Topic: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
104 posts, 43551 views
📖 Pagination options
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
PaulIP
Din poza, in afara de o indoitura pe coltul stanga-spate si bara lovita nu vad semne ale defectelor de fabricatie.
Din poza, in afara de o indoitura pe coltul stanga-spate si bara lovita nu vad semne ale defectelor de fabricatie.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
PaulIP
7402, surprins in 1993 de Norihiro Haruta.
A se observa ramele de pe spate (pentru reclame, presupun; pacat ca nu au prins decat in era Otokar) si starea "excelenta" dupa doar 3 ani de functionare (luneta prinsa cu bucati de tabla sudate de caroserie)...
7402, surprins in 1993 de Norihiro Haruta.
A se observa ramele de pe spate (pentru reclame, presupun; pacat ca nu au prins decat in era Otokar) si starea "excelenta" dupa doar 3 ani de functionare (luneta prinsa cu bucati de tabla sudate de caroserie)...
48944864_10216778958778395_4271463942171131904_o.jpg (312.45 KB; downloaded 5743 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
Tom
Există vreo diferență de lungime între DAC 117E și DAC 217E/317E? Dar între 112E(M) și 212E(CS)? În documnentațiile promoționale Rocar, apar ca având lungimi identice.
Există vreo diferență de lungime între DAC 117E și DAC 217E/317E? Dar între 112E(M) și 212E(CS)? În documnentațiile promoționale Rocar, apar ca având lungimi identice.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
PaulIP
DAC 117, 217 si 317 au lungimi identice.
DAC 112 E(M) si DAC 212 ECS #7335 (in forma originala, nu cea lungita la URAC in 2000) sunt practic un 112UDM troleibuz, deci au lungimea identica cu a autobuzului (si aici sunt schite si pliante care dau variante diferite, insa cea corecta este 11210 mm).
DAC 212ECS 7341, 7342 si 7446 sunt mai lungi (nu stiu exact cu cat) fata de 212E normale. Diferenta de lungime provine din consola fata lungita, asa incat primul geam din salon de pe partea dreapta are lungime aproximativ egala (daca nu cumva chiar egala) cu al treilea. Nu e foarte lamuritor, dar e un punct de plecare. Cert este ca gemuletul de dupa usa a treia are 450 mm lungime la aceste 3 212ECS si la 212E obisnuite, versus 400 mm la 7335 si tot ce a fost scurtat din 117E la URAC.
DAC 117, 217 si 317 au lungimi identice.
DAC 112 E(M) si DAC 212 ECS #7335 (in forma originala, nu cea lungita la URAC in 2000) sunt practic un 112UDM troleibuz, deci au lungimea identica cu a autobuzului (si aici sunt schite si pliante care dau variante diferite, insa cea corecta este 11210 mm).
DAC 212ECS 7341, 7342 si 7446 sunt mai lungi (nu stiu exact cu cat) fata de 212E normale. Diferenta de lungime provine din consola fata lungita, asa incat primul geam din salon de pe partea dreapta are lungime aproximativ egala (daca nu cumva chiar egala) cu al treilea. Nu e foarte lamuritor, dar e un punct de plecare. Cert este ca gemuletul de dupa usa a treia are 450 mm lungime la aceste 3 212ECS si la 212E obisnuite, versus 400 mm la 7335 si tot ce a fost scurtat din 117E la URAC.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
drbm
Eu îmi amintesc că era mai lungă și consola -spate.
Eu îmi amintesc că era mai lungă și consola -spate.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
Tom
Cred că mai utile ar fi niște schițe á la Dl. Bucșan, dacă este amabil să ne ofere așa ceva.
Troleibuzele 212E din țară ar fi atunci asemănătoare lui 7341 sau 7446? Scunde ca 7342 nu cred că au fost prin țară. Mă refer strict la DAC 212E de fabrică, nu la diverse modificări locale sau URAC/
Cred că mai utile ar fi niște schițe á la Dl. Bucșan, dacă este amabil să ne ofere așa ceva.
