MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)

862 posts, 255755 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 62
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 PTMZ

orex wrote:
Domnu!
Hai sa mergem chiar la vest de vest! De unde au provenit cele 28 de rame din Amsterdam? De la fabrica de langa Katowice adica din Chorzów, localitate limitrofa, care are o unitate de productie ALSTOM, cu peste 1000 de oameni, pentru fabricarea locomotivelor feroviare si a materialului rulant! :headbash:
Asta, ca sa n-avem nicio problema!

@orex, cunosc faptul că ramele de Amsterdam au fost produse tot în Polonia, dar am vrut să evidențiez logica prin raport cu Budapesta, deoarece e mai aproape, implicit more relatable. ;) :bere:
Stefan28 wrote:
@PTMZ cel mai logic este la Alstom Militari sa le asambleze...

Aparent, dumneata nu ai citit mesajul meu precedent cu atenție, așadar te invit să-l recitești. Am spus de producție, nu de asamblare.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Dragos31

@Stefan28, la Paris circula metrouri automate (cu 6 vagoane) din 1998 - deci de 22 de ani. Daca acolo se poate, la noi de ce nu s-ar putea?

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Stefan28

@andrei11 asta a spus domnul Gabriel Mocanu. Zic sa îi adresam mai multe întrebări lui, nu mie.  :bere:
Deci aparent nu cunoaste situația din Paris. Iar cele din Atena vor fi in 4 vagoane, de aia am crezut asta.
Sau Budapesta, sunt tot in 4 vagoane...

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 aztec

Poate aia au făcut peroanele drepte...
La noi pe lângă mecanici mai au nevoie și de ajutoare...
Automatizare maxima...

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

Stefan28 wrote:
@andrei11 asta a spus domnul Gabriel Mocanu. Zic sa îi adresam mai multe întrebări lui, nu mie.  :bere:
Deci aparent nu cunoaste situația din Paris. Iar cele din Atena vor fi in 4 vagoane, de aia am crezut asta.
Sau Budapesta, sunt tot in 4 vagoane...

NU-I cazul!
@Stefan28
Ai alte argumente impotriva sau  ”arunci cioara peste gard”?! Te rog, nu te mai lega ca ”inecatul de pai”, ca, ALSTOM nu face rame de 6 vagoane, automate. N-ai ce sa ai impotriva, asta in beneficiul NOSTRU, al bucurestenilor. Exista un titlu de carte ”Indraznetii inving”, doua volume, de Paul Bonnecarrere, editura Meridiane 1974. Citeste-le si vorbim!! ;)

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Stefan28

Da. Vise umede pentru Metrorex.  ;)
Nu ne prieste aerul cu rame neautomatizate si mecanic?
Viitoarele rame despre care e vorba in acest topic vor implica mana umana, pana la M7 nu vad nimic automatizat!  ;)

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

Aici gresesti!
Nu vrei sa utilizezi Urbalis 400 la adevarata lui capacitate? Pai, si atunci de ce s-au ”pompat” bani intr-un sistem de semnalizare, de ultima generatie, care nu-si poate atinge potentialul? E o munca si o cheltuiala inutila din aceasta perspectiva!

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

Si iete si rame automate, cu 8(opt) vagoane, lungime 120 m ;) , intrate-n circulatie pe 12.10.2020, in patria muma, fabricate si furnizate de nimeni alta, decat de ALSTOM!


 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Stefan28

Ok, bravo celor care îsi iau rame driverless. Dar repet, pentru Metrorex aceasta concepție este mult prea SF. Știu ca vei spune "dar avem Urbalis 400 și nu va fi utilizat la capacitatea lui maxima", dar să ne bucurăm totuși ca M5 va avea cele mai moderne rame din toată țara, chiar daca un mecanic va avea controlul la "joystick"  ;)  Cum am mai zis, cel puțin pana la M7 sau pana cand vor crapa toate BM-urile si CAF-urile si vor trebui luate alte rame, nu vad asa ceva pentru metroul bucureștean!  ;)   :bere:

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

Nu trebuie sa asteptam momentele...limita, ci putem fi predictibili, ca ACUM avem cu CE, si nu e vorba de teleportare! :mrgreen:
PS
Ti-am mai spus ”n-am avut sange-n instalatie” (a se intelege curaj) sa cerem asa ceva pentru M5, dar la un ”scor” corespunzator! Am fi fost prima tara din Europa de Est, Sud-Est pe care circula asa ceva (trenuri autonome)! N-ar fi fost o reusita pe care o credeam inexpugnabila?! Cam, da! :yes:  

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Costin

Singurul motiv pentru care nu avem asa ceva este nepotismul si coruptia din MRex, ambele sustinute si chiar protejate puternic de catre sindicate. Trenurile autonome nu pot fi conduse de nepotul lu' sefu', nu?

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 cris_m

Nu scrie nicaieri ca trebuie sa folosim acum softul la capacitatea lui maxima. Ce voi ati vazut persoane cu masini scumpe sa foloseasca toate dotarile masinii in mod continuu?

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 WT_fan06

La "mașinile" acelor persoane ai contribuit și tu ca și contribuabil? Că dacă NU, atunci nu ne interesează. Dacă DA, atunci e posibil să avem pretenția să fie operate la capacitatea maximă de eficientă / siguranță / fiabilitate / etc.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 alexxd_31

Pentru a putea utiliza rame automate e necesara adaparea statiilor.
Adica alti bani, alta distractie.
Cand o se se implementeze sitemul cu usi anti sinucidere ne putem gandi la asa ceva.
Am mers si eu la Milano pe M5 cu asa ceva imediat dupa inaugurare si nu m-a dat deloc pe spate. Perioada de stationare a trenuilui (in statie) era ceva mai mare iar viteza de deplasare mai mica fata de celelate  magistrale.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 62
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433645 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use