Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
449 posts, 156023 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Stefan28 wrote:
Nu se poate staționa în față din cauza greutății în plus a rezervoarelor de GNC... În loc de 107 vor încăpea 102 persoane.
Cel puțin așa au zis...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
subway guru
Bun, bun, am citit dar n-am priceput cum impiedici sa se urce pasagerii sau sa se aglomereze la usa din fata?...sau au de gand sa le bage pe liniile unde oricum circula mai mult pustii?
Bun, bun, am citit dar n-am priceput cum impiedici sa se urce pasagerii sau sa se aglomereze la usa din fata?...sau au de gand sa le bage pe liniile unde oricum circula mai mult pustii?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
andrei11
Stefane, cum a spus și guru, am citit ce ai scris, dar concret cum se va realiza acest lucru ? Mi se pare imposibil... Sau pur și simplu blochezi prima ușă și rămâi cu doar 2 uși funcționale ?
Ce greutate calculează ei pentru o persoană ?
Să stăm liniștiți, noul director e plin de calități, va găsi o rezolvare.
Stefane, cum a spus și guru, am citit ce ai scris, dar concret cum se va realiza acest lucru ? Mi se pare imposibil... Sau pur și simplu blochezi prima ușă și rămâi cu doar 2 uși funcționale ?
Ce greutate calculează ei pentru o persoană ?
Să stăm liniștiți, noul director e plin de calități, va găsi o rezolvare.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
cris_m
In afara, daca stationezi in zona interzisa soferul pune o frana de te zboara prin geam. Am patit personal intr-o periferie a Pragai anul trecut...
In afara, daca stationezi in zona interzisa soferul pune o frana de te zboara prin geam. Am patit personal intr-o periferie a Pragai anul trecut...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Cu un abțibild pus pe jos: Staționarea este interzisă!
Iar el o să fie pe linii de Militari, gen 137, 336, care sunt destul de aglomerate mai mereu din ce știu.
Cu un abțibild pus pe jos: Staționarea este interzisă!
Iar el o să fie pe linii de Militari, gen 137, 336, care sunt destul de aglomerate mai mereu din ce știu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
subway guru
De acord cu voi, cu precizarea ca va picta pe podea cu vopsele auto furnizate de firma lui lozinca de la Marasest Pe aici nu se trece!
Cel mai probabil in trei culori pentru ca nimeni nu o sa indrazneasca sa calce in picioare tricolorul!
De acord cu voi, cu precizarea ca va picta pe podea cu vopsele auto furnizate de firma lui lozinca de la Marasest Pe aici nu se trece!
Cel mai probabil in trei culori pentru ca nimeni nu o sa indrazneasca sa calce in picioare tricolorul!
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
WT_fan06
Haideți să fim serioși, nu cred că greutatea pasagerilor a deterninat acea decizie. Cinci oameni înghesuiți la prima ușă nu vor "doborî" un autobuz, care mai are, printre alte dotări, și suspensii controlate electronic care ajustează garda la sol...
Părerea mea e că vorbim mai mult de o decizie "stilistică", la fel ca și în cazul acelui prag de la intrare care mă duce cu gândul la Rocar De Simon...
Haideți să fim serioși, nu cred că greutatea pasagerilor a deterninat acea decizie. Cinci oameni înghesuiți la prima ușă nu vor "doborî" un autobuz, care mai are, printre alte dotări, și suspensii controlate electronic care ajustează garda la sol...
Părerea mea e că vorbim mai mult de o decizie "stilistică", la fel ca și în cazul acelui prag de la intrare care mă duce cu gândul la Rocar De Simon...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Costin
Nu pot crede ca RAR a autorizat un vehicul cu o asemenea 'conditie'.
Stefan28 wrote:
Nu se poate staționa în față din cauza greutății în plus a rezervoarelor de GNC... În loc de 107 vor încăpea 102 persoane.
Cel puțin așa au zis...
Nu pot crede ca RAR a autorizat un vehicul cu o asemenea 'conditie'.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Albert
Din cauza asta proiectul nu mi se pare fezabil. Practic transformi autobuze diesel de 12m in autobuze de 12m pe CNG, dar cu capacitate de 10m.
Din cauza asta proiectul nu mi se pare fezabil. Practic transformi autobuze diesel de 12m in autobuze de 12m pe CNG, dar cu capacitate de 10m.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
punmeister
Eu unul sunt curios cum o sa faca fata motorul care a fost redus la 168kW.
Eu unul sunt curios cum o sa faca fata motorul care a fost redus la 168kW.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Stefan28
Culmea că în fișa de admitere a lui la RAR apar 107 locuri. Acu Dumnezeu cu mila...
Cred oricum că îl bagă cu călători de 1 Decembrie, să dea bine cum au dat Otokarele acu' 2 ani...
Costin wrote:
Nu pot crede ca RAR a autorizat un vehicul cu o asemenea 'conditie'.
Culmea că în fișa de admitere a lui la RAR apar 107 locuri. Acu Dumnezeu cu mila...
Cred oricum că îl bagă cu călători de 1 Decembrie, să dea bine cum au dat Otokarele acu' 2 ani...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Albert
Câți kw are in mod normal motorul?
Câți kw are in mod normal motorul?
- Stefan28
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC
Albert
Oo, e ceva diferenta și sunt convins ca se va simți in unele situații.
In alta ordine de idei, pentru cei ce vor mai multe detalii, ii Invit sa urmărească clipul (a mai fost postat pe aici). A zis foarte clar directorul Intergas (firma care s-a ocupat de conversie) ca nu se poate staționa in fata, iar zona respectiva va fi marcată corespunzător.
Oo, e ceva diferenta și sunt convins ca se va simți in unele situații.
In alta ordine de idei, pentru cei ce vor mai multe detalii, ii Invit sa urmărească clipul (a mai fost postat pe aici). A zis foarte clar directorul Intergas (firma care s-a ocupat de conversie) ca nu se poate staționa in fata, iar zona respectiva va fi marcată corespunzător.
📖 Pagination options