Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023
989 posts, 291323 views
📖 Pagination options
- motherplayer
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
motherplayer
Un record nu inseamna ca e mereu asa
PTMZ wrote:
Nordul Bucureștiului a fost în noaptea de Ajun unul din cele mai poluate locuri de pe Pământ.
Un record nu inseamna ca e mereu asa
- Tom
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Tom
De asta, surpriza va fi tocmai dacă în zonă ar rămâne doar autobuze electrice și troleibuze și se va vedea că poluarea e tot aceeași. Dar evident, Greta va arăta cu degetul tot pe locuitorul din cartierele respective, nu pe americano-luxemburghezii + epoleții locali din spatele corporației care deține incineratorul.
Concluzia ar fi că achiziția de autobuze electrice nu va schimba statutul zonei de candidat la "Top 10 al celor mai poluate locuri de pe Pământ".
Utilizator anonim wrote:Acum cred că au depășit recordul cu incineratorul, de când zona a ieșit din statutul de "zonă carantinată".
Poluarea aia este de la arderile de deseuri din zona Chiajna - Rudeni, chiar in seara de ajun in jurul orei 22 veneam cu trenul si fara sa vad pe geam mi-am dat seama ca ne apropiem de Bucuresti, mirosul era accentuat deja dupa ce am trecut Buftea.
De asta, surpriza va fi tocmai dacă în zonă ar rămâne doar autobuze electrice și troleibuze și se va vedea că poluarea e tot aceeași. Dar evident, Greta va arăta cu degetul tot pe locuitorul din cartierele respective, nu pe americano-luxemburghezii + epoleții locali din spatele corporației care deține incineratorul.
Concluzia ar fi că achiziția de autobuze electrice nu va schimba statutul zonei de candidat la "Top 10 al celor mai poluate locuri de pe Pământ".
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Utilizator anonim
Citaro Euro 3 ale STB sunt factori poluanti, dar cu siguranta nu sunt motivul princial pentru poluarea masiva din zona.
Citaro Euro 3 ale STB sunt factori poluanti, dar cu siguranta nu sunt motivul princial pentru poluarea masiva din zona.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Andrei98
Problema e ca in vremurile actuale nu prea se mai gandeste nimeni la asta ci la introducerea autobuzelor electrice. Deci exista 0 sanse momentan ca in acea zona sa apara retea noua de tramvai sau troleibuz. Sa nu mai vorbim si de tendintele locale de decimare a acestor retele, ceea ce pune cruce oricarei extinderi.
andrei11 wrote:Andrei98 wrote:
Si ce faci in zonele unde nu exista retea de troleibuze sau tramvai cum ar fi de exemplu nordul orasului?
Montezi rețea, care-i problema ?
Problema e ca in vremurile actuale nu prea se mai gandeste nimeni la asta ci la introducerea autobuzelor electrice. Deci exista 0 sanse momentan ca in acea zona sa apara retea noua de tramvai sau troleibuz. Sa nu mai vorbim si de tendintele locale de decimare a acestor retele, ceea ce pune cruce oricarei extinderi.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Chev Celios
Daca tot se pregateste reluarea licitatiei pentru electrice ar trebui sa se gandeasca si unde le vor tine. Aici vin eu cu o idee. Reconstructia completa a Autobazei Floreasca. Autobaza intr-o noua structura cred ca poate tine lejer undeva la 150 de autobuze.Ma refer la faptul ca ar trebui demolata complet actuala autobaza si construita una noua complet acoperita cu statii de incarcare lenta pentru fiecare autobuz in parte. Un sistem gen cablul sa iasa din podea ar fi cel mai eficient. Cumva statiile de incarcare sa fie plasate la subsol. Plus ca daca acoperim intreaga autobaza putem sa ii punem panouri solare peste tot. Stiu suna ceva wow pentru Romania.
Daca tot se pregateste reluarea licitatiei pentru electrice ar trebui sa se gandeasca si unde le vor tine. Aici vin eu cu o idee. Reconstructia completa a Autobazei Floreasca. Autobaza intr-o noua structura cred ca poate tine lejer undeva la 150 de autobuze.Ma refer la faptul ca ar trebui demolata complet actuala autobaza si construita una noua complet acoperita cu statii de incarcare lenta pentru fiecare autobuz in parte. Un sistem gen cablul sa iasa din podea ar fi cel mai eficient. Cumva statiile de incarcare sa fie plasate la subsol. Plus ca daca acoperim intreaga autobaza putem sa ii punem panouri solare peste tot. Stiu suna ceva wow pentru Romania.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
CiprianTRB
Dacă se respectă planul inițial ar trebui sa fie garate 30 la Bujoreni, 15 la Bucureștii Noi și 55 la Berceni.
Dacă se respectă planul inițial ar trebui sa fie garate 30 la Bujoreni, 15 la Bucureștii Noi și 55 la Berceni.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
cris_m
Poate se mai schimba treburile intre timp, mai ai si alte garaje care au acces la substatii electrice, nu doar depourile de trolee: Titan, Alexandria, Nordului....
Ideea cu panourile am avut-o si eu, vazusem chestia asta aplicata la una din uzinele Audi din Germania parca, cam tot acoperisul era din panouri.
Poate se mai schimba treburile intre timp, mai ai si alte garaje care au acces la substatii electrice, nu doar depourile de trolee: Titan, Alexandria, Nordului....
Ideea cu panourile am avut-o si eu, vazusem chestia asta aplicata la una din uzinele Audi din Germania parca, cam tot acoperisul era din panouri.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Exista un concesionar auto din Bucuresti care si-a deschis o noua locatie (service, showroom), acum mai bine de 5(cinci) ani, care utilizeaza exclusiv, pentru toate activitatile, panouri fotovoltaice, deci nu tre sa ne mai uitam, cu jind, ”peste gard” pentru a ne inspira din realitatea cotidiana!
Exista un concesionar auto din Bucuresti care si-a deschis o noua locatie (service, showroom), acum mai bine de 5(cinci) ani, care utilizeaza exclusiv, pentru toate activitatile, panouri fotovoltaice, deci nu tre sa ne mai uitam, cu jind, ”peste gard” pentru a ne inspira din realitatea cotidiana!
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Cristy
In SEAP exista un anunt de consultare a pietei pentru determinarea valorii estimate si a graficului de livrare pentru cele 100 de autobuze. Probabil in curand urmeaza relansarea licitatiei.
[MC1014256] Determinarea valorii estimate și a graficului de livrare privind achizitionarea unui numar de 100 autobuze electrice si a infrastructurii de incarcare necesara acestora de catre Municipiul Bucuresti
In SEAP exista un anunt de consultare a pietei pentru determinarea valorii estimate si a graficului de livrare pentru cele 100 de autobuze. Probabil in curand urmeaza relansarea licitatiei.
[MC1014256] Determinarea valorii estimate și a graficului de livrare privind achizitionarea unui numar de 100 autobuze electrice si a infrastructurii de incarcare necesara acestora de catre Municipiul Bucuresti
Specificatii tehnice pentru autobuze electrice.pdf
Specificatii tehnice pentru autobuze electrice.pdf (176.78 KB; downloaded 202 times)
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Stefan28
O relansează, dar liniile unde vor circula le pot modifica?
Că linii ca 312, 313, 336, 381 nu au ce căuta în acea listă...
O relansează, dar liniile unde vor circula le pot modifica?
Că linii ca 312, 313, 336, 381 nu au ce căuta în acea listă...
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Ce argumente ai matale pentru aceasta asertiune?!
Ce argumente ai matale pentru aceasta asertiune?!
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Andrei98
Alea sunt niste linii care pot fi desfintate si suplimentate liniile de troleibuz cu care circula in paralel cam 90% din traseu. Nu e cam aiurea sa plimbi autobuze electrice pe sub reteaua de troleibuz?
Alea sunt niste linii care pot fi desfintate si suplimentate liniile de troleibuz cu care circula in paralel cam 90% din traseu. Nu e cam aiurea sa plimbi autobuze electrice pe sub reteaua de troleibuz?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Utilizator anonim
Inteleg ca s-a modificat lista traseelor. Au disparut cele unde sunt deja introduse hybride si vor fi concentrate mai mult in jumatatea nordica a orasului.
Inteleg ca s-a modificat lista traseelor. Au disparut cele unde sunt deja introduse hybride si vor fi concentrate mai mult in jumatatea nordica a orasului.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Daca borna zero a achizitionarii autobuzelor electrice sunt H.C.G.M.B. nr. 257 / 30.06.2017 si H.C.G.M.B nr. 376 / 20.06.2018, care sunt cele actuale de schimbare a traseelor? N-am identificat niciuna oficial!
PS
@Andrei98
Daca e s-o luam, conform ipotezei tale, linia 300 ”merita” electrice pentru 2,44 km dus intors de la P. Victoriei-Romana si retur?
381 ruleaza in afara retelei electrice peste 7,30 km
Daca borna zero a achizitionarii autobuzelor electrice sunt H.C.G.M.B. nr. 257 / 30.06.2017 si H.C.G.M.B nr. 376 / 20.06.2018, care sunt cele actuale de schimbare a traseelor? N-am identificat niciuna oficial!
PS
@Andrei98
Daca e s-o luam, conform ipotezei tale, linia 300 ”merita” electrice pentru 2,44 km dus intors de la P. Victoriei-Romana si retur?
300 PV_Romana_PV.png (655.27 KB; downloaded 2189 times)
381 ruleaza in afara retelei electrice peste 7,30 km
381 PU-PV_PU.png (1.37 MB; downloaded 2187 times)
📖 Pagination options