Topic: Otokar Kent C - 12
1489 posts, 459098 views
📖 Pagination options
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
mihai565
In momentul de fata avem in service -OTOKAR urmatoarele autobuze :
#6310, #6405, #6412#6440, #6445, #6452, #6471, #6480, #6471, #6480#6489, #6511, #6557, #6564#, 6582, #6593, #6601, #6610, #6615, 6630, #6640, #6712, #6802, #6518, #6815, #6819, #6824, situația este chiar dezastruoasă!
In momentul de fata avem in service -OTOKAR urmatoarele autobuze :
#6310, #6405, #6412#6440, #6445, #6452, #6471, #6480, #6471, #6480#6489, #6511, #6557, #6564#, 6582, #6593, #6601, #6610, #6615, 6630, #6640, #6712, #6802, #6518, #6815, #6819, #6824, situația este chiar dezastruoasă!
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
PTMZ
27 de Otokare? Păi contractul nu prevedea disponibilitate pentru trafic de minim 95% dintre acestea (380 de autobuze)? Nu ar trebui să se rezilieze contractul?
27 de Otokare? Păi contractul nu prevedea disponibilitate pentru trafic de minim 95% dintre acestea (380 de autobuze)? Nu ar trebui să se rezilieze contractul?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
CiprianTRB
Si ce rezolva daca îl reziliaza? Ce pun in locul lor? Trebuie aplicate penalizari.
Si ce rezolva daca îl reziliaza? Ce pun in locul lor? Trebuie aplicate penalizari.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Depinde si din ce cauze sunt acolo, poate unele sunt pentru reparatii in urma accidentelor, ca doar sunt destule lovite.
Depinde si din ce cauze sunt acolo, poate unele sunt pentru reparatii in urma accidentelor, ca doar sunt destule lovite.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Gabi23
De revizii planificate ce ziceți? Sunt unele autobuze din lista respectivă trimise pentru așa ceva...
De revizii planificate ce ziceți? Sunt unele autobuze din lista respectivă trimise pentru așa ceva...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
barbuandrei
Ai dreptate Gabi, dar pentru revizii sunt planificate pana in 10 masini, restul fiind defecte, unele chiar de durata. Situatia este destul de urata la Otokar. Piesele grele au inceput sa pice, bani nu au pentru inlocuirea lor, ba chiar au fost nenumarate cazuri in care soferii au cerut becuri, stergatoare, iar mecanicii ''turci'' au dat din umeri, spunand ca nu sunt bani.
Ai dreptate Gabi, dar pentru revizii sunt planificate pana in 10 masini, restul fiind defecte, unele chiar de durata. Situatia este destul de urata la Otokar. Piesele grele au inceput sa pice, bani nu au pentru inlocuirea lor, ba chiar au fost nenumarate cazuri in care soferii au cerut becuri, stergatoare, iar mecanicii ''turci'' au dat din umeri, spunand ca nu sunt bani.
- cris_m
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Stefan28
+6410, 6433, 6450, 6455, 6633, 6811, 6827...
mihai565 wrote:
In momentul de fata avem in service -OTOKAR urmatoarele autobuze :
#6310, #6405, #6412#6440, #6445, #6452, #6471, #6480, #6471, #6480#6489, #6511, #6557, #6564#, 6582, #6593, #6601, #6610, #6615, 6630, #6640, #6712, #6802, #6518, #6815, #6819, #6824, situația este chiar dezastruoasă!
+6410, 6433, 6450, 6455, 6633, 6811, 6827...
- orex
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
orex
Daca la stergatoare pot fi de acord cu tine, ca n-au fost incluse in categoria ”exceptii”, becurile, ca la orice autovehicul, luat de nou, sunt niste biete consumabile!
barbuandrei wrote:
(...) ba chiar au fost nenumarate cazuri in care soferii au cerut becuri, stergatoare, iar mecanicii ''turci'' au dat din umeri, spunand ca nu sunt bani.
Daca la stergatoare pot fi de acord cu tine, ca n-au fost incluse in categoria ”exceptii”, becurile, ca la orice autovehicul, luat de nou, sunt niste biete consumabile!
Remember?!
CS 400 autobuze E6 Bucuresti.png (452.31 KB; downloaded 3386 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
barbuandrei
Bani din partea turcilor. Ma uitam peste acel extras din caietul de sarcini si ma amuza faptul ca 6402 a avut motorul schimbat la 15.000, iar la alte masini au schimbat cutia de viteze in jurul la 100.000 km.
Bani din partea turcilor. Ma uitam peste acel extras din caietul de sarcini si ma amuza faptul ca 6402 a avut motorul schimbat la 15.000, iar la alte masini au schimbat cutia de viteze in jurul la 100.000 km.
- orex
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
orex
Nicio problema. Daca pe parcursul celor 500.000 km se mai schimba motorul/cutia de viteze/puntea fata/putea spate (motoare) de 10 ori, tot in sarcina furnizorului cade treaba asta, atat timp cat, in urma constatarilor tehnice, rezulta ca-i vina fabricantului si, cauza, nu se datoreaza unei exploatari defectuoase! Si-au asumat asta, implicit, nu?
Nicio problema. Daca pe parcursul celor 500.000 km se mai schimba motorul/cutia de viteze/puntea fata/putea spate (motoare) de 10 ori, tot in sarcina furnizorului cade treaba asta, atat timp cat, in urma constatarilor tehnice, rezulta ca-i vina fabricantului si, cauza, nu se datoreaza unei exploatari defectuoase! Si-au asumat asta, implicit, nu?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Interesant de știut la câte autobuze a căzut CV - ul sau motorul. Și ce defecțiune - ca și cauză - a avut. Cum am mai precizat, la oră de maximă audiență am văzut cu ochii mei cum în turul 3 sau 4 din F 1 unei mașini Mercedes - Benz i s-au spart furtunurile de la radiator ! Și doar nu puseseră respectivii furtunuri cumpărate din târg din Vitan / Bucharest / Romania !
Interesant de știut la câte autobuze a căzut CV - ul sau motorul. Și ce defecțiune - ca și cauză - a avut. Cum am mai precizat, la oră de maximă audiență am văzut cu ochii mei cum în turul 3 sau 4 din F 1 unei mașini Mercedes - Benz i s-au spart furtunurile de la radiator ! Și doar nu puseseră respectivii furtunuri cumpărate din târg din Vitan / Bucharest / Romania !
- orex
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ByOnu
Uau... comparam vehicule de F1 custom-made, modificate sau reconstruite integral in fiecare an, cu niste banale autobuze de serie.
Deci pe langa cele 34+ care daca este corect ce citesc mai sus, sunt la reprezentanta Otokar, mai sunt cu siguranta picate prin garaje din varii motive (inclusiv accidente). Deci vorbim despre un +10% parc inutilizabil de Otokar constant. Nu suna prea bine.
andrei11 wrote:
... F 1 unei mașini Mercedes - Benz i s-au spart furtunurile de la radiator ! Și doar nu puseseră respectivii furtunuri cumpărate din târg din Vitan / Bucharest / Romania ! ...
Uau... comparam vehicule de F1 custom-made, modificate sau reconstruite integral in fiecare an, cu niste banale autobuze de serie.
Deci pe langa cele 34+ care daca este corect ce citesc mai sus, sunt la reprezentanta Otokar, mai sunt cu siguranta picate prin garaje din varii motive (inclusiv accidente). Deci vorbim despre un +10% parc inutilizabil de Otokar constant. Nu suna prea bine.
📖 Pagination options