Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 471383 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Discutii pana la inceperea lucrarilor
punmeister
Problema in cazul de fata este ca M5.2 ca grad de complexitate ar fi la fel ca M52 din Amsterdam care a costat aproape 3 miliarde de euro si a durat 15 ani executia datorita gradului de complexitate ridicat, Iar M5.3 ramane la grad de utopie cata vreme linia de tramvai de pe Pantelimon nu este amortizata.
Problema in cazul de fata este ca M5.2 ca grad de complexitate ar fi la fel ca M52 din Amsterdam care a costat aproape 3 miliarde de euro si a durat 15 ani executia datorita gradului de complexitate ridicat, Iar M5.3 ramane la grad de utopie cata vreme linia de tramvai de pe Pantelimon nu este amortizata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Guru, hai s-o rezolvăm repede și (ne)democratic.
Deficiențele majore ale lui M 6.2 ( Aeroportul Otopeni - Exaeroportul Băneasa ) sunt următoarele:
1) Între Stația Otopeni ( intersecția dintre Str 23 August și Calea București ) și Exaero Băneasa ( adică vreo 6 km ) nu se justifică metrou. Deja sunt construite unități comerciale în aria de servire a metroului, altceva nu se mai poate construi decât dacă se defrișează pădurea deci populație în plus nema.
2) Metroul prin programul acestuia ratează cursele de dimineață și de seara târziu. ( Nu le-am pus de cele de noapte). Îți amintesc că sunt MULTE curse de dimineață și de seara târziu.
3) M 6 - dacă se apucă de ea - va fi gata în 15 - 20 de ani. S-ar putea ca în 20 de ani nici să nu mai fie aeroport acolo.
4) M 6 ( că despre M 4 prelungirea spre Sud nu poate fi vorba decât - eventual - spre sfârșitul acestui secol ) nu va face altceva decât legătura între aeroport și Basarab, eventual și tramvaiul 41.
________________________________
Esențial este să răspunzi la punctele 2 și 3.
Guru, hai s-o rezolvăm repede și (ne)democratic.
Deficiențele majore ale lui M 6.2 ( Aeroportul Otopeni - Exaeroportul Băneasa ) sunt următoarele:
1) Între Stația Otopeni ( intersecția dintre Str 23 August și Calea București ) și Exaero Băneasa ( adică vreo 6 km ) nu se justifică metrou. Deja sunt construite unități comerciale în aria de servire a metroului, altceva nu se mai poate construi decât dacă se defrișează pădurea deci populație în plus nema.
2) Metroul prin programul acestuia ratează cursele de dimineață și de seara târziu. ( Nu le-am pus de cele de noapte). Îți amintesc că sunt MULTE curse de dimineață și de seara târziu.
3) M 6 - dacă se apucă de ea - va fi gata în 15 - 20 de ani. S-ar putea ca în 20 de ani nici să nu mai fie aeroport acolo.
4) M 6 ( că despre M 4 prelungirea spre Sud nu poate fi vorba decât - eventual - spre sfârșitul acestui secol ) nu va face altceva decât legătura între aeroport și Basarab, eventual și tramvaiul 41.
________________________________
Esențial este să răspunzi la punctele 2 și 3.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
La orele alea de care zici DN1 e pustiu si ai STB la dispozitie.
La restul punctelor iti dai cu parerea fara a avea niciun argument real.
La orele alea de care zici DN1 e pustiu si ai STB la dispozitie.
La restul punctelor iti dai cu parerea fara a avea niciun argument real.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Guru, vom lua pe rând stațiile. Și să vedem cine are dreptate.
Stația Tokyo. Cel mai apropiat magazin a fugarului Dinu Popoviciu de stația Tokyo e la vreo 750 metri ( în afară de IKEA, dar presupun că nu te duci cu metroul la IKEA să-ți iei dulapul în spinare ). Mai există o clădire de birouri chiar lângă stație dar care nu este de importanță strategică. Oricum acolo ajung 3 linii de autobuz la ora actuală.
Am uitat de reprezentanța BMW și de magazinul Selgros ( care la ora actuală este magazin de en gros, deci exclus să-ți faci cumpărăturile cu metroul ).
Asta a fost stația Tokyo. Va urma stația Washington.
Guru, vom lua pe rând stațiile. Și să vedem cine are dreptate.
Stația Tokyo. Cel mai apropiat magazin a fugarului Dinu Popoviciu de stația Tokyo e la vreo 750 metri ( în afară de IKEA, dar presupun că nu te duci cu metroul la IKEA să-ți iei dulapul în spinare ). Mai există o clădire de birouri chiar lângă stație dar care nu este de importanță strategică. Oricum acolo ajung 3 linii de autobuz la ora actuală.
Am uitat de reprezentanța BMW și de magazinul Selgros ( care la ora actuală este magazin de en gros, deci exclus să-ți faci cumpărăturile cu metroul ).
Asta a fost stația Tokyo. Va urma stația Washington.
- orex
-
Posted:
-
Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
HAI sa nu ne mai angoasam asa si sa suflam si-n iaurt! Chiar daca au trecut 34 de ani de la edificarea M2, pe Magheru n-a cazut nimic atunci si nici pana acum, din cauza sapaturilor la M2! Sa nu mai fim asa prapastiosi ca numai puterea ”MAMEI OMIDA” ne va sustine intr-un astfel de demers, in detrimentul tehnologiei mileniului trei!
PS
”De ce ti-e frica, d-aia nu scapi!”
HAI sa nu ne mai angoasam asa si sa suflam si-n iaurt! Chiar daca au trecut 34 de ani de la edificarea M2, pe Magheru n-a cazut nimic atunci si nici pana acum, din cauza sapaturilor la M2! Sa nu mai fim asa prapastiosi ca numai puterea ”MAMEI OMIDA” ne va sustine intr-un astfel de demers, in detrimentul tehnologiei mileniului trei!
PS
”De ce ti-e frica, d-aia nu scapi!”
- andrei11
-
Posted:
-
Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Ha ?
Păi ce lățime au Cantemir / Bălcescu / Magheru și ce lățime au Elisabeta / Carol / Pache ?
Ha ?
Păi ce lățime au Cantemir / Bălcescu / Magheru și ce lățime au Elisabeta / Carol / Pache ?
- orex
-
Posted:
-
Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
Asa, si ce?
Mata ai circulat in Paris, Madrid pentru a-ti da doua orase, intamplator sau nu capitale, cu o retea de metrou ca ”lumea”?!
Pai ce zici, ca metroul a fost edificat pe vremea lui Ludovic al XVI-lea, sau Alfonso al XIII-lea?
Asa, si ce?
Mata ai circulat in Paris, Madrid pentru a-ti da doua orase, intamplator sau nu capitale, cu o retea de metrou ca ”lumea”?!
Pai ce zici, ca metroul a fost edificat pe vremea lui Ludovic al XVI-lea, sau Alfonso al XIII-lea?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Mai lasati basmele cu Popoviciu, terenul necesar pentru statia Tokyo e domeniu public, nu costa niciun sfantz, a fost confiscat de Ministerul de finante.
In general vorbind intregul traseu e pe domeniul public, cu exproprieri despagubibile minuscule majoritar in ampriza M6.1, aia finantata de UE si acordul de finantare cu ei permite decontarea lor din finantarea nerambursabila avand in vedere costul infim.
Mai bine te-ai uita cat costa exproprierile imense la autostrazi si alea nu sunt rambursabile, le platim toti direct din buzunar...
Desteapta-te romane...
Mai lasati basmele cu Popoviciu, terenul necesar pentru statia Tokyo e domeniu public, nu costa niciun sfantz, a fost confiscat de Ministerul de finante.
In general vorbind intregul traseu e pe domeniul public, cu exproprieri despagubibile minuscule majoritar in ampriza M6.1, aia finantata de UE si acordul de finantare cu ei permite decontarea lor din finantarea nerambursabila avand in vedere costul infim.
Mai bine te-ai uita cat costa exproprierile imense la autostrazi si alea nu sunt rambursabile, le platim toti direct din buzunar...
Desteapta-te romane...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Ce-am spus eu și ce-ai înțeles tu. Știu foarte bine unde e stația Tokyo. Am spus că e la aproape 750 metri de magazine. Cine [bip] crezi că vine la magazine cu metroul să meargă pe jos 750 + 750 metri ? Adică un kilometru juma pe jos ? Și 750 metri sunt de cel mai apropiat magazin, că cinematografele sunt și mai departe.
____________________
Ce-s cu autostrăzile ? Să nu se mai facă că ne costă mult exproprierile ?
Oricum după ce se vor apuca de săpat vor mai trece 15 - 20 ani până ce va ajunge M 6 la gară.
Ce-am spus eu și ce-ai înțeles tu. Știu foarte bine unde e stația Tokyo. Am spus că e la aproape 750 metri de magazine. Cine [bip] crezi că vine la magazine cu metroul să meargă pe jos 750 + 750 metri ? Adică un kilometru juma pe jos ? Și 750 metri sunt de cel mai apropiat magazin, că cinematografele sunt și mai departe.
____________________
Ce-s cu autostrăzile ? Să nu se mai facă că ne costă mult exproprierile ?
Oricum după ce se vor apuca de săpat vor mai trece 15 - 20 ani până ce va ajunge M 6 la gară.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
S-o credeti voi ca ”cariciorul” cu dulapul din ”bae” sau cu cotletele de porc o sa le carati cu M 6!
_______________
caricoiurul=cărucior
S-o credeti voi ca ”cariciorul” cu dulapul din ”bae” sau cu cotletele de porc o sa le carati cu M 6!
_______________
caricoiurul=cărucior
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
punmeister
Si care era densitatea populatiei atunci? Si cate masini circulau?
orex wrote:
Asa, si ce?
Mata ai circulat in Paris, Madrid pentru a-ti da doua orase, intamplator sau nu capitale, cu o retea de metrou ca ”lumea”?!
Pai ce zici, ca metroul a fost edificat pe vremea lui Ludovic al XVI-lea, sau Alfonso al XIII-lea?
Si care era densitatea populatiei atunci? Si cate masini circulau?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
E fix ca legatura cu patrunjelul in ciorba
Da-mi un punct de sprijin, ca nu-i gasesc in istorie, cand Ludovic sau Alfonso s-au plimbat cu ”masinutze”!
E fix ca legatura cu patrunjelul in ciorba
Da-mi un punct de sprijin, ca nu-i gasesc in istorie, cand Ludovic sau Alfonso s-au plimbat cu ”masinutze”!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Colega ( @punmeister )
Și ce legătură e între cele două aspecte ?
Ce nu înțelegeți voi e că fiecare epocă la vremea ei a fost în Epoca Modernă și Contemporană. Și Mihai Viteazu în 1590 la vremea lui tot în Epoca Modernă și Contemporană era.
O să ai impresia că în anul 2700 vei fi judecat altfel decât cu cuvintele binecunoscute << Ce înapoiați erau ăia din 2030, săpau pe sub pământ pentru a construi ceva care nu se mai folosește din 2400 ? >>
Colega ( @punmeister )
Și ce legătură e între cele două aspecte ?
Ce nu înțelegeți voi e că fiecare epocă la vremea ei a fost în Epoca Modernă și Contemporană. Și Mihai Viteazu în 1590 la vremea lui tot în Epoca Modernă și Contemporană era.
O să ai impresia că în anul 2700 vei fi judecat altfel decât cu cuvintele binecunoscute << Ce înapoiați erau ăia din 2030, săpau pe sub pământ pentru a construi ceva care nu se mai folosește din 2400 ? >>
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Madridul are 2mil locuitori si a construit 40km de retea suplimentara de metrou in doar 4ani...si au si linie la aeroport!
Atentie maxima, NU PE FONDURI EUROPENE!!!
Daca am mai pune la socoteala si ce au construit la Barcelona...concluzia ar fi vai de noi nu de ei.
Incotro vrem sa ne indreptam, spre Swaziland sau spre lumea civilizata?
Madridul are 2mil locuitori si a construit 40km de retea suplimentara de metrou in doar 4ani...si au si linie la aeroport!
Atentie maxima, NU PE FONDURI EUROPENE!!!
Daca am mai pune la socoteala si ce au construit la Barcelona...concluzia ar fi vai de noi nu de ei.
Incotro vrem sa ne indreptam, spre Swaziland sau spre lumea civilizata?
📖 Pagination options