Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 520026 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^Am trecut azi pe acolo pe sensul de iesire din oras si uzura e asternuta, mai au sa marcheze.
^Am trecut azi pe acolo pe sensul de iesire din oras si uzura e asternuta, mai au sa marcheze.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Tocmai am relizat cat de "bine" este gandita parcarea: are o singura rampa de urca si una de coborare. Iar rampa de urcare nu poate fi decat cea dinspre Cora (intrucat ea nu poate fi folosita la coborare ca s-ar iesi pe contrasens) iar cea de coborare cea dinspre com. Pantelimon (cel putin dupa unghiul fata de strada. Adica cineva care vrea la P+R trebuie sa faca rondul, incurcand traficul si blocand eventual si accesul tramvaielor din cauza cozii? Imi scapa ceva... mai e vreo rampa de executat?
Tocmai am relizat cat de "bine" este gandita parcarea: are o singura rampa de urca si una de coborare. Iar rampa de urcare nu poate fi decat cea dinspre Cora (intrucat ea nu poate fi folosita la coborare ca s-ar iesi pe contrasens) iar cea de coborare cea dinspre com. Pantelimon (cel putin dupa unghiul fata de strada. Adica cineva care vrea la P+R trebuie sa faca rondul, incurcand traficul si blocand eventual si accesul tramvaielor din cauza cozii? Imi scapa ceva... mai e vreo rampa de executat?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Rampe nu mai sunt de executat, insa eu cred ca cea dinspre comuna Pantelimon va fi dublu sens, mi se pare mai lata decat cea de urcare.
Rampe nu mai sunt de executat, insa eu cred ca cea dinspre comuna Pantelimon va fi dublu sens, mi se pare mai lata decat cea de urcare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul
andrei11
Cum sunt acum ai timp să te odihnești dacă urci mai mult. Și nu se merge chiar așa de mult.
cris_m wrote:
... scarile pentru accesul pietonal trebuiau sa aiba palier la mijlocul lor si sa fie in spirala, asa se merge foarte mult...
Cum sunt acum ai timp să te odihnești dacă urci mai mult. Și nu se merge chiar așa de mult.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul
danutzu_2910
Daca am numarat eu bine sunt 20 trepte... ceeace nu corespunde cu normativul. Normativ (063/2002 ) care spune 16 trepte pentru domeniul civil, recomandat 10 si 18 pentru domeniul industrial...
La cum este acolo, trebuia ca la jumatate sa fie un podest intermediar, asta ca sa nu mai latesca casa scarii pentru o intoarcere de 180grd
Daca am numarat eu bine sunt 20 trepte... ceeace nu corespunde cu normativul. Normativ (063/2002 ) care spune 16 trepte pentru domeniul civil, recomandat 10 si 18 pentru domeniul industrial...
La cum este acolo, trebuia ca la jumatate sa fie un podest intermediar, asta ca sa nu mai latesca casa scarii pentru o intoarcere de 180grd
- andrei11
-
Posted:
-
Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul
andrei11
S-o fi schimbat normativul sau au derogare sau au înălțimea treptei mai mică.
S-o fi schimbat normativul sau au derogare sau au înălțimea treptei mai mică.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Nu nu, normativul e acelasi de pe vremea ailalta, la mine in bloc din 1968 sunt scari ca in poza si au fix 16 trepte. Iar ceea ce zice danutzu e exact palierul de care aminteam, el fiind util in special la evacuari rapide.
Nu nu, normativul e acelasi de pe vremea ailalta, la mine in bloc din 1968 sunt scari ca in poza si au fix 16 trepte. Iar ceea ce zice danutzu e exact palierul de care aminteam, el fiind util in special la evacuari rapide.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Se aplica la blocurile comuniste cu inaltime STAS a etajului...
Se aplica la blocurile comuniste cu inaltime STAS a etajului...
- dm5758
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
dm5758
in pozele facute de colegul de forum cris_m in ziua de 6.01.2021 putem observa urmatoarele:
- scarile par mai degraba de evacuare in caz de incendiu;
- nu am observat din poze ca ar fi o intrare pentru masini la nivelul doi
in pozele facute de colegul de forum cris_m in ziua de 6.01.2021 putem observa urmatoarele:
- scarile par mai degraba de evacuare in caz de incendiu;
- nu am observat din poze ca ar fi o intrare pentru masini la nivelul doi
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Referitor la punctul 2, intrarea exista, trebuie sa fii putin atent. Mi-am pus si eu initial aceasta intrebare, insa i-am dat repede de cap.
O sa pun aici poza in care se vede cel mai bine accesul, daca apesi pe poza ca sa o vezi la dimensiunea ecranului. (am lasat sa se vada si perspectiva drept orientarea in spatiu).
Daca te uiti bine unde am inconjurat cu rosu, se vede una bucata rampa intre nivelul 2 si 3 cu fata catre noi si in dreapta ei o alta rampa, cu spatele la noi. Prin analogie, sub ele ar trebui sa fie si cele intre nivelul 1 si 2, insa nu sunt la fel de vizibile.
