Am urmat indicațiile Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor. Au fost declarate câștigătoare tot cele cinci firme de la început. Nu a mai fost depusă nicio contestație, iar contractul o să meargă înainte”, a declarat pentru B365.ro, arhitectul-șef al Capitalei, Gheorghe Pătrașcu.
Reprezentanții Primăriei, printre câștigătorii contractului de 8 milioane de euro
Două dintre firmele câștigătoare, respectiv SC Western Outdoor SRL și SC Alpha Studio SRL sunt deținute de Sorin Gabrea și Vlad Cavarnali, amândoi membri în Comisia Tehnică de Urbanism și Amenajarea Teritoriului din cadrul Primăriei București.
Practic, firmele deținute de Sorin Gabrea și Vlad Cavarnali vor elabora un PUZ care mai apoi va fi supus avizării în Comisia în care tot ei sunt membri. O rețetă garantată pentru succes. În plus, pentru serviciile oferite de firmele lor, ei vor primi aproximativ 1,6 milioane de euro fiecare (dacă valoarea contractului va fi împărțită în mod egal între cele cinci firme).
Negocieri cu investitori chinezi și sud-coreeni pentru construirea autostrăzii
Aflată deocamdată în stadiului realizării studiului de fezabilitate și a Planului Urbanistic Zonal (PUZ), Primăria Capitalei a început deja să caute investitori.
“Au fost până acum întâlniri cu o delegație chineză. Chiar și cu investitori sud-coreeni, dar nu a fost stabilit niciun acord. Sunt doar discuții. Nu s-a ajuns concret la nicio concluzie”, a precizat arhitectul-șef.
Primarul general, Sorin Oprescu, ar intenționa să realizeze acest proiect prin-un parteneriat public-privat, care ar presupune mai puține cheltuieli din parte municipalității.
“Parteneriatul public-privat ar fi cea mai mai avantajoasă soluție pentru Primărie. Este una dintre variantele aflatele în discuție”, a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcţiei Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei din Primăria Municipiului Bucureşti.
Autostrada suspendată va avea o lungime de 50 de kilometri
Întreaga autostradă va avea trei tronsoane. Primul, cel de Nord, este cuprins între Valea Cascadelor și Șoseaua Colentina și va avea o lungime de 16,8 kilometri. Al doilea, de Sud-Vest, este proiectat pe o lungime de 17,4 km și va fi cuprins între Valea Cascadelor și Șoseaua Giurgiului. Ultimul, de Sud-Est, va avea 16,3 km și va închide inelul, fiind cuprins între Șoseaua Colentina și Șoseaua Giurgiului. Autostrada va fi construită pe trei niveluri: suprateran, subteran și la nivelul solului, potrivit studiului de prefezabilitate. Primul cost estimat al lucrării, potrivit aceluiași studiu de prefezabilitate este de 826 milioane de euro, fără TVA.
Traseul primului tronson
Traseul primului tronson are ca punct de plecare intersecţia dintre autostrada urbană proiectată şi o nouă arteră de legătură cu autostrada A 1 în zona intersecţiei dintre Valea Cascadelor şi str. Liniei, se arată în studiul de prefezabilitate.
De la această intersecţie, traseul autostrăzii urbane porneşte către Nord pe un viaduct suprateran, traversează denivelat B-dul Iuliu Maniu în zona întreprinderilor Turbomecanica şi I.N.M.T., apoi coboară la sol înspre comuna Roşu, se intersectează denivelat cu viitoarea penetraţie A 1, continuă la sol spre comuna Roşu, continuă cu pasaj denivelat peste Calea Giuleşti, peste triajul Chitila şi peste Calea Griviţei în zona podului Constanţa, pentru ca apoi o cale a autostrăzii urbane să rămână la nivel suprateran, iar cealaltă să coboare la sol, mergând paralel cu calea ferată magistrală Bucureşti – Constanţa până la intersecţia cu B-dul Poligrafiei pe care îl va traversa denivelat cu ambele căi.
