Transportul feroviar în RomâniaOperatori privați din România

 

Topic: Transferoviar Călători (TFC)

101 posts, 73129 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Transferoviar Călători (TFC) lecter

De R nu stiu, dar cu IR CFR fac relativ frecvent drumul Bucuresti-Buzau si ma intorc cu IR-ul TFC (se continua OK ca timp cu trenul de pe linia Nehoiasu).

Cu CFR ai intr-adevar intotdeauna riscul cu aerul conditionat, dar cu TFC (cel putin cele ca varianta "modernizata" de mai sus 95 53 9761424-4 RO-TFC ) multe geamuri sunt blocate si nu exista deloc aer conditionat, deci e garantat mai rau...plus ca nu exista clasa I reala (doar doua compartimente cam nasoale la cele nemodernizate, ambele cu geamul blocat acum cateva zile) si poti nimeri si in automotoarele care au doar banchete, deci nici macar cu maner intre scaune.

Da, la CFR mi-a pus un individ niste chestii de vanzare pe scaunul de langa, dar in rest chiar nu am avut niciun stres si am avut si priza si AC. Cel putin pe ruta asta, daca s-ar sincroniza mai bine la intoarcere CFR-ul ca program nici nu mi-as pune problema sa iau TFC-ul de la Buzau incolo.  

Si asta inainte sa aducem vorba de diesel pe sub sarma...

 


Re: Transferoviar Călători (TFC) shoppy

Ai avut tu noroc, la cate am patit la Calatori, acu 15 ani am decis ca nu mai calc pe acolo pe banii mei, si de cate ori am calcat pe banii altora mi s-a confirmat idea, si a fost mereu la clasa I.
La cat curent terfelesc EA-urile 7MW de la Calatori ca sa taraie cate 3 vagoane prin campie si la cat din acel curent inca este din termo, mai bine le inlocuim cu automotoare diesel ca o sa fie mai putina poluare.

 


Re: Transferoviar Călători (TFC) Andrei98

Sau ai avut tu ghinion mai bine zis, am mers frecvent pe ruta asta cu R si cu IR de la CFR Calatori si nu prea am nimerit nici una din cele enumerate de tine, la R am mers cu Acvile si 26-16 care au avut mereu AC si prize functionale, mizerie nu am vazut, nu am vazut nici cersetori sau vanzatori dar pe aia i-am vazut mai des pe Valea Prahovei, iar Blatisti nici atat, aia ii gasesti de obicei pe M90 sau pe Regio-urile de Fetesti...

 


Re: Transferoviar Călători (TFC) Victor92

R15163 - Titu, Judetul Dambovita - 29.06.2019



 


Re: Transferoviar Călători (TFC) PTMZ

În perioada următoare, unele trenuri TFC pot înregistra întârzieri suplimentare. Iată comunicatul TFC:
https://transferoviarcalatori.ro/home/anunt-important.html
Stimati calatori,
Din cauza lucrarilor efectuate la infrastructura in zona statiei Garbau, de catre CNCF "CFR" SA in perioada 03.09.2019 - 06.09.2019, trenul 15032 Oradea - Cluj Napoca poate avea intarzieri de aproximativ 45 minute.

Din cauza lucrarilor la infrastructura in zona Ploiesti Sud - Ploiesti Triaj, precum si a restrictiilor de viteza introduse in zona statiilor Cilibia, Buzau si Ploiesti Sud, de catre CNCF "CFR" SA dupa intrarea in vigoare a noului mers de tren (09.12.2018), trenurile 15071 si 15072 Bucuresti Nord - Galati si retur pot avea intarzieri de 10 - 30 minute.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si va multumim pentru intelegere.

 


Re: Transferoviar Călători (TFC) PTMZ

De la 1 ianuarie 2021, TFC va opera din nou pe relația Fieni - Pietroșița, după ce începând cu mersul curent trenurile au fost scurtate la Fieni, secțiunea Fieni - Pietroșița rămânând fără trenuri de călători:
Primarul localității Pietroșița anunța reluarea traficului feroviar spre București de la 1 ianuarie 2021.

Vești bune pentru locuitorii din nordul județului! Edilul localității Pietroșița, Ion Leonard Dicu, anunță că se va relua transportul feroviar începând cu data de 01.01.2021. “Stimați cetățeni, vă anunț că începând cu 1 ianuarie 2021 se redeschise ruta feroviară de către TFC! Sunt incluse trei curse directe Pietrițița – București”, a spus primarul potrivit dambovitanews.ro.

În urmă cu un an, dâmbovițenii au inițiat o petiție online în care cereau ca linia Târgoviște Pietroșța să fie menținută după data de 15 decembrie 2019  căci era planificatăe să fie scoasăe din Mersul Trenurilor, intrat în vigoare la jumătatea acelei luni.

„Domnule ministru Lucian Bode, ați reintrodus trenurile pe ruta Oravița-Anina și ați salvat o zonă a României de la distrugere. Vă rugăm să faceți același lucru și cu trenurile de pe ruta Fieni-Pietroșița, pentru a salva nordul județului Dâmbovița de la depopularea masivă care va urma și de la dezastrul total, după ce s-a pregătit izolarea porțiunii de la poalele Bucegilor, pas cu pas, în ultimii 20 de ani”, arătau initiatorii petiției online, disponibilă aici.

Inițiatorii se arătau  îngrijorați de o posibilă izolare a regiunii nordice a județului în ipoteza inchiderii căii ferate. DN71, drumul național paralel cu calea ferată care, după Pietroșița, se îndreaptă spre Moroeni – Sinaia, e și el surpat. Șoseaua e stricată în zona localității Moțăieni, câțiva kilometri sud de Fieni, iar reparațiile se lasă așteptate.

„Nordul județului Dâmbovița ar putea rămâne izolat. Transportul feroviar dispare, încet, dar sigur. În același timp, DN71 e surpat, dar CNAIR nu a găsit soluții. De la 15 decembrie se retrag trenurile din mai multe zone care deja sunt aproape izolate, iar în continuare vor avea risc major de depopulare, deși au potențial uriaș pentru a deveni zone turistice (…) nordul județului Dâmbovița ar putea rămâne izolat, de săptămâna viitoare, după ce se vor retrage atât trenurile CFR Călători, cât și cele ale operatorului privat Transferoviar Călători”, se arăta în petiție.

Ruta menționată era deservită de cinci perechi de trenuri ale CFR Călători și Transferoviar Călători. La fel ca și Oravița – Anina, Târgoviște – Fieni-Pietroșița face parte din rețeaua neinteroperabilă și neînchiriată (fiind în administrarea CFR SA)

Sursa: Club Feroviar

 


Transferoviar Călători (TFC) Andrei Andraș

Să și fie folosite de oameni. Că altfel iar se vor scurta / anula. Privatul nu stă pe secție dacă nu ies bani, doar așa... doar de dragul de a fi.

 


Re: Transferoviar Călători (TFC) PTMZ

Se pare că revin mai repede la Pietroșița, chiar de pe 13 decembrie, când va fi introdus noul mers:
”Vom introduce doar garnituri noi, moderne, pe această rută, începând cu 13 decembrie. Ne bucurăm să putem opera pe traseul București-Târgoviște-Pietroșița, mai ales acum, când cel mai sigur mijloc de transport este trenul”, a declarat pentru Jurnalul Călin Mitică, patronul Transferoviar Călători.

Sursa: Club Feroviar

 


Transferoviar Călători (TFC) Andrei Andraș

Vom introduce doar garnituri noi, moderne
„Noi” nu prea cred, vor fi aceleași DH2-uri ca în trecut. Moderne? Da, poate pentru anul 1981 când au început să fie produse.

 


Re: Transferoviar Călători (TFC) SirVlady

Se aude ca isi iau niste automotoare noi odata cu retragerea VT624.