Referitor la punctul 2, intrarea exista, trebuie sa fii putin atent. Mi-am pus si eu initial aceasta intrebare, insa i-am dat repede de cap.
O sa pun aici poza in care se vede cel mai bine accesul, daca apesi pe poza ca sa o vezi la dimensiunea ecranului. (am lasat sa se vada si perspectiva drept orientarea in spatiu).
Daca te uiti bine unde am inconjurat cu rosu, se vede una bucata rampa intre nivelul 2 si 3 cu fata catre noi si in dreapta ei o alta rampa, cu spatele la noi. Prin analogie, sub ele ar trebui sa fie si cele intre nivelul 1 si 2, insa nu sunt la fel de vizibile.
20210106_141811-1612x1209.jpg (644.78 KB; downloaded 3349 times)
- dm5758
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Scuze pentru continuare offtopic, blocurie comuniste vechi, intradevar au scara dreapta , fara podest intermediar, si fara intoarceri la 180...
Cele mai recente, construite pana in revolutie, predominant au intoarcere al 180, cu podest intermediar, unde, inevitabil este ghena de gunoi.....
Am urcat de multe ori pe cele doua tipuri de scari, si pot sa spun ca cele cu posdest sunt mai "odihnitoare"... (in termeni populari se mai numeste si "podest de odihna")
Scuze pentru continuare offtopic, blocurie comuniste vechi, intradevar au scara dreapta , fara podest intermediar, si fara intoarceri la 180...
Cele mai recente, construite pana in revolutie, predominant au intoarcere al 180, cu podest intermediar, unde, inevitabil este ghena de gunoi.....
Am urcat de multe ori pe cele doua tipuri de scari, si pot sa spun ca cele cu posdest sunt mai "odihnitoare"... (in termeni populari se mai numeste si "podest de odihna")
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Nu cred ca este o regula, pe Mihalache in anii 70 se construiau cot la cot blocuri cu scara dreapta si blocuri cu podet, cele de 7 etaje au apartamente cu 2 camere si sunt cu scara dreapta si cele cu 10 sunt cu apartamente cu 3 camere si cu podet: https://www.google.ro/maps/@44.470521,26 ... 2!8i6656
Apoi pe Turda s-au facut blocuri cu 10 etaje, apartamente cu 2 camere si cu podet: https://www.google.ro/maps/@44.4606657,2 ... 2!8i6656
Mai exista pe Mihalache si blocuri de 7 sau 10 etaje cu apartamente de 3 camere si scara dreapta, cele de pe strada Radu Boiangiu, nu stiu cand s-au facut: https://www.google.ro/maps/@44.4615498,2 ... 2!8i6656
Cred ca in proiectare normativul era mai putin important, ce incercau sa faca era o casa scarii cu amprenta cat mai mica si luminata natural(daca este cu podet atunci clar este luminata natural, cele drepte sunt mai greu de luminat, blocurile de 7 etaje nu au lumina naturala, s-a incercat aducerea luminii prin montarea unui geam cu sticla mata intre scara si bucataria unuia dintre apartamente dar nu aducea mare lucru si pana la urma locatarii le-au zidit, la blocurile cu apartamente de 3 camere si scara dreapta s-a reusit luminarea naturala prin accesul la ghena).
Nu cred ca este o regula, pe Mihalache in anii 70 se construiau cot la cot blocuri cu scara dreapta si blocuri cu podet, cele de 7 etaje au apartamente cu 2 camere si sunt cu scara dreapta si cele cu 10 sunt cu apartamente cu 3 camere si cu podet: https://www.google.ro/maps/@44.470521,26 ... 2!8i6656
Apoi pe Turda s-au facut blocuri cu 10 etaje, apartamente cu 2 camere si cu podet: https://www.google.ro/maps/@44.4606657,2 ... 2!8i6656
Mai exista pe Mihalache si blocuri de 7 sau 10 etaje cu apartamente de 3 camere si scara dreapta, cele de pe strada Radu Boiangiu, nu stiu cand s-au facut: https://www.google.ro/maps/@44.4615498,2 ... 2!8i6656
Cred ca in proiectare normativul era mai putin important, ce incercau sa faca era o casa scarii cu amprenta cat mai mica si luminata natural(daca este cu podet atunci clar este luminata natural, cele drepte sunt mai greu de luminat, blocurile de 7 etaje nu au lumina naturala, s-a incercat aducerea luminii prin montarea unui geam cu sticla mata intre scara si bucataria unuia dintre apartamente dar nu aducea mare lucru si pana la urma locatarii le-au zidit, la blocurile cu apartamente de 3 camere si scara dreapta s-a reusit luminarea naturala prin accesul la ghena).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu există nicio regulă, nici la blocurile comuniste, nici la cele capitaliste.
Nu există nicio regulă, nici la blocurile comuniste, nici la cele capitaliste.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination