Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519692 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Chestiunea neimportantă pentru numărul de schimburi derivă din formularea aceea cretinoidă << 50.000 de persoane pe oră și sens >>. Formularea este soră bună cu altele, Unde te vezi peste 5 ani sau Dacă vrei să lucrezi într-o echipă tânără și dinamică.
Revin la cei 50,000. Asta înseamnă un metrou la un minut și jumătate. Recunosc că un metrou la un minut și jumătate nu prea mai contează numărul de schimburi !
__________________
Sab, de ce oare traseul rezultat din analiza SWOT noi îl știam de 40 de ani ? Bine, și guru și-a dat seama de traseu de acum 40 de ani dar nu vrea să recunoască. La ce a mai trebuit simulacrul acela de variante când răspunsul era evident ?
Chestiunea neimportantă pentru numărul de schimburi derivă din formularea aceea cretinoidă << 50.000 de persoane pe oră și sens >>. Formularea este soră bună cu altele, Unde te vezi peste 5 ani sau Dacă vrei să lucrezi într-o echipă tânără și dinamică.
Revin la cei 50,000. Asta înseamnă un metrou la un minut și jumătate. Recunosc că un metrou la un minut și jumătate nu prea mai contează numărul de schimburi !
__________________
Sab, de ce oare traseul rezultat din analiza SWOT noi îl știam de 40 de ani ? Bine, și guru și-a dat seama de traseu de acum 40 de ani dar nu vrea să recunoască. La ce a mai trebuit simulacrul acela de variante când răspunsul era evident ?
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Eu pot să înțeleg birocrația, ca ne cere să analizăm cat mai multe variante posibile de traseu. Ceea ce în esență nu este rau. Costa, dar nu este asa deplasat.
Varianta câștigătoare NU o stiam de 40 ani. Reamintesc ca, pana să demoleze Oprescu si să facă diametrala Berzei-Buzesti, M4 avea un traseu clar pe Cobalcescu si Schitu Măgureanu. Abia când s-a făcut noul bulevard traseul a fost mutat pe la Hașdeu. Si asta pot să înțeleg, este mai usor de săpat pe sub un bulevard lat, sunt putine riscuri.
Ceea ce NU pot să înțeleg deloc este de ce nu se pune călătorul pe primul plan si nu se doreste deloc aceasta corespondență cu M1/3. Parca ar fi un lucru rau sa nu faci o schimbare în plus. Mai ales CA SE POATE face corespondența.
Eu pot să înțeleg birocrația, ca ne cere să analizăm cat mai multe variante posibile de traseu. Ceea ce în esență nu este rau. Costa, dar nu este asa deplasat.
Varianta câștigătoare NU o stiam de 40 ani. Reamintesc ca, pana să demoleze Oprescu si să facă diametrala Berzei-Buzesti, M4 avea un traseu clar pe Cobalcescu si Schitu Măgureanu. Abia când s-a făcut noul bulevard traseul a fost mutat pe la Hașdeu. Si asta pot să înțeleg, este mai usor de săpat pe sub un bulevard lat, sunt putine riscuri.
Ceea ce NU pot să înțeleg deloc este de ce nu se pune călătorul pe primul plan si nu se doreste deloc aceasta corespondență cu M1/3. Parca ar fi un lucru rau sa nu faci o schimbare în plus. Mai ales CA SE POATE face corespondența.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Pentru că la punctajul din SWOT costul are importanță mult mai mare decât facilitățile călătorului. Stația Izvor M 4 atârnă mai greu decât nestresarea cetățeanului.
Analiza SWOT nu costă în esență așa de mult, îți iei datele de pe alte paliere care oricum trebuie analizate în cadrul SF - ului. SF - ul și PT - ul costă mult, nu analiza SWOT propriu zisă.
Pentru că la punctajul din SWOT costul are importanță mult mai mare decât facilitățile călătorului. Stația Izvor M 4 atârnă mai greu decât nestresarea cetățeanului.
Analiza SWOT nu costă în esență așa de mult, îți iei datele de pe alte paliere care oricum trebuie analizate în cadrul SF - ului. SF - ul și PT - ul costă mult, nu analiza SWOT propriu zisă.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu cred. Stațiile la 500m costa infinit mai mult si nu sunt neaparat necesare unele dintre ele fața de una de corespondență, care este absolut necesară.
Este lipsa de vointa aici. Principiul dîmbovițean...lasa ca merge si asa.
Alții fac orice pentru corespondență, inclusiv pasaje de 1km, cum s-a dat exemplu pe aici. Noi absolut nimic, nicio alternativa. Schimbam metroul aiurea pentru ca unii cred ca detin adevărul absolut despre ce trebuie sa existe si cum trebuie făcut. Trist....
