Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze
1253 posts, 355334 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
orex
Daca nu stii sa strunesti autovehiculul in conditii de iarna te ”fura” linia de tramvai ca bila, pe masa de biliard!
Daca nu stii sa strunesti autovehiculul in conditii de iarna te ”fura” linia de tramvai ca bila, pe masa de biliard!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
andrei11
Păi eu ce am spus ? Ești profesionist sau ești "profesionist" ?
Păi eu ce am spus ? Ești profesionist sau ești "profesionist" ?
- orex
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
1689
Eu nu inteleg ce are atit de special linia de tramvai din Bucuresti astfel incit sa nu poata circula autobuzele pe acolo, cind asta e ceva obisnuit in atitea alte locuri in lume...
La fel ca pista de biciclete bucuresteana, care nu poate exista decit delimitata cu bordura, marcata cu vopsea si protejata cu stilpisori - neaparat din granit ...
Eu nu inteleg ce are atit de special linia de tramvai din Bucuresti astfel incit sa nu poata circula autobuzele pe acolo, cind asta e ceva obisnuit in atitea alte locuri in lume...
La fel ca pista de biciclete bucuresteana, care nu poate exista decit delimitata cu bordura, marcata cu vopsea si protejata cu stilpisori - neaparat din granit ...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
orex
E ”rampe”, e ”pante”, e ”strecuratori”, cu referire la intrarea-n pasaj (PV), deci nu-i chiar asa de saga sa dai ”drumul” unui autobuz pe linia de tramvai, ca nu merge ată ca pe papiota !
E ”rampe”, e ”pante”, e ”strecuratori”, cu referire la intrarea-n pasaj (PV), deci nu-i chiar asa de saga sa dai ”drumul” unui autobuz pe linia de tramvai, ca nu merge ată ca pe papiota !
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Costin
Asta este o prostie. In Oslo totul e numai deal/vale/in serpentine, e si ploaie inghetata, e si zapada, e si ploaie simpla, efectiv toate conditiile din Bucuresti, doar ca mai rau. Si aici se circula pe linia de tramvai fara probleme.
Nu ca este complicat, este pur si simplu gresit. Nu poti presta un serviciu asa in anul 2021, nici pentru generatiile "care traiesc in 2021", nici pentru celelalte. Asa ceva pur si simplu nu trebuie sa existe vreodata, nicaieri in lumea asta.
Asta este o prostie. In Oslo totul e numai deal/vale/in serpentine, e si ploaie inghetata, e si zapada, e si ploaie simpla, efectiv toate conditiile din Bucuresti, doar ca mai rau. Si aici se circula pe linia de tramvai fara probleme.
andrei11 wrote:
Da, în condițiile actuale de inteligență a generațiilor care trăiesc în anul 2021 ( fiecare citește cum dorește ) e greu să se stabilească când e zăpadă / polei pe jos. Foarte greu ! Îți trebuie cursuri speciale de ridicare a nivelului intelectual ca să stabilești că e zăpadă / polei pe jos.
______________
Când e zăpadă / polei aștepți autobuzul la bordură, când nu e îl aștepți la refugiu. E chiar așa de complicat ?
Nu ca este complicat, este pur si simplu gresit. Nu poti presta un serviciu asa in anul 2021, nici pentru generatiile "care traiesc in 2021", nici pentru celelalte. Asa ceva pur si simplu nu trebuie sa existe vreodata, nicaieri in lumea asta.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
andreiiul
Singura diferenta intre Oslo si Bucuresti cred ca e prezenta gardurilor. De asta le e frica mai mult cred, sa nu fuga un pic autobuzul (30-40 de cm pana il stapaneste soferul) si sa se infiga in gard. Daca se intampla asta sa vezi tam, tam cu gardurile rele care acum strica si autobuze nu doar masini.
Scuza ca e alunecos e o prostie oricum. Sunt putine situatiile cand autobuzul sta cu rotile pe ambele linii ca sa il poata "fura". Plus ca daca ar si curata mai des de praf liniile (chiar cine trebuie sa se ocupe de asta: PS sau STB?) nu ar mai fi nici mazga aia care creaza si poluare si pericol de alunecare.
Singura diferenta intre Oslo si Bucuresti cred ca e prezenta gardurilor. De asta le e frica mai mult cred, sa nu fuga un pic autobuzul (30-40 de cm pana il stapaneste soferul) si sa se infiga in gard. Daca se intampla asta sa vezi tam, tam cu gardurile rele care acum strica si autobuze nu doar masini.
