Topic: Știri, noutăți, perspective
82 posts, 38659 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
Cat de jegoase sunt mereu astfel de declaratii.... de parca tramvaiele si linia au viata proprie (ca Thomas locomotiva si prietenii lui) si din cauza lor au ajuns asa cum au ajuns...
Botoșănenii vor putea uita în curând de disconfortul actualelor tramvaie, de incidentele în care ajungeau să fie acestea implicate din cauza uzurii proprii ori a căii de rulare sau de nivelul ridicat de zgomot produs în trafic, spune primăria.
Cat de jegoase sunt mereu astfel de declaratii.... de parca tramvaiele si linia au viata proprie (ca Thomas locomotiva si prietenii lui) si din cauza lor au ajuns asa cum au ajuns...
- marian2001FCBT
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
marian2001FCBT
Administrația și presa locală din Botoșani sunt jegoase. Parcă nu au alt țel în viață decât să arunce cu pietre în tramvaie. De-abia așteaptă să le desființeze, ar vrea probabil să scoată șinele, ca să poată merge toată lumea cu mașinile, ca americanii. Deja e din ce în ce mai aglomerat, nu au decât să stea în trafic cu orele, ca în Capitală. Asta își doresc, asta vor și primi!
Lăsând la o parte intelectualii care condunc și promovează în mod superb orașul, s-a propus un grafic de circulație al autobuzelor, pe care îl atașez mai jos. E destul de interesant graficul liniei 102: practic, în afara orelor de vârf, vehiculele vor circula doar până la Biserica Sf. Apostoli din zona gării și vor întoarce, cel mai probabil, în bucla finalizată, dar niciodată folosită a tramvaielor din fața centrului comercial Botoșani Shopping Center. Acea buclă nu mai este operabilă, fiindcă s-a scos rețeaua de contact, macazul de intrare și s-au “canibalizat” câteva dale din beton pentru a fi utilizate în alte zone ale orașului.
Una peste alta, închiderea circulației tramvaielor se apropie cu pași repezi. Nu spun că autobuzele vor fi un eșec, fiindcă sunt persoane dispuse să circule cu ele. La urma urmei sunt noi, arată bine, sper că vor și funcționa bine. Dar și mai bine ar fi să vedem tramvaiele și rețeaua nouă cât mai repede posibil, iar autobuzele să înlocuiască infectele microbuze!
Link-ul știrii referitoare la noul grafic de circulație: https://www.botosaninews.ro/434915/social/au-fost-stabilite-traseele-pe-care-vor-circula-noile-autobuze-din-botosani-care-vor-inlocui-tramvaiele/
Puss in Boots wrote:Cat de jegoase sunt mereu astfel de declaratii.... de parca tramvaiele si linia au viata proprie (ca Thomas locomotiva si prietenii lui) si din cauza lor au ajuns asa cum au ajuns...
Administrația și presa locală din Botoșani sunt jegoase. Parcă nu au alt țel în viață decât să arunce cu pietre în tramvaie. De-abia așteaptă să le desființeze, ar vrea probabil să scoată șinele, ca să poată merge toată lumea cu mașinile, ca americanii. Deja e din ce în ce mai aglomerat, nu au decât să stea în trafic cu orele, ca în Capitală. Asta își doresc, asta vor și primi!
Lăsând la o parte intelectualii care condunc și promovează în mod superb orașul, s-a propus un grafic de circulație al autobuzelor, pe care îl atașez mai jos. E destul de interesant graficul liniei 102: practic, în afara orelor de vârf, vehiculele vor circula doar până la Biserica Sf. Apostoli din zona gării și vor întoarce, cel mai probabil, în bucla finalizată, dar niciodată folosită a tramvaielor din fața centrului comercial Botoșani Shopping Center. Acea buclă nu mai este operabilă, fiindcă s-a scos rețeaua de contact, macazul de intrare și s-au “canibalizat” câteva dale din beton pentru a fi utilizate în alte zone ale orașului.
Una peste alta, închiderea circulației tramvaielor se apropie cu pași repezi. Nu spun că autobuzele vor fi un eșec, fiindcă sunt persoane dispuse să circule cu ele. La urma urmei sunt noi, arată bine, sper că vor și funcționa bine. Dar și mai bine ar fi să vedem tramvaiele și rețeaua nouă cât mai repede posibil, iar autobuzele să înlocuiască infectele microbuze!
Link-ul știrii referitoare la noul grafic de circulație: https://www.botosaninews.ro/434915/social/au-fost-stabilite-traseele-pe-care-vor-circula-noile-autobuze-din-botosani-care-vor-inlocui-tramvaiele/
E80EC60D-7164-4B2E-9A45-C0299FEB408E.jpeg (56.68 KB; downloaded 5088 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
PTMZ
Ieri au ajuns primele 4 autobuze:
Sursa: ziarebotosani.ro
Ieri au ajuns primele 4 autobuze:
Primul lot de patru autobuze care vor asigura transportul local de călători în municipiul Botoșani a ajuns marți, 2 iunie, la Botoșani
Autobuzele, marca ISUZU, vor înlocui actualele tramvaie, ce urmează să fie scoase din circulație. În total, un număr de nouă autobuze noi, contractate în leasing operațional de către Eltrans SA, vor asigura transportul botoșănenilor pe liniile 101 și 102 în perioada în care vor fi executate proiectele cu finanțare europeană pentru modernizarea căii de rulare și achiziția de tramvaie noi.
„Am ținut să testez noile autobuze încă de la sosirea lor în oraș. Însoțit de managerul Eltrans, Victor Ivănescu, am constatat cum arată autobuzele, de ce facilități dispun, dar și cum funcționează, deplasându-se de la intrarea în oraș și până la depoul Eltrans, acolo unde au fost parcate, provizoriu, aceste prime patru autobuze”, susține primarul Cătălin Flutur.
În următoarea perioadă vor mai ajunge la Botoșani încă patru autobuze, parte din același contract cu compania ISUZU. Vagoanele Tatra, aflate acum în circulație, vor fi retrase ulterior la depou, iar botoșănenii vor putea circula în condiții moderne și civilizate cu noile autobuze.
Sursa: ziarebotosani.ro
autobuze_1_20200602.jpeg.235x155_q85_crop.jpg (10.17 KB; downloaded 5019 times)
autobuze_2_20200602.jpeg.235x155_q85_crop.jpg (9.22 KB; downloaded 5009 times)
autobuze_3_20200602.jpeg.235x155_q85_crop.jpg (10.59 KB; downloaded 5013 times)
autobuze_4_20200602.jpeg.235x155_q85_crop.jpg (11.43 KB; downloaded 5010 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Pe 31 iulie va fi ultima zi de circulație a tramvaielor, iar de pe 1 august intră pe trasee cele 9 Isuzu:
Sursa
Pe 31 iulie va fi ultima zi de circulație a tramvaielor, iar de pe 1 august intră pe trasee cele 9 Isuzu:
Autobuzele achiziționate în leasing care vor înlocui tramvaiele din municipiul Botoșani, vor fi puse în circulație pe 1 august, potrivit primarului orașului, Cătălin Flutur.
Edilul a postat un grafic pe pagina sa de Facebook, prin care rezumă pașii care mai trebuie parcurși până la punerea în funcțiune a autobuzelor, etapă din cadrul unui apmplu proiect derulat din fonduri europene. Astfel, după ce în cursul zilei de luni a avut loc ședința prin care au fost numiți administratorii provizorii ai companiei, noul Consiliu de Administrație se va întruni pe 19 iunie pentru aprobarea planului de reorganizare al societății, printr-o organigramă modificată și un nou stat de funcții. Apoi, pe 20 iunie, vor fi demarate procedurile legale pentru aplicarea planurilor de reorganizare care presupune inclusiv organizarea de concursuri pentru posturile de șoferi.
Pe 31 iulie se vor retrage în depou tramvaiele, iar de la data de 1 august transportul local va fi asigurat prin autobuzele noi.
„Parcurgem în cel mai scurt timp posibil etapele necesare punerii în circulație a noilor autobuze ISUZU, care vor înlocui actualele tramvaie începând cu data de 1 august”, a subliniat Flutur pe Facebook.
Sursa
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Flutur a anunțat că a fost semnat contractul de finanțare pentru reabilitarea căii de rulare de pe linia 102:
Sursa: Monitorul de Botoșani.
Flutur a anunțat că a fost semnat contractul de finanțare pentru reabilitarea căii de rulare de pe linia 102:
Primarul Cătălin Flutur a semnat contractul de finanțare a proiectului de reabilitare, modernizare a transportului public de călători a căii de rulare pe traseul 102. Proiectul are o valoare de 18.818.890 de euro şi include reabilitare cale de rulare, implementare sistem de e-ticketing, sistem de supraveghere video în intersecţii şi staţiile de tramvai, lucrări de modernizare a staţiilor de tramvai. „Am semnat contractul de finanţare pentru reabilitarea căii de rulare pe traseul 102. Pentru noi era foarte important acest lucru. De acum pregătim documentele pentru a organiza licitaţia pentru desemnarea firmei care să execute lucrările pe ambele trasee”, a declarat edilul. Contractul de finanţare a proiectului care vizează reabilitare şi modernizarea căii de rulare pe traseul 101 a fost semnat pe 25 decembrie 2019. Acest contract are o valoare de 19.138.583 de euro.
„Este pasul decisiv pentru rezolvarea durabilă a problemelor din transportul public local, pasul care ne deschide calea spre un transport public local modern, confortabil, silențios, cu peroane și stații modernizate, cu dotări tehnice de ultimă generație, cu afișaj electronic al orarului tramvaielor și cu alte minunății tehnologice la nivelul de vârf al celor mai importante orașe europene. Realizăm toate aceste lucruri cu bani europeni, în condițiile în care nivelul bugetului local nu ne-ar fi permis niciodată să le punem în practică”, a mai spus Cătălin Flutur.
Finanţarea europeană va asigura reabilitarea infrastructurii: cale de rulare – demontare/montare şi transport; echiparea cu instalaţii de manevrare automată a schimbătoarelor de cale; echiparea tuturor macazurilor cu instalaţii de încălzire; deviere utilităţi şi cămine; eclise electrice la calea de rulare, refacerea străzilor pe zonele unde au fost afectate de construcţia liniei de tramvai; demontare/montare şi transport stâlpi reţele de contact; înlocuirea totală a reţelei aeriene de contact instalaţii/cabluri aeriene demontare/ montare. Pentru o mai bună fluidizare a traficului, inclusiv reducerea timpilor de aşteptare la semafor a celorlalţi participanţi la trafic şi implicit reducerea noxelor, se va introduce sistemul de semnalizare şi semaforizare „unda verde” pentru semafoare. Proiectul presupune şi o instalaţie de comandă şi control centralizat pentru managementul traficului. Va fi implementat şi un sistem GPS pentru urmărirea tramvaielor prin dispecerat şi sisteme de informare a călătorilor în staţii şi tramvaie. Tot în baza finanţării europene, va fi implementat şi sistemul de taxare automată şi validare a biletelor de călători în tramvai. În intersecţii şi staţiile de tramvai va fi amplasat un sistem de supraveghere video. Va fi realizată infrastructura pietonală de acces la staţiile de tramvai, iar peroanele vor fi dimensionate la standarde europene pentru dotarea lor cu mobilier stradal.
Municipalitatea va primi şi nouă tramvaie noi, având în acest sens încheiat un protocol de asociere cu Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei. La începutul acestei luni, ministerul a reluat licitaţia privind achiziția de tramvaie pentru orașele Ploiești (20), Brăila (10), Galați (10) și Botoșani (9). Pe 7 iulie, anunţul a fost publicat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, valoarea estimată a acestui contract fiind de 392 de milioane de lei, fără TVA. Contractul pentru municipiul Botoşani are o valoare de aproximativ 72.000.000 lei fără TVA, data limită pentru depunerea ofertelor fiind 13 august 2020. Tramvaiele noi vor fi folosite pe calea de rulare reabilitată şi modernizată.
Începând cu 1 august, societatea Eltrans va folosi pe cele două trasee autobuze noi, achiziţionate în baza unui leasing operaţional. Autobuzele vor deservi traseele 101 şi 102 până când vor fi finalizate lucrările incluse în cele două proiecte cu finanţare europeană.
Sursa: Monitorul de Botoșani.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
E de bine dar o fi si pe durata indelungata? Daca nu vor creste si numarul de tramvaie nu va avea succesul scontat. Intr-un oras ca Botosani tramvaiul chiar poate reprezenta un mijloc de deplasare fara probleme si fara a avea nevoie de masina. Strazile pot cuprinde piste de biciclete si traficul redus. In teorie.
E de bine dar o fi si pe durata indelungata? Daca nu vor creste si numarul de tramvaie nu va avea succesul scontat. Intr-un oras ca Botosani tramvaiul chiar poate reprezenta un mijloc de deplasare fara probleme si fara a avea nevoie de masina. Strazile pot cuprinde piste de biciclete si traficul redus. In teorie.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Sursa: Monitorul de Botoșani.
Începând de astăzi, 1 august, societatea Eltrans foloseşte pe cele două trasee autobuze noi, achiziţionate în baza unui leasing operaţional. Aseară, la ultima cursă a tramvaielor Tatra, printre călători s-a aflat şi primarul Cătălin Flutur. „Am participat, împreună cu angajații Eltrans, călători și invitați din Dresda – Germania, la ultima cursă a tramvaielor Tatra. M-am bucurat să văd că ultimii călători cu tramvaiul au fost doi tineri care de mâine (astăzi – n.r.) se vor bucura să călătorească cu noile autobuze”, a transmis primarul.
Tot ieri, edilul s-a întâlnit cu șoferii de pe flota de autobuze noi a Eltrans, înainte de prima lor zi de lucru în folosul botoșănenilor. „Le-am cerut să fie responsabili și respectuoși și le-am urat mult succes!”, a spus Cătălin Flutur.
Pentru angajaţii şi conducerea Eltrans aceste zile sunt emoţionante, deoarece se încheie o etapă şi începe alta, cu multe provocări şi aşteptări. Presiunea este mare dat fiind faptul că în ultima perioadă activitatea Eltrans a stat la baza multor contre politice.
„Tramvaiele şi-au făcut datoria suficient, credem noi, deservind zeci şi zeci de mii de botoşăneni ani la rând. Iar dacă, spre final, au fost implicate în câteva evenimente neplăcute și nedorite de nimeni, ne cerem scuze tuturor botoşănenilor!
Pentru toti cei care am asigurat funcţionarea acestor tramvaie, ca şi, credem noi, pentru orice botoşănean care le-a utilizat de-a lungul timpului, despărţirea lasă într-un colț de suflet o undă de nostalgie. Cu siguranţă, aceasta va dispărea atunci când viitoarele tramvaie, moderne si silenţioase, achiziţionate de municipalitate cu fonduri europene, vor începe să circule pe linii noi, cu staţii noi, asigurându-le călătorilor tot confortul specific unui transport în comun eficient, comod şi ecologic.
Până atunci, vă așteptăm cu drag să circulați în condiții de siguranță și confort cu autobuze noi, care vor fi puse în circulație pe ambele trasee, 101 şi 102”, se arată în scrisoarea deschisă adresată botoşănenilor de către reprezentanţii Eltrans.
Sursa: Monitorul de Botoșani.
https://www.monitorulbt.ro/local/2020/08 ... ele-noi/
ultimul-tramvai-1068x801.jpg (58.83 KB; downloaded 4790 times)
https://www.monitorulbt.ro/local/2020/08 ... ele-noi/
primarul-cu-reprezentanti-Eltrans-1068x801.jpg (84.4 KB; downloaded 4773 times)
https://www.monitorulbt.ro/local/2020/08 ... ele-noi/
primarul-cu-soferii-de-autobuz-1068x712.jpg (64 KB; downloaded 4771 times)
https://www.monitorulbt.ro/local/2020/08 ... ele-noi/
sofer-autobuz.jpg (40.91 KB; downloaded 4772 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Primăria Botoșani a lansat o licitație organizată pe 2 loturi pentru reabilitarea căii de rulare a tramvaielor de pe traseele 101 și 102. Bugetul total alocat este în valoare de 135.186.174,08 RON, din care 67.481.894,75 RON pentru linia 101 și 67.704.279,33 RON pentru linia 102. Finanțarea este europeană, prin intermediul Programului Operațional Regional (POR). Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului de drumuri, poduri sau alte lucrări echivalente.
- 10% experiența anterioară a coordonatorului de punct de lucru, șefului de șantier sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului de căi ferate, linii de tramvai sau lucrări echivalente.
Termene limită:
- depuneri oferte: 9 noiembrie 2020
- evaluări: 9 februarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100104360
Primăria Botoșani a lansat o licitație organizată pe 2 loturi pentru reabilitarea căii de rulare a tramvaielor de pe traseele 101 și 102. Bugetul total alocat este în valoare de 135.186.174,08 RON, din care 67.481.894,75 RON pentru linia 101 și 67.704.279,33 RON pentru linia 102. Finanțarea este europeană, prin intermediul Programului Operațional Regional (POR). Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului de drumuri, poduri sau alte lucrări echivalente.
- 10% experiența anterioară a coordonatorului de punct de lucru, șefului de șantier sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului de căi ferate, linii de tramvai sau lucrări echivalente.
Termene limită:
- depuneri oferte: 9 noiembrie 2020
- evaluări: 9 februarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100104360
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 23 noiembrie.
PTMZ wrote:
Primăria Botoșani a lansat o licitație organizată pe 2 loturi pentru reabilitarea căii de rulare a tramvaielor de pe traseele 101 și 102. Bugetul total alocat este în valoare de 135.186.174,08 RON, din care 67.481.894,75 RON pentru linia 101 și 67.704.279,33 RON pentru linia 102. Finanțarea este europeană, prin intermediul Programului Operațional Regional (POR). Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului de drumuri, poduri sau alte lucrări echivalente.
- 10% experiența anterioară a coordonatorului de punct de lucru, șefului de șantier sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului de căi ferate, linii de tramvai sau lucrări echivalente.
Termene limită:
- depuneri oferte: 9 noiembrie 2020
- evaluări: 9 februarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100104360
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 23 noiembrie.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Rizibil. 70 pret si 10 experienta. Inca o data, nu poti sa nu iubesti tara asta si pe cei ce o conduc.
Rizibil. 70 pret si 10 experienta. Inca o data, nu poti sa nu iubesti tara asta si pe cei ce o conduc.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Eltrans și-a propus achiziția a încă 2 autobuze:
Sursa: Știri Botoșani
Eltrans și-a propus achiziția a încă 2 autobuze:
În perioada imediat următoare, o dată cu constituirea noii Adunări Generale a Acționarilor, conducerea societății Eltrans SA și-a propus achiziționarea a încă două autobuze.
Cele două autobuze vor fi achiziționate tot prin leasing operațional, din fondurile proprii ale societății de transport.
“Pentru a fluidiza circulația și a respecta distanțarea socială am considerat că este absolut necesar să mai achiziționăm încă două autobuze. Nu este vorba că ar fi nevoie de rezerve în parcul auto, de fapt în contextul pandemiei dorim să avem la stradă mai multe autobuze la timpii stabiliți și să fim acoperiți”, a declarat Victor Ivănescu, directorul societății Eltrans.
Până la această dată, Eltrans SA a plătit nu mai puțin de trei rate, aferente lunilor august, septembrie și octombrie, în sumă de 164.000 ron pentru fiecare lună, pentru cele 9 autobuze existente în parcul auto.
Sursa: Știri Botoșani
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Licitația a fost anulată. Nu a ofertat nimeni.
PTMZ wrote:PTMZ wrote:
Primăria Botoșani a lansat o licitație organizată pe 2 loturi pentru reabilitarea căii de rulare a tramvaielor de pe traseele 101 și 102. Bugetul total alocat este în valoare de 135.186.174,08 RON, din care 67.481.894,75 RON pentru linia 101 și 67.704.279,33 RON pentru linia 102. Finanțarea este europeană, prin intermediul Programului Operațional Regional (POR). Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului de drumuri, poduri sau alte lucrări echivalente.
- 10% experiența anterioară a coordonatorului de punct de lucru, șefului de șantier sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului de căi ferate, linii de tramvai sau lucrări echivalente.
Termene limită:
- depuneri oferte: 9 noiembrie 2020
- evaluări: 9 februarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100104360
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 23 noiembrie.
Licitația a fost anulată. Nu a ofertat nimeni.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
PTMZ
Licitația a fost relansată. Bugetul alocat a urcat la 147.952.991,39 RON (74.533.384,23 RON pentru linia 101 și 73.419.607,16 RON pentru linia 102). Ponderea punctajului a fost modificată astfel:
- 90% preț
- 5% experiența proiectantului de drumuri, poduri sau echivalent
- 5% experiența proiectantului de căi ferate, linii de tramvai, metrou sau echivalent.
Termene limită:
- depuneri oferte: 31 mai
- evaluări: 25 august
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100118558
PTMZ wrote:
Primăria Botoșani a lansat o licitație organizată pe 2 loturi pentru reabilitarea căii de rulare a tramvaielor de pe traseele 101 și 102. Bugetul total alocat este în valoare de 135.186.174,08 RON, din care 67.481.894,75 RON pentru linia 101 și 67.704.279,33 RON pentru linia 102. Finanțarea este europeană, prin intermediul Programului Operațional Regional (POR). Ponderea punctajului:
- 70% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului de drumuri, poduri sau alte lucrări echivalente.
- 10% experiența anterioară a coordonatorului de punct de lucru, șefului de șantier sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului de căi ferate, linii de tramvai sau lucrări echivalente.
Termene limită:
- depuneri oferte: 9 noiembrie 2020
- evaluări: 9 februarie 2021
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100104360
Licitația a fost relansată. Bugetul alocat a urcat la 147.952.991,39 RON (74.533.384,23 RON pentru linia 101 și 73.419.607,16 RON pentru linia 102). Ponderea punctajului a fost modificată astfel:
- 90% preț
- 5% experiența proiectantului de drumuri, poduri sau echivalent
- 5% experiența proiectantului de căi ferate, linii de tramvai, metrou sau echivalent.
Termene limită:
- depuneri oferte: 31 mai
- evaluări: 25 august
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100118558
📖 Pagination options