Troleibuzele 212E din țară ar fi atunci asemănătoare lui 7341 sau 7446? Scunde ca 7342 nu cred că au fost prin țară. Mă refer strict la DAC 212E de fabrică, nu la diverse modificări locale sau URAC/
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ByOnu
Este intr-adevar o idee sa continuam colaborarea cu Dl. Bucsan in ceea ce priveste troleibuzele. Echipa Muzeului se va ocupa de asta.
Este intr-adevar o idee sa continuam colaborarea cu Dl. Bucsan in ceea ce priveste troleibuzele. Echipa Muzeului se va ocupa de asta.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
PaulIP
Si 7341 si 7446 aveau chopper, ceea ce 212E din provincie ma indoiesc sincer ca aveau. Din punct de vedere al caroseriei, de 7341 ar fi mai apropiate (7446 a fost o "anomalie", fara tunel de cabluri pe stanga si cu o fereastra a soferului atipica).
7342 a fost, cum spuneam si mai demult, singurul 212E(CS) scund fabricat vreodata.
Si 7341 si 7446 aveau chopper, ceea ce 212E din provincie ma indoiesc sincer ca aveau. Din punct de vedere al caroseriei, de 7341 ar fi mai apropiate (7446 a fost o "anomalie", fara tunel de cabluri pe stanga si cu o fereastra a soferului atipica).
7342 a fost, cum spuneam si mai demult, singurul 212E(CS) scund fabricat vreodata.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
cris_m
Din colectia domnului Andrei Barsan, postate pe blogul personal www.abujie.ro
7384 - linia 86 - Calea Grivitei
Din colectia domnului Andrei Barsan, postate pe blogul personal www.abujie.ro
7384 - linia 86 - Calea Grivitei
rt113-1329_IMG-980x480.jpg (254.17 KB; downloaded 4675 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
PaulIP
Interesant cum la acea data inca circulau DAC-uri pe 86. Imi imaginam ca devenise deja full Ikarus.
Interesant cum la acea data inca circulau DAC-uri pe 86. Imi imaginam ca devenise deja full Ikarus.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
Tom
Probabil era o ranforsare de la Bucurestii Noi.
Probabil era o ranforsare de la Bucurestii Noi.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
macheta218
Circula pe linia 65, eu asa vad in fotografie...
Circula pe linia 65, eu asa vad in fotografie...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
7164 în fața gării de nord în linia 93 anului 1998, captura este realizată din materialele video ale lui Joachim Kaddatz, care se pot regăsi aici.
7164 în fața gării de nord în linia 93 anului 1998, captura este realizată din materialele video ale lui Joachim Kaddatz, care se pot regăsi aici.
2020-12-26_213609.jpg (103.33 KB; downloaded 4366 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fostele troleibuze DAC (casate pana in 2008)
ADK
Nu știu dacă a mai fost postat, ex. #7289 ajuns în baza de antrenament al jandarmeriei din cart. Băneasa (tot în acea curte se mai află și alte vehicule ex. ITB-RATB, cum ar fi un cuplu EP/V3A și un autobuz (sau troleibuz) TV20, dar sunt arătate în reprize foarte scurte). Capturile sunt extrase dintr-un documentar YouTube, pe care din păcate nu-l mai țin minte.
Nu știu dacă a mai fost postat, ex. #7289 ajuns în baza de antrenament al jandarmeriei din cart. Băneasa (tot în acea curte se mai află și alte vehicule ex. ITB-RATB, cum ar fi un cuplu EP/V3A și un autobuz (sau troleibuz) TV20, dar sunt arătate în reprize foarte scurte). Capturile sunt extrase dintr-un documentar YouTube, pe care din păcate nu-l mai țin minte.
2017-11-09_192409.png (610.31 KB; downloaded 4216 times)
2017-11-09_192346.png (561.44 KB; downloaded 4208 times)
7289.jpg (138.51 KB; downloaded 4242 times)
📖 Pagination options