MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 317382 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect Valentin

#Motherplayer - nu prea inteleg de unde a aparut ideea ca M5.2 nu e suficient de "strategic" si nu vad nici legatura intre M5,M4 si M6. Crezi ca M5.2 a fost amanat fiindca s-au gandit intr-o zi, hai sa facem M6?
Guru are dreptate cand zice ca trebuie sa privesti fiecare proiect individual nu ca proiecte rivale intre ele. La M5.2 altele au fost problemele pentru care am ajuns in anul 2021 fara PT, n-are nicio treaba cu M6, care si ea, ca si M5.1 au crescut (ca proiecte) in timp, au trecut prin toate stadiile necesare, diferenta fiind doar de timpul t0, momentul la care putem spune hai sa o executam!
Nu vad de ce ai sabota (cu buna stiinta) proiectele, fie ele usoare sau grele, daca acestea au parcurs circuitul birocratic( a se citi SF,PT, Executie)?  Adica, inteleg ideea ( a se citi preferinta, dorinta) de a prioritiza tronsoanele grele, dar daca ele n-au ajuns la "maturitate" ce faci? Preferi sa stai degeaba cu un proiect executabil (si care oricum ar trebui executat intr-un viitor)?

 


Re: Stiri despre proiect alliens

Ar fi bine totusi daca s-ar pune stop pentru moment la M6, mai ales pe  varianta actuala cu plecare de la Gara de Nord, care a parut mai degraba o ambitie decat o alegere justificata.. Pentru aeroport avem deja tren, (facut cum s-a facut, dar mai bine decat deloc), iar pentru metrou, cand se va face, mi se pare mult mai util sa se ramfice din M2, asigurand legatura  cu axa nord-sud, nu sa se infunde la Gara de Nord.

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Colega,
1)  Aici NU discutăm despre M 6. Nu se poate pune << STOP >> la ceva care nu a început și nici nu va începe prea curând.
2) S-a explicat de un milion de ori cu argumente de ce  M 4/ M 6 trebuie să o ia pe la Gara de Nord (2) și să ajungă în final la Jilava. Și de ce stația GdN 2 a fost construită acolo unde e acum. De unde ai dedus că M 6 se va înfunda în GdN 2 ?
Revenind la M 5.
M 5 nu e proiectată "să se înfunde" la Eroilor.

 


Re: Stiri despre proiect orex

@motherplayer  în ceea ce  priveste M5.1 s-o ”decretezi” racord...e o simpla alegatie, chiar daca mai sunt amfitrioni care iti sustin teza, e, cu totul si cu totul, o noua magistrala, numai ca -n 10 ani, n-am fost in stare s-o ”strecuram” pana la Iancului!

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

La ora actuală e un racord.  Zona << Parc Eroilor >> nu te duce decât în două direcții, sau la bal ( Operă ) sau la spital. Mă rog, mai e și o biserică în apropriere, da' nu se pune la numărătoare.

 


Re: Stiri despre proiect orex

Ad literam, racord M5.1, nu se potriveste cu definitia consacrata ”Legătură, ”CONTACT” între două părți ale unei lucrări sau între două elemente ale unui întreg”. Deci, ce ”parti” sunt legate intre ele odata cu edificarea M5.1?

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

Conecteaza cartierul cu reteaua de metrou. DT e printre putinele cartiere dormitor care nu beneficia de o linie de tramvai spre centru, de aici prioritatea pentru M5.1

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Da, schimbi de amețești dacă vrei să ajungi la Universitate.
Nimeni nu contestă M 5.1,  dar ca să nu fie un avorton M 5.1 trebuia să ajungă la Universitate / Iancului  ( Moșilor - M 7 ) //  Hașdeu M 4 (6) )
Durerea mare e că M 5.2 nu e în niciun plan, nici măcar unul << de perspectivă >>
_______________
De carioci ne-am cam săturat !

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

Evident ca M5.2 e strategic esential dar nu puteai sa incepi cu el pentru ca nu aveai unde sa faci Valea Ialomitei pe centru.
M5.2 are finantare dar nu are proiect tehnic, mai asteptam cel putin un an sa avem proiectul dupa care caiet de sarcini si licitatie pentru contractul de executie, asa grosso-modo in trei ani poate-poate vedem prima lopata.

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Eu altceva reproșez,  de când au început săpăturile pentru M 5.1  M 5.2 deja trebuia să se contureze pe planșetele ( sâc ! ) - citește calculatoarele - proiectanților.
Cum am mai spus, în Capitalism greu cu  planificările !
Iar PMB - ul trebuia - tot acum 10 ani - să se apuce sau de consolidări pe traseu sau de demolări. Ce de acum 10 ani, de vreo 20.
Repet, în Capitalism greu cu planificările ! Cine  mă contrazice un singur șantier ( colateral cu tema ) amintesc, Piața Victoriei !
_________________
A, da, și dacă voia  planificare ( strategică ) PMB - ul NU trebuia să modernizeze linia de tramvai pe Iancului - Pantelimon ! Aveau atâtea alte sectoare de modernizat.  Modernizarea asta a sunat mai degrabă a sabotaj, nu a proastă planificare !

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

@orex
Ca sa încheiem odată discuția asta cu ce si ce nu este M5, după cum probabil cunoști, in 1988 nu se mai dorea construcția niciunei magistrale de metrou. Soluția găsita ? Niște linii scurte , care ghici cum se numeau ?
Cu prilejul prezentarii stadiului executiei magistralei 3, la 4 noiembrie 1988, tovarasul Nicolae Ceausescu, secretar general al C.C. al P.C.R. a indicat studierea unor racorduri de metrou, pe care vi le prezentam spre analiza in ordinea indicata:
R1 = racordul Centrul National de Chimie – Magistrala 1;
R2 = racordul Rahova – Magistrala 2;
R3 = racordul Voluntari – Colentina – Magistrala 3;
R4 = racordul Pantelimon – Magistrala 3;
R5 = racordul Pajura – Magistrala 1.

Asta înseamnă un racord de metrou, nu mai căuta  prin DEX-uri ca nu o sa găsești, înseamnă sa facă legătura cu rețeaua existentă, fără sa aibă conexiuni cu toate magistralele. După cum vezi, toate aceste linii te duceau pana la prima intersecție si te lăsau acolo. De ce crezi ca se numeau așa (R1,R2,R3,R4,R5) si nu M4, M5,M6,etc ??????
P.S.1. Doua dintre ele au fost începute in 1989 (mai exact R1 si R5 ),
P.S. 2 Chiar daca M5.1 nu se regăsește intre cele 5 racorduri de mai sus, nu înseamnă ca, la fel cum arată astăzi, este magistrala si nu racord.Daca se facea ca in planul din 1990 pana la Universitate puteam spune ca ar fi fost o magistrala.
P.S. 3. La ora actuala avem 2 racorduri de metrou, M4 si M5. Ambele te duc si te lasă baltă la prima intersecție, fără sa aibă legături cu celelalte  magistrale.
Q.E.D.

 


Re: Stiri despre proiect orex

Credeam ca ai reusit sa depasesti ”plenarele” C.C. al P.C.R. ca doar suntem in anul de gratie 2021!
Initial a fost in plan M5 intre Ghencea si Universitate, nu?
Contesti acest document cumva?.
S-o luam altfel!
Ai circulat pe Bucuresti-Fundulea si Fundulea-Drajna Noua din 2004? Nu incape indoiala ca da! Erau primele segmente din viitoarea A2? DA! Ce vrei sa-mi evoci ca pana in 2012, cand a fost gata, cap coada, A2, Bucuresti-Constanta, ai numit-o altfel decat A2? N-as crede!
”Les jeux sont faits, rien ne va plus” ;)

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Ne pierdem în meandrele concretului.
Nu vă mai disputați de pomană.
___________________
Dacă e s-o luăm logic, noțiunea de magistrală e un nonsens. Nu avem magistralele 1,2,blablabla, avem liniile 1,2, blablabla, mai lungi sau mai scurte.
Iar linia 1 și linia 3 înglobează în ele și o jumătate de minciună. Știm noi care ! Cea de la Stația Leontin Sălăjan !
LȘ.jpg (215.74 KB; downloaded 2974 times)

 


Re: Stiri despre proiect orex

Nu degeaba esti  ”liantul/aliajul ”metalelor rare”! ;)

 


Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435200 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use