Topic: Discuții după inaugurare
161 posts, 41791 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
Costin
Eu doar o sa zic ca aia 135m ai lui Andrei nu sunt chiar 135m. Ci 135 - inaltime pasaj CF - inaltime catenara. Asta daca ramane valabila intrebarea lui, cu calculul.
Insa reiau o idee care a mai fost lansata aici si ignorata. A cerut CFRul electrificare si a zis Romatda nu? Exista o comunicare oficiala pe tema asta intre cele doua institutii? Daca nu, noi suntem doar chibiti aici si despicam in patru motivele unui refuz care nu exista.
Eu doar o sa zic ca aia 135m ai lui Andrei nu sunt chiar 135m. Ci 135 - inaltime pasaj CF - inaltime catenara. Asta daca ramane valabila intrebarea lui, cu calculul.
Insa reiau o idee care a mai fost lansata aici si ignorata. A cerut CFRul electrificare si a zis Romatda nu? Exista o comunicare oficiala pe tema asta intre cele doua institutii? Daca nu, noi suntem doar chibiti aici si despicam in patru motivele unui refuz care nu exista.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Costin, "specialiștii" au decretat că aparatura este influențată numai pe axa pistei, nu la stânga / dreapta. Deci cei 135 metri sunt calculați când avionul trece pe axa pistei peste linii, nu când intră pe "podul" ( cum s-o numi el ) spre Otopeni.
Costin, "specialiștii" au decretat că aparatura este influențată numai pe axa pistei, nu la stânga / dreapta. Deci cei 135 metri sunt calculați când avionul trece pe axa pistei peste linii, nu când intră pe "podul" ( cum s-o numi el ) spre Otopeni.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
PTMZ
Viaductul.
andrei11 wrote:
nu când intră pe "podul" ( cum s-o numi el ) spre Otopeni.
Viaductul.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
Costin
@TibiV sau cine e in domeniu, doresc sa stiu daca aceasta situatie este neconforma din punctul de vedere al Romatsa.
La 50km de Oslo, capitala ceții, chiciurei si a ploii inghetate.
@TibiV sau cine e in domeniu, doresc sa stiu daca aceasta situatie este neconforma din punctul de vedere al Romatsa.
Screenshot_20210124-124739_Maps.jpg (1.21 MB; downloaded 3403 times)
La 50km de Oslo, capitala ceții, chiciurei si a ploii inghetate.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
EXCLUSIV CFR Călători a introdus opriri la Parc Mogoșoaia la unele trenuri de Aeroport
25 ianuarie 2021
La unele trenuri care fac legătura între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă, CFR Călători a introdus opriri la Parc Mogoșoaia. De asemenea, aici oprește și o garnitură Interregio care circulă pe ruta București-Galați. De azi însă, trenurile de Aeroport sunt mai puține, deoarece se execută lucrări de sudură a șinelor pe noua conexiune feroviară.
Adrian Bărbulescu
Facebook - Club Feroviar.
________________
Știe cineva unde e amplasat punctul acesta de oprire ?
EXCLUSIV CFR Călători a introdus opriri la Parc Mogoșoaia la unele trenuri de Aeroport
25 ianuarie 2021
La unele trenuri care fac legătura între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă, CFR Călători a introdus opriri la Parc Mogoșoaia. De asemenea, aici oprește și o garnitură Interregio care circulă pe ruta București-Galați. De azi însă, trenurile de Aeroport sunt mai puține, deoarece se execută lucrări de sudură a șinelor pe noua conexiune feroviară.
Adrian Bărbulescu
Facebook - Club Feroviar.
________________
Știe cineva unde e amplasat punctul acesta de oprire ?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
PTMZ
După podul M700 peste DN1A, în apropiere de Parcul Mogoșoaia (parc lipit de Palatul Mogoșoaia):
După podul M700 peste DN1A, în apropiere de Parcul Mogoșoaia (parc lipit de Palatul Mogoșoaia):
Screenshot_20210127-134410~2.jpg (210.75 KB; downloaded 3293 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Chiar pe pod ? Aha, dar podul parcă e prevăzut cu 3 linii, probabil că mă înșel. Din Nord se vine pe linia "din mijloc". Nu prea văd cum pot pune peronul acolo.
___________
PS: Știu că linia 3 practic nu există, e numai pe pod, urmează probabil să o reactiveze dacă se consideră necesar.
Chiar pe pod ? Aha, dar podul parcă e prevăzut cu 3 linii, probabil că mă înșel. Din Nord se vine pe linia "din mijloc". Nu prea văd cum pot pune peronul acolo.
___________
PS: Știu că linia 3 practic nu există, e numai pe pod, urmează probabil să o reactiveze dacă se consideră necesar.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
PTMZ
Așa arată configurația, captură de ecran este făcută dintr-un video de pe YouTube:
Așa arată configurația, captură de ecran este făcută dintr-un video de pe YouTube:
Screenshot_20210127-135857.jpg (646.2 KB; downloaded 3279 times)
- Un cylon
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
Un cylon
DN1A e în debleu în acea zonă; halta și podul sunt la nivelul solului. Halta e imediat după pod.
După pandemie, poate că această soluție va fi mai bună decât Metrou Străulești plus mult mers pe jos, pentru a ajunge la concertele de la Mogoșoaia.
DN1A e în debleu în acea zonă; halta și podul sunt la nivelul solului. Halta e imediat după pod.
După pandemie, poate că această soluție va fi mai bună decât Metrou Străulești plus mult mers pe jos, pentru a ajunge la concertele de la Mogoșoaia.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
fl82
Pentru accesul mai usor in Mogosoaia ar fi util de prelungit linia de troleibuze de la actualul capat "Strand Straulesti" pana la Palatul de la Mogosoaia, pe Soseaua Bucuresti- Targoviste si pe strada Constantin Brancoveanu, pe o distanta de 4,3 km. Astfel troleibuzul ar deservi si cartierul bucurestean "Straulesti" dar si localitatea Mogosoaia.
In privinta electrificarii caii ferate care ajunge la aeroportul Bucuresti-Otopeni si a "imposibilitatii" electrificarii acesteia "datorita faptului ca ar influienta instalatiile de dirijare a traficului aerian", cum s-a putut electrifica linia de cale ferata ce ajunge la aeroportul din Atena ""Elefthérios Venizélos" ?!
Pentru accesul mai usor in Mogosoaia ar fi util de prelungit linia de troleibuze de la actualul capat "Strand Straulesti" pana la Palatul de la Mogosoaia, pe Soseaua Bucuresti- Targoviste si pe strada Constantin Brancoveanu, pe o distanta de 4,3 km. Astfel troleibuzul ar deservi si cartierul bucurestean "Straulesti" dar si localitatea Mogosoaia.
In privinta electrificarii caii ferate care ajunge la aeroportul Bucuresti-Otopeni si a "imposibilitatii" electrificarii acesteia "datorita faptului ca ar influienta instalatiile de dirijare a traficului aerian", cum s-a putut electrifica linia de cale ferata ce ajunge la aeroportul din Atena ""Elefthérios Venizélos" ?!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Stația de tren << Parc Mogoșoaia >> n-are nicio legătură cu Parcul Mogoșoaia. Puteau să-i spună și Stația Brâncoveanu, tot aia era. Sau Petrache Poenaru.
Stația de tren << Parc Mogoșoaia >> n-are nicio legătură cu Parcul Mogoșoaia. Puteau să-i spună și Stația Brâncoveanu, tot aia era. Sau Petrache Poenaru.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
fl82
De la halta Parc Mogosoaia h. pana la palatul lui Constantin Brancoveanu de la Mogosoaia ar fi o distanta de cca 1,6 km, pe cel mai scurt drum fizic posibil (Soseaua Bucuresti- Targoviste si strada Valea Parcului).
Dar aceasta halta este cred oarecum utila pentru locuitorii din Mogosoaia, care au locuintele in apropierea haltei!
De la halta Parc Mogosoaia h. pana la palatul lui Constantin Brancoveanu de la Mogosoaia ar fi o distanta de cca 1,6 km, pe cel mai scurt drum fizic posibil (Soseaua Bucuresti- Targoviste si strada Valea Parcului).
Dar aceasta halta este cred oarecum utila pentru locuitorii din Mogosoaia, care au locuintele in apropierea haltei!
- ticker
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
ticker
Utila poate fi doar daca se face o parcare auto adecvata, iluminat public, parcare de biciclete, refugiu acoperit si trotuare.
Altfel e treaba clasica romaneasca - sa fie pe hartie dar in realitate sa nu o foloseasca nimeni.
Utila poate fi doar daca se face o parcare auto adecvata, iluminat public, parcare de biciclete, refugiu acoperit si trotuare.
Altfel e treaba clasica romaneasca - sa fie pe hartie dar in realitate sa nu o foloseasca nimeni.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
TibiV
Am gresit, nu Romatsa a dat avizul, ci AACR (Autotitatea Aeronautica Civila Romana - RoCAA
Un benzinar a gasit asta:
Scrie clar ca orice perturbatii suplimentare introduse de noi obstacolari radioelectrice [..] pot conduce la depasirea limitei de toleranta admise. Un sistem de electrificare la 25 kV si 50 Hz este o ditamai perturbatie radioelectrica.
Iar toleranta este +/- 5 microamperi
Am gresit, nu Romatsa a dat avizul, ci AACR (Autotitatea Aeronautica Civila Romana - RoCAA
Un benzinar a gasit asta:
Scrie clar ca orice perturbatii suplimentare introduse de noi obstacolari radioelectrice [..] pot conduce la depasirea limitei de toleranta admise. Un sistem de electrificare la 25 kV si 50 Hz este o ditamai perturbatie radioelectrica.
Iar toleranta este +/- 5 microamperi
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination