Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1397 posts, 337593 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
cris_m
Posibil sa fie si starea pacientului un factor, ma gandesc. Pot sa ma interesez la cineva daca vreti
Posibil sa fie si starea pacientului un factor, ma gandesc. Pot sa ma interesez la cineva daca vreti
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Da, vreau. Nu înțeleg de ce urlă sirena aceea de aiurea prin aglomerație când mai simplu e să folosească linia tramvaiului.
Da, vreau. Nu înțeleg de ce urlă sirena aceea de aiurea prin aglomerație când mai simplu e să folosească linia tramvaiului.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
WT_fan06
A cedat semaforizarea de deasupra Pasajului Băneasa, în intersecție fiind acum un echipaj de poliție. Acum o oră era haos.
A cedat semaforizarea de deasupra Pasajului Băneasa, în intersecție fiind acum un echipaj de poliție. Acum o oră era haos.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ByOnu
Mentalitatea din anii '30. La fel de gresita si la fel de prezenta si astazi.
Mentalitatea din anii '30. La fel de gresita si la fel de prezenta si astazi.
Sursa User MelcToxic, forum SkyScraperCity
22528047_1693662860708261_2867621025602001992_n.jpg (54.48 KB; downloaded 2275 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
OLIGOFRENÍE s.f. (Med.) Stare patologică a omului, caracterizată prin dezvoltarea incompletă și întârziată a facultăților psihice; debilitate mintală. [Gen. -iei. / < fr. oligophrénie, cf. gr. oligos – puțin, phren – minte].
_________________________
Știu că s-a mai discutat odată acest aspect.
Azi ca tot omul am fost cu auto din dotare pe următorul traseu: ... str Gherghiței, str. ( subliniez, stada ) A 3 - Șos Fabrica de Glucoză...
Peste ce semne cretine de circulație mâzgălite pe asfalt dau ? Pe strada, subliniez, strada A 3. Că acolo evident NU e autostradă.
Și peste 50 de metri, surpriză:
Eu eram pe banda a III - a și mi-am spus "Hopa, au interzis virajul la stânga" ( la prima secvență ) pentru ca mai apoi să fiu obligat să mă încadrez pe banda I pentru Fabrica de Glucoză. ( Apropos, unde e fabrica asta ? ). Noroc că în spatele meu nu mai era nimeni și mi-a "ieșit" figura din prima.
OLIGOFRENÍE s.f. (Med.) Stare patologică a omului, caracterizată prin dezvoltarea incompletă și întârziată a facultăților psihice; debilitate mintală. [Gen. -iei. / < fr. oligophrénie, cf. gr. oligos – puțin, phren – minte].
_________________________
Știu că s-a mai discutat odată acest aspect.
Azi ca tot omul am fost cu auto din dotare pe următorul traseu: ... str Gherghiței, str. ( subliniez, stada ) A 3 - Șos Fabrica de Glucoză...
1.jpg (271.39 KB; downloaded 1959 times)
Peste ce semne cretine de circulație mâzgălite pe asfalt dau ? Pe strada, subliniez, strada A 3. Că acolo evident NU e autostradă.
2.jpg (254.33 KB; downloaded 1960 times)
3.jpg (260.52 KB; downloaded 1965 times)
Eu eram pe banda a III - a și mi-am spus "Hopa, au interzis virajul la stânga" ( la prima secvență ) pentru ca mai apoi să fiu obligat să mă încadrez pe banda I pentru Fabrica de Glucoză. ( Apropos, unde e fabrica asta ? ). Noroc că în spatele meu nu mai era nimeni și mi-a "ieșit" figura din prima.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ByOnu
Bucata aia are si functie urbana, ar trebui construit MACAR trotuar pe latura sudica si chiar o pista.
Bucata aia are si functie urbana, ar trebui construit MACAR trotuar pe latura sudica si chiar o pista.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Legat de noul P&R Pantelimon - cine vrea să-și lase mașina acum peste zi, o lasă 100 m mai încolo, în parcare la Cora. Cora are o parcare prost dimensionată, e mult prea mare pentru nevoile hipermarketului, se găsesc locuri libere în prostie spre stradă. Și e și moka !
