Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
518 posts, 183690 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Daca configuram pentru ACUM si nu pentru ce poate fi aici in 10 ani, ne frigem la fel de rau. Iar prin "acum" nu inteleg azi, noiembrie 2020, plina pandemie, ci inteleg 2019 sau situatia de fapt daca nu era pandemia. Proiectele astea se fac pe termen lung, adesea imediat la inaugurare e haos - ba prea plin, ba prea gol.
Peste 10 ani poate o sa ai multe blocuri, un Kaufland, un Dedeman si un parc in apropiere. Nu ai cum sa ajungi acolo fara o strada decenta cu macar doua benzi pe sens, mai ales ca e fix in prelungirea A3. Si asa este prea ingusta strada: s-ar fi impus trei benzi pana in Floreasca, denivelat la Petricani si Vacarescu, fara semafoare si dincolo de Floreasca prelungire pana la ambasada Chinei. ASA puteai prelua o autostrada care intra direct in oras. Dar ma multumesc si cu varianta actuala, iar pana va creste zona poate se va face soseaua in lungul CFR 800.
Daca configuram pentru ACUM si nu pentru ce poate fi aici in 10 ani, ne frigem la fel de rau. Iar prin "acum" nu inteleg azi, noiembrie 2020, plina pandemie, ci inteleg 2019 sau situatia de fapt daca nu era pandemia. Proiectele astea se fac pe termen lung, adesea imediat la inaugurare e haos - ba prea plin, ba prea gol.
Peste 10 ani poate o sa ai multe blocuri, un Kaufland, un Dedeman si un parc in apropiere. Nu ai cum sa ajungi acolo fara o strada decenta cu macar doua benzi pe sens, mai ales ca e fix in prelungirea A3. Si asa este prea ingusta strada: s-ar fi impus trei benzi pana in Floreasca, denivelat la Petricani si Vacarescu, fara semafoare si dincolo de Floreasca prelungire pana la ambasada Chinei. ASA puteai prelua o autostrada care intra direct in oras. Dar ma multumesc si cu varianta actuala, iar pana va creste zona poate se va face soseaua in lungul CFR 800.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Mircea G
Parapetul de beton este pt a arata cit mai infect orasul . Alta solutie viabila si mai "eco friendly' ,nu se gasea ?
Este ok aspectul ala de puscarie ?????
andrei11 wrote:
Parapetul de beton din mijloc NU este pus pentru viteză ci pentru a interzice cu desăvârșire << relația stânga >> pentru ambele variante, de pe șosea pe străduțe sau viceversa.
Parapetul de beton este pt a arata cit mai infect orasul . Alta solutie viabila si mai "eco friendly' ,nu se gasea ?
Este ok aspectul ala de puscarie ?????
- andrei11
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
O camera video si o amenda trimisa acasa erau perfecte.
O camera video si o amenda trimisa acasa erau perfecte.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu e lege și nici voință politică să se implementeze.
Nu e lege și nici voință politică să se implementeze.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
chevic
Merg zilnic pe acolo. Intr-adevar, nu e trafic ca înainte de pandemie, dar :
- la George Constantinescu semaforul tine prea putin. La cum sunt oamenii cu telefonul in mana sa vada ce au pus influencerii pe net se misca incet si abia apuca 5 masini sa treaca. Plus masinile care ies de la Fan curier. Mi-e frica sa ma gandesc cum va fi in trafic normal.
- Iesirea spre Petricani la sfarsitul programului. Acum se fac cozi de la George Constantinescu pana la Petricani. Cauze, din nou cei care nu sunt atenti si pleca cu intarziere, plus timpii semaforului de la Petricani. 45 secunde pentru axa Voluntari - Colentina, 21 de secunde pentru Barbu Vacarescu - A3.
Trotuar : Am remarcat si pe George Constantinescu la fel, in multe zone exista o portiune de pamant intre gardul firmelor si trotuar. Cu toate astea, s-a prevazut in trotuar o alveola pentru pomi. E adevarat, asfaltata ulterior la protestele..... dar proiectantii, cum de au prevazut o ingustare a trotuarului pentru a se planta un pom cand era spatiu suficient 1 metru mai incolo fara a ingusta trotuarul ? E adevarat, nu peste tot, dar acolo unde este posibil plus stalpii de iluminat. E spatiu pentru pozitionarea lor, exact la limita gardului, de ce îi pun pe trotuar si nici macar la limita lor ? Cine vrea sa rada, sa mearga pe George Constantinescu partea spre Upground. Nu un carucior, o persoana corpolenta nu poate trece, ca sa nu mai vorbesc ca au aparut si "premiantii" care au pus casete pentru nu stiu ce cabluri, exact la stalp, ca sa fie siguri ca nu poti trece pe acolo.
Merg zilnic pe acolo. Intr-adevar, nu e trafic ca înainte de pandemie, dar :
- la George Constantinescu semaforul tine prea putin. La cum sunt oamenii cu telefonul in mana sa vada ce au pus influencerii pe net se misca incet si abia apuca 5 masini sa treaca. Plus masinile care ies de la Fan curier. Mi-e frica sa ma gandesc cum va fi in trafic normal.
- Iesirea spre Petricani la sfarsitul programului. Acum se fac cozi de la George Constantinescu pana la Petricani. Cauze, din nou cei care nu sunt atenti si pleca cu intarziere, plus timpii semaforului de la Petricani. 45 secunde pentru axa Voluntari - Colentina, 21 de secunde pentru Barbu Vacarescu - A3.
Trotuar : Am remarcat si pe George Constantinescu la fel, in multe zone exista o portiune de pamant intre gardul firmelor si trotuar. Cu toate astea, s-a prevazut in trotuar o alveola pentru pomi. E adevarat, asfaltata ulterior la protestele..... dar proiectantii, cum de au prevazut o ingustare a trotuarului pentru a se planta un pom cand era spatiu suficient 1 metru mai incolo fara a ingusta trotuarul ? E adevarat, nu peste tot, dar acolo unde este posibil plus stalpii de iluminat. E spatiu pentru pozitionarea lor, exact la limita gardului, de ce îi pun pe trotuar si nici macar la limita lor ? Cine vrea sa rada, sa mearga pe George Constantinescu partea spre Upground. Nu un carucior, o persoana corpolenta nu poate trece, ca sa nu mai vorbesc ca au aparut si "premiantii" care au pus casete pentru nu stiu ce cabluri, exact la stalp, ca sa fie siguri ca nu poti trece pe acolo.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Cristi N
Solutia eleganta: spatiu verde intre sensuri. Solutia si mai ieftina si mai putin agresiva ca actualul parapete: parapete tip W1 - inaltime de 60cm.
Normativul spune ca spatiul verde ar trebui sa fie intre carosabil si trotuar in ideea de a filtra oarecum gazele de esapament dar implementarea la proiectul asta a fost execrabila.
Solutia eleganta: spatiu verde intre sensuri. Solutia si mai ieftina si mai putin agresiva ca actualul parapete: parapete tip W1 - inaltime de 60cm.
Normativul spune ca spatiul verde ar trebui sa fie intre carosabil si trotuar in ideea de a filtra oarecum gazele de esapament dar implementarea la proiectul asta a fost execrabila.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Aia e pistă de biciclete, nu e trotuar.
Unica soluție, să pună gărduleț.
Pietonul n-a fost nicio clipă în pericol.
Ca deobicei cine concepe textele reportajului nu gândește deloc.
ByOnu wrote:
Aia e pistă de biciclete, nu e trotuar.
Unica soluție, să pună gărduleț.
Pietonul n-a fost nicio clipă în pericol.
Ca deobicei cine concepe textele reportajului nu gândește deloc.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Aia nu e nici pista, langa nu e nici trotuar...
Pt că ar trebui sa fie pista, și langa ar trebui sa fie un trotuar.
Lipsesc amândouă, sunt doar schițe, ciorne, simulacru, dar NU sunt ce ar trebui sa fie.
Aia nu e nici pista, langa nu e nici trotuar...
Pt că ar trebui sa fie pista, și langa ar trebui sa fie un trotuar.
Lipsesc amândouă, sunt doar schițe, ciorne, simulacru, dar NU sunt ce ar trebui sa fie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Cum sa nu fie, ai bordura intre carosabil si pista si bordura intre pista si trotuar, latimile minime se respecta deci este corect; in normativ se pare ca nu scrie inaltimea minima a bordurii, deci poate sa fie ingropata si la nivel cu asfaltul.
Greseala provine din aceeasi porcarie de normativ care permite sa se faca bulevard in oras cu trotuar de 1m si fara alveole(sau cum s-or numi) pentru copaci, cum tot romanul viseaza fie smecher adica sa se plimbe doar cu masina personala iar mersul pe jos sau cu bicicleta ese pentru fraieri, saraci si ciudati, evident ca nu incearca nimeni sa schimbe normativul.
Asa ca vine Firea si gaseste solutia economiei de balast, daca pui bordura normal atunci nivelul trotuarului creste si trebuie sa umpli cu balast, dar daca ingropi brodura ca sa fie partea de sus la ras cu asfaltul atunci trotuarul este la acelasi nivel si nu mai trebuie sa balastezi.
Cum sa nu fie, ai bordura intre carosabil si pista si bordura intre pista si trotuar, latimile minime se respecta deci este corect; in normativ se pare ca nu scrie inaltimea minima a bordurii, deci poate sa fie ingropata si la nivel cu asfaltul.
Greseala provine din aceeasi porcarie de normativ care permite sa se faca bulevard in oras cu trotuar de 1m si fara alveole(sau cum s-or numi) pentru copaci, cum tot romanul viseaza fie smecher adica sa se plimbe doar cu masina personala iar mersul pe jos sau cu bicicleta ese pentru fraieri, saraci si ciudati, evident ca nu incearca nimeni sa schimbe normativul.
Asa ca vine Firea si gaseste solutia economiei de balast, daca pui bordura normal atunci nivelul trotuarului creste si trebuie sa umpli cu balast, dar daca ingropi brodura ca sa fie partea de sus la ras cu asfaltul atunci trotuarul este la acelasi nivel si nu mai trebuie sa balastezi.
- subway guru
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Cristi N
Ar cam trebui sa se ingrijeasca de acum incolo, au inceput sa apara balti pe pista de biciclete.
Din cauza ca se stationeaza cu autoturisme/dube pe pista de biciclete si pe trotuar plus din cauza ca nu au balastat calumea s-au format niste tasari de toata frumusetea.
Ar cam trebui sa se ingrijeasca de acum incolo, au inceput sa apara balti pe pista de biciclete.
Din cauza ca se stationeaza cu autoturisme/dube pe pista de biciclete si pe trotuar plus din cauza ca nu au balastat calumea s-au format niste tasari de toata frumusetea.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Pana la urma solutia cu stalpisori este corecta ca elimini nesimtitii care depasesc coloana pe trotuar sau se parcheaza pe pista de biciclete / in statiile de autobuz.
Pana la urma solutia cu stalpisori este corecta ca elimini nesimtitii care depasesc coloana pe trotuar sau se parcheaza pe pista de biciclete / in statiile de autobuz.
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)
•
Choose destination