Topic: Stația de tramvai Piața Victoriei (din Pasajul Victoriei)
223 posts, 66067 views
📖 Pagination options
- telvanni
-
Posted:
-
Stația de tramvai Piața Victoriei (din Pasajul Victoriei)
telvanni
Era si timpul sa se faca această stație. Pana vor face unirea metroului cu tramvaiul...ar fi bine sa faca statia de tramvai din pasaj. Am trecut pe acolo si destul de placut. Mai trebuie puse balustrade ca sa protejeze mai ales copiii de partea carosabila...ca e un pic inspaimantatoare ca trec masinile foarte tare. Mai bine ar face si un perete din ceva...sticla, plastic...
Era si timpul sa se faca această stație. Pana vor face unirea metroului cu tramvaiul...ar fi bine sa faca statia de tramvai din pasaj. Am trecut pe acolo si destul de placut. Mai trebuie puse balustrade ca sa protejeze mai ales copiii de partea carosabila...ca e un pic inspaimantatoare ca trec masinile foarte tare. Mai bine ar face si un perete din ceva...sticla, plastic...
- George
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei
George
Pai bine. Ideea unei statii de tramvai in pasajul pe sub care trece metroul este excelenta; sincer n-am crezut ca o sa o traiesc si pe asta.
Mie mi-a venit aceasta idee in legatura cu pasajul Lujerului. Acolo ar fi foarte buna o statie a lui 41 unde sa se poata cobora direct la statia de metrou Lujerului (fosta armata poporului).
In prezent, nefericitii (multi!) care vor sa ajunga din Drumul Taberei la metrou fie coboara la statia 41 de dupa pasaj (insa 41 sta adesea mult la intersectia cu Uverturii, unde linia de tramvai e blocata de soferi nesimtiti), fie la Crangasi, ceea ce presupune un ocol mare si nejustificat.
Deci o solutie minune, pana la aparitia fantomaticei M5 (care cred ca va dura...minim 5 ani, la cum se finanteaza lucrarile publice mari la noi - plus ca nu stiu daca mai avem ingineri care sa faca metrou, dupa atata pauza, no offence pt. nimeni) ar fi statia de metrou in pasaj.
Nu-mi dau seama daca din punct de vedere tehnic e fezabil, respectiv care e distanta dintre pasaj si statia de metrou, cum e solul, cum sunt retelele etc.
Dar poate n-ar fi rau ca cineva sa faca o propunere sau sa puna o intrebare la PMB - tot se reabiliteaza pasajul, nu?
Ideea nu e un simplu moft, pentru ca deplasarea de la statia lui 41 la metrou presupune trecerea pe un trotuar mizerabil, plin de balti si masini, ca si 2 intersectii, de-ti piere pofta de 41, metrou si in general de Bucuresti.
Pai bine. Ideea unei statii de tramvai in pasajul pe sub care trece metroul este excelenta; sincer n-am crezut ca o sa o traiesc si pe asta.
Mie mi-a venit aceasta idee in legatura cu pasajul Lujerului. Acolo ar fi foarte buna o statie a lui 41 unde sa se poata cobora direct la statia de metrou Lujerului (fosta armata poporului).
In prezent, nefericitii (multi!) care vor sa ajunga din Drumul Taberei la metrou fie coboara la statia 41 de dupa pasaj (insa 41 sta adesea mult la intersectia cu Uverturii, unde linia de tramvai e blocata de soferi nesimtiti), fie la Crangasi, ceea ce presupune un ocol mare si nejustificat.
Deci o solutie minune, pana la aparitia fantomaticei M5 (care cred ca va dura...minim 5 ani, la cum se finanteaza lucrarile publice mari la noi - plus ca nu stiu daca mai avem ingineri care sa faca metrou, dupa atata pauza, no offence pt. nimeni) ar fi statia de metrou in pasaj.
Nu-mi dau seama daca din punct de vedere tehnic e fezabil, respectiv care e distanta dintre pasaj si statia de metrou, cum e solul, cum sunt retelele etc.
