Topic: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
144 posts, 59052 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
Puss in Boots
Si mie mi se pare o prostie/fumigena toata chestia asta cu reconversia. Dai 60 milioane de euro si iei 100 de troleibuze articulate noi noute (poate putin mai multe daca se obtine un pret bun). De restul de bani poti lua orice e nou (GNC, hibride, electrice, alte troleibuze sau tramvaie).
Sunt curios ce se alege de proiect daca Firea pierde alegerile. Ca momentan e proiectul ei. Vine Nicusor sau altii, vor mentine aceeasi idee sau se vor gandi -poate- ca lucrul nou e nou si ca merita -daca tot se cheltuie niste bani- sa se mearga pe ceva concret nu pe improvizatii?
Si mie mi se pare o prostie/fumigena toata chestia asta cu reconversia. Dai 60 milioane de euro si iei 100 de troleibuze articulate noi noute (poate putin mai multe daca se obtine un pret bun). De restul de bani poti lua orice e nou (GNC, hibride, electrice, alte troleibuze sau tramvaie).
Sunt curios ce se alege de proiect daca Firea pierde alegerile. Ca momentan e proiectul ei. Vine Nicusor sau altii, vor mentine aceeasi idee sau se vor gandi -poate- ca lucrul nou e nou si ca merita -daca tot se cheltuie niste bani- sa se mearga pe ceva concret nu pe improvizatii?
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Transformare Citaro Euro 3 şi 4 in GNC SI troleibuze
Linia 43
https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... ul-1330802
Dumitru Chisăliță, expert în energie: Elementele care trebuie realizate pentru a converti o mașină sunt foarte facile la modelele noi, după anul 2010, care aveau din fabricație kit-uri pentru GNC. Pentru modelele mai vechi, trebuie făcută o serie de optimizări care din păcate nu garantează reușita 100%.
Mihai Drăgan, purtător de cuvânt Ministerul Mediului: Noi le-am solicitat celor de la Primăria Capitalei un studiu de impact, având în vedere că nu a mai fost finanțat un astfel de proiect. L-am primit, vom analiza dacă este oportună finanțarea, evident cel mai devreme în bugetul de anul viitor, pentru că bugetul Fondului pentru Mediu de anul acesta este deja creionat
https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... ul-1330802
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
PaulIP
Gdynia are traditie in convertirea autobuzelor in troleibuze, si fac o treaba buna. Parerea mea este ca proiectul, daca e gandit si executat cu cap, va fi de succes. Idem CNG.
Gdynia are traditie in convertirea autobuzelor in troleibuze, si fac o treaba buna. Parerea mea este ca proiectul, daca e gandit si executat cu cap, va fi de succes. Idem CNG.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
1689
Sasiurile Citaro-irilor cred ca sint deja afectate de rugina dupa atitia ani...
Sasiurile Citaro-irilor cred ca sint deja afectate de rugina dupa atitia ani...
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Linia 43
Se mareste numarul auto ce se promite a fi transformate in troleibuze:
https://www.economica.net/stb-are-un-nou ... 734.html
Se mareste numarul auto ce se promite a fi transformate in troleibuze:
Proiectul mai are în vedere transformarea a încă 150 de autobuze Mercedes vechi în troleibuze, precum și extinderea rețelei de transport în zonele deficitare: Gara de Nord, Bd. Ion Ionescu-Sisești, Berceni.
https://www.economica.net/stb-are-un-nou ... 734.html
- 1689
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
1689
... inca putin si o sa ajungem sa importam Citaro SH ca sa facem fata promisiunillor...
... inca putin si o sa ajungem sa importam Citaro SH ca sa facem fata promisiunillor...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Trolei
ByOnu
Nu zic ca de facto n-ai dreptate neaparat, dar Citaro n-are sasiu. Este caroserie autoportanta.
O convertire profi ar presupune totusi si curatarea elementelor de structura ale caroseriei.
Intrebarea este insa una mai mult economica: troleibuze noi, pe fonduri, cu 5-8 ani garantie, de preferat de la producatori seriosi si o durata de viata de vreo 20 ani. Sau o convertire incerta cu termeni de garantie incerti facuta cu fonduri proprii cu o durata de viata cam de 10-15 ani maximum daca rezista?
Inteleg ca se pot accesa fonduri si pentru convertiri, sunt curios daca s-au gandit la asta.
Totusi, avand in vedere nevoia stringenta de troleibuze, precum si experienta URAC cu Saurer care s-au descurcat onorabil, cred ca un 50 de convertiri facute in house ar fi util pentru a trece peste criza de troleibuze pe termen scurt.
1689 wrote:
Sasiurile Citaro-irilor cred ca sint deja afectate de rugina dupa atitia ani...
Nu zic ca de facto n-ai dreptate neaparat, dar Citaro n-are sasiu. Este caroserie autoportanta.
O convertire profi ar presupune totusi si curatarea elementelor de structura ale caroseriei.
Intrebarea este insa una mai mult economica: troleibuze noi, pe fonduri, cu 5-8 ani garantie, de preferat de la producatori seriosi si o durata de viata de vreo 20 ani. Sau o convertire incerta cu termeni de garantie incerti facuta cu fonduri proprii cu o durata de viata cam de 10-15 ani maximum daca rezista?
Inteleg ca se pot accesa fonduri si pentru convertiri, sunt curios daca s-au gandit la asta.
Totusi, avand in vedere nevoia stringenta de troleibuze, precum si experienta URAC cu Saurer care s-au descurcat onorabil, cred ca un 50 de convertiri facute in house ar fi util pentru a trece peste criza de troleibuze pe termen scurt.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
punmeister
Da, fonduri de la AFM.
Inteleg ca se pot accesa fonduri si pentru convertiri, sunt curios daca s-au gandit la asta.
Da, fonduri de la AFM.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Puss in Boots
Stie cineva si cand se apuca de primul? Nu zic nu, dar poate relanseaza licitatia (ca lumea acum poate cu 50% articulate) si pana e gata prototipul vine primul troleu nou.
Stie cineva si cand se apuca de primul? Nu zic nu, dar poate relanseaza licitatia (ca lumea acum poate cu 50% articulate) si pana e gata prototipul vine primul troleu nou.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
1689
Ca sa nu suprasolicitam compartimentul inovatie al URAC - actualmente probabil aprofundeaza tainele BLF 202* - exista deja proiecte de conversie pentru Citaro atit la Szeged, cit si la Gdinya in Polonia (au chiar si un mic ghid).
Cit despre Saurer-uri... Eu n-as incadra acel proiect la categoria succese rasunatoare. Da, au mers (de fapt s-au tirit) vreo 10 ani, dar cind (daca!) atingeau ametitoarea viteza de 25-30 km/h trepidau de te asteptai sa inceapa sa sara niturile.
Ca sa nu suprasolicitam compartimentul inovatie al URAC - actualmente probabil aprofundeaza tainele BLF 202* - exista deja proiecte de conversie pentru Citaro atit la Szeged, cit si la Gdinya in Polonia (au chiar si un mic ghid).
Cit despre Saurer-uri... Eu n-as incadra acel proiect la categoria succese rasunatoare. Da, au mers (de fapt s-au tirit) vreo 10 ani, dar cind (daca!) atingeau ametitoarea viteza de 25-30 km/h trepidau de te asteptai sa inceapa sa sara niturile.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
CiprianTRB
Alte autobuze vor fi transformate în troleibuze
Tot din fonduri de mediu se intenționează a fi susținut și un alt proiect, de conversie a autobuzelor în troleibuze.
Prototipul este în curs de producție și va fi gata în luna martie a anului viitor. Acesta va avea o autonomie limitată, de câțiva kilometri, grație unui supercapacitor montat la bordul vehiculului.
Dacă va fi asigurată finanțarea de la Ministerul Mediului, autonomia va fi extinsă substanțial, deoarece noile vehicule convertite vor fi dotate și cu baterii, în urma adaptării proiectului existent
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
CiprianTRB
În urma cu o luna am cerut de la STB prin mail informații despre proiectele pentru autobuzele Citaro E3 convertite. Despre conversia în troleibuze am primit urmatorul raspuns
În urma cu o luna am cerut de la STB prin mail informații despre proiectele pentru autobuzele Citaro E3 convertite. Despre conversia în troleibuze am primit urmatorul raspuns
STB a semnat cu compania ASTRA ELECTRIC un protocol de colaborare in baza caruia urmeaza sa se realizeze, fara costuri pentru STB, conversia unui autobuz Mercedes Benz Citaro Euro 3 in troleibuz.
Ca si in cazul; conversiei in autobuz electric, ASTRA ELECTRIC trebuie sa realizeze o serie de actiuni, conform protocolului, inclusiv omologarea vehiculului la RAR.
ASTRA ELECTRIC va echipa autobuzul Mercedes Benz Citaro Euro 3, dupa demontarea agregatelor specifice unui autobuz Diesel, cu echipamentele, agregatele si instalatiile aferente troleibuzului: motor electric de tractiune, invertor, convertizor static servicii auxiliare, computer gestiune, dispozitiv sesizare tensiuni periculoase la caroserie etc.
Protocolul este in curs de derulare si troleibuzul va fi receptionat de STB dupa omologarea acestuia la RAR si indeplinirea tuturor conditiilor prevazute in protocolul de colaborare.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Convertirea Autobuzelor Mercedes Citaro Euro 3 în Troleibuze
Andrei Andraș
Este vorba despre acea Astră pe care o știe toată lumea sau e coincidență de nume?
Este vorba despre acea Astră pe care o știe toată lumea sau e coincidență de nume?
📖 Pagination options