Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 622778 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
In timp de criza:
https://clubferoviar.ro/negocieri-ilegal ... ducerea/
As vrea sa reamintesc ca principala problema a metroului bucurestean o constituie cheltuielile exagerate de exploatare din care ponderea cea mai mare o constituie cheltuielile salariale.
In timp de criza:
https://clubferoviar.ro/negocieri-ilegal ... ducerea/
As vrea sa reamintesc ca principala problema a metroului bucurestean o constituie cheltuielile exagerate de exploatare din care ponderea cea mai mare o constituie cheltuielile salariale.
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Pai si ce? Asta nu i-a împiedicat aproape in fiecare an să amenințe cu greva, ba chiar în unii ani au si făcut greva.
Si uite asa obtin aproape tot ce vor. De ce n-ar "ciupi si anul asta ceva?
Pana nu intra cineva puternic în ei, să îi lase sa faca greva si sa nu le mai dea nimic, ba chiar să tăie din posturi, nu se va rezolva problema. Uite, acum ar fi o perioadă propice să îi lase să facă greva.
Pai si ce? Asta nu i-a împiedicat aproape in fiecare an să amenințe cu greva, ba chiar în unii ani au si făcut greva.
Si uite asa obtin aproape tot ce vor. De ce n-ar "ciupi si anul asta ceva?
Pana nu intra cineva puternic în ei, să îi lase sa faca greva si sa nu le mai dea nimic, ba chiar să tăie din posturi, nu se va rezolva problema. Uite, acum ar fi o perioadă propice să îi lase să facă greva.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
cris_m
Perfect de acord cu sab. Si eu as proceda asa, fie ea pandemie sau nu.
Perfect de acord cu sab. Si eu as proceda asa, fie ea pandemie sau nu.
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
orex
Pai cine-i reprezinta? USL Radoi? Cati afiliati/prozeliti are ”domnu” in ”sindikate”?
sab wrote:
Pai si ce? Asta nu i-a împiedicat aproape in fiecare an să amenințe cu greva, ba chiar în unii ani au si făcut greva.
Si uite asa obtin aproape tot ce vor. De ce n-ar "ciupi si anul asta ceva?
Pana nu intra cineva puternic în ei, să îi lase sa faca greva si sa nu le mai dea nimic, ba chiar să tăie din posturi, nu se va rezolva problema. Uite, acum ar fi o perioadă propice să îi lase să facă greva.
Pai cine-i reprezinta? USL Radoi? Cati afiliati/prozeliti are ”domnu” in ”sindikate”?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Stefan28
https://m.digi24.ro/stiri/economie/o-noua-linie-de-metrou-gara-de-nord-gara-progresul-cele-13-statii-noi-vor-costa-85-miliarde-de-lei-1396136
Studiul de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou Lac Străuleşti - Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul, va fi discutat, joi, într-o şedinţă la Ministerul Lucrărilor Publice.
obiectivul va avea un traseu de 11,94 km, cu 13 staţii + 1 existentă (Gara de Nord) şi un depou (Progresul); tot în cadrul proiectului, vor fi achiziţionate 15 trenuri, astfel încât capacitatea de transport să poată deservi 50.000 călători pe oră şi sens.
Legătura cu Magistrala 4 de metrou existentă se va realiza în staţia Gara de Nord 2, prin continuarea axelor căilor Liniei 1 şi Liniei 2, iar geometria în plan a traseului este:
- după staţia Gara de Nord 2, traseul se înscrie în ampriza străzii Gării de Nord, apoi pe Berzei şi Vasile Pârvan (legătură cu Magistrala 5 de metrou propusă);
- în continuare, traseul subtraversează râul Dâmboviţa, Magistralele 1 şi 3 de metrou, străzile Bogdan Petriceicu Haşdeu şi Izvor, respectiv Calea 13 Septembrie;
- traseul intră pe bulevardul Tudor Vladimirescu, apoi până în zona Pieţei Chirigiu (legătură cu Magistrala 7 de metrou propusă);
- ulterior, vine strada Odoarei şi şoseaua Viilor, până la intersecţia cu Calea Şerban Vodă, respectiv şoseaua Olteniţei (se poate face legătura cu Magistrala 2);
- mai departe, pe şoseaua Giurgiului, intersectează străzile Toporaşi şi Ghimpaţi (legătură cu Magistrala Inelară de metrou propusă), continuă cu şoseaua Giurgiului, până la Gara CFR Progresul, unde va fi amplasată ultima staţie.
Conform comunicatului, valoarea totală estimată a proiectului este de 8.549.423.837,84 lei, iar durata de execuţie este de 60 de luni.
Obiectivul va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
MLPDA precizează că tot în şedinţa de joi vor fi prezentate şi studiile de fezabilitate pentru amenajarea râului Gilort, în zona localităţii Novaci (judeţul Gorj), precum şi a râului Crişul Repede (judeţul Bihor).
https://m.digi24.ro/stiri/economie/o-noua-linie-de-metrou-gara-de-nord-gara-progresul-cele-13-statii-noi-vor-costa-85-miliarde-de-lei-1396136
Studiul de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou Lac Străuleşti - Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul, va fi discutat, joi, într-o şedinţă la Ministerul Lucrărilor Publice.
obiectivul va avea un traseu de 11,94 km, cu 13 staţii + 1 existentă (Gara de Nord) şi un depou (Progresul); tot în cadrul proiectului, vor fi achiziţionate 15 trenuri, astfel încât capacitatea de transport să poată deservi 50.000 călători pe oră şi sens.
Legătura cu Magistrala 4 de metrou existentă se va realiza în staţia Gara de Nord 2, prin continuarea axelor căilor Liniei 1 şi Liniei 2, iar geometria în plan a traseului este:
- după staţia Gara de Nord 2, traseul se înscrie în ampriza străzii Gării de Nord, apoi pe Berzei şi Vasile Pârvan (legătură cu Magistrala 5 de metrou propusă);
- în continuare, traseul subtraversează râul Dâmboviţa, Magistralele 1 şi 3 de metrou, străzile Bogdan Petriceicu Haşdeu şi Izvor, respectiv Calea 13 Septembrie;
- traseul intră pe bulevardul Tudor Vladimirescu, apoi până în zona Pieţei Chirigiu (legătură cu Magistrala 7 de metrou propusă);
- ulterior, vine strada Odoarei şi şoseaua Viilor, până la intersecţia cu Calea Şerban Vodă, respectiv şoseaua Olteniţei (se poate face legătura cu Magistrala 2);
- mai departe, pe şoseaua Giurgiului, intersectează străzile Toporaşi şi Ghimpaţi (legătură cu Magistrala Inelară de metrou propusă), continuă cu şoseaua Giurgiului, până la Gara CFR Progresul, unde va fi amplasată ultima staţie.
Conform comunicatului, valoarea totală estimată a proiectului este de 8.549.423.837,84 lei, iar durata de execuţie este de 60 de luni.
Obiectivul va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
MLPDA precizează că tot în şedinţa de joi vor fi prezentate şi studiile de fezabilitate pentru amenajarea râului Gilort, în zona localităţii Novaci (judeţul Gorj), precum şi a râului Crişul Repede (judeţul Bihor).
- punmeister
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
zapacitu
Vrea sa spuna ca mai degraba devem decat sa vedem la Chirigiu.
Apropo, de ce nu avem "zambet" cu tramvai si metrou?
Vrea sa spuna ca mai degraba devem decat sa vedem la Chirigiu.
Apropo, de ce nu avem "zambet" cu tramvai si metrou?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
Legat de covid a aparut pe firmamentul presei nationale numele comunei Savadisla.
Care e legatura cu infrastructura de metrou?
Simplu, e vorba de marmura cu incrustatii fosilifere pietrificate ce podesc statia Politehnica!
Din pacate cariera a fost abandonata datorita dificultatilor de acces desi zacamantul e de o valoare unica in Europa.
Informatia asta e absolut limpede, mi-a fost confirmata de fostul director general al intreprinderii Marmura, dl ing Lazarescu, un om de o integritate deasupra oricaror dubii.
Legat de covid a aparut pe firmamentul presei nationale numele comunei Savadisla.
Care e legatura cu infrastructura de metrou?
Simplu, e vorba de marmura cu incrustatii fosilifere pietrificate ce podesc statia Politehnica!
Din pacate cariera a fost abandonata datorita dificultatilor de acces desi zacamantul e de o valoare unica in Europa.
Informatia asta e absolut limpede, mi-a fost confirmata de fostul director general al intreprinderii Marmura, dl ing Lazarescu, un om de o integritate deasupra oricaror dubii.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Stefan28
https://clubferoviar.ro/scandal-la-ca-al-metrorex/
Un scandal la CA al Metrorex a izbucnit vineri dimineață pe tema majorării salariilor cu 18% prevăzută în noul Contract Colectiv de Muncă încheiat de sindicaliști cu administrația companiei. De o parte a ”baricadei” s-au aflat directorul general Gabriel Mocanu și liderul sindical Ion Rădoi, iar de cealaltă președintele Consiliului de Administrație, Marian Adrian Marin, și secretarul general adjunct al Ministerului Transporturilor, Magdalena Niculescu. După ce s-au aruncat vorbe grele de ambele părți, totul a rămas ”ca-n gară”.
Mărul discordiei l-a constituit punctul 1 de pe ordinea de zi a ședinței, desfășurată online, prin aplicația Zoom: ”Raport elaborat în urma unei analize a Contractului Colectiv de Muncă 2020/2021, privind aspecte care pot să contravină prevederilor legale în materia dreptului muncii sau a Constituției”.
Consiliul de Administrație îi solicitase conducerii executive a Metrorex să elaboreze un astfel de raport, după ce aceasta din urmă convenise, în urma negocierilor cu sindicatele, majorarea cu 18% a salariilor celor 5.500 de angajați ai metroului bucureștean.
Ședința a început cu reproșurile șefului CA la adresa conducerii executive. Acesteia i s-a reproșat că raportul întocmit este semnat de oameni care nu au pregătire juridică și că documentul ”nu corespunde punctul pe care Consiliul de Administrație l-a solicitat”.
Scandal la CA al Metrorex. Acuzații de nepotism.
Apoi, brusc, contrele s-au mutat între președintele Unitatea – Sindicatul Liber Metrou, Ion Rădoi, și Mariana Petre, membru al Consiliului de Administrație din partea PNL (așa cum este precizat pe site-ul Metrorex).
Rădoi a ținut să-i amintească faptul că atât fiul cât și nora acesteia lucrează la Metrorex și vor beneficia și ei de majorarea salarială. Apoi, liderul sindical a subliniat că demersul CA este ilegal: ”Dumneavoastră, ca CA, sunteți deasupra ITM (Inspectoratul teritorial de Muncă – n.red.), deasupra Legii 62, deasupra Legii 53? Ei (ITM – n.red.) au înregistrat acest Contract Colectiv de Muncă. Ce să mai verificăm noi?”.
Indemnizațiile membrilor CA bagă dihonia în familia lui Marian Adrian Marin.
Ion Rădoi a făcut și referire la indemnizațiile mari pe care le încasează membrii Consiliului de Administrație: ”35-36 de milioane (3.500-3.600 de lei – n.red.) luați pe două-trei ore într-o ședință ca asta”.
În acest moment, Marian Adrian Marin a ținut să intervină, simțindu-și amenințată armonia din căminul conjugal: ”Dați informațiile corecte, că îmi creați probleme acasă. Mă întreabă soția de ce nu duc toți banii acasă. Ajung și la divorț din cauza dumneavoastră”.
Gabriela Niculescu, atac la adresa lui Gabriel Mocanu
În acest context și-a făcut apariția online, cu o întârziere de aproape jumătate de oră, și un alt membru al Consiliului de Administrație, Gabriela Niculescu, secretarul general adjunct al Ministerului Transporturilor, de pe laptopul șefei sale, Ștefania Ferencz.
CITEȘTE și Secretarul general adjunct al MT și-a avizat funcții din care a câștigat peste 22.000 lei
Ea a ținut să puncteze faptul că raportul nu corespunde cerințelor CA, dar a recunoscut că nu este nimic de făcut: ”Luăm act de punctul de vedere al administrației, mai mult n-avem ce să facem”. Gabriela Niculescu a întărit poziția lui Marian Adrian Marin, lansând un atac la adresa directorului general Gabriel Mocanu: ”Înțeleg că nu sunteți jurist, dar atunci când negociați CCM nu țineți cont de faptul că nu sunteți jurist.
Ion Rădoi i-a replicat imediat, sărind în apărarea lui Gabriel Mocanu: ”Nu scrie nicăieri în lege că cei care încheie Contractul Colectiv de Muncă trebuie să fie juriști. L-ați pus la zid pe directorul general”. În final, discuțiile pe marginea CCM și a creșterii salariale prevăzute de acesta au rămas în coadă de pește, sau ”ca-n gară”, iar sindicaliștii au părăsit ședința online, spunând ”vă lăsăm să vă faceți afacerile”.
Membrii CA nu recunosc majorările salariale negociate de administrație cu sindicaliștii
Pe 27 octombrie, membrii Consiliului de Administrație al Metrorex au respins procesul verbal încheiat la sfârșitul lunii septembrie după negocierile cu sindicaliștii din subteran pe tema Contractului Colectiv de Muncă, pe motiv că acesta “nu reflectă realitatea discuțiilor purtate”.
Un document arată că negociatorii Metrorex, cel mai probabil conducerea executivă a societății, nu au adus la cunoștința CA rezultatul discuțiilor înainte de a fi validate prin procesul verbal al negocierilor. Ca urmare, “membrii Consiliului de Administrație, întruniți în ședința Consiliului de Administrație din data de 27.10.2020, nu susțin și nu își asumă rezultatul negocierilor Contractului Colectiv de Muncă pe anii 2020/2021, deja înregistrat la ITM”.
https://clubferoviar.ro/scandal-la-ca-al-metrorex/
Un scandal la CA al Metrorex a izbucnit vineri dimineață pe tema majorării salariilor cu 18% prevăzută în noul Contract Colectiv de Muncă încheiat de sindicaliști cu administrația companiei. De o parte a ”baricadei” s-au aflat directorul general Gabriel Mocanu și liderul sindical Ion Rădoi, iar de cealaltă președintele Consiliului de Administrație, Marian Adrian Marin, și secretarul general adjunct al Ministerului Transporturilor, Magdalena Niculescu. După ce s-au aruncat vorbe grele de ambele părți, totul a rămas ”ca-n gară”.
Mărul discordiei l-a constituit punctul 1 de pe ordinea de zi a ședinței, desfășurată online, prin aplicația Zoom: ”Raport elaborat în urma unei analize a Contractului Colectiv de Muncă 2020/2021, privind aspecte care pot să contravină prevederilor legale în materia dreptului muncii sau a Constituției”.
Consiliul de Administrație îi solicitase conducerii executive a Metrorex să elaboreze un astfel de raport, după ce aceasta din urmă convenise, în urma negocierilor cu sindicatele, majorarea cu 18% a salariilor celor 5.500 de angajați ai metroului bucureștean.
Ședința a început cu reproșurile șefului CA la adresa conducerii executive. Acesteia i s-a reproșat că raportul întocmit este semnat de oameni care nu au pregătire juridică și că documentul ”nu corespunde punctul pe care Consiliul de Administrație l-a solicitat”.
Scandal la CA al Metrorex. Acuzații de nepotism.
Apoi, brusc, contrele s-au mutat între președintele Unitatea – Sindicatul Liber Metrou, Ion Rădoi, și Mariana Petre, membru al Consiliului de Administrație din partea PNL (așa cum este precizat pe site-ul Metrorex).
Rădoi a ținut să-i amintească faptul că atât fiul cât și nora acesteia lucrează la Metrorex și vor beneficia și ei de majorarea salarială. Apoi, liderul sindical a subliniat că demersul CA este ilegal: ”Dumneavoastră, ca CA, sunteți deasupra ITM (Inspectoratul teritorial de Muncă – n.red.), deasupra Legii 62, deasupra Legii 53? Ei (ITM – n.red.) au înregistrat acest Contract Colectiv de Muncă. Ce să mai verificăm noi?”.
Indemnizațiile membrilor CA bagă dihonia în familia lui Marian Adrian Marin.
Ion Rădoi a făcut și referire la indemnizațiile mari pe care le încasează membrii Consiliului de Administrație: ”35-36 de milioane (3.500-3.600 de lei – n.red.) luați pe două-trei ore într-o ședință ca asta”.
În acest moment, Marian Adrian Marin a ținut să intervină, simțindu-și amenințată armonia din căminul conjugal: ”Dați informațiile corecte, că îmi creați probleme acasă. Mă întreabă soția de ce nu duc toți banii acasă. Ajung și la divorț din cauza dumneavoastră”.
Gabriela Niculescu, atac la adresa lui Gabriel Mocanu
În acest context și-a făcut apariția online, cu o întârziere de aproape jumătate de oră, și un alt membru al Consiliului de Administrație, Gabriela Niculescu, secretarul general adjunct al Ministerului Transporturilor, de pe laptopul șefei sale, Ștefania Ferencz.
CITEȘTE și Secretarul general adjunct al MT și-a avizat funcții din care a câștigat peste 22.000 lei
Ea a ținut să puncteze faptul că raportul nu corespunde cerințelor CA, dar a recunoscut că nu este nimic de făcut: ”Luăm act de punctul de vedere al administrației, mai mult n-avem ce să facem”. Gabriela Niculescu a întărit poziția lui Marian Adrian Marin, lansând un atac la adresa directorului general Gabriel Mocanu: ”Înțeleg că nu sunteți jurist, dar atunci când negociați CCM nu țineți cont de faptul că nu sunteți jurist.
Ion Rădoi i-a replicat imediat, sărind în apărarea lui Gabriel Mocanu: ”Nu scrie nicăieri în lege că cei care încheie Contractul Colectiv de Muncă trebuie să fie juriști. L-ați pus la zid pe directorul general”. În final, discuțiile pe marginea CCM și a creșterii salariale prevăzute de acesta au rămas în coadă de pește, sau ”ca-n gară”, iar sindicaliștii au părăsit ședința online, spunând ”vă lăsăm să vă faceți afacerile”.
Membrii CA nu recunosc majorările salariale negociate de administrație cu sindicaliștii
Pe 27 octombrie, membrii Consiliului de Administrație al Metrorex au respins procesul verbal încheiat la sfârșitul lunii septembrie după negocierile cu sindicaliștii din subteran pe tema Contractului Colectiv de Muncă, pe motiv că acesta “nu reflectă realitatea discuțiilor purtate”.
Un document arată că negociatorii Metrorex, cel mai probabil conducerea executivă a societății, nu au adus la cunoștința CA rezultatul discuțiilor înainte de a fi validate prin procesul verbal al negocierilor. Ca urmare, “membrii Consiliului de Administrație, întruniți în ședința Consiliului de Administrație din data de 27.10.2020, nu susțin și nu își asumă rezultatul negocierilor Contractului Colectiv de Muncă pe anii 2020/2021, deja înregistrat la ITM”.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Stefan28
https://clubferoviar.ro/reviziile-trenurilor-de-metrou/
https://clubferoviar.ro/reviziile-trenurilor-de-metrou/
Ministerul Transporturilor vrea să prelungească din nou derogarea acordată în luna august pentru reviziile trenurilor de metrou Bombardier. Extinderea numărului de kilometri la care este obligatorie efectuarea reviziilor se va aplica până la mijlocul anului viitor, potrivit unui proiect de Ordin al ministrului Transporturilor pus în dezbatere publică.
reviziile trenurilor de metrou licitația pentru mentenanța ramelor de metrou revizia la trenurile Bombardier acord Alstom-Metrorex
În cadrul contractului de mentenanță a trenurilor de metrou încheiat de Metrorex cu Alstom Transport, aceasta din urmă are obligația de a aproviziona piesele de schimb.
Reviziile trenurilor de metrou, afectate de pandemie
Numai că, în contextul restricțiilor impuse de pandemia de coronoavirus, în cazul pieselor de schimb care reprezintă componente critice de siguranță, termenele de livrare de la subfurnizorii producători sau reprezentanții acestora sunt foarte mari, circa 10 luni, ceea ce conduce la imposibilitatea desfășurării procesului de mentenanță în totalitate.
”Un factor cu potențial agravant este reprezentat de faptul că unii subfurnizori de piese de schimb întâmpină dificultăți la livrare rezultate din închiderea unor capacități de producție pentru a limita riscul de răspândire a coronavirusului SARS-Cov2, precum și evoluția crizei globale de sănătate care, prin măsurile de prevenire suplimentare, poate continua să perturbe activitatea acestora, în cazul în care unitățile de producție sunt localizate în zonele afectate de COVID-19”, se arată în expunerea de motive a proiectului de act normativ.
O primă derogare a fost dată în luna august
În cadrul Normativului feroviar de la care se solicită derogare se prevede că “Reviziile ramelor electrice de metrou tip BM (fabricate de Bombardier Transportation) efectuate la norma de kilometri parcurși, efectuarea Reviziei la 1.000.000 km la un interval maxim de 1.050.000 km (+5% din intervalul definit)”. Primele trenuri tip BM, puse în exploatare în 2002, s-au apropiat ca valoare a numărului de kilometri parcurși de intervalul maxim de efectuare a celei de-a doua revizii la 1.000.000 km. Luând în considerare cele menționate mai sus, între luna mai și luna decembrie 2020 nu există condițiile efectuării reviziilor la 1.000.000 km la trenurile tip BM, din cauza imposibilității aprovizionării componentelor critice de schimb, furnizorii feroviari neexistând pe piața românească, iar pentru cei din alte state membre UE fiind condiționată furnizarea acestora de obținerea unor agremente tehnice de utilizare, acest proces fiind de lungă durată. Efectuarea unei revizii la 1.000.000 km durează aproximativ o lună de zile.
Pentru rezolvarea acestei situaţii, prin Ordinul ministrului Transporturilor nr. 1634/12.08.2020 s-a aprobat derogarea, prin majorarea parcursului limită la care trebuie finalizată revizia la 1.000.000 km (Nr.crt.21), de la valoarea existentă de 1.000.000 km +5% (respectiv 1.050.000 km), până la valoarea 1.000.000 km +15% (respectiv 1.150.000 km), numai pentru a doua revizie la 1.000.000 km. Aceasta derogare se aplică ramelor electrice de metrou Bombardier care sunt scadente la acest tip de revizie până la data de 31 decembrie 2020.
Derogarea privind reviziile trenurilor de metrou se prelungește până la vară
Până în prezent nu au fost constatate probleme tehnice sau funcţionale ale ramelor electrice de metrou care au efectuat revizia tehnică intermediară la 1.000.000 km, menţinându-se în continuare un nivel ridicat de siguranţă a circulaţiei şi a calităţii serviciilor de transport călători, precizează Ministerul Transporturilor. 11 trenuri sunt scadente la revizia de 1.000.000 km până la sfârşitul anului 2020. Restul trenurilor tip BM, urmează însă, cu număr de kilometri apropiaţi de cei ai celor 11 trenuri menţionate, acestea fiind scadente la revizia de 1.000.000 km după luna decembrie 2020.
”Pentru soluţionarea acestei situaţii, propunem acordarea derogării de la Normele pentru efectuarea reviziilor şi reparaţiilor planificate ale ramelor electrice de metrou tip BM, în aceleaşi condiţii ca cele prevăzute în Ordinului Ministrului Transporturilor, Infrastucturii şi Comunicaţiilor nr. 1634/12.08.2020, pentru ramele electrice de metrou tip BM care vor fi scadente pentru efectuarea reviziei de 1.000.000 km până la 30.06.2021”, se mai arată în documentul menționat.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Stefan28
https://mainnews.ro/exclusiv-dosar-penal-dupa-un-incident-deosebit-de-grav-de-la-metrou-mecanic-cu-alcoolemie-uriasa-prins-pentru-ca-trenul-nu-pleca-din-statie/
https://mainnews.ro/exclusiv-dosar-penal-dupa-un-incident-deosebit-de-grav-de-la-metrou-mecanic-cu-alcoolemie-uriasa-prins-pentru-ca-trenul-nu-pleca-din-statie/
Un mecanic de metrou a fost depistat cu o alcoolemie de 1,4 mg/l alcool pur în aerul expirat. Totul s-a întâmplat după ce călătorii au observat că trenul nu mai pleacă din stație, potrivit surselor Main News.
