Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 155453 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
anndrei
Era bine daca incercau sa cumpere cele 130 de Hybride cu CNG.
Era bine daca incercau sa cumpere cele 130 de Hybride cu CNG.
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Ce-ar fi fost daca ieseau, in urma licitatiei/lor si cele 100 de autobuze electrice? Mai era interesanta resuscitate Citaro E3? Probabil, dar nu manifesta acelasi interes! Acum, ca ne-am ”captusit” cu asta, hai sa vedem cum evolueaza un astfel de mijloc de transport in citadela Bucuresti! Anduranta , dupa P.I.F. ne va confirma daca e o investitie concreta/corecta pentru viitorul apropiat sau nu! Hai sa avem un pic de rabdare si sa vedem ce si cum, pentru ca, mai apoi, sa decelam in cunostinta de cauza!
Ce-ar fi fost daca ieseau, in urma licitatiei/lor si cele 100 de autobuze electrice? Mai era interesanta resuscitate Citaro E3? Probabil, dar nu manifesta acelasi interes! Acum, ca ne-am ”captusit” cu asta, hai sa vedem cum evolueaza un astfel de mijloc de transport in citadela Bucuresti! Anduranta , dupa P.I.F. ne va confirma daca e o investitie concreta/corecta pentru viitorul apropiat sau nu! Hai sa avem un pic de rabdare si sa vedem ce si cum, pentru ca, mai apoi, sa decelam in cunostinta de cauza!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Costin
Problema majora este lipsa de viziune, aratata de PMB si STB in ultimii ani. Aceste conversii sunt necesare (orasul e poluat), dar prea scumpe. Adica, ideea e buna, implementarea e proasta.
O viziune coerenta ar fi trebuit sa se materializeze prin achizitii ieftine si cu cap. Hibrid-CNG trebuiau sa fie cele 400 Euro 6 achizitionate prima data, si asa erau si aproape 'gratis' (fonduri europene). Ultimele 130 puteau fi full electric, sau, daca STB inca nu e convins de autonomia si procedura de incarcare, puteau fi 130 de hibrid-CNG articulate sau direct troleibuze cu autonomie care sa elimine traseele de autobuz care dubleaza troleibuze cu investitii minime in retea.
Cata vreme tehnologia e eligibila pe fonduri europene, pentru vehicule noi, e un nonens sa continue un proiect care e scump, are garantie scurta si e un upgrade pus pe un vehicul expirat. E ca si cum ai monta o arma laser de ultima generatie pe un magar.
Problema majora este lipsa de viziune, aratata de PMB si STB in ultimii ani. Aceste conversii sunt necesare (orasul e poluat), dar prea scumpe. Adica, ideea e buna, implementarea e proasta.
O viziune coerenta ar fi trebuit sa se materializeze prin achizitii ieftine si cu cap. Hibrid-CNG trebuiau sa fie cele 400 Euro 6 achizitionate prima data, si asa erau si aproape 'gratis' (fonduri europene). Ultimele 130 puteau fi full electric, sau, daca STB inca nu e convins de autonomia si procedura de incarcare, puteau fi 130 de hibrid-CNG articulate sau direct troleibuze cu autonomie care sa elimine traseele de autobuz care dubleaza troleibuze cu investitii minime in retea.
Cata vreme tehnologia e eligibila pe fonduri europene, pentru vehicule noi, e un nonens sa continue un proiect care e scump, are garantie scurta si e un upgrade pus pe un vehicul expirat. E ca si cum ai monta o arma laser de ultima generatie pe un magar.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
La vremea respectiva RATB nu era eligibila de fonduri europene, si asa dupa ce a devenit SA am avut la dispozitie doar fondurile POR Axa 3.2 (unde toti banii s-au dus pe cele 100 de tramvaie, 100 de e-busuri si pe linia de pe Milea) si ce a pus la bataie AFM.
Cata vreme conversiile pot fi finantate prin AFM (80% fonduri UE, 20% contributia PMB) nu vad nicio problema, ba e chiar mai bine pentru ca banii din POR 2021-2027 sa ramana pentru tramvaie si pentru retea.
La vremea respectiva RATB nu era eligibila de fonduri europene, si asa dupa ce a devenit SA am avut la dispozitie doar fondurile POR Axa 3.2 (unde toti banii s-au dus pe cele 100 de tramvaie, 100 de e-busuri si pe linia de pe Milea) si ce a pus la bataie AFM.
Cata vreme conversiile pot fi finantate prin AFM (80% fonduri UE, 20% contributia PMB) nu vad nicio problema, ba e chiar mai bine pentru ca banii din POR 2021-2027 sa ramana pentru tramvaie si pentru retea.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
PTMZ
Ba e o problemă cu finanțarea de la Fondul de Mediu: banii de acolo trebuie să ajungă pentru mai multe orașe din toată țara. Dacă nu e gândit bine tot proiectul de finanțare pentru mijloace de transport în comun (MTC-uri), riscăm să ajungem la situația din 2018, când București ia aproape tot, iar restul banilor se duc la Brașov, celelalte orașe care au depus proiecte fiind lăsate pe dinafară. Conversiile de aici sigur valorează o grămadă, deci o mare parte din tot fondul va merge aici. Finanțarea prin POR pentru conversie nu deranjează cu nimic alte orașe din afara zonei București-Ilfov, întrucât fiecare regiune macroeconomică are o sumă definită finanțabilă din fonduri europene.
Ba e o problemă cu finanțarea de la Fondul de Mediu: banii de acolo trebuie să ajungă pentru mai multe orașe din toată țara. Dacă nu e gândit bine tot proiectul de finanțare pentru mijloace de transport în comun (MTC-uri), riscăm să ajungem la situația din 2018, când București ia aproape tot, iar restul banilor se duc la Brașov, celelalte orașe care au depus proiecte fiind lăsate pe dinafară. Conversiile de aici sigur valorează o grămadă, deci o mare parte din tot fondul va merge aici. Finanțarea prin POR pentru conversie nu deranjează cu nimic alte orașe din afara zonei București-Ilfov, întrucât fiecare regiune macroeconomică are o sumă definită finanțabilă din fonduri europene.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Utilizator anonim
Acum cateva minute a trecut cu PROBE prin Piata Presei sens Baneasa.
Acum cateva minute a trecut cu PROBE prin Piata Presei sens Baneasa.
- Laurenţiu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Laurenţiu
4116 este pe Bd. Iuliu Maniu cu indicatorul probe, a trecut de Apusului si cred ca se îndrepta către autobaza Militari sau spre capătul liniei 137.
4116 este pe Bd. Iuliu Maniu cu indicatorul probe, a trecut de Apusului si cred ca se îndrepta către autobaza Militari sau spre capătul liniei 137.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Un articol publicat recent despre #4116 cand era in curs de (re)omologare la RAR. Aici aflam si cum a fost convertit motorul OM 906LA.
http://www.autotestmagazin.ro/premiera-la-rar/
Un articol publicat recent despre #4116 cand era in curs de (re)omologare la RAR. Aici aflam si cum a fost convertit motorul OM 906LA.
http://www.autotestmagazin.ro/premiera-la-rar/
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Sieaca chiulasa...a ajuns tot chiuloasa si-n acest material documentat!!
Sieaca chiulasa...a ajuns tot chiuloasa si-n acest material documentat!!
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
1689
[...]”autobuzul a fost necesar să ajungă la RAR.”[...]
Si vopseaua a fost necesar sa fie innoita, iar scaunele au trecut printr-un proces de reimprospatare in timp ce s-a impus necesitatea instalarii unei instalatii de aer conditionat in salonul vehiculului pentru a intari determinarea publicului in ceea ce priveste utilizarea mijloacelor de transport in comun si impactul peste schimbarea mediului.
Nu ?
Noroc cu Google Translate, ca mai putem lega si noi doua-trei cuvinte...
[...]”autobuzul a fost necesar să ajungă la RAR.”[...]
Si vopseaua a fost necesar sa fie innoita, iar scaunele au trecut printr-un proces de reimprospatare in timp ce s-a impus necesitatea instalarii unei instalatii de aer conditionat in salonul vehiculului pentru a intari determinarea publicului in ceea ce priveste utilizarea mijloacelor de transport in comun si impactul peste schimbarea mediului.
Nu ?
Noroc cu Google Translate, ca mai putem lega si noi doua-trei cuvinte...
- bogdan63
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
bogdan63
Proiectul acesta a murit din nou? Ce gargara electorala s-o aștepta?
Proiectul acesta a murit din nou? Ce gargara electorala s-o aștepta?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Utilizator anonim
Nu a murit deloc, s-au incheiat probele de traseu, acum mai asteapta o serie de hartii pentru a circula. Probabil in 1-2 luni maxim il vedem pe 336.
Nu a murit deloc, s-au incheiat probele de traseu, acum mai asteapta o serie de hartii pentru a circula. Probabil in 1-2 luni maxim il vedem pe 336.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
cris_m
Pai nu ramasese ca era linie modernizata?
Pai nu ramasese ca era linie modernizata?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
anndrei
1-2 luni! Dar ce hartii asteapta de dureaza atat de mult?
1-2 luni! Dar ce hartii asteapta de dureaza atat de mult?
📖 Pagination options