 


Transferoviar Călători (TFC) Andrei Andraș

Ar putea să-și ia niște Duewag-uri ca IRC, dar de la auzite până la fapte e drum lung.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) Utilizator anonim

Ar putea fi vorba de din astea, vedem in curand ce vor aduce concret.

https://en.wikipedia.org/wiki/DBAG_Class_612
1280px-Baureihe_612_(9475677722)_(3).jpg (304.01 KB; downloaded 5987 times)

 


Re: Transferoviar Călători (TFC) PTMZ

TFC a confirmat că intenționează să achiziționeze 8-12 automotoare second-hand, produse după 1997. Primele ar putea ajunge în februarie. De asemenea, se intenționează înnoirea completă a parcului până în 2024:
Operatorul privat Transferoviar Călători, prezent pe rute precum București - Buzău sau Titan Sud - Oltenița, va derula un program de înnoire a flotei și discută cu diverși furnizori de material rulant pentru a aduce în țară între 8 și 12 automotoare, primele putând ajunge în februarie anul viitor, au spus reprezentanții companiei într-un răspuns pentru HotNews.ro. TFC vrea să-și extindă și numărul de secții de circulație pe care este prezentă.

TFC are 33 de automotoare produse în anii 60 și 70 și vrea să aducă material rulant mai nou, mai ales că cele mai multe dintre ramele vechi nu au aer condiționat.

Transferoviar Călători este cunoscută pentru automotoarele alb-vișinii pe care scrie: "Vrei să mergi cu nașu? Acum ai ocazia!". În ultimii ani compania a deschis case de bilete în stațiile mai importante.

Ce spune compania
În prezent Transferoviar Călători SRL derulează intense discuții și negocieri cu câțiva furnizori de material rulant. Intenția noastră este ca în urma finalizării acestor negocieri să reușim să contractăm 8-12 automotoare. Acest lucru depinde, în mare parte, de numărul de automotoare pe care furnizorii îl pun în vânzare. Materialul rulant aflat în discuție este produs după anul 1997. Estimăm că primul lot de automotoare să ajungă în țară la sfârșitul lunii februarie 2021.

Transferoviar Călători SRL are un program ambițios de reînnoire totală a parcului de automotoare până la finalul anului 2024".

Compania este prezentă pe mai multe secții, printre care Titan Sud - Oltenița, București - Buzău, Ploiești - Slănic, Ploiești - Mâneciu sau Galați - Bârlad.

TFC spune că intenționează, începând cu noul Mers, să intre pe noi secții de circulație precum:

- București Nord - Roșiori Nord.
- București Nord - Constanța.
- București Nord - Fetești.
- Buzău - Făurei - Constanța - Mangalia.
- Cluj Napoca - Baia Mare.
- Cluj Napoca - Târgu Mureș.
- Cluj Napoca - Alba Iulia.
- Cluj Napoca - Aghireș
- Cluj Napoca - Câmpia Turzii
- Cluj Napoca - Bonțida

TFC vrea să opereze și trenuri pe noua rută Gara de Nord - Aeroport și a depus solcitare în acest sens.

Sursa: HotNews

 


Re: Transferoviar Călători (TFC) BodoMinea

Odată cu trecerea la noul mers de tren, rețeaua TFC s-a extins, iar harta rutelor arată în felul următor:



Evident, noutățile sunt intrarea pe secția București Nord - Aeroport H.Coandă T1 (Otopeni), operată cu automotoare DH2 momentan și București Nord - Roșiori Nord, operată alternativ cu automotoare ADH11 și VT614. Regăsiți mai jos și niște imagini de astăzi.
WhatsApp Image 2020-12-13 at 09.42.30.jpeg (413.25 KB; downloaded 5700 times)

WhatsApp Image 2020-12-13 at 15.02.22.jpeg (353.53 KB; downloaded 5721 times)

2020-12-13_20-23-14.png (649.54 KB; downloaded 5676 times)

Totodată, trenurile vor circula până la și de la Pietroșița, după ce o perioadă de timp acestea s-au limitat la stația Fieni.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433159 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use