Legat de noul P&R Pantelimon - cine vrea să-și lase mașina acum peste zi, o lasă 100 m mai încolo, în parcare la Cora. Cora are o parcare prost dimensionată, e mult prea mare pentru nevoile hipermarketului, se găsesc locuri libere în prostie spre stradă. Și e și moka !
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Problema e la multe centre comerciale. Sa ne uitam si la Baneasa, de exemplu, mai mereu 1/3 din parcare este goala, mai ales zona departata de centru comercial. Ce este musai de invatat din aceste exemple este ca o tarifare mai atractiva nu este necesara, este obligatorie, iar parcarile in centru sa fie doar in zone amenajate si cu plata.
Problema e la multe centre comerciale. Sa ne uitam si la Baneasa, de exemplu, mai mereu 1/3 din parcare este goala, mai ales zona departata de centru comercial. Ce este musai de invatat din aceste exemple este ca o tarifare mai atractiva nu este necesara, este obligatorie, iar parcarile in centru sa fie doar in zone amenajate si cu plata.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Eu personal nu inteleg de ce sunt gratuite parcarile, dar trecem peste. Faci sistem de taxare si bifezi cardul de parcare la orice comerciant pentru gratuitate o perioada. De exemplu o ora la fiecare 100 lei cheltuiti in centrul comercial. Vrei doar sa scurtezi prin curte? Nu nene! Vrei sa lasi masina toata ziua? Ai P+R alaturi.
Eu personal nu inteleg de ce sunt gratuite parcarile, dar trecem peste. Faci sistem de taxare si bifezi cardul de parcare la orice comerciant pentru gratuitate o perioada. De exemplu o ora la fiecare 100 lei cheltuiti in centrul comercial. Vrei doar sa scurtezi prin curte? Nu nene! Vrei sa lasi masina toata ziua? Ai P+R alaturi.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Pai eu cred ca asta e problema.
Altii au rezolvat-o asa: parcare cu bon de la automat, gratuita intre 45 min si 2h (functie de dimensiunile centrului comercial). Cand ai terminat, scanezi bonul la automat si daca esti in perioada de gratie pentru parcare gratis - drum bun! Daca nu, platesti in functie de cat ai stat. In ambele situatii, pastrezi bonul ca sa il scanezi la bariera de la iesire. Care daca nu 'vede' ca ai stat sub limita sau ca ai platit, nu te lasa sa pleci.
Ati zice ca asa e in Oslo, ca aici se poate etc - sa stiti ca se poate si la Sun Plaza, in Berceni!
andrei11 wrote:
Și e și moka !
Pai eu cred ca asta e problema.
Altii au rezolvat-o asa: parcare cu bon de la automat, gratuita intre 45 min si 2h (functie de dimensiunile centrului comercial). Cand ai terminat, scanezi bonul la automat si daca esti in perioada de gratie pentru parcare gratis - drum bun! Daca nu, platesti in functie de cat ai stat. In ambele situatii, pastrezi bonul ca sa il scanezi la bariera de la iesire. Care daca nu 'vede' ca ai stat sub limita sau ca ai platit, nu te lasa sa pleci.
Ati zice ca asa e in Oslo, ca aici se poate etc - sa stiti ca se poate si la Sun Plaza, in Berceni!
- subway guru
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Si la fel e cativa pasi mai incolo la Iris Shopping cunoscut si ca Auchan Titan...
Si la fel e cativa pasi mai incolo la Iris Shopping cunoscut si ca Auchan Titan...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
S-au reintrodus barierele și la Kaufland Mega Mall. Că la Mega Mall erau de mult. Kauflandul devenise << parcare moka >>
S-au reintrodus barierele și la Kaufland Mega Mall. Că la Mega Mall erau de mult. Kauflandul devenise << parcare moka >>
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Foarte bine fac, parcarea moka e doar pentru clienti. La fel trebuie facut si la P&R Straulesti.
Foarte bine fac, parcarea moka e doar pentru clienti. La fel trebuie facut si la P&R Straulesti.
📖 Pagination options