Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

1536 posts, 374134 views
 
Go to page:  1  ... 93 94 95 96 97 98 99  ... 110
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Si nici nu s-a straduit sa o aiba...
O investitie majora si o realizare de palmares lasata prada distrugerii...
Dispret pentru banul public si nesimtire totala...posibil penala!
:headbash:
In afara de mazgaleli abstractioniste au facut ceva???...iar pe exemplul autoritatilor locale s-au invitat si grafferii sa completeze lucrarile de arta
:bleah:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Utilizator anonim

Initial a fost o idee buna, dar din pacate implementata prost, nu te duce prea mult,  are capetele prea departe de orice punct de legatura iar viteza nu e tocmai eficienta. In momentul de fata ar trebui eliminat si adus la normal peronul pana la o ipotetica modernizare a garii. Poporul sa mai faca si miscare  :D

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Costin

Adevarul e ca abordarea cea mai eficienta era un pasaj subteran simplu, perpendicular pe linii, cu iesire la fiecare peron, cu un panou de informare a calatorilor si un automat de bilete la fiecare intrare. Asta e ceea ce lipseste la capatul dinspre Basarab si asta incerca trotuarul rulant sa compenseze (prin grabirea circulatiei pietonale pana la punctul unde ai acces si la informare, si la bilete, si la toate peroanele). Nu intru in detalii tehnice legate de cum sa fie construit pasajul, daca cel de la metrou poate fi upgradat si utilizat in acest scop sau alte tehnicalitati - am specificat doar ce lipseste intrarii nord-vestice in gara.

Insa demolarea e o abordare gresita, acolo au fost cheltuiti niste bani, investitia aceea a fost justificata si aprobata, din punct de vedere economic, singura solutie e reconstructia si punerea in functiune. Bonus, ar trebui recuperat prejudiciul de la constructor, care nu va putea preda lucrarea in buna conditie atunci cand se va face receptia. Si pe buna dreptate, constructorul trebuia macar sa-si pazeasca proprii bani pe perioada dinaintea receptiei.

Poporul sa mai faca si miscare

Gresit, nimeni nu poate sa oblige poporul la miscare, doar pe motiv de incompetenta si delasare,  mai ales ca nu chiar toti pot face miscare.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

N-ai cum să faci un pasaj subteransimplu o să-ți sară în cap toate organizațiile nonguvernamentale cum că dacă n-ai lift / scări rulante defavorizezi persoanele cu dizabilități, vârstincii și mămicile cu bebe sau viitoare mămici.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului zapacitu

Aceia pot utiliza bine-mersi legatura la sol pe cele doua laturi ale bulevardelor adiacente. Insa pentru 95% din lume poate fi mai simplu.

Sa nu ajungem la discriminare, intrucat la noi inca nu s-a prins lumea ca exista atat discriminare negativa (creez ceva care discrimineaza negativ anumite persoane) cat si discriminare pozitiva (investesc dublu-triplu pentru 5% care au deja alternativa viabila si functionala).

Legislatia antidiscriminare spune - principial - ca trebuie sa ai in vedere persoanele cu dizabilitati si sa le oferi sanse egale, nu sa te dai de trei ori peste cap si sa blochezi proiecte din cauza ca ar putea fi cineva deranjat. Bine, noi suntem tara extremelor: ori doar trepte, ori lifturi absolut peste tot.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Nup, e discriminare.  O să-ți demonstreze ONG - ul respectiv că din cauza faptului că nu i-ai făcut lift respectivul 5 % a pierdut trenul.
Până la pasaj eu aș înființa acolo, sub pod, 3 - 4 case de bilete.  E un afiș  că n-ai voie să treci peste linii dar nu-l ia nimeni în seamă, inclusiv subsemnatul.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului cris_m

Normal, daca ai de ajuns de la tramvai la jumatatea peronului (de la L2-L14), eficienta iti spune sa traversezi pe la Basarab, nu in capat la tabela...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Costin

andrei11 wrote:
N-ai cum să faci un pasaj subteransimplu o să-ți sară în cap toate organizațiile nonguvernamentale cum că dacă n-ai lift / scări rulante defavorizezi persoanele cu dizabilități, vârstincii și mămicile cu bebe sau viitoare mămici.

