Topic: Licitatie 28 tramvaie noi
37 posts, 15715 views
📖 Pagination options
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
Linia 43
Pai...gata !
https://www.economica.net/e-oficial-pri ... 69423.html
Pretul ar fi cca 1,6 mil eur /buc.
Pai...gata !
Primarul Gheorghe Falcă a semnat contractul cu reprezentanţii fabricii în cadrul unei conferinţe de presă, în care a anunţat că în prima etapă vor fi cumpărate 18 tramvaie, prin două finanţări europene obţinute prin Programul Operaţional Regional 2014-2020.
Pentru alte zece tramvaie există depus un al treilea proiect pe fonduri europene, dar deocamdată nu s-a obţinut finanţarea, astfel că dacă nu vor veni bani de la Uniunea Europeană, achiziţia lor va fi finanţată din surse locale.
Contractul semnat joi vizează achiziţia tuturor celor 28 de garnituri, în următorii patru ani, şi are o valoare de 218,8 milioane de lei, cu TVA inclus, faţă de 240 de milioane de lei, sumă estimată de municipalitate înainte de licitaţie...
"Urmează să mai facem o licitaţie pentru reabilitarea a 20 de tramvaie vechi, astfel că până în 2025 vom avea o flotă de 54 de tramvaie noi şi modernizate, care înseamnă, pe cap de locuitor, numărul unu în ţară. Niciun oraş nu va avea o flotă atât de mare de garnituri noi raportat la populaţie", a declarat primarul.
https://www.economica.net/e-oficial-pri ... 69423.html
Pretul ar fi cca 1,6 mil eur /buc.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
PTMZ
Păi ia stai așa, nu era vorba că se luau întâi 10, cu maxim 18 suplimentare? S-au inversat achizițiile, între timp?
Păi ia stai așa, nu era vorba că se luau întâi 10, cu maxim 18 suplimentare? S-au inversat achizițiile, între timp?
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
Razvan021
In afara de primele 10, au mai obtinut finantare pentru 8 tramvaie.Din primele 18, 4 sunt cu 3 module iar 14 cu 2 module.
In afara de primele 10, au mai obtinut finantare pentru 8 tramvaie.Din primele 18, 4 sunt cu 3 module iar 14 cu 2 module.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
CiprianTRB
Deci vor exista și Imperio de 18 metri? Eu mă așteptam ca cele de 18 metri sa fie Autentic.
Sursa
Deci vor exista și Imperio de 18 metri? Eu mă așteptam ca cele de 18 metri sa fie Autentic.
Calin Bibart wrote:
Se lansează în fabricație tramvaiele Imperio de capacitate medie!
Producătorul ne propune următoarele combinații de roșu cu alb.
Care este alegerea dumneavoastră?
FB_IMG_1612773049148.jpg (54.98 KB; downloaded 3930 times)
FB_IMG_1612773053072.jpg (55.26 KB; downloaded 3929 times)
FB_IMG_1612773055859.jpg (54.8 KB; downloaded 3927 times)
Sursa
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
PTMZ
Licitația este un acord-cadru, cu 3 contracte:
1. 10 tramvaie, din care 4 de 27m și 6 de 18m.
2. 10 tramvaie, din care 6 de 27m și 4 de 18m
3. 8 tramvaie de 18m.
Toate contractele au finanțarea europeană obținută, deci mai trebuie doar să fie semnate cu Astra. Momentan, a fost semnat doar primul contract, iar cele 4 de 27m, Imperio, au fost livrate (1907, 2008, 2009, 2010).
Apoi, Autenticul are același design ca Imperio de generație nouă, vezi Galați, deci nu spune nimeni că acestea de 18m de aici nu vor fi Autentic. Ba chiar aș îndrăzni să spun că acestea vor fi sigur Autentic, din moment ce s-a mers la Imperio pe designul vechi, iar pe site Autentic apare disponibil doar în 18m.
Nu înțeleg, totuși, de ce schimbă schema de culoare, distrugând orice efort pentru o schemă unitară. Dacă la Imperio s-a mers pe verde ca gardul, aici au preferat să meargă pe alb cu roșu. Of...
Licitația este un acord-cadru, cu 3 contracte:
1. 10 tramvaie, din care 4 de 27m și 6 de 18m.
2. 10 tramvaie, din care 6 de 27m și 4 de 18m
3. 8 tramvaie de 18m.
Toate contractele au finanțarea europeană obținută, deci mai trebuie doar să fie semnate cu Astra. Momentan, a fost semnat doar primul contract, iar cele 4 de 27m, Imperio, au fost livrate (1907, 2008, 2009, 2010).
Apoi, Autenticul are același design ca Imperio de generație nouă, vezi Galați, deci nu spune nimeni că acestea de 18m de aici nu vor fi Autentic. Ba chiar aș îndrăzni să spun că acestea vor fi sigur Autentic, din moment ce s-a mers la Imperio pe designul vechi, iar pe site Autentic apare disponibil doar în 18m.
Nu înțeleg, totuși, de ce schimbă schema de culoare, distrugând orice efort pentru o schemă unitară. Dacă la Imperio s-a mers pe verde ca gardul, aici au preferat să meargă pe alb cu roșu. Of...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Licitație 28 tramvaie noi
Andrei Andraș
Autentic este cel de 18m, Imperio este doar de la 27m în sus.
Autentic este cel de 18m, Imperio este doar de la 27m în sus.
- cris_m
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
PTMZ
Câteva reacții de pe Facebook, preluate de cei de la Aradon:
Câteva reacții de pe Facebook, preluate de cei de la Aradon:
Peste o mie de arădeni au reacţionat la postarea primarului, câteva sute adăugând şi comentarii. Redăm, mai jos, câteva dintre ele.
Culorile echipei UTA
„Cred că fiecare oraș ar trebui identificat prin culoare. Combinația de alb-roşu, este singura care îmi vine în minte, când vine vorba de Arad. Să promovăm alb roșu cât mai mult” – scrie Aurel Ionescu. Ioan Chirila e mai explicit: „Toate tramvaiele din Arad ar trebui vopsite alb-roșu, culoarea celui mai iubit club de fotbal din țară, UTA Arad.” Valy Borlea opinează: „Orice combinație de alb-roșu e bine-venită, face cinste orașului și se identifică cu el.”
Felix Neca vine cu o altă perspectivă, ceva mai poetică: „Este frumos tramvaiul cu această culoare, ceva diferit (roşu-iubire), culoarea roşie scoate în evidenţă orice lucru.”
„Lasă naibii culoarea” Scaunele să fie mai confortabile decât sunt în momentul de față cele din Imperio” – propune Cristina Elena Guga.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
WT_fan06
Mai există alte orașe occidentale care să-și picteze tramvaiele în culorile echipei de fotbal? Acest kitsch denotă nivelul de cultură, din păcate...
Verdele primelor Imperio ședea numai bine, dar de ce să nu fim mai catolici decât Papa, cum zice o vorbă românească.
Mai există alte orașe occidentale care să-și picteze tramvaiele în culorile echipei de fotbal? Acest kitsch denotă nivelul de cultură, din păcate...
Verdele primelor Imperio ședea numai bine, dar de ce să nu fim mai catolici decât Papa, cum zice o vorbă românească.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
PTMZ
Timișoara se pune?
De asemenea, dacă acestea 18 cu 2 module sunt tot Imperio, cum susține primarul, nu înțeleg de ce au schimbat designul și nu au mers pe cel vechi. Altfel, de ce nu au schimbat designul și la tramvaiele cu 3 module de la bun început? Tocmai acest aspect mă face să cred că vor fi Autentic cele cu 2 module.
Timișoara se pune?