Scuza ca e alunecos e o prostie oricum. Sunt putine situatiile cand autobuzul sta cu rotile pe ambele linii ca sa il poata "fura". Plus ca daca ar si curata mai des de praf liniile (chiar cine trebuie sa se ocupe de asta: PS sau STB?) nu ar mai fi nici mazga aia care creaza si poluare si pericol de alunecare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
andrei11
N-am înțeles ideea. Ce e așa de complicat ? Pentru o săptămână -două cu polei / zăpadă suspendăm facilitatea 3 luni ? Când circula 335 pe linia de tramvai era "parfum", era o plăcere să ajung cu 335 de la Perla la Piața Iancului.
De ceva ( multe ) zile în București totul e uscat dar 335 stă blocat în trafic. Că așa vor autoritățile ? Sau de ce ?
Costin wrote:
Nu ca este complicat, este pur si simplu gresit. Nu poti presta un serviciu asa in anul 2021, nici pentru generatiile "care traiesc in 2021", nici pentru celelalte. Asa ceva pur si simplu nu trebuie sa existe vreodata, nicaieri in lumea asta.
N-am înțeles ideea. Ce e așa de complicat ? Pentru o săptămână -două cu polei / zăpadă suspendăm facilitatea 3 luni ? Când circula 335 pe linia de tramvai era "parfum", era o plăcere să ajung cu 335 de la Perla la Piața Iancului.
De ceva ( multe ) zile în București totul e uscat dar 335 stă blocat în trafic. Că așa vor autoritățile ? Sau de ce ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
ByOnu
Deranjul e la fel de mare si daca il scoti de pe linie o saptamana, si daca il scoti 3 luni. Ele pur si simplu nu trebuie scoase de pe linii...
Are perfecta logica si ce zice Andrei (ca de o luna ele merg pe carosabil fix degeaba), dar si Costin (ca nu te poti juca alba neagra cu autobuzul, azi e pe linie, maine pe strada, si tot asa).
Inteleg si argumentele de siguranta expuse mai sus (chit ca Andrei are dreptate, la un 30km/h cu cat circula ei, ...), dar hai sa ne gandim la solutii decat sa cautam scuze. Noi ca ong ne-am gandit ca STB sa isi asigure din timp cadrul legal si utilajele pentru a curata culoarele unice (fie prin contract cu terti, fie prin parteneriat cu primariile si companiile care presteaza pentru ei, fie internalizat, cumva trebuie!).
Deranjul e la fel de mare si daca il scoti de pe linie o saptamana, si daca il scoti 3 luni. Ele pur si simplu nu trebuie scoase de pe linii...
Are perfecta logica si ce zice Andrei (ca de o luna ele merg pe carosabil fix degeaba), dar si Costin (ca nu te poti juca alba neagra cu autobuzul, azi e pe linie, maine pe strada, si tot asa).
Inteleg si argumentele de siguranta expuse mai sus (chit ca Andrei are dreptate, la un 30km/h cu cat circula ei, ...), dar hai sa ne gandim la solutii decat sa cautam scuze. Noi ca ong ne-am gandit ca STB sa isi asigure din timp cadrul legal si utilajele pentru a curata culoarele unice (fie prin contract cu terti, fie prin parteneriat cu primariile si companiile care presteaza pentru ei, fie internalizat, cumva trebuie!).
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun din București
Costin
Da, singura problema e ca trebuie sa aiba asigurat serviciul de deszapezire pe culoarele unice. Atat. Ca sunt zeci de strazi cu o banda pe sens si cu linie de tramvai, unde nu mai aluneca nimeni...
Am zis ca nu e complicat, ci gresit. Pentru ca un serviciu public, oricare ar fi el, trebuie sa fie in primul rand predictibil. Si nu in functie de vreme, ci tot timpul, in orice conditii. Faptul ca autobuzele au fost scoase de pe culoar e, in sine, o greseala de aceeasi natura, facand serviciul imprevizibil. Insa o data ce masura a fost luata, ca sa ii pastrezi o oarecare doza de predictibilitate, atunci lasi autobuzul in afara culoarului pana gasesti o solutie definitiva pentru a-l aduce inapoi definitiv.
Si tine cont ca poleiul tine si doar cateva ore, nu o saptamana. Cum faci atunci? Bagi si scoti autobuzele pe culoar de mai multe ori pe zi? Asa ceva pur si simplu nu se face. Nu o zi, nu o saptamana, nici o luna. Ai gresit, anulezi pana la reparatia DEFINITIVA. Este o greseala la fel de mare daca in martie autobuzele revin pe culoar fara sa existe o solutie pentru iarna viitoare.
Da, singura problema e ca trebuie sa aiba asigurat serviciul de deszapezire pe culoarele unice. Atat. Ca sunt zeci de strazi cu o banda pe sens si cu linie de tramvai, unde nu mai aluneca nimeni...
andrei11 wrote:
N-am înțeles ideea. Ce e așa de complicat ? Pentru o săptămână -două cu polei / zăpadă suspendăm facilitatea 3 luni ?