Nu asta am vrut sa spun prin simplu. Si sa fim seriosi, lifturi poti sa pui la aproape orice, mai ales daca e constructie noua. sa fie pasaj cu lifturi, nu e o problema. Scarile rulante sunt discutabile, liftul e important.
Insa, eu prin simplu voiam sa spun ca fara complicatii de genul legatura directa la metrou sau la tramvai. Simplu, adica din Calea Grivitei pana in Bd. Dinicu Golescu, atat.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului zapacitu

andrei11 wrote:
Nup, e discriminare.  O să-ți demonstreze ONG - ul respectiv că din cauza faptului că nu i-ai făcut lift respectivul 5 % a pierdut trenul.
Până la pasaj eu aș înființa acolo, sub pod, 3 - 4 case de bilete.  E un afiș  că n-ai voie să treci peste linii dar nu-l ia nimeni în seamă, inclusiv subsemnatul.

Asta e discriminare pozitiva, sa investesc triplu pentru cineva care are deja variante nenumarate, inclusiv via Grivita, via Golescu sau via M4. Daca SINGURA iesire de la un mijloc de transport in comun era scara fixa atunci ai fi avut dreptate, altfel se ia in calcul, se evalueaza si se moteaza ca fiind o posibila dezvoltare pentru atunci cand sunt fonduri. E fix ce ziceam mai sus, nu stim sa facem distinctia intre discriminare negativa si discriminare pozitiva. Si pe mine ma deranjaza ca banii mei sa fie aruncati pe geam ca urla X sau Y. Ma derenjaza si vecinu de la 3 cand gateste peste, dar are aceleasi drepturi ca si mine, deci aia e. Eu poate ma simt discriminat ca s-a inceput M5 dinspre DT si nu dinspre Delfinu, dar asta nu inseamna nici ca nu am dreptate, nici ca schimba ceva "problema" mea.

Dar daca tot facem tunele, de ce nu legam Basarab de GdN2, ca sa stim o chestie. Asa ar avea si GdN2 corespondenta la M1.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului cris_m

Soc si groaza, astazi a venit Compania Municipala Administrare Strazi sa stranga cioburile de la pasajul pietonal. Mai mult, la Basarab functioneaza din nou scarile rulante, la fel si lifturile. Surpriza si mai placuta a fost ca am vazut spalandu-se pe jos in holul acela. Deci se poate. Insa, din pacate, pana nu se va receptiona pasajul, nu se vor putea face reparatiile necesare.
20201106_110237-1612x1209.jpg (536.4 KB; downloaded 3405 times)
20201106_110348-1612x1209.jpg (504.91 KB; downloaded 3379 times)
20201106_110033-1612x1209.jpg (499.49 KB; downloaded 3416 times)
20201106_105924-1612x1209.jpg (551.08 KB; downloaded 3555 times)
20201106_105813-1612x1209.jpg (518.85 KB; downloaded 2523 times)
20201106_105447-1612x1209.jpg (589.28 KB; downloaded 2509 times)
20201106_105454-1612x1209.jpg (575.19 KB; downloaded 2507 times)
20201106_105504-1209x1612.jpg (418.23 KB; downloaded 2524 times)
20201106_105543-1612x1209.jpg (511.67 KB; downloaded 2509 times)
20201106_105559-1612x1209.jpg (387.08 KB; downloaded 2508 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului cris_m

Update, pun un GIF cu scara rulanta functionala:
ezgif-4-412fedb030cf.gif (1.11 MB; downloaded 2501 times)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Mircea G

Eu zic ca astea sint lucrari sa se umfle nota de plata , inutile . Inutil trotuarul rulant si alte porcarii , gen lifturi .

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului CiprianTRB

Cum adică lifturile sunt inutile? Exista persoane cu handicap. Le urci tu in spate pe scări?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Lifturile de la Basarab sunt în principiu pentru coborâre ( Cine  nu poate pe scări ). Pentru urcare ar trebui să folosești scările rulante.
Trotuarul rulant NU este inutil.  Bine, să funcționeze.

 


Go to page:  1  ... 93 94 95 96 97 98 99  ... 110
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433299 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use