De asemenea, dacă acestea 18 cu 2 module sunt tot Imperio, cum susține primarul, nu înțeleg de ce au schimbat designul și nu au mers pe cel vechi. Altfel, de ce nu au schimbat designul și la tramvaiele cu 3 module de la bun început? Tocmai acest aspect mă face să cred că vor fi Autentic cele cu 2 module.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
Andrei98
Nu exista imperio de 18m, primarul probabil a crezut ca tot asa se numeste si cel scurt.
Nu exista imperio de 18m, primarul probabil a crezut ca tot asa se numeste si cel scurt.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
PTMZ
Directorul Astra, Vasile Diaconescu, a declarat că tramvaiele vor fi gata la finalul lui septembrie:
Sursa: Club Feroviar
Firește, ecartamentul e metric (1000 mm), nu 1435 mm, cum se menționează în articol.
Directorul Astra, Vasile Diaconescu, a declarat că tramvaiele vor fi gata la finalul lui septembrie:
La solicitarea Club Feroviar, producătorul arădean a comunicat ce caracteristici va avea acest tip nou de tramvai. Este vorba de un tramvai cu lungimea de 18,6 metri (cu cuplele pliate) și cu o lîțime exterioară de 2,4 metri. Înălțimea planșeului la intrare este de 0,32 metri, iar în zona de pasageri – de 0,35 metri, iar ecartamentul este de 1435 mm.
Un nou model de tramvai la Astra Vagoane Călători. Vehiculele vor fi gata la finele lunii septembrie
Viteza constructivă este de 70 km/oră, dar va fi limitată la 50 km/oră. Greutatea tramvaiului, cu carcasă din oțel, este de aproximativ 25 de tone, cu o sarcină maximă pe osie de 10 tone. Vehiculul este dotat cu două unități de climatizare – una pentru salonul pasagerilor și cealaltă dedicată cabinei vatmanului. Tramvaiul are trei uși, cu deschideri de 1,3 metri fiecare.
Propulsia tramvaiului este asigurată de patru motoare de 120 kW fiecare, câte două pentru fiecare boghiu motor. Capacitatea de transport a tramvaiului este de 114 pasageri (la încărcare de patru pasageri pe metru pătrat), dintre care 30 de locuri pe scaune. Siostemul anti coliziune este de tip mecanic, la ambele capete ale tramvaiului.
”Tramvaiele vor fi gata la finele lunii septembrie a anului în curs. Contractul este semnat, trebuie doar să le vină (celor de la Primăria Arad – n.red.) ordinul de începere pe fonduri europene. Deocamdată, ne-au cerut să le dăm o schemă de vopsire”, a declarat pentru Club Feroviar directorul general al Astra Vagoane Călători Arad, Vasile Diaconescu.
Sursa: Club Feroviar
Firește, ecartamentul e metric (1000 mm), nu 1435 mm, cum se menționează în articol.
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
Icsilviu
WT_fan06 wrote:
Mai există alte orașe occidentale care să-și picteze tramvaiele în culorile echipei de fotbal? Acest kitsch denotă nivelul de cultură, din păcate...
Verdele primelor Imperio ședea numai bine, dar de ce să nu fim mai catolici decât Papa, cum zice o vorbă românească.
Da. Mai există. Pentru orașele mici, culorile echipei de fotbal reprezintă un element de identitate și mândrie locală.
DSC_5322.JPG (1.96 MB; downloaded 3670 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Licitatie 28 tramvaie noi
Puss in Boots
Dragut e ca -din ce stiu- culorile UTA sunt inspirate/copiate (cum vreti) dupa cele ale Arsenal Londra.
Nu vad nicio problemă sa fie culorile echipei de fotbal mai ales ca UTA (ITA) este o echipa veche si de traditie in fotbalul romanesc.
Doar sa se decidă odata!
Dragut e ca -din ce stiu- culorile UTA sunt inspirate/copiate (cum vreti) dupa cele ale Arsenal Londra.
Nu vad nicio problemă sa fie culorile echipei de fotbal mai ales ca UTA (ITA) este o echipa veche si de traditie in fotbalul romanesc.
Doar sa se decidă odata!
📖 Pagination options