Am zis ca nu e complicat, ci gresit. Pentru ca un serviciu public, oricare ar fi el, trebuie sa fie in primul rand predictibil. Si nu in functie de vreme, ci tot timpul, in orice conditii. Faptul ca autobuzele au fost scoase de pe culoar e, in sine, o greseala de aceeasi natura, facand serviciul imprevizibil. Insa o data ce masura a fost luata, ca sa ii pastrezi o oarecare doza de predictibilitate, atunci lasi autobuzul in afara culoarului pana gasesti o solutie definitiva pentru a-l aduce inapoi definitiv.
Si tine cont ca poleiul tine si doar cateva ore, nu o saptamana. Cum faci atunci? Bagi si scoti autobuzele pe culoar de mai multe ori pe zi? Asa ceva pur si simplu nu se face. Nu o zi, nu o saptamana, nici o luna. Ai gresit, anulezi pana la reparatia DEFINITIVA. Este o greseala la fel de mare daca in martie autobuzele revin pe culoar fara sa existe o solutie pentru iarna viitoare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
ByOnu
Poate confirma cineva daca situatia mai persista?
ByOnu wrote:
Vai, dar ce cratere sunt in statie la Banca Religiilor la Unirii.
Poate confirma cineva daca situatia mai persista?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
aztec
In zilele cu mâzgă nici salvările nu o mai iau pe linia de tramvai între PV și spitalul Floreasca....am văzut destul de des asta.
In zilele cu mâzgă nici salvările nu o mai iau pe linia de tramvai între PV și spitalul Floreasca....am văzut destul de des asta.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze
Andrei Andraș
Sunt foarte curios cum de la Berlin, de exemplu, autobuzele circulă bine mersi pe linia de tramvai când este zăpadă, iar în București nu se poate. Și după cum se vede în fotografie, culoarul nu e „negru”.
Sunt foarte curios cum de la Berlin, de exemplu, autobuzele circulă bine mersi pe linia de tramvai când este zăpadă, iar în București nu se poate. Și după cum se vede în fotografie, culoarul nu e „negru”.
Foto: Eryk Złotowski în Die Busfotografen
154.jpg (601.19 KB; downloaded 2091 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
andrei11
Fițe de București. Pe de altă parte nici ce suține Costin nu e chiar în regulă, pentru 3 zile de zăpadă ( că polei n-a fost în București anul acesta până acum ) ținem autobuzele blocate în trafic 3 - 4 luni... 99,99% dintre noi suntem dotați cu telefoane inteligente. Cum se dă "new alert" sau cum s-o numi aplicația pe telefoane când se bășină o babă și împute aerul în nu știu ce cartier pe o rază de 10 km ( << Stați în case, nu deschideți gemurile și urmăriți indicațiile date de autorități >> ) să se dea și "new alert" când autobuzele nu mai circulă ( sau când încep să recircule ) pe linia tramvaiului. Suntem totuși în anul 2021, trebuie să fim mult mai flexibili, nu e permis ca pentru 3 zile de alunecuș să ținem autobuzele blocate pe motiv de << predictibilitate >>. Omul mai e dotat și cu rațiune, să spunem că nu are telefon inteligent, doar vede că nu e chior că autobuzele circulă ( sau nu ) pe linia de tramvai și dacă se păcălește hai să spunem cât pierde ? Un autobuz până când se orientează. Știu că omul anului 2021 e mai imbecil decât omul de acum două milenii dar vă reamintesc că Romanii au condus un continent câteva sute de ani fără telefoane mobile, internet, etc. Nici măcar telegraf nu aveau.
Fițe de București. Pe de altă parte nici ce suține Costin nu e chiar în regulă, pentru 3 zile de zăpadă ( că polei n-a fost în București anul acesta până acum ) ținem autobuzele blocate în trafic 3 - 4 luni... 99,99% dintre noi suntem dotați cu telefoane inteligente. Cum se dă "new alert" sau cum s-o numi aplicația pe telefoane când se bășină o babă și împute aerul în nu știu ce cartier pe o rază de 10 km ( << Stați în case, nu deschideți gemurile și urmăriți indicațiile date de autorități >> ) să se dea și "new alert" când autobuzele nu mai circulă ( sau când încep să recircule ) pe linia tramvaiului. Suntem totuși în anul 2021, trebuie să fim mult mai flexibili, nu e permis ca pentru 3 zile de alunecuș să ținem autobuzele blocate pe motiv de << predictibilitate >>. Omul mai e dotat și cu rațiune, să spunem că nu are telefon inteligent, doar vede că nu e chior că autobuzele circulă ( sau nu ) pe linia de tramvai și dacă se păcălește hai să spunem cât pierde ? Un autobuz până când se orientează. Știu că omul anului 2021 e mai imbecil decât omul de acum două milenii dar vă reamintesc că Romanii au condus un continent câteva sute de ani fără telefoane mobile, internet, etc. Nici măcar telegraf nu aveau.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination