Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 156309 views
📖 Pagination options
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
CiprianTRB
În urma cu o luna am cerut de la STB prin mail informații despre proiectele pentru autobuzele Citaro E3 convertite, despre conversia în autobuze GNC am primit urmatorul raspuns
În urma cu o luna am cerut de la STB prin mail informații despre proiectele pentru autobuzele Citaro E3 convertite, despre conversia în autobuze GNC am primit urmatorul raspuns
In baza unui protocol de colaborare intre STB SA si compania SC INTERG-GAS SRL, a fost realizata, fara costuri pentru STB, transformarea unui autobuz Mercedes Benz Citaro Euro 3 prin conversia motorului de la alimentarea cu combustibil Diesel la alimentarea cu GNC.
Autobuzul a fost reomologat de RAR si a obtinut un nou certificat de inmatriculare si carte de identitate a vehiculului, cu noile date tehnice.
In momentul de fata, autobuzul se afla in continuare la SC INTERG-GAS SR, care, conform protocolului, trebuie sa realizeze toate actiunile necesare predarii autobuzului catre STB, pentru receptionare: elaborarea documentatiei tehnice, in vederea autorizarii de catre RAR a locatiei de intretinere si exploatare, elaborarea instructiunilor pentru conducatorii auto etc.
Proiectul este in curs de derulare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
subway guru
Adica nu au contract ci doar un protocol???
Astia sunt oameni seriosi?
Adica nu au contract ci doar un protocol???
Astia sunt oameni seriosi?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
WT_fan06
Mi se pare ok ca înainte de a da startul conversiei unei serii întregi să testezi și să omologhezi cu succes un prototip...
Mi se pare ok ca înainte de a da startul conversiei unei serii întregi să testezi și să omologhezi cu succes un prototip...
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
andreiiul
Acel protocol este probabil vreo gaselnita de a nu face licitatie. Inca nu stim.costurile conversiei si se poate sa nu se fi incadrat in plafonul pt achizitie directa.
Protocolul este benefic pt ambele societati. Intergas are cu ce se lauda si STB da bine la public (vroia blonda sa dea si mai bine dar nu i-a iesit).
Pe baza documentatiei finale probabil ca urmeaza o licitatie (in functie si de decizia finala) si atunci Intergas are pole position ca experienta.
Acel protocol este probabil vreo gaselnita de a nu face licitatie. Inca nu stim.costurile conversiei si se poate sa nu se fi incadrat in plafonul pt achizitie directa.
Protocolul este benefic pt ambele societati. Intergas are cu ce se lauda si STB da bine la public (vroia blonda sa dea si mai bine dar nu i-a iesit).
Pe baza documentatiei finale probabil ca urmeaza o licitatie (in functie si de decizia finala) si atunci Intergas are pole position ca experienta.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
1689
Protocolul acesta (ca, de altfel si celelalte doua - pentru conversia in troleibuze, cu Astra, si autobuze electrice, cu Ciclop) ar trebui sa fie documente publice.
STB/PMB participa in acest proiect cu bunuri de inventar care - inca - nu sint considerate casate (3 autobuze Citaro din fondul fix).
Protocolul acesta (ca, de altfel si celelalte doua - pentru conversia in troleibuze, cu Astra, si autobuze electrice, cu Ciclop) ar trebui sa fie documente publice.
STB/PMB participa in acest proiect cu bunuri de inventar care - inca - nu sint considerate casate (3 autobuze Citaro din fondul fix).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
subway guru
Mie-mi aminteste toata ragaiala asta de vremurile in care diversi directorasi de la metrou incercau bricolaje pe baza de protocoale pentru modernizarea ramelor IVA...soldate toate cu chixuri lamentabile...
Mie-mi aminteste toata ragaiala asta de vremurile in care diversi directorasi de la metrou incercau bricolaje pe baza de protocoale pentru modernizarea ramelor IVA...soldate toate cu chixuri lamentabile...
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Domnu!
”Cu bunuri DIN inventar”, unu la mana,
NU exista d.p.v. al legistatiei ”fondul fix”, ci active fixe, materiale (corporale), nemateriale (necorporale) si financiare, urmare a existentei efective a elementelor patrimoniale, d-aia si inventarierea, reglementata prin O.M.F.P. nr. 2861/2009 face referire la elementele de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii! doi la mana.
1689 wrote:
Protocolul acesta (ca, de altfel si celelalte doua - pentru conversia in troleibuze, cu Astra, si autobuze electrice, cu Ciclop) ar trebui sa fie documente publice.
STB/PMB participa in acest proiect cu bunuri de inventar care - inca - nu sint considerate casate (3 autobuze Citaro din fondul fix).
Domnu!
”Cu bunuri DIN inventar”, unu la mana,
NU exista d.p.v. al legistatiei ”fondul fix”, ci active fixe, materiale (corporale), nemateriale (necorporale) si financiare, urmare a existentei efective a elementelor patrimoniale, d-aia si inventarierea, reglementata prin O.M.F.P. nr. 2861/2009 face referire la elementele de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii! doi la mana.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
1689
Multumesc pentru clarificari si corectari !
Revenind la intrebarea initiala, protocoalele nu ar trebui sa fie publice ?
Multumesc pentru clarificari si corectari !
Revenind la intrebarea initiala, protocoalele nu ar trebui sa fie publice ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
orex
Asta seara, la Digi24, stirile de la miezul noptii, cica ”B321PMB” va circula cu calatori in cateva zile! Asa sa fie!
PS
Din cate am observat e ”priponit” la Bujoreni!
Asta seara, la Digi24, stirile de la miezul noptii, cica ”B321PMB” va circula cu calatori in cateva zile! Asa sa fie!
PS
Din cate am observat e ”priponit” la Bujoreni!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Bujoreni? Din moment ce singura statie din București de alimentare GNC e la 20 de metri de autobuza Militari, care o fi logica să îl duci la Bujoreni?
Bujoreni? Din moment ce singura statie din București de alimentare GNC e la 20 de metri de autobuza Militari, care o fi logica să îl duci la Bujoreni?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
CiprianTRB
STB resuscitează autobuzele vechi ca să lupte cu poluarea. 500 de vehicule vor trece pe gaz
Mai bine de jumătate din flota autobuzelor care circulă pe străzile din București are o vechime de 13-14 ani. Și cum bani pentru înnoirea întregului parc auto nu sunt, Societatea de Transport București a venit cu o soluție care va face nu doar economii la buget, ci va avea efect pozitiv și asupra mediului înconjurător. Autobuzele vechi vor fi modificate să circule cu gaz natural comprimat. Un astfel de model există deja într-unul din depourile STB-ului, iar în săptămânile următoare acesta va putea fi văzut și pe traseu.Primul autobuz care ar putea intra oficial la categoria rable poluante, vechi de peste 10 ani și cu 700.000 kilometri la bord, își va cunoaște a doua tinerețe pe străzile Bucureștiului. Dintr-un vechi diesel poluant, autobuzul a fost transformat într-o mașină eco, prin montarea unei instalații de gaz natural comprimat. În timp ce în țările occidentale o astfel de mașină ar fi mers direct la casat, românii au reinventat-o.
„Primul autobuz modernizat pe plan european prin transformarea din Euro 3 în GNC – gaz natural comprimat – Euro 6. Modificările sunt ample. Practic discutăm de un motor nou, cu un sistem de alimentare nou, cu o garanție de 5 ani de zile”, explică Marius Andrei, director de investiții la STB.
Această mașină este în momentul de față o picătură într-un ocean. Pe străzile Capitalei, peste jumătate din autobuzele care circulă au o vechime între 13 și 14 ani și sute de mii de kilometri la bord. Două dintre ele au atins chiar milionul de kilometri. Scoatea din uz a acestora nu reprezintă o soluție, deoarece populația este dependentă de acest serviciu.
Patru din 10 bucureșteni folosesc mijlocul de transport în comun pentru a se deplasa dintr-un loc în altul. Cei mai mulți călători sunt femei și o bună parte dintre aceștia se declară mulțumiți de serviciile transportului în comun.
Nemulțumirile țin mai mult de faptul că petrec prea mult timp în trafic și mai puțin de condițiile propriu-zise din autobuze.
„Ar trebui ca autobuzele să meargă pe banda I. Doar ele, taxi-urile, salvarea, ambulanța. Oamenii care vorbesc de rău transportul în comun ar trebui să se gândească la faptul că nu e planeta lor, e planeta tuturor”, spune un tânăr.
Planurile Societății de Transport București de modernizare a parcului auto pe care îl deține presupune modificarea a 600 de autobuze.
500 dintre ele urmează să funcționeze pe gaz natural comprimat, cu normă de poluare Euro 6, iar restul vor deveni troleibuze.
„Această soluție are ca rezultat o reducere de peste 50% a emisiilor poluante. Aici, bineînțeles, de ce spun într-o medie de 50%, întrucât pe fiecare componentă sunt diferite valori, unele sunt chiar la 80%.”, spune directorul Marius Andrei.
