MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522799 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 185 186 187 188 189 190 191  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Chestiunea neimportantă pentru numărul de schimburi derivă din formularea aceea cretinoidă << 50.000 de persoane pe oră și sens >>. Formularea este soră bună cu altele, Unde te vezi peste 5 ani sau Dacă vrei să lucrezi într-o echipă tânără și dinamică.
Revin la cei 50,000.  Asta înseamnă un metrou la un minut și jumătate.  Recunosc că  un metrou la un minut și jumătate nu prea mai contează numărul de schimburi !
__________________
Sab, de ce oare traseul  rezultat din analiza SWOT noi îl știam de 40 de ani ?  Bine, și guru și-a dat seama de traseu de acum 40 de ani dar nu vrea să recunoască. La ce a mai trebuit simulacrul acela de variante când răspunsul era evident ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Eu pot să înțeleg birocrația, ca ne cere să analizăm cat mai multe variante posibile de traseu. Ceea ce în esență nu este rau. Costa, dar nu este asa deplasat.
Varianta câștigătoare NU o stiam de 40 ani. Reamintesc ca, pana să demoleze Oprescu si să facă diametrala Berzei-Buzesti, M4 avea un traseu clar pe Cobalcescu si Schitu Măgureanu. Abia când  s-a făcut noul bulevard traseul a fost mutat pe la Hașdeu. Si asta pot să înțeleg, este mai usor de săpat pe sub un bulevard lat, sunt putine riscuri.
Ceea ce NU pot să înțeleg deloc este de ce nu se pune călătorul pe primul plan si nu se doreste deloc aceasta corespondență  cu M1/3. Parca ar fi un lucru rau sa nu faci o schimbare în plus. Mai ales CA SE POATE face corespondența.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Pentru că la punctajul din SWOT   costul  are importanță mult mai mare decât facilitățile călătorului.  Stația Izvor M 4  atârnă mai greu decât nestresarea  cetățeanului.
Analiza SWOT nu costă în esență așa de mult, îți iei datele de pe alte paliere care oricum trebuie analizate în cadrul SF - ului.  SF - ul și  PT - ul costă mult, nu analiza SWOT propriu zisă.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu cred. Stațiile la 500m costa infinit mai mult si nu sunt neaparat necesare unele dintre ele fața de una de corespondență, care este absolut necesară.
Este lipsa de vointa aici. Principiul dîmbovițean...lasa ca merge si asa.
Alții fac orice pentru corespondență, inclusiv pasaje de 1km, cum s-a dat exemplu pe aici. Noi absolut nimic, nicio alternativa. Schimbam metroul aiurea pentru ca unii cred ca detin adevărul absolut despre ce trebuie sa existe si cum trebuie făcut. Trist....

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Varianta prin Izvor iese din discutie datorita planurilor urbanistice marete ale primariei din Piata Constitutiei si toata zona invecinata, de la fostul pod Mihai Voda si pana spre Uranus-Piata de flori...plus alte considerente contra pe care nu le mai enumar...desi ar fi fost o varianta atragatoare la o prima vedere.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Guru, la această variantă ne-am gândit cu toții, nu la cea prin Piața Constituției.
Ar fi vorba de aproximativ 500 metri distanță între cele 2 stații ( Hașdeu și Izvor ).  Distanță ce corespunde distanțelor din Dr. Taberei ( PS: Știu cum se măsoară distanța dintre două stații ).
Acum depinde  unde sunt țevile acelea  de pe vremea lui Burebista  care nu le poate muta nimeni niciodată. Sfârșitul lumii  o să le apuce acolo.
2020-11-14_22-56-40.jpg (487.91 KB; downloaded 2172 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Ia incearca sa evaluezi ce raza iti iese in curba aia ac de par...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul shoppy

140
1.png (1.85 MB; downloaded 2115 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Guru se referea la raza  curbei de când iese de sub podul Hașdeu și se încadrează spre stația Izvor.  Aia se pare că nu iese. Am făcut și eu niște simulări și-mi dă  cu virgulă... :(

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul zapacitu

Ambele curbe merg la 140m in ax central. La limita limitei. Dar e mult de construit strict pentru legatura M1.  Da, era interesant sa ai M13/M5 la Eroilor, M5/M4 la Drept si M13/M4 la Izvor, in triunghi. Dar nu cred ca se va putea face din cauza amplasarii actuale a statiilor.

Singura "varianta" pentru o corespondenta realista (si pun in ghilimele ca stiu cat de greu de implementat este) ar fi sa transformi Izvor in Eroilor, partea a doua. Adica sa faci exact ce s-a facut la Eroilor, cu statia sub parc, perpendiculara pe actuala statie (aproximativ perpendiculara, merge un unghi oarecare spre traseul final. Probabil la fel de adanca si cu la fel de mult cantec si complicatii. Problema e ca modul in care e construita statia Izvor pune probleme in organizarea lucrarilor. Sa nu uitam de mulatii bine-armati si de faptul ca pentru a-i sparge va trebui sa sapi prin albia Dambovitei.

Sincer cred ca nu vom avea corespondenta aici :(

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Exact, traseul nu trebuie sa treaca pe sub pod, ci trebuie sa fie pe sub cladirile din zona dupa iesirea din statia Hasdeu M4.  Iar statia Izvor 2 ar fi ceva de genul Eroilor2, insa corespondand cu Izvor 1 "pe la spate". Hai ca nu este imposibil, scuze se gasesc usor.
Pana la urma Primaria poate sa nu faca nimic, iar noi ne alegem cu 2 magistrale "defecte" pentru totdeauna.  Chiar daca se va face proiectul Primariei, sunt convins ca se poate integra si metroul acolo. Pana la urma, orice proiect trebuie sa fie in folosul cetatenilor, nu sa le ingreuneze viata.
Impresia mea , dupa atatia ani de discutii, ramane ca proiectantul nu a dorit aceasta corespondenta pentru ca nu o considera necesara.  M4/6 sunt o prostie  monumentala la felul cum arata astazi. Sa speram ca se mai poate schimba ceva.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

În Piața Constituției  ( inclusiv în curtea Parlamentului ) există loc destul pentru un parcaj subteran pe un milion de niveluri și n-șpe mii de stații de metrou, cele două șantiere neîncurcându-se absolut deloc.
Cât de << atractivă >> e zona nu mă îndoiesc că parcarea subterană va avea soarta parcării de la Străulești  :twisted:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Parcarea Straulesti va fi atractiva când M4 te va duce undeva. Deocamdată te duce..la M1.
Culmea absurditatii este ca M4, pe lângă faptul că are inca de acum handicapul schimbului cu M2 către nord (si îl va avea permanent), va mai avea si handicapul schimbului cu M3. Din start două puncte slabe pentru o magistrală care vrea să rivalizeze cu M2.  Cam mult....

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Duce stimabile, pe o distanta de vreo 8 km. Crezi ca daca, chiar in acest moment, in care vorbim, ar fi existat M4 pana la Gara Progresu ar fi fost altfel? Nicidecum! E vorba de ”educatia” calatorilor, astfel incat sa constientizeze sa-si lase masinutzele acasica sau  intr-un P&R, in care ora de stationare e la 1/3 din pretul unui covrig, sau 0(zero)  lei si 0(zero) bani daca ai abonament la metrou! Deci, nici in contextul actual, nu ti se pare ilar asa ceva? Mie, da! :bere:

 


Go to page:  1  ... 185 186 187 188 189 190 191  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use