Autostrada coboară apoi la sol pentru a ocoli staţia CFR Băneasa pe un viaduct suprateran, în timp ce calea din dreapta căii ferate va coborî la sol dar va traversa denivelat Şos. Bucureşti – Ploieşti şi Lacul Băneasa cu un pod corespunzător. De aici, ambele căi coboară la sol, de o parte şi de alta a căii ferate, urmând ca după traversarea zonei Lacului Băneasa, calea din dreapta căii ferate să traverseze denivelat cu pasaj superior această cale ferată şi să se unească la sol cu cealaltă cale în zona traversării str. Nicolae Caramfil.
Traseul autostrăzii va continua la sol pe partea stângă a căii ferate până în zona intersecţiei cu autostrada A 2, unde se desprinde de traseul căii ferate şi se îndreaptă către str.Ghiorghiţei, urmărind la sol traseul acestei străzi, continuă apoi cu pasaj inferior pe traseul str. Ghiorghiţei până la intersecţia cu Şos. Colentina unde este amenajat nod rutier fluent pe trei niveluri, nod care constituie şi sfârşitul acestui tronson.
Primul tronson va avea 11 noduri rutiere
Pe tot acest traseu sunt propuse 11 noduri rutiere cu legături fluente la principalele artere de circulaţie existente şi anume:
Nod rutier nr. 1 – Intersecţia cu autostrada urbană din faza a III-a şi cu artera de legătură la autostrada A1;
Nod rutier nr. 2 – Intersecţia cu Penetraţie A 1;
Nod rutier nr. 3 – Intersecţia cu Calea Giuleşti;
Nod rutier nr. 4 – Intersecţia cu Calea Griviţei;
Nod rutier nr. 5 – Intersecţia cu B-dul Poligrafiei;
Nod rutier nr. 6 – Intersecţia cu Şos. Bucureşti – Ploieşti;
Nod rutier nr. 7 – Intersecţia cu B-dul Aerogării;
Nod rutier nr. 8 – Intersecţia cu str. Avionului;
Nod rutier nr. 9 – Intersecţia cu Şos. Pipera;
Nod rutier nr. 10 – Intersecţia cu autostrada A 3;
Nod rutier nr. 11 – Intersecţia cu Şos. Colentina.
http://b365.ro/news/autostr...abilitate/
Autostrada suspendată merge înainte: Cinci firme vor primi 8 milioane de euro pentru studiul de fezabilitate
După ce fost contestată și suspendată de două ori, autostrada “zburătoare” a lui Sorin Oprescu merge înainte. O asociere de cinci firme a primit contractul pentru realizarea PUZ-ului și a studiilor de fezabilitate pentru autostrada urbană. Contractul are o valoare de opt milioane de euro.
Contractul pentru Servicii de elaborare Plan Urbanistic Zonal “Închidere Inel median de circulație la zona nord/autostrada urbană PUZ și Studii de fezabilitate – tronsonul Lacul Morii – Șos. Colentina” a fost atribuit unei asocieri de cinci firme: SC Ecoterra SRL, SC Proiect București, SC Metroul SA, SC Western Outdoor SRL și SC Alpha Studio SRL.
Atribuirea contractului a fost contestată de două ori de SC Iptana Sa. De fiecare dată, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) i-a dat dreptate firmei contestatare și a obligat Primăria să reevalueze ofertele și să emită un nou raport de atribuire.
În ultima decizie, din 28 decembrie 2010, CNSC scria că primăria a efectuat “o evaluare superficială a ofertei contestatarei, dând dovadă de subiectivism, analizând simplist sau omițând să analizeze unele aspecte ale ofertei contestatarei, precum și neaplicând factorii de evaluare descriși în documentația de atribuire”.
Primăria Capitalei a emis un nou raport de evaluare, însă a dat câștig de cauză tot celor cinci firme, declarate câștigătoare de la prima atribuire.
“Am urmat indicațiile Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor. Au fost declarate câștigătoare tot cele cinci firme de la început. Nu a mai fost depusă nicio contestație, iar contractul o să meargă înainte”, a declarat pentru B365.ro, arhitectul-șef al Capitalei, Gheorghe Pătrașcu.
Reprezentanții Primăriei, printre câștigătorii contractului de 8 milioane de euro
Două dintre firmele câștigătoare, respectiv SC Western Outdoor SRL și SC Alpha Studio SRL sunt deținute de Sorin Gabrea și Vlad Cavarnali, amândoi membri în Comisia Tehnică de Urbanism și Amenajarea Teritoriului din cadrul Primăriei București.
Practic, firmele deținute de Sorin Gabrea și Vlad Cavarnali vor elabora un PUZ care mai apoi va fi supus avizării în Comisia în care tot ei sunt membri. O rețetă garantată pentru succes. În plus, pentru serviciile oferite de firmele lor, ei vor primi aproximativ 1,6 milioane de euro fiecare (dacă valoarea contractului va fi împărțită în mod egal între cele cinci firme).
Negocieri cu investitori chinezi și sud-coreeni pentru construirea autostrăzii
Aflată deocamdată în stadiului realizării studiului de fezabilitate și a Planului Urbanistic Zonal (PUZ), Primăria Capitalei a început deja să caute investitori.
“Au fost până acum întâlniri cu o delegație chineză. Chiar și cu investitori sud-coreeni, dar nu a fost stabilit niciun acord. Sunt doar discuții. Nu s-a ajuns concret la nicio concluzie”, a precizat arhitectul-șef.
Primarul general, Sorin Oprescu, ar intenționa să realizeze acest proiect prin-un parteneriat public-privat, care ar presupune mai puține cheltuieli din parte municipalității.
“Parteneriatul public-privat ar fi cea mai mai avantajoasă soluție pentru Primărie. Este una dintre variantele aflatele în discuție”, a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcţiei Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei din Primăria Municipiului Bucureşti.
Autostrada suspendată va avea o lungime de 50 de kilometri
Întreaga autostradă va avea trei tronsoane. Primul, cel de Nord, este cuprins între Valea Cascadelor și Șoseaua Colentina și va avea o lungime de 16,8 kilometri. Al doilea, de Sud-Vest, este proiectat pe o lungime de 17,4 km și va fi cuprins între Valea Cascadelor și Șoseaua Giurgiului. Ultimul, de Sud-Est, va avea 16,3 km și va închide inelul, fiind cuprins între Șoseaua Colentina și Șoseaua Giurgiului. Autostrada va fi construită pe trei niveluri: suprateran, subteran și la nivelul solului, potrivit studiului de prefezabilitate. Primul cost estimat al lucrării, potrivit aceluiași studiu de prefezabilitate este de 826 milioane de euro, fără TVA.
Traseul primului tronson
Traseul primului tronson are ca punct de plecare intersecţia dintre autostrada urbană proiectată şi o nouă arteră de legătură cu autostrada A 1 în zona intersecţiei dintre Valea Cascadelor şi str. Liniei, se arată în studiul de prefezabilitate.
De la această intersecţie, traseul autostrăzii urbane porneşte către Nord pe un viaduct suprateran, traversează denivelat B-dul Iuliu Maniu în zona întreprinderilor Turbomecanica şi I.N.M.T., apoi coboară la sol înspre comuna Roşu, se intersectează denivelat cu viitoarea penetraţie A 1, continuă la sol spre comuna Roşu, continuă cu pasaj denivelat peste Calea Giuleşti, peste triajul Chitila şi peste Calea Griviţei în zona podului Constanţa, pentru ca apoi o cale a autostrăzii urbane să rămână la nivel suprateran, iar cealaltă să coboare la sol, mergând paralel cu calea ferată magistrală Bucureşti – Constanţa până la intersecţia cu B-dul Poligrafiei pe care îl va traversa denivelat cu ambele căi.
Autostrada coboară apoi la sol pentru a ocoli staţia CFR Băneasa pe un viaduct suprateran, în timp ce calea din dreapta căii ferate va coborî la sol dar va traversa denivelat Şos. Bucureşti – Ploieşti şi Lacul Băneasa cu un pod corespunzător. De aici, ambele căi coboară la sol, de o parte şi de alta a căii ferate, urmând ca după traversarea zonei Lacului Băneasa, calea din dreapta căii ferate să traverseze denivelat cu pasaj superior această cale ferată şi să se unească la sol cu cealaltă cale în zona traversării str. Nicolae Caramfil.
Traseul autostrăzii va continua la sol pe partea stângă a căii ferate până în zona intersecţiei cu autostrada A 2, unde se desprinde de traseul căii ferate şi se îndreaptă către str.Ghiorghiţei, urmărind la sol traseul acestei străzi, continuă apoi cu pasaj inferior pe traseul str. Ghiorghiţei până la intersecţia cu Şos. Colentina unde este amenajat nod rutier fluent pe trei niveluri, nod care constituie şi sfârşitul acestui tronson.
Primul tronson va avea 11 noduri rutiere
Pe tot acest traseu sunt propuse 11 noduri rutiere cu legături fluente la principalele artere de circulaţie existente şi anume:
Nod rutier nr. 1 – Intersecţia cu autostrada urbană din faza a III-a şi cu artera de legătură la autostrada A1;
Nod rutier nr. 2 – Intersecţia cu Penetraţie A 1;
Nod rutier nr. 3 – Intersecţia cu Calea Giuleşti;
Nod rutier nr. 4 – Intersecţia cu Calea Griviţei;
Nod rutier nr. 5 – Intersecţia cu B-dul Poligrafiei;
Nod rutier nr. 6 – Intersecţia cu Şos. Bucureşti – Ploieşti;
Nod rutier nr. 7 – Intersecţia cu B-dul Aerogării;
Nod rutier nr. 8 – Intersecţia cu str. Avionului;
Nod rutier nr. 9 – Intersecţia cu Şos. Pipera;
Nod rutier nr. 10 – Intersecţia cu autostrada A 3;
Nod rutier nr. 11 – Intersecţia cu Şos. Colentina.
http://b365.ro/news/autostr...abilitate/
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Utilizator anonim
Cum arată autostrada suspendată visată de Sorin Oprescu. VEZI IMAGINI
Primarul general, Sorin Oprescu, nu renunță la proiectul său din campania electorală – autostrada suspendată. Până acum, s-a întâlnit cu investitori chinezi și coreeni pentru a discuta despre eventualitatea unui parteneriat public-privat pentru realizarea proiectului și a atribuit contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru primul tronson și Planul Urbanistic Zonal.
http://b365.ro/news/cum-arata-autostrad...i-imagini/
Cum arată autostrada suspendată visată de Sorin Oprescu. VEZI IMAGINI
Primarul general, Sorin Oprescu, nu renunță la proiectul său din campania electorală – autostrada suspendată. Până acum, s-a întâlnit cu investitori chinezi și coreeni pentru a discuta despre eventualitatea unui parteneriat public-privat pentru realizarea proiectului și a atribuit contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru primul tronson și Planul Urbanistic Zonal.
http://b365.ro/news/cum-arata-autostrad...i-imagini/
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
mihai_tomaro
E buna domne' !
In mare parte urmeaza traseul unei cai ferate, deci nu are impact negativ prea mare aspura frumusetii zonei, interesant va fi cum traverseaza Iuliui Maniu ( ca design, ca acolo sunt multi locuitori) si cum se leaga cu Soseaua Colentina (si acolo densitate mare). Deasemena de urmarit cum o sa rezolve la podul CF care e langa Herastrau, acolo e destul de "stramt". din punctul meu de vedere e o idee buna.
Cred ca nu se vor simtii prea confortabil locuitorii din Militari Residence, West Park si zona Rosu, dat fiind ca acolo mai vine o super sosea- Strapungerea Ciurel - A1. Numai liniste nu vor mai avea.
E buna domne' !
In mare parte urmeaza traseul unei cai ferate, deci nu are impact negativ prea mare aspura frumusetii zonei, interesant va fi cum traverseaza Iuliui Maniu ( ca design, ca acolo sunt multi locuitori) si cum se leaga cu Soseaua Colentina (si acolo densitate mare). Deasemena de urmarit cum o sa rezolve la podul CF care e langa Herastrau, acolo e destul de "stramt". din punctul meu de vedere e o idee buna.
Cred ca nu se vor simtii prea confortabil locuitorii din Militari Residence, West Park si zona Rosu, dat fiind ca acolo mai vine o super sosea- Strapungerea Ciurel - A1. Numai liniste nu vor mai avea.
- bogd_an
-
Posted:
-
- MNP
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
MNP
La cat de complexa pare, ar trebui sa i se spuna Autostrada Viitorului si nu pentru ca ar fi ceva SF acolo ci pentru ca, la cat dureaza lucrarile la noi, cei care acum avem intre 35-40 de ani, nu cred ca mai apucam sa vedem chestia asta terminata.