Valoarea investiției este de 150 de milioane de euro și se desfășoară în colaborare cu Ministerul Mediului și mai prevede construirea a trei staţii de alimentare, în trei autobaze care vor fi și ele modernizate
STB resuscitează autobuzele vechi ca să lupte cu poluarea. 500 de vehicule vor trece pe gaz
Mai bine de jumătate din flota autobuzelor care circulă pe străzile din București are o vechime de 13-14 ani. Și cum bani pentru înnoirea întregului parc auto nu sunt, Societatea de Transport București a venit cu o soluție care va face nu doar economii la buget, ci va avea efect pozitiv și asupra mediului înconjurător. Autobuzele vechi vor fi modificate să circule cu gaz natural comprimat. Un astfel de model există deja într-unul din depourile STB-ului, iar în săptămânile următoare acesta va putea fi văzut și pe traseu.Primul autobuz care ar putea intra oficial la categoria rable poluante, vechi de peste 10 ani și cu 700.000 kilometri la bord, își va cunoaște a doua tinerețe pe străzile Bucureștiului. Dintr-un vechi diesel poluant, autobuzul a fost transformat într-o mașină eco, prin montarea unei instalații de gaz natural comprimat. În timp ce în țările occidentale o astfel de mașină ar fi mers direct la casat, românii au reinventat-o.
„Primul autobuz modernizat pe plan european prin transformarea din Euro 3 în GNC – gaz natural comprimat – Euro 6. Modificările sunt ample. Practic discutăm de un motor nou, cu un sistem de alimentare nou, cu o garanție de 5 ani de zile”, explică Marius Andrei, director de investiții la STB.
Această mașină este în momentul de față o picătură într-un ocean. Pe străzile Capitalei, peste jumătate din autobuzele care circulă au o vechime între 13 și 14 ani și sute de mii de kilometri la bord. Două dintre ele au atins chiar milionul de kilometri. Scoatea din uz a acestora nu reprezintă o soluție, deoarece populația este dependentă de acest serviciu.
Patru din 10 bucureșteni folosesc mijlocul de transport în comun pentru a se deplasa dintr-un loc în altul. Cei mai mulți călători sunt femei și o bună parte dintre aceștia se declară mulțumiți de serviciile transportului în comun.
Nemulțumirile țin mai mult de faptul că petrec prea mult timp în trafic și mai puțin de condițiile propriu-zise din autobuze.
„Ar trebui ca autobuzele să meargă pe banda I. Doar ele, taxi-urile, salvarea, ambulanța. Oamenii care vorbesc de rău transportul în comun ar trebui să se gândească la faptul că nu e planeta lor, e planeta tuturor”, spune un tânăr.
Planurile Societății de Transport București de modernizare a parcului auto pe care îl deține presupune modificarea a 600 de autobuze.
500 dintre ele urmează să funcționeze pe gaz natural comprimat, cu normă de poluare Euro 6, iar restul vor deveni troleibuze.
„Această soluție are ca rezultat o reducere de peste 50% a emisiilor poluante. Aici, bineînțeles, de ce spun într-o medie de 50%, întrucât pe fiecare componentă sunt diferite valori, unele sunt chiar la 80%.”, spune directorul Marius Andrei.
Valoarea investiției este de 150 de milioane de euro și se desfășoară în colaborare cu Ministerul Mediului și mai prevede construirea a trei staţii de alimentare, în trei autobaze care vor fi și ele modernizate
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
1689
As vrea sa vad si eu o defalcare a celor 150 de milioane, mai exact cit este alocat conversiei....
Sau iarasi obisnuita gargara cu cifre si proiecte ? Parca se terminase campania electorala...
As vrea sa vad si eu o defalcare a celor 150 de milioane, mai exact cit este alocat conversiei....
Sau iarasi obisnuita gargara cu cifre si proiecte ? Parca se terminase campania electorala...
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Daddy
Ajungem deja la pretul de achizitie al unui autobuz nou, cat costa un GNC nou? Iar daca cele 150 de milioane nu includ si investitia in troleibuze ci numai in 500 de autobuze, ajungem deja la costul unui Citaro hibrid nou, cu tot cu garantie.
Ajungem deja la pretul de achizitie al unui autobuz nou, cat costa un GNC nou? Iar daca cele 150 de milioane nu includ si investitia in troleibuze ci numai in 500 de autobuze, ajungem deja la costul unui Citaro hibrid nou, cu tot cu garantie.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Initial in banii aia intra conversia a celor 600 de Citaro (500 GNC + 100 Troleibuze IMC), modernizarea a 3 autobaze cu tot cu echiparea cu instalatii de alimentare cu GNC si investitii in reteaua de troleibuz.
Initial in banii aia intra conversia a celor 600 de Citaro (500 GNC + 100 Troleibuze IMC), modernizarea a 3 autobaze cu tot cu echiparea cu instalatii de alimentare cu GNC si investitii in reteaua de troleibuz.
📖 Pagination options