Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

2095 posts, 520043 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 140 141 142 143 144 145 146  ... 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

^Am trecut azi pe acolo pe sensul de iesire din oras si uzura e asternuta, mai au sa marcheze.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Tocmai am relizat cat de "bine" este gandita parcarea: are o singura rampa de urca si una de coborare. Iar rampa de urcare nu poate fi decat cea dinspre Cora (intrucat ea nu poate fi folosita la coborare ca s-ar iesi pe contrasens) iar cea de coborare cea dinspre com. Pantelimon (cel putin dupa unghiul fata de strada. Adica cineva care vrea la P+R trebuie sa faca rondul, incurcand traficul si blocand eventual si accesul tramvaielor din cauza cozii? Imi scapa ceva... mai e vreo rampa de executat?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Rampe nu mai sunt de executat, insa eu cred ca cea dinspre comuna Pantelimon va fi dublu sens, mi se pare mai lata decat cea de urcare.

 


Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul andrei11

cris_m wrote:
... scarile pentru accesul pietonal trebuiau sa aiba palier la mijlocul lor si sa fie in spirala, asa se merge foarte mult...

Cum sunt acum ai timp să te odihnești  dacă urci mai mult. Și nu se merge chiar așa de mult.

 


Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul danutzu_2910

Daca am numarat eu bine sunt 20 trepte... ceeace nu corespunde cu normativul. Normativ (063/2002 ) care spune 16 trepte pentru domeniul civil, recomandat 10 si 18 pentru domeniul industrial...
La cum este acolo, trebuia ca la jumatate sa fie un podest intermediar, asta ca sa nu mai latesca casa scarii pentru o intoarcere de 180grd

 


Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul andrei11

S-o fi schimbat normativul sau au derogare sau au înălțimea treptei mai mică.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Nu nu, normativul e acelasi de pe vremea ailalta, la mine in bloc din 1968 sunt scari ca in poza si au fix 16 trepte. Iar ceea ce zice danutzu e exact palierul de care aminteam, el fiind util in special la evacuari rapide.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Se aplica la blocurile comuniste cu inaltime STAS a etajului...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului dm5758

in pozele facute de colegul de forum cris_m in ziua de 6.01.2021 putem observa urmatoarele:
- scarile par mai degraba de evacuare in caz de incendiu;
- nu am observat din poze ca ar fi o intrare pentru masini la nivelul doi

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Referitor la punctul 2, intrarea exista, trebuie sa fii putin atent. Mi-am pus si eu initial aceasta intrebare, insa i-am dat repede de cap.
O sa pun aici poza in care se vede cel mai bine accesul, daca apesi pe poza ca sa o vezi la dimensiunea ecranului. (am lasat sa se vada si perspectiva drept orientarea in spatiu).
Daca te uiti bine unde am inconjurat cu rosu, se vede una bucata rampa intre nivelul 2 si 3 cu fata catre noi si in dreapta ei o alta rampa, cu spatele la noi. Prin analogie, sub ele ar trebui sa fie si cele intre nivelul 1 si 2, insa nu sunt la fel de vizibile.
20210106_141811-1612x1209.jpg (644.78 KB; downloaded 3350 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului dm5758

Multumesc am vazut si eu

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Scuze pentru continuare offtopic, blocurie comuniste vechi, intradevar au scara dreapta , fara podest intermediar, si fara intoarceri la  180...
Cele mai recente, construite pana in revolutie, predominant au intoarcere al 180, cu podest intermediar,  unde, inevitabil este ghena de gunoi.....
Am urcat de multe ori pe cele doua tipuri de scari, si pot sa spun ca cele  cu posdest sunt mai "odihnitoare"...  (in termeni populari se mai numeste si "podest de odihna")

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Nu cred ca este o regula, pe Mihalache in anii 70 se construiau cot la cot blocuri cu scara dreapta si blocuri cu podet, cele de 7 etaje au apartamente cu 2 camere si sunt cu scara dreapta si cele cu 10 sunt cu apartamente cu 3 camere si cu podet: https://www.google.ro/maps/@44.470521,26 ... 2!8i6656
Apoi pe Turda s-au facut blocuri cu 10 etaje, apartamente cu 2 camere si cu podet: https://www.google.ro/maps/@44.4606657,2 ... 2!8i6656
Mai exista pe Mihalache si blocuri de 7 sau 10 etaje cu apartamente de 3 camere si scara dreapta, cele de pe strada Radu Boiangiu, nu stiu cand s-au facut: https://www.google.ro/maps/@44.4615498,2 ... 2!8i6656
Cred ca in proiectare normativul era mai putin important, ce incercau sa faca era o casa scarii cu amprenta cat mai mica si luminata natural(daca este cu podet atunci clar este luminata natural, cele drepte sunt mai greu de luminat, blocurile de 7 etaje nu au lumina naturala, s-a incercat aducerea luminii prin montarea unui geam cu sticla mata intre scara si bucataria unuia dintre apartamente dar nu aducea mare lucru si pana la urma locatarii le-au zidit, la blocurile cu apartamente de 3 camere si scara dreapta s-a reusit luminarea naturala prin accesul la ghena).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu există nicio regulă, nici la blocurile comuniste, nici la cele capitaliste.

 


Go to page:  1  ... 140 141 142 143 144 145 146  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433464 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use