Topic: Transportul public din Sinaia
146 posts, 63262 views
📖 Pagination options
- ticker
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
ticker
2 autobuze pe T1 in acelasi timp? Pentru ce? Nu e frecventa la o ora?
Sau a fost doar de "lansare".
2 autobuze pe T1 in acelasi timp? Pentru ce? Nu e frecventa la o ora?
Sau a fost doar de "lansare".
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
Puss in Boots
Eu zic ca vor sa scada frecventa. Au totusi 11 (sau vor avea cand vin toate) plus Scania si Diamond (minimum ca sa nu numar si BMC). In conditiile in care circulau in mod constant 3-4 autobuze asta inseamna o triplare de parc.
Eu zic ca vor sa scada frecventa. Au totusi 11 (sau vor avea cand vin toate) plus Scania si Diamond (minimum ca sa nu numar si BMC). In conditiile in care circulau in mod constant 3-4 autobuze asta inseamna o triplare de parc.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul public din Sinaia
Andrei Andraș
Doar ăla de 12m era pe T1. Celălalt cu bo$$ii.
Au sosit toate „ecologistele”. Să nu le găsim pe Scania și pe EBD pe site-uri de vânzare, că, teoretic, nu mai au nevoie de ele oricât s-ar extinde și s-ar suplimenta traseele. Au trecut pe stele ca să dea bine la votanți.
Probus se casează, ar rămâne doar autocarul pentru curse speciale.
ticker wrote:
2 autobuze pe T1 in acelasi timp?
Doar ăla de 12m era pe T1. Celălalt cu bo$$ii.
Puss in Boots wrote:
Au totusi 11 (sau vor avea cand vin toate) plus Scania și Diamond
Au sosit toate „ecologistele”. Să nu le găsim pe Scania și pe EBD pe site-uri de vânzare, că, teoretic, nu mai au nevoie de ele oricât s-ar extinde și s-ar suplimenta traseele. Au trecut pe stele ca să dea bine la votanți.
Puss in Boots wrote:
(minimum ca sa nu numar si BMC)
Probus se casează, ar rămâne doar autocarul pentru curse speciale.
- Boris
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
Boris
Parc Mercedes-Benz Citaro Hybrid TUS - Sinaia:
1.PH-31-TUS - 12M
2.PH-32-TUS - K(10M)
3.PH-33-TUS - K(10M)
4.PH-34-TUS - K(10M)
5.PH-35-TUS - K(10M)
6.PH-36-TUS - K(10M)
7.PH-37-TUS - K(10M)
8.PH-38-TUS - K(10M)
9.PH-39-TUS - K(10M)
10.PH-40-TUS - 12M
11.PH-41 TUS - 12M
Parc Mercedes-Benz Citaro Hybrid TUS - Sinaia:
1.PH-31-TUS - 12M
2.PH-32-TUS - K(10M)
3.PH-33-TUS - K(10M)
4.PH-34-TUS - K(10M)
5.PH-35-TUS - K(10M)
6.PH-36-TUS - K(10M)
7.PH-37-TUS - K(10M)
8.PH-38-TUS - K(10M)
9.PH-39-TUS - K(10M)
10.PH-40-TUS - 12M
11.PH-41 TUS - 12M
- aztec
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
aztec
Face to face...
Capăt de linie...Gara Sinaia
Face to face...
Capăt de linie...Gara Sinaia
IMG_20201024_162144_1.jpg (814.06 KB; downloaded 4815 times)
IMG_20201024_162209_1.jpg (337 KB; downloaded 4808 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
Victor92
Cateva autobuze Mercedes-Benz Citaro (K) Hybrid de astazi din Sinaia.
PH 36 TUS - Linia T2
PH 37 TUS - Linia T3
PH 40 TUS - Linia T1
Cateva autobuze Mercedes-Benz Citaro (K) Hybrid de astazi din Sinaia.
PH 36 TUS - Linia T2
PH 37 TUS - Linia T3
PH 40 TUS - Linia T1
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
Puss in Boots
Frumusele autobuzele si imi place si cum le-au colantat.
Frumusele autobuzele si imi place si cum le-au colantat.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
ByOnu
La Bucuresti cum de ies afisajele in fotografii (adica ori ies bine, ori deloc, de zici ca-s stinse), iar aici ... ?
La Bucuresti cum de ies afisajele in fotografii (adica ori ies bine, ori deloc, de zici ca-s stinse), iar aici ... ?
- cris_m
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul public din Sinaia
Andrei Andraș
Sunt echipate cu același sistem ca la București. Bustec la afișaje și Thoreb pe partea de informare a călătorilor și șoferului.
Sunt echipate cu același sistem ca la București. Bustec la afișaje și Thoreb pe partea de informare a călătorilor și șoferului.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
Costin
Sistemul o fi la fel, insa ledurile pot sa aiba alt refresh rate - ceea ce explica exact comportamentul din fotografii.
Sistemul o fi la fel, insa ledurile pot sa aiba alt refresