Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC

449 posts, 156023 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Stefan28

Stefan28 wrote:
Nu se poate staționa în față din cauza greutății în plus a rezervoarelor de GNC... În loc de 107 vor încăpea 102 persoane.
Cel puțin așa au zis...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC subway guru

Bun, bun, am citit dar n-am priceput cum impiedici sa se urce pasagerii sau sa se aglomereze la usa din fata?...sau au de gand sa le bage pe liniile unde oricum circula mai mult pustii?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC andrei11

Stefane, cum a spus și guru,  am citit ce ai scris,  dar concret cum se va realiza acest lucru ?  Mi se pare imposibil... Sau pur și simplu blochezi prima ușă și rămâi cu doar 2 uși  funcționale ?
Ce greutate calculează ei pentru o persoană ?
Să stăm liniștiți, noul director e plin de calități, va găsi o rezolvare.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC cris_m

In afara, daca stationezi in zona interzisa soferul pune o frana de te zboara prin geam.  :rofl:  Am patit personal intr-o periferie a Pragai anul trecut...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Stefan28

Cu un abțibild pus pe jos: Staționarea este interzisă!
:lol:  :popa:
Iar el o să fie pe linii de Militari, gen 137, 336, care sunt destul de aglomerate mai mereu din ce știu.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC subway guru

De acord cu voi, cu precizarea ca va picta pe podea cu vopsele auto furnizate de firma lui lozinca de la Marasest Pe aici nu se trece!
Cel mai probabil in trei culori pentru ca nimeni nu o sa indrazneasca sa calce in picioare tricolorul!
:rofl:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC WT_fan06

Haideți să fim serioși, nu cred că greutatea pasagerilor a deterninat acea decizie. Cinci oameni înghesuiți la prima ușă nu vor "doborî" un autobuz, care mai are, printre alte dotări, și suspensii controlate electronic care ajustează garda la sol...

Părerea mea e că vorbim mai mult de o decizie "stilistică", la fel ca și în cazul acelui prag de la intrare care mă duce cu gândul la Rocar De Simon...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Costin

Stefan28 wrote:
Nu se poate staționa în față din cauza greutății în plus a rezervoarelor de GNC... În loc de 107 vor încăpea 102 persoane.
Cel puțin așa au zis...

Nu pot crede ca RAR a autorizat un vehicul cu o asemenea 'conditie'.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Albert

Din cauza asta proiectul nu mi se pare fezabil. Practic transformi autobuze diesel de 12m in autobuze de 12m pe CNG, dar cu capacitate de 10m.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC punmeister

Eu unul sunt curios cum o sa faca fata motorul care a fost redus la 168kW.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Stefan28

Costin wrote:
Nu pot crede ca RAR a autorizat un vehicul cu o asemenea 'conditie'.


Culmea că în fișa de admitere a lui la RAR apar 107 locuri. Acu Dumnezeu cu mila...  :popa:
Cred oricum că îl bagă cu călători de 1 Decembrie, să dea bine cum au dat Otokarele acu' 2 ani...
:bleah:  :bleah:  :bleah:  :bleah:  :bleah:  :bleah:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Albert

Câți kw are in mod normal motorul?

 



Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite cu instalații GNC Albert

Oo, e ceva diferenta și sunt convins ca se va simți in unele situații.

In alta ordine de idei, pentru cei ce vor mai multe detalii, ii Invit sa urmărească clipul (a mai fost postat pe aici). A zis foarte clar directorul Intergas (firma care s-a ocupat de conversie) ca nu se poate staționa in fata, iar zona respectiva va fi marcată corespunzător.


 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435264 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use