Nu cred. Stațiile la 500m costa infinit mai mult si nu sunt neaparat necesare unele dintre ele fața de una de corespondență, care este absolut necesară.
Este lipsa de vointa aici. Principiul dîmbovițean...lasa ca merge si asa.
Alții fac orice pentru corespondență, inclusiv pasaje de 1km, cum s-a dat exemplu pe aici. Noi absolut nimic, nicio alternativa. Schimbam metroul aiurea pentru ca unii cred ca detin adevărul absolut despre ce trebuie sa existe si cum trebuie făcut. Trist....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Varianta prin Izvor iese din discutie datorita planurilor urbanistice marete ale primariei din Piata Constitutiei si toata zona invecinata, de la fostul pod Mihai Voda si pana spre Uranus-Piata de flori...plus alte considerente contra pe care nu le mai enumar...desi ar fi fost o varianta atragatoare la o prima vedere.
Varianta prin Izvor iese din discutie datorita planurilor urbanistice marete ale primariei din Piata Constitutiei si toata zona invecinata, de la fostul pod Mihai Voda si pana spre Uranus-Piata de flori...plus alte considerente contra pe care nu le mai enumar...desi ar fi fost o varianta atragatoare la o prima vedere.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Guru, la această variantă ne-am gândit cu toții, nu la cea prin Piața Constituției.
Ar fi vorba de aproximativ 500 metri distanță între cele 2 stații ( Hașdeu și Izvor ). Distanță ce corespunde distanțelor din Dr. Taberei ( PS: Știu cum se măsoară distanța dintre două stații ).
Acum depinde unde sunt țevile acelea de pe vremea lui Burebista care nu le poate muta nimeni niciodată. Sfârșitul lumii o să le apuce acolo.
Guru, la această variantă ne-am gândit cu toții, nu la cea prin Piața Constituției.
Ar fi vorba de aproximativ 500 metri distanță între cele 2 stații ( Hașdeu și Izvor ). Distanță ce corespunde distanțelor din Dr. Taberei ( PS: Știu cum se măsoară distanța dintre două stații ).
Acum depinde unde sunt țevile acelea de pe vremea lui Burebista care nu le poate muta nimeni niciodată. Sfârșitul lumii o să le apuce acolo.
2020-11-14_22-56-40.jpg (487.91 KB; downloaded 2168 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Ia incearca sa evaluezi ce raza iti iese in curba aia ac de par...
Ia incearca sa evaluezi ce raza iti iese in curba aia ac de par...
- shoppy
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Guru se referea la raza curbei de când iese de sub podul Hașdeu și se încadrează spre stația Izvor. Aia se pare că nu iese. Am făcut și eu niște simulări și-mi dă cu virgulă...
Guru se referea la raza curbei de când iese de sub podul Hașdeu și se încadrează spre stația Izvor. Aia se pare că nu iese. Am făcut și eu niște simulări și-mi dă cu virgulă...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
zapacitu
Ambele curbe merg la 140m in ax central. La limita limitei. Dar e mult de construit strict pentru legatura M1. Da, era interesant sa ai M13/M5 la Eroilor, M5/M4 la Drept si M13/M4 la Izvor, in triunghi. Dar nu cred ca se va putea face din cauza amplasarii actuale a statiilor.
Singura "varianta" pentru o corespondenta realista (si pun in ghilimele ca stiu cat de greu de implementat este) ar fi sa transformi Izvor in Eroilor, partea a doua. Adica sa faci exact ce s-a facut la Eroilor, cu statia sub parc, perpendiculara pe actuala statie (aproximativ perpendiculara, merge un unghi oarecare spre traseul final. Probabil la fel de adanca si cu la fel de mult cantec si complicatii. Problema e ca modul in care e construita statia Izvor pune probleme in organizarea lucrarilor. Sa nu uitam de mulatii bine-armati si de faptul ca pentru a-i sparge va trebui sa sapi prin albia Dambovitei.
Sincer cred ca nu vom avea corespondenta aici
Ambele curbe merg la 140m in ax central. La limita limitei. Dar e mult de construit strict pentru legatura M1. Da, era interesant sa ai M13/M5 la Eroilor, M5/M4 la Drept si M13/M4 la Izvor, in triunghi. Dar nu cred ca se va putea face din cauza amplasarii actuale a statiilor.
Singura "varianta" pentru o corespondenta realista (si pun in ghilimele ca stiu cat de greu de implementat este) ar fi sa transformi Izvor in Eroilor, partea a doua. Adica sa faci exact ce s-a facut la Eroilor, cu statia sub parc, perpendiculara pe actuala statie (aproximativ perpendiculara, merge un unghi oarecare spre traseul final. Probabil la fel de adanca si cu la fel de mult cantec si complicatii. Problema e ca modul in care e construita statia Izvor pune probleme in organizarea lucrarilor. Sa nu uitam de mulatii bine-armati si de faptul ca pentru a-i sparge va trebui sa sapi prin albia Dambovitei.
Sincer cred ca nu vom avea corespondenta aici
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Exact, traseul nu trebuie sa treaca pe sub pod, ci trebuie sa fie pe sub cladirile din zona dupa iesirea din statia Hasdeu M4. Iar statia Izvor 2 ar fi ceva de genul Eroilor2, insa corespondand cu Izvor 1 "pe la spate". Hai ca nu este imposibil, scuze se gasesc usor.
Pana la urma Primaria poate sa nu faca nimic, iar noi ne alegem cu 2 magistrale "defecte" pentru totdeauna. Chiar daca se va face proiectul Primariei, sunt convins ca se poate integra si metroul acolo. Pana la urma, orice proiect trebuie sa fie in folosul cetatenilor, nu sa le ingreuneze viata.
Impresia mea , dupa atatia ani de discutii, ramane ca proiectantul nu a dorit aceasta corespondenta pentru ca nu o considera necesara. M4/6 sunt o prostie monumentala la felul cum arata astazi. Sa speram ca se mai poate schimba ceva.
Exact, traseul nu trebuie sa treaca pe sub pod, ci trebuie sa fie pe sub cladirile din zona dupa iesirea din statia Hasdeu M4. Iar statia Izvor 2 ar fi ceva de genul Eroilor2, insa corespondand cu Izvor 1 "pe la spate". Hai ca nu este imposibil, scuze se gasesc usor.
Pana la urma Primaria poate sa nu faca nimic, iar noi ne alegem cu 2 magistrale "defecte" pentru totdeauna. Chiar daca se va face proiectul Primariei, sunt convins ca se poate integra si metroul acolo. Pana la urma, orice proiect trebuie sa fie in folosul cetatenilor, nu sa le ingreuneze viata.
Impresia mea , dupa atatia ani de discutii, ramane ca proiectantul nu a dorit aceasta corespondenta pentru ca nu o considera necesara. M4/6 sunt o prostie monumentala la felul cum arata astazi. Sa speram ca se mai poate schimba ceva.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
În Piața Constituției ( inclusiv în curtea Parlamentului ) există loc destul pentru un parcaj subteran pe un milion de niveluri și n-șpe mii de stații de metrou, cele două șantiere neîncurcându-se absolut deloc.
Cât de << atractivă >> e zona nu mă îndoiesc că parcarea subterană va avea soarta parcării de la Străulești
În Piața Constituției ( inclusiv în curtea Parlamentului ) există loc destul pentru un parcaj subteran pe un milion de niveluri și n-șpe mii de stații de metrou, cele două șantiere neîncurcându-se absolut deloc.
Cât de << atractivă >> e zona nu mă îndoiesc că parcarea subterană va avea soarta parcării de la Străulești
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Parcarea Straulesti va fi atractiva când M4 te va duce undeva. Deocamdată te duce..la M1.
Culmea absurditatii este ca M4, pe lângă faptul că are inca de acum handicapul schimbului cu M2 către nord (si îl va avea permanent), va mai avea si handicapul schimbului cu M3. Din start două puncte slabe pentru o magistrală care vrea să rivalizeze cu M2. Cam mult....
Parcarea Straulesti va fi atractiva când M4 te va duce undeva. Deocamdată te duce..la M1.
Culmea absurditatii este ca M4, pe lângă faptul că are inca de acum handicapul schimbului cu M2 către nord (si îl va avea permanent), va mai avea si handicapul schimbului cu M3. Din start două puncte slabe pentru o magistrală care vrea să rivalizeze cu M2. Cam mult....
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Duce stimabile, pe o distanta de vreo 8 km. Crezi ca daca, chiar in acest moment, in care vorbim, ar fi existat M4 pana la Gara Progresu ar fi fost altfel? Nicidecum! E vorba de ”educatia” calatorilor, astfel incat sa constientizeze sa-si lase masinutzele acasica sau intr-un P&R, in care ora de stationare e la 1/3 din pretul unui covrig, sau 0(zero) lei si 0(zero) bani daca ai abonament la metrou! Deci, nici in contextul actual, nu ti se pare ilar asa ceva? Mie, da!
Duce stimabile, pe o distanta de vreo 8 km. Crezi ca daca, chiar in acest moment, in care vorbim, ar fi existat M4 pana la Gara Progresu ar fi fost altfel? Nicidecum! E vorba de ”educatia” calatorilor, astfel incat sa constientizeze sa-si lase masinutzele acasica sau intr-un P&R, in care ora de stationare e la 1/3 din pretul unui covrig, sau 0(zero) lei si 0(zero) bani daca ai abonament la metrou! Deci, nici in contextul actual, nu ti se pare ilar asa ceva? Mie, da!
📖 Pagination options