UPDATE – Reacția Metrorex
„Referitor la informațiile apărute în presă cu privire la incidentul în care a fost implicat un mecanic de tren, vă informăm că sunt în curs de efectuare verificările procedurale prevăzute în astfel de situații. Acestea presupun cercetarea în funcție de circumstanțe conform prevederilor legale și aplicarea de sancțiuni conform Statutului disciplinar, al Regulamentului Intern și legislației incidente. Mai multe informații putem furniza numai după finalizarea verificărilor care în acest moment sunt în desfășurare, neputându-ne antepronunța asupra rezultatului”, a transmis Metrorex.
ȘTIREA INIȚIALĂ
Incidentul a avut loc în 2 decembrie, în jurul orei 16:30. Mai mulți călători ar fi sesizat că metroul stă prea mult în stația Dristor 2.
Mai multe persoane au devenit agitate. Ulterior s-a aflat că mecanicul ar fi consumat alcool.
Sursele Main News spun că, la testarea cu aparatul etilotest, rezultatul a arătat o alcoolemie de 1,4 mg/l alcool pur în aerul expirat.
Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 3 a deschis un dosar penal.
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Si sindicatul trebuie sa aiba o culoare...politica.
https://www.stiripesurse.ro/sindicalisti ... 972.html
Si sindicatul trebuie sa aiba o culoare...politica.
https://www.stiripesurse.ro/sindicalisti ... 972.html
Gabriel Oprea, candidat independent la Camera Deputatilor in municipiul Bucuresti, a avut joi, 3 decembrie, o intalnire cu liderii Sindicatului Liber din Metrou (USLM).
In cadrul intalnirii s-a discutat despre problemele cu care se confrunta angajatii de la metrou.
Una din temele abordate s-a referit la necesitatea imbunatatirii legislatiei care reglementeaza domeniul de activitate.
Fostul vicepremier Gabriel Oprea i-a asigurat pe cei prezenti ca va continua sa sprijine Sindicatul si lucratorii de la metrou, asa cum a facut-o si in trecut, din Parlament si din Guvern.
Presedintele Uniunii Militarilor si Politistilor “Mihai Viteazul” a participat, in ultimii trei ani, la mai multe sedinte de lucru cu liderii Sindicatului Liber din Metrou, in cadrul carora s-a stabilit o relatie de colaborare si sprijin reciproc.
Liderul USLM, fostul senator Ion Radoi, i-a transmis gl.(r) Gabriel Oprea ca sindicatul pe care il conduce, cei 5000 de membri si familiile acestora, il vor sustine la alegerile parlamentare din 6 decembrie.
Alaturi de Gabriel Oprea, la intalnire a participat si fostul senator Anghel Iordanescu.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
aztec
Cică un mecanic conducea metroul in zig-zag....
Mecanic atât de beat la metrou, cu o alcoolemie uriaşă, de 1,46 mg/l, încât nu a mai putut să mai plece din staţie. Călătorii au intervenit
https://observatornews.ro/eveniment/meca ... 4_F0M1HM
Cică un mecanic conducea metroul in zig-zag....
Mecanic atât de beat la metrou, cu o alcoolemie uriaşă, de 1,46 mg/l, încât nu a mai putut să mai plece din staţie. Călătorii au intervenit
https://observatornews.ro/eveniment/meca ... 4_F0M1HM
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
bogdan5ful
Dar nu prea înțeleg cum e posibil așa ceva? La CFR parcă se testează înainte de intrarea în cursă, dar e operator de stat, dar la Metrorex, care e operator privat(de metrou chiar), nu?
Dar nu prea înțeleg cum e posibil așa ceva? La CFR parcă se testează înainte de intrarea în cursă, dar e operator de stat, dar la Metrorex, care e operator privat(de metrou chiar), nu?
📖 Pagination options