Dar poate n-ar fi rau ca cineva sa faca o propunere sau sa puna o intrebare la PMB - tot se reabiliteaza pasajul, nu?
Ideea nu e un simplu moft, pentru ca deplasarea de la statia lui 41 la metrou presupune trecerea pe un trotuar mizerabil, plin de balti si masini, ca si 2 intersectii, de-ti piere pofta de 41, metrou si in general de Bucuresti.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei
bercenicity
Nu prea e loc in pasajul actual fara reconstructia (largirea) pasajului pe locul unde ar trebui sa fie statia.
La Victoriei e mult mai simplu: doar se sparge planseul si se instaleaza niste scari. La Lujerului ar mai trebui si tunel de legatura + eventual reconfigurarea unor spatii tehnice la statia de metrou, etc.
George wrote:
Mie mi-a venit aceasta idee in legatura cu pasajul Lujerului. Acolo ar fi foarte buna o statie a lui 41 unde sa se poata cobora direct la statia de metrou Lujerului (fosta armata poporului).
In prezent, nefericitii (multi!) care vor sa ajunga din Drumul Taberei la metrou fie coboara la statia 41 de dupa pasaj (insa 41 sta adesea mult la intersectia cu Uverturii, unde linia de tramvai e blocata de soferi nesimtiti), fie la Crangasi, ceea ce presupune un ocol mare si nejustificat.
Deci o solutie minune, pana la aparitia fantomaticei M5 (care cred ca va dura...minim 5 ani, la cum se finanteaza lucrarile publice mari la noi - plus ca nu stiu daca mai avem ingineri care sa faca metrou, dupa atata pauza, no offence pt. nimeni) ar fi statia de metrou in pasaj.
Nu prea e loc in pasajul actual fara reconstructia (largirea) pasajului pe locul unde ar trebui sa fie statia.
La Victoriei e mult mai simplu: doar se sparge planseul si se instaleaza niste scari. La Lujerului ar mai trebui si tunel de legatura + eventual reconfigurarea unor spatii tehnice la statia de metrou, etc.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei
Tom
De asta la Essen si Mülheim existau tramvaie cu doua (GT6) sau 3 (GT8) usi pe partea stanga a lor, pentru statiile din tunele si pasaje subterane. Dar de fapt la Lujerului nu e loc nici intre cele linii
De asta la Essen si Mülheim existau tramvaie cu doua (GT6) sau 3 (GT8) usi pe partea stanga a lor, pentru statiile din tunele si pasaje subterane. Dar de fapt la Lujerului nu e loc nici intre cele linii
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
bercenicity
Daca nu fac scari pana la metrou degeaba ar deschide-o....
andrei11 wrote:
Gaz pe foc. Carcotasul de serviciu
Care intermodala, ca si surata ei de la Victoriei tot ca "intermodala" era gandita. Dupa revolutie au venit toti desteptii si au declarat ca acum, uite chiar acum, daca nu maine, poimane sigur deschidem statia. Si tot o deschid de 22 de ani. Miros ca la fel se va intampla si cu Basarabul. Daca voiau, Basarabul il deschideau de anul trecut. Dar nu vor, asta e ! Ma tem ca vom avea 2 statii sub / supraterane care vor ramane inchise pe veci. Iar de cea de la Basarab chiar aveam nevoie, cel putin de vreo jumatate de an incoace.
Cat priveste schimbul metrou / tramvai e stupid, ca metroul cu tramvaiul se intalnesc si la Grozavesti si la Dinamo. Ca la Victoriei sunt dotati cu handicap grav neuronic si nu vor sa lege tramvaiul de metrou. Dar ce le cer eu sa lege, ca nu sunt in stare sa puna un indicator de statie acolo ca sa opreasca tramvaiul la guvern.
Daca nu fac scari pana la metrou degeaba ar deschide-o....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
andrei11
De ce ? Daca vreau neaparat metrou urc si cobor la loc.
Pe de alta parte adica ce, eu una bucată cetatean normal fizic si la bibilică, nu am voie sa am treaba in Piata Victoriei, fără să mă impiedic de metrou ?
De ce ? Daca vreau neaparat metrou urc si cobor la loc.
Pe de alta parte adica ce, eu una bucată cetatean normal fizic si la bibilică, nu am voie sa am treaba in Piata Victoriei, fără să mă impiedic de metrou ?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
bercenicity
Utilizatea ar fi mult mai mare cu acces direct la vestibulul PV2... am avea legatura metrou - tramvaiele de pe Mihalache (via dr. Felix) de exemplu...
Utilizatea ar fi mult mai mare cu acces direct la vestibulul PV2... am avea legatura metrou - tramvaiele de pe Mihalache (via dr. Felix) de exemplu...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
ByOnu
VEȘTI BUNE! Am fost informați că administrația actuală a demarat deja în decembrie demersul pentru deschiderea stației de tramvai din pasaj, iar lucrările la construcția peroanelor vor începe curând!
VEȘTI BUNE! Am fost informați că administrația actuală a demarat deja în decembrie demersul pentru deschiderea stației de tramvai din pasaj, iar lucrările la construcția peroanelor vor începe curând!
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
danutzu_2910
^ Daca tot vrei sa faci o treaba buna, pune si sursa informatiei.. eventual si "comunicatul'....
^ Daca tot vrei sa faci o treaba buna, pune si sursa informatiei.. eventual si "comunicatul'....
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
ByOnu
"Daca vreau sa fac o treaba buna....". Daca aveam o sursa pe care o puteam cita, as fi facut-o asa cum imi sta in fire.
Dupa ce au vazut postarea noastra pe Facebook, despre Pasajul Victoria, scrisa la modul general, ne-au contactat de la Primarie. Avand in vedere ca ei au inceput demersurile inainte, am fost rugati sa actualizam postarea noastra pentru a informa publicul cat mai corect posibil referitor la stadiul curent.
Nu am practic ce sa arat.
Santierul la peroane, odata inceput, va fi dovada.
Oricine este insa liber sa ceara informatii oficiale la PMB, daca exista dubii.
"Daca vreau sa fac o treaba buna....". Daca aveam o sursa pe care o puteam cita, as fi facut-o asa cum imi sta in fire.
Dupa ce au vazut postarea noastra pe Facebook, despre Pasajul Victoria, scrisa la modul general, ne-au contactat de la Primarie. Avand in vedere ca ei au inceput demersurile inainte, am fost rugati sa actualizam postarea noastra pentru a informa publicul cat mai corect posibil referitor la stadiul curent.
Nu am practic ce sa arat.
Santierul la peroane, odata inceput, va fi dovada.
Oricine este insa liber sa ceara informatii oficiale la PMB, daca exista dubii.
- subway guru
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
Utilizator anonim
La ora asta o comisie din STB este in pasaj. Dar nu e asa usor cum pare, doar realizarea peroanelor nu inseamna ca ai statia. Trebuie cumva izolata fonic si mai ales ventilata, ca ai noxe mai ales cand stau masini pe ambele sensuri la ora de varf.
La ora asta o comisie din STB este in pasaj. Dar nu e asa usor cum pare, doar realizarea peroanelor nu inseamna ca ai statia. Trebuie cumva izolata fonic si mai ales ventilata, ca ai noxe mai ales cand stau masini pe ambele sensuri la ora de varf.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
subway guru
Corect, o linie in subteran are nevoie de multe utilitati suplimentare fata de una stradala!
Corect, o linie in subteran are nevoie de multe utilitati suplimentare fata de una stradala!
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009)
survola
S-a terminat termopanul in România? Izolează fonic și anti-noxe foarte bine.
S-a terminat termopanul in România? Izolează fonic și anti-noxe foarte bine.
📖 Pagination options