Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
390 posts, 91790 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Evident ca in alea 55 de luni este inclusa si garantia.
Evident ca in alea 55 de luni este inclusa si garantia.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Din ce înțeleg, termenul include si perioada efectuării plaților, nu numai perioada lucrărilor. Însă nu este exclus, având in vedere cum se derulează proiectele la noi, sa dureze 4-5 ani numai construcția.
Pe mine mă intriga prețul mare, pentru 1,6 km de cale dubla supraterana (din care un sens exista, dar probabil trebuie înlocuit) si o "hala" de asemenea majoritar supraterană.
Din ce înțeleg, termenul include si perioada efectuării plaților, nu numai perioada lucrărilor. Însă nu este exclus, având in vedere cum se derulează proiectele la noi, sa dureze 4-5 ani numai construcția.
Pe mine mă intriga prețul mare, pentru 1,6 km de cale dubla supraterana (din care un sens exista, dar probabil trebuie înlocuit) si o "hala" de asemenea majoritar supraterană.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
Inca o data, 55 (cin-zeci-si-cinci) de luni si aproape 45 (patruzecisicinci) de milioane de Euro pentru ... un ciot practic inutil si care va avea - cel mai probabil - impact negativ asupra frecventei trenurilor pe M2 ?!??
Inca o data, 55 (cin-zeci-si-cinci) de luni si aproape 45 (patruzecisicinci) de milioane de Euro pentru ... un ciot practic inutil si care va avea - cel mai probabil - impact negativ asupra frecventei trenurilor pe M2 ?!??
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Cum sunt configurate macazurile frecvența va fi mai bună decât acum. Evident, mai trebuie un metrou sau două peste ce este la ora actuală.
Cum sunt configurate macazurile frecvența va fi mai bună decât acum. Evident, mai trebuie un metrou sau două peste ce este la ora actuală.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Stefan28
În acești bani trebuie inclusă și automatizarea M2, adică Cityflo 350...
Cât despre trenuri, nicio problemă. O rezolvăm cel mai probabil cu băieții de la CAF...
În acești bani trebuie inclusă și automatizarea M2, adică Cityflo 350...
Cât despre trenuri, nicio problemă. O rezolvăm cel mai probabil cu băieții de la CAF...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Fara licitatie nu "se rezolva" nimic cu nici un "baiat". Poate contractul cu Alstom pentru trenuri pentru M5 sa fie extins, ca daca tin minte corect permite asta. Dar daca nu, atunci trebuie licitație separata.
Fara licitatie nu "se rezolva" nimic cu nici un "baiat". Poate contractul cu Alstom pentru trenuri pentru M5 sa fie extins, ca daca tin minte corect permite asta. Dar daca nu, atunci trebuie licitație separata.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Poate fi extins cu inca 17 trenuri, dar alea sunt teoretic destinate pentru M5.2.
Poate fi extins cu inca 17 trenuri, dar alea sunt teoretic destinate pentru M5.2.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
La trenuri soluția este simpla. Pana înalță baraca asta nouă vin trenurile pentru M5, se eliberează BM2/21 de pe M5 si pun unul sau doua pe M2.
La trenuri soluția este simpla. Pana înalță baraca asta nouă vin trenurile pentru M5, se eliberează BM2/21 de pe M5 si pun unul sau doua pe M2.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Celelalte 17 trenuri, achizitionabile prin AC, sunt pentru intreaga magistrala, pana-n cap la Pantelimon, nu doar pana la... @andrei11 !
punmeister wrote:
Poate fi extins cu inca 17 trenuri, dar alea sunt teoretic destinate pentru M5.2.
Celelalte 17 trenuri, achizitionabile prin AC, sunt pentru intreaga magistrala, pana-n cap la Pantelimon, nu doar pana la... @andrei11 !
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Stefan28
De la Metrorex, legat de automatizarea segmentului cu Cityflo 350:
De la Metrorex, legat de automatizarea segmentului cu Cityflo 350:
În ceea ce privește a doua întrebare a dumneavoastră, vă aducem la cunoștință faptul că Metrorex a solicitat Primăriei Sectorului 4, în calitate de finanțator, proiectant și constructor al obiectivului “Elaborare Proiect Tehnic şi execuţie lucrări pentru edificarea unei staţii de metrou la nivel suprateran situată între staţia de metrou Berceni şi Şoseaua de Centură” acest sistem de conducere automată a trenului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
"A solicitat". Adică este imperativ si PS4 trebuie sa se conformeze ?
Mie mi se pare ciudata situația cu stația si interstația asta. Proprietarul cine va fi ? PS4 ?
"A solicitat". Adică este imperativ si PS4 trebuie sa se conformeze ?
Mie mi se pare ciudata situația cu stația si interstația asta. Proprietarul cine va fi ? PS4 ?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Stefan28
Odata ce lucrarea va fi gata, trece în proprietatea Metrorex- Ministerul Transporturilor.
Odata ce lucrarea va fi gata, trece în proprietatea Metrorex- Ministerul Transporturilor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Tot ciudat mi se pare.
Atunci trebuia sa fie parte de proiect. Adica Metrorex conditiona acordul de existenta acestui sistem in proiectul de executie.
Sau sa faca Metrorex upgrade-ul atunci cand o va face pe tot M2.Asa, daca pentru Arghezi va exista sistemul si pentru restul M2 nu va exista, nu am facut nimic.
Tot ciudat mi se pare.
Atunci trebuia sa fie parte de proiect. Adica Metrorex conditiona acordul de existenta acestui sistem in proiectul de executie.
Sau sa faca Metrorex upgrade-ul atunci cand o va face pe tot M2.Asa, daca pentru Arghezi va exista sistemul si pentru restul M2 nu va exista, nu am facut nimic.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Stefan28
Băluță are planuri mari!
Băluță are planuri mari!
Linia de metrou M2 nu se va opri pe soseaua Berceni!
Lucrăm, împreună cu Consiliul Județean Ilfov, la un
proiect care o va prelungi cu două sau trei stații către
comuna Berceni.
De ce ne dorim asta? Pentru că infrastructura mare
transformă zona într-una atractivă pentru investitori,
iar acest lucru înseamnă dezvoltare economica sl o
viață mai bună pentru oameni.
Generează locuri de muncă bine plătite, bani mai mulți
la bugetul local, adică fonduri pentru proiecte noi, un
aer mai curat, pentru că vom lăsa mașinile în afara
orașului și vom circula cu metroul, dar și scăderea
timpilor în trafic, prin depresurizarea Centurii Capitalei
si a soselelor din Sectorul 4.
Lista beneficiilor acestui proiect este deschisă! Vă rog
să o completați în secțiunea de comentarii!
📖 Pagination options