Topic: Achiziții de troleibuze de 12m în perioada 2017-2022
1049 posts, 275311 views
📖 Pagination options
- gexge
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
gexge
Se poate lansa o nouă licitație înainte de soluționarea cererii de anulare a certificatului de neîndeplinire a contractului?
Se poate lansa o nouă licitație înainte de soluționarea cererii de anulare a certificatului de neîndeplinire a contractului?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Cel mai simplu e sa fie reluata actuala, dar trebuie inchisa de tot acum. Pentru una total noua s-ar pierde actuala finantare si ar trece minim 2 ani pana la primul vehicul.
Cel mai simplu e sa fie reluata actuala, dar trebuie inchisa de tot acum. Pentru una total noua s-ar pierde actuala finantare si ar trece minim 2 ani pana la primul vehicul.
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Solaris
Greu de crezut. Oricum, solutionarea se va da in 19.01.2021. Un eventual apel se judeca in regim de urgenta.
gexge wrote:
Se poate lansa o nouă licitație înainte de soluționarea cererii de anulare a certificatului de neîndeplinire a contractului?
Greu de crezut. Oricum, solutionarea se va da in 19.01.2021. Un eventual apel se judeca in regim de urgenta.
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Solaris
Finantarea nu se pierde. Este din fondul de mediu si nu este din fonduri EU. Daca se mobilizeaza, PMB poate relua in max. 2 luni, eventual cu un nou caiet de sarcini mai deschis competitiei.
Simplu ar fi, este adevarat dar ar fi in regula? Bozankaya a fost dovedita ca a trisat. Producatori mari nu au venit datorita conditiilor impuse si bugetului alocat.
Ce asigurari poti avea ca Bozankaya nu va trisa in continuare si nu iti va livra butaforii?
O noua licitatie poate fi o dovada de normalitate. Reguli clare, evaluare transparenta, un contract decent si echilibrat pot aduce mai multi producatori la start. Daca este sa castige in aceste conditii tot Bozankaya, nimic de comentat dar trebuie sa ai ca si Capitala a Romaniei nume mari printre participanti.
Utilizator anonim wrote:
Cel mai simplu e sa fie reluata actuala, dar trebuie inchisa de tot acum. Pentru una total noua s-ar pierde actuala finantare si ar trece minim 2 ani pana la primul vehicul.
Finantarea nu se pierde. Este din fondul de mediu si nu este din fonduri EU. Daca se mobilizeaza, PMB poate relua in max. 2 luni, eventual cu un nou caiet de sarcini mai deschis competitiei.
Simplu ar fi, este adevarat dar ar fi in regula? Bozankaya a fost dovedita ca a trisat. Producatori mari nu au venit datorita conditiilor impuse si bugetului alocat.
Ce asigurari poti avea ca Bozankaya nu va trisa in continuare si nu iti va livra butaforii?
O noua licitatie poate fi o dovada de normalitate. Reguli clare, evaluare transparenta, un contract decent si echilibrat pot aduce mai multi producatori la start. Daca este sa castige in aceste conditii tot Bozankaya, nimic de comentat dar trebuie sa ai ca si Capitala a Romaniei nume mari printre participanti.
- gexge
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
gexge
Pai și dacă se reia actuala fără niciun fel de modificări la caietul de sarcini, Bozankaya va avea aceeași problema legată de omologare. La o analiza serioasă nu cred că ar trece de evaluarea tehnică, decât dacă și-au omologat troleibuzul intre timp (ceea ce nu cred). Cel mai bine e cum zice Solaris , caiet nou, cerințe noi și un pret adaptat pieței. Cât despre producători, nu prea ai pe cine să aduci, nu sunt foarte mulți producători de troleibuze. Solaris, Iveco, Hess( slabe șanse să vină in România) + altii din fostul spațiu URSS. Sigur, ar mai fi și Bozankaya și Astra Bus, dar cum am spus și mai sus, cred ca ar avea probleme cu omologătile. Bătaia mai mare e la licitația pentru autobuze electrice. Sunt curios dacă e suficientă majorarea de pret și ce caiet de sarcini vor publica acolo.
Pai și dacă se reia actuala fără niciun fel de modificări la caietul de sarcini, Bozankaya va avea aceeași problema legată de omologare. La o analiza serioasă nu cred că ar trece de evaluarea tehnică, decât dacă și-au omologat troleibuzul intre timp (ceea ce nu cred). Cel mai bine e cum zice Solaris , caiet nou, cerințe noi și un pret adaptat pieței. Cât despre producători, nu prea ai pe cine să aduci, nu sunt foarte mulți producători de troleibuze. Solaris, Iveco, Hess( slabe șanse să vină in România) + altii din fostul spațiu URSS. Sigur, ar mai fi și Bozankaya și Astra Bus, dar cum am spus și mai sus, cred ca ar avea probleme cu omologătile. Bătaia mai mare e la licitația pentru autobuze electrice. Sunt curios dacă e suficientă majorarea de pret și ce caiet de sarcini vor publica acolo.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
reiny2000
Ar mai fi si Skoda sau Vanhool. De ce sunt slabe snase ca Hess sa vina in Romania? Banii nostri nu sunt buni?
Ar mai fi si Skoda sau Vanhool. De ce sunt slabe snase ca Hess sa vina in Romania? Banii nostri nu sunt buni?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Ci pentru ca e un milion de euro un HESS lighTram 19.
Ci pentru ca e un milion de euro un HESS lighTram 19.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
orex
SF-uri pentru Bucuresti, dar putem s-o luam, mai incet..., pentru inceput, cu articulate de 18m (necesare), si, nah, inclusiv Bozankaya n-are niciun fel de problema in a-si etala PRODUSUL !
SF-uri pentru Bucuresti, dar putem s-o luam, mai incet..., pentru inceput, cu articulate de 18m (necesare), si, nah, inclusiv Bozankaya n-are niciun fel de problema in a-si etala PRODUSUL !
- Solaris
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
Solaris
Anul trecut Skoda Electric a achizitionat pachetul majoritar al Temsa. Este de asteptat sa avem un nou jucator in piata in curand. Pentru Skoda era o miscare de asteptat avand in vedere ca depindea de un producator de caroserii (Solaris, Iveco etc) pentru a putea participa la licitatii. Acum, are propria caroserie la dispozitie. Proabil ca va ataca si piata de autobuze electrice.
reiny2000 wrote:
Ar mai fi si Skoda sau Vanhool. De ce sunt slabe snase ca Hess sa vina in Romania? Banii nostri nu sunt buni?
Anul trecut Skoda Electric a achizitionat pachetul majoritar al Temsa. Este de asteptat sa avem un nou jucator in piata in curand. Pentru Skoda era o miscare de asteptat avand in vedere ca depindea de un producator de caroserii (Solaris, Iveco etc) pentru a putea participa la licitatii. Acum, are propria caroserie la dispozitie. Proabil ca va ataca si piata de autobuze electrice.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
punmeister
Au luat pachetul majoritar al Temsa, nu Karsan.
Au luat pachetul majoritar al Temsa, nu Karsan.
- Solaris
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
PTMZ
Ba s-ar putea să aibă probleme, deoarece Bozankaya nu are un model de 18m produs fizic - spre deosebire de fantasmagoria de 12m de aici, însă, măcar e trecut în catalog -, iar în UE nu au livrat niciun troleibuz, deci e posibil să nu aibă omologările necesare.
orex wrote:
SF-uri pentru Bucuresti, dar putem s-o luam, mai incet..., pentru inceput, cu articulate de 18m (necesare), si, nah, inclusiv Bozankaya n-are niciun fel de problema in a-si etala PRODUSUL !
Ba s-ar putea să aibă probleme, deoarece Bozankaya nu are un model de 18m produs fizic - spre deosebire de fantasmagoria de 12m de aici, însă, măcar e trecut în catalog -, iar în UE nu au livrat niciun troleibuz, deci e posibil să nu aibă omologările necesare.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020
cris_m
Degeaba are daca nu a si vandut undeva modelul in sine...
Degeaba are daca nu a si vandut undeva modelul in sine...
📖 Pagination options