Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 472050 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Ce a costa 8 milioane ? Cariocile ? Imposibil.
PS : Și pentru M 5.2 - 3 au existat variante de traseu cariocite, de exemplu o variantă era pe la Gara Obor.
Ce a costa 8 milioane ? Cariocile ? Imposibil.
PS : Și pentru M 5.2 - 3 au existat variante de traseu cariocite, de exemplu o variantă era pe la Gara Obor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Pai tu de ce crezi ca este bataia asta pentru astfel de studii ?
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1
Eu nu stiu de variante de traseu pe la Obor, dar imaginația poate fi nelimitata. Sincer, nici nu imi amintesc de vreun studiu pentru M5.
Pai tu de ce crezi ca este bataia asta pentru astfel de studii ?
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1
Eu nu stiu de variante de traseu pe la Obor, dar imaginația poate fi nelimitata. Sincer, nici nu imi amintesc de vreun studiu pentru M5.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Oricum am greșit linia, suntem pe M 6 și discuția a luat-o spre M 4. Cele două magistrale vor fi exploatate ca una singură.
Oricum am greșit linia, suntem pe M 6 și discuția a luat-o spre M 4. Cele două magistrale vor fi exploatate ca una singură.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Pentru ca trebuie sa astepti 40minute la tren.
40+20=60minute adica dublu!
sab wrote:
"Viziunea de acum cinci ani – vii, ajungi la terminalul 2, iei un autobuz trei kilometri, treci prin clădirea veche a aeroportului, urci în metrou și ajungi în 35 de minute până la Gara de Nord, după 14 opriri. De ce să nu iei trenul până la Gara de Nord, care face 20 de minute, fără oprire?"
Logica simpla. Nu prea ai cum să combați...
Pentru ca trebuie sa astepti 40minute la tren.
40+20=60minute adica dublu!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
cris_m
O sa se astepte mai putin, in prima instanta 30 de minute, la un moment dat 20 de minute, suficient pentru un aeroport ca al nostru. Pasageri sa fie si motivatie sa lase masinile acasa
O sa se astepte mai putin, in prima instanta 30 de minute, la un moment dat 20 de minute, suficient pentru un aeroport ca al nostru. Pasageri sa fie si motivatie sa lase masinile acasa
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Stefan28
După mine înafară de problema intervalelor între trenuri mai sunt și garniturile care circulă pe acolo. Rame Diesel. Așa ceva nu ar trebui să existe pe o linie feroviară spre aeroport, mai ales că stația este acoperită și toate noxele "se strâng" acolo.
Ce ar rămâne de făcut? Din ce am tot auzit cum că electrificarea liniei nu este realizabilă, iar ramele cu Hidrogen sunt un SF exagerat, poate că soluția ar fi un train tram care are autonomie. Dar nu știu oricum cât de bună ar fi ideea, cred ca ar trebui și un parteneriat STB- CFR...
Dar deja mergem off topic...
După mine înafară de problema intervalelor între trenuri mai sunt și garniturile care circulă pe acolo. Rame Diesel. Așa ceva nu ar trebui să existe pe o linie feroviară spre aeroport, mai ales că stația este acoperită și toate noxele "se strâng" acolo.
Ce ar rămâne de făcut? Din ce am tot auzit cum că electrificarea liniei nu este realizabilă, iar ramele cu Hidrogen sunt un SF exagerat, poate că soluția ar fi un train tram care are autonomie. Dar nu știu oricum cât de bună ar fi ideea, cred ca ar trebui și un parteneriat STB- CFR...
Dar deja mergem off topic...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Guru, ești răutăcios. Îți amintesc de eșecul Străulești unde mai mult de 5 oameni nu coboară / urcă în garnitură.
La Otopeni se prevede un interval de 5 minute între metrouri ? Ca să ce ? La ce trafic infernal e pe aeroport să plece metroul numai cu mecanicul / mecanicii din stație ?
La Cf sunt 2 "cruci" pe traseu, la Mogoșoaia și la Pajura h. La nevoie se poate asigura un interval mai mult decât decent de 15 minute între trenuri.
@Stefan28 nu înțeleg ce aveți cu garniturile Diesel. Vă stau în gât ? Adică cum Așa ceva nu ar trebui să existe pe o linie feroviară spre aeroport, ? Da ce au ? Să-și doteze garniturile cu motoare 2020, nu să plimbe cazanele actuale pe linii. Mă refer la motoare, nu la fierărie / plastice.
Guru, ești răutăcios. Îți amintesc de eșecul Străulești unde mai mult de 5 oameni nu coboară / urcă în garnitură.
La Otopeni se prevede un interval de 5 minute între metrouri ? Ca să ce ? La ce trafic infernal e pe aeroport să plece metroul numai cu mecanicul / mecanicii din stație ?
La Cf sunt 2 "cruci" pe traseu, la Mogoșoaia și la Pajura h. La nevoie se poate asigura un interval mai mult decât decent de 15 minute între trenuri.
@Stefan28 nu înțeleg ce aveți cu garniturile Diesel. Vă stau în gât ? Adică cum Așa ceva nu ar trebui să existe pe o linie feroviară spre aeroport, ? Da ce au ? Să-și doteze garniturile cu motoare 2020, nu să plimbe cazanele actuale pe linii. Mă refer la motoare, nu la fierărie / plastice.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Nu te mai lua dupa minciunicile politice (ca au alt substrat) la care tot puneti botul,
Chiar daca intervalul intre trenuri scade la 30min, durata totala a calatoriei e de mai mult 50min la care adaugi timpul de stationare la macazul de incrucisare. Configuratia liniei si sistemele de sigurata a circulatiei cf nu permit o exploatare decenta.
Au mai vehiculat o tampenie, ca vor suda sina la 5C dar normativul si bunul simt zic +15C. Sa-ti explic de ce e inca o tampenie?
La vara, cand in sine vor fi +60C linia va serpui din cauza dilatarii impiedicate!
Cam nashpa, nu-i asa?
Nu te mai lua dupa minciunicile politice (ca au alt substrat) la care tot puneti botul,
Chiar daca intervalul intre trenuri scade la 30min, durata totala a calatoriei e de mai mult 50min la care adaugi timpul de stationare la macazul de incrucisare. Configuratia liniei si sistemele de sigurata a circulatiei cf nu permit o exploatare decenta.
Au mai vehiculat o tampenie, ca vor suda sina la 5C dar normativul si bunul simt zic +15C. Sa-ti explic de ce e inca o tampenie?
La vara, cand in sine vor fi +60C linia va serpui din cauza dilatarii impiedicate!
Cam nashpa, nu-i asa?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Stefan28
50 de minute? Totul durează 20-25 de minute, inclusiv cu staționarea pentru cruce. Se va mai mări puțin durata cu 3 4 minute odata ce se deschide stația de la patinoarul lui Țiriac...
Că se mai poate defecta un macaz, să crape o șină eventual de la căldură etc e altceva, în rest totul durează 20-25 minute, testat si săptămâna trecută.
50 de minute? Totul durează 20-25 de minute, inclusiv cu staționarea pentru cruce. Se va mai mări puțin durata cu 3 4 minute odata ce se deschide stația de la patinoarul lui Țiriac...
Că se mai poate defecta un macaz, să crape o șină eventual de la căldură etc e altceva, în rest totul durează 20-25 minute, testat si săptămâna trecută.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Guru, e recunoscut pe acest forum că practic la orice variantă care exclude metroul oriunde în oraș ești împotrivă.
Eu n-am personal nimic cu M 6, dar până acum sunt numai vorbe. Și vor fi în continuare.
N-am treabă cu politika, nici măcar cu PCR - ul n-am fost.
M 6 s-ar putea să apară în jurul anului 2040. Parcă văd că atunci actualele terminale vor fi demolate / transformate în terminale pentru VIP - uri / curse speciale.
Cf - ul are o variantă pentru noul terminal care intenționează să se construiască, via gara Balotești / linie de legătură de acolo.
M 6 "se va înfige" în actualul terminal. Băiatul lui Țiriac și restul cetățenilor care îi seamănă cu siguranță nu vor folosi nici Cf - ul nici Metroul pentru deplasări !
Guru, e recunoscut pe acest forum că practic la orice variantă care exclude metroul oriunde în oraș ești împotrivă.
Eu n-am personal nimic cu M 6, dar până acum sunt numai vorbe. Și vor fi în continuare.
N-am treabă cu politika, nici măcar cu PCR - ul n-am fost.
M 6 s-ar putea să apară în jurul anului 2040. Parcă văd că atunci actualele terminale vor fi demolate / transformate în terminale pentru VIP - uri / curse speciale.
Cf - ul are o variantă pentru noul terminal care intenționează să se construiască, via gara Balotești / linie de legătură de acolo.
M 6 "se va înfige" în actualul terminal. Băiatul lui Țiriac și restul cetățenilor care îi seamănă cu siguranță nu vor folosi nici Cf - ul nici Metroul pentru deplasări !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Alta prosteala, metroul nu nici pentru tiriaci nici pentru popovici nici pentru rechinii imobiliari grecotei, e pentru amarastenii batuti de soarta (intre care ne cam situam amandoi)!
Alta prosteala, metroul nu nici pentru tiriaci nici pentru popovici nici pentru rechinii imobiliari grecotei, e pentru amarastenii batuti de soarta (intre care ne cam situam amandoi)!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Reiau. Metroul se va opri la actualul terminal care va fi transformat în terminal VIP / Curse Speciale.
Ca să ajungi aici de la noile terminale trebuie să iei un mijloc de transport intern.
Așa cum ai declarat, slabe șanse ca M 6 să continue spre noile terminale.
Reiau. Metroul se va opri la actualul terminal care va fi transformat în terminal VIP / Curse Speciale.
Ca să ajungi aici de la noile terminale trebuie să iei un mijloc de transport intern.
Așa cum ai declarat, slabe șanse ca M 6 să continue spre noile terminale.
Otopeni.jpg (244.84 KB; downloaded 2046 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Intre a face inca 3km de linie si a instala un shuttle subteran pe sina in subteran intre terminale cu descarcare direct in statia de metrou rezonabila e a doua solutie.
Plus ca nu vei vedea un nou terminal mai devreme de doua decenii (daca mai apuci!)
Intre a face inca 3km de linie si a instala un shuttle subteran pe sina in subteran intre terminale cu descarcare direct in statia de metrou rezonabila e a doua solutie.
Plus ca nu vei vedea un nou terminal mai devreme de doua decenii (daca mai apuci!)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Păi atunci e bine, noul terminal și M 6 se vor inaugura împreună ? ( peste aproximativ 20 de ani ? )
Păi atunci e bine, noul terminal și M 6 se vor inaugura împreună ? ( peste aproximativ 20 de ani ? )
📖 Pagination options