Si o mica problema de aritmetica: daca un mic pasaj de cateva zeci - sute de metri este gata in 2-3 ani, sa se calculeze in cat timp va fi gata Autostrada Viitorului. Se poate folosi regula de trei simpla.
Nu contest ideea, contest modul de lucru si birocratia din Romania.
PS Am avea o sansa in plus, daca ar veni chinezii aia si cu omuletii lor din China.
La cat de complexa pare, ar trebui sa i se spuna Autostrada Viitorului si nu pentru ca ar fi ceva SF acolo ci pentru ca, la cat dureaza lucrarile la noi, cei care acum avem intre 35-40 de ani, nu cred ca mai apucam sa vedem chestia asta terminata.
Si o mica problema de aritmetica: daca un mic pasaj de cateva zeci - sute de metri este gata in 2-3 ani, sa se calculeze in cat timp va fi gata Autostrada Viitorului. Se poate folosi regula de trei simpla.
Nu contest ideea, contest modul de lucru si birocratia din Romania.
PS Am avea o sansa in plus, daca ar veni chinezii aia si cu omuletii lor din China.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Da, sa vedem mai bine aberatia cu autostrada suspendata intre Ciure-A1 si Giulesti, unde nu e decat camp.
Da, sa vedem mai bine aberatia cu autostrada suspendata intre Ciure-A1 si Giulesti, unde nu e decat camp.
- Delfinul
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Delfinul
O intrebare. Pe unde credeti ca va trece autostrada fata de cartierul Brancusi?
O intrebare. Pe unde credeti ca va trece autostrada fata de cartierul Brancusi?
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
mindmasster
Sincer chiar nu mai are rost sa vorbim de autostrada suspendata . Nu exista in momentul de fata un proiect bine stabilit sa stiu pe unde va trece exact autostrada. Sunt doar vorbe si de altfel singura aberatie care m-a deranjat la primar .
Delfinul wrote:
O intrebare. Pe unde credeti ca va trece autostrada fata de cartierul Brancusi?
Sincer chiar nu mai are rost sa vorbim de autostrada suspendata . Nu exista in momentul de fata un proiect bine stabilit sa stiu pe unde va trece exact autostrada. Sunt doar vorbe si de altfel singura aberatie care m-a deranjat la primar .
- cosstin
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
cosstin
Legat de traseul autostrazii in zona dintre Lacul Morii si Giulesti...
Din cate imi aduc aminte, in acea zona destul de vasta, libera de constructii, aparuse la un moment dat ideea realizarii unui mare parc zoologic, concretizata prin votarea in Consiliul General.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/buc ... iajna.html
http://www.ecomagazin.ro/bucurestenii-v ... a-chiajna/
http://stiri.acasa.ro/social/zoo-si-vap ... 91398.html
De asemenea, recent se vorbea despre crearea unei zone de agrement in preajma Lacului Morii.
http://www.ziarulactiv.ro/comunitate/vo ... ul-pe-2011
http://www.evz.ro/detalii/stiri/lacul-m ... 52684.html
Sper ca aceste planuri sa se concretizeze si ca traseul viitoarei autostrazi sa se incadreze corect intr-o zona cu potential de agrement neexploatat de 20 ani.
Legat de traseul autostrazii in zona dintre Lacul Morii si Giulesti...
Din cate imi aduc aminte, in acea zona destul de vasta, libera de constructii, aparuse la un moment dat ideea realizarii unui mare parc zoologic, concretizata prin votarea in Consiliul General.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/buc ... iajna.html
http://www.ecomagazin.ro/bucurestenii-v ... a-chiajna/
http://stiri.acasa.ro/social/zoo-si-vap ... 91398.html
De asemenea, recent se vorbea despre crearea unei zone de agrement in preajma Lacului Morii.
http://www.ziarulactiv.ro/comunitate/vo ... ul-pe-2011
http://www.evz.ro/detalii/stiri/lacul-m ... 52684.html
Sper ca aceste planuri sa se concretizeze si ca traseul viitoarei autostrazi sa se incadreze corect intr-o zona cu potential de agrement neexploatat de 20 ani.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination