Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovIstoria transportului public în municipiul Brașov

 

Topic: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m (2017 - 2022)

87 posts, 37579 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m micutzu

Cat timp sunt in garantie nu ar trebui sa persiste astfel de probleme.De ce nu le trimit in garantie daca au atatea probleme?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Utilizator anonim

903 pe linia 50 la Livada Postei ieri.

20200304_112943.jpg (569.93 KB; downloaded 4703 times)


20200304_112955.jpg (469.9 KB; downloaded 4713 times)


20200304_113010.jpg (478.13 KB; downloaded 4703 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Utilizator anonim

904 azi

20200602_115427.jpg (531.53 KB; downloaded 4493 times)


DSC_0523.jpg (480.53 KB; downloaded 4500 times)

 


Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei Andraș

Autobuze funcționale - 25.01.2021
... -> zero
IMG_1985.JPG (1.13 MB; downloaded 4188 times)

Da, au fost „omorâte” toate.  :lol:  
RATBV vs Neo: 1 - 0

Acum vorbind serios: 901 nu mai are ITP din iulie 2020 (!) și e cam descompletat (nu știu cât e de în regulă chestiunea asta), 900 și 905 nu mai au ITP din decembrie 2020. 903 și 904 mai circulau săptămâna trecută, dar zilele astea au apărut la defecte. Acum na, pentru fanii lor e o veste proastă, pentru noi e o veste cât se poate de bună. Nu mai zic că zilele trecute s-au strecurat prin Schei, după 14 ani, autobuze de 12m.

 


Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei Andraș

Iar în continuarea postării anterioare vin cu informația cum că autobuzele au fost retrase definitiv, iar sindicatul face presiuni pentru a fi înapoiate BMC pentru că se plătesc rate la bancă, dar ele mai mult stau prin garaj defecte.

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Victor92

O imagine si de la mine recenta cu 904 pe linia 50. Piata Unirii. 16 Ianuarie 2021

904 - 50 - 16.01.2021.JPG (835.81 KB; downloaded 3953 times)

 


Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Volvo 65

Andrei Andraș wrote:
Iar în continuarea postării anterioare vin cu informația cum că autobuzele au fost retrase definitiv, iar sindicatul face presiuni pentru a fi înapoiate BMC pentru că se plătesc rate la bancă, dar ele mai mult stau prin garaj defecte.


În această seară, 901 era pe linia 51. Pare că, momentan, nu ar fi retrase.

 


Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei Andraș

Da, circulă de două zile pe 51/52, nu știm ce se întâmplă. Este singurul care a "revenit".

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Utilizator anonim

Atat de retrase sunt ca 905 circula azi...
20210411_174046.JPG (705.85 KB; downloaded 3576 times)

 


Midibuze BMC NeoCity 8,5m Andrei Andraș

Au fost o lună întreagă trase pe dreapta, da. Nu am pile din interior ca tine la București ca să știu ce naiba se întâmplă cu ele. Am refuzat să mai aduc informații despre ele pentru că dacă mai spun o dată că sunt niște mașini infecte și eșuate supăr fanii turcismelor. Circulă sau nu, treaba RATBV. Viața merge în continuare. Mi-au ajuns până peste cap 3 ani de navetă cu ele, bine că facultatea "e mai jos" și ajung și eu civilizat unde am nevoie.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Utilizator anonim

Pai la Bucuresti de exemplu e exact ca in cazul lor, se tot fac planuri si liste de retras Euro 3 de vreo 3 ani, dar in realitate tot circula multe. La fel aici, cred ca pur si simplu inca nu se descurca fara ele, desi totusi daca era asa mare problema nu circulau cu ele si in zile de weekend cum e azi.

 


Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei Andraș

Se descurcă la fel de bine și fără ele, șoferii lor pot lua liniștiți și Menarini că nu se "ard" "titularizările". Mai apăruse un zvon cum că au de bifat musai un număr de kilometri cât timp sunt în leasing. E prima oară când aud o ciudățenie de asta, așa că nici nu i-am dat importanță.
Ca un "update", au fost reparate toate mai puțin 904.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Utilizator anonim

Este posibil ca un contract de leasing sa aiba clauze de minim timp sau minim km rulati pentru returnare. Ar fi un motiv mai solid prezenta lor in trafic.

Nici Menarini nu mi se par o mare realizare, ieri am mers cu unul care troncanea din toate incheieturile iar la usa din mijloc bratul barei de actionare era efectiv rupt si sudat specific de autobaza... Pacat, ca sunt autobuze placute.

 


Midibuze BMC NeoCity 8,5 m Andrei Andraș

Aici se observă și cantitatea de atenție pe care o acordă șoferii autobuzelor. Știu că nu e treaba lor, dar, trăind într-una din țările unde tronează titularizările, trebuie să acorzi din bun simț și o minimă atenție obiectului muncii asta dacă vrei să mai ai cu ce lucra ziua următoare. Sunt destule Menarini care sunt foarte îngrijite, dar în același timp sunt destule care au șoferi cu un stil de condus agresiv ori care fac „concurs” de nimerit cât mai multe gropi, dar chiar și așa, rare sunt ocaziile în care sunt trecute ca „defecte” mai mult de 2-3 mașini zilnic.

Legat de intervenția „de tip autobază”, depinde ce mașină ai nimerit. Cele scurte au început treptat să iasă din garanție (160.000 km sau 3 ani - numărul de km s-a îndeplinit primul) și atunci da, începe RATBV să umble la defecte, dar, la restul, orice defect se rezolvă în hala dedicată doar de către angajații Karsan.

(Dar deja depășim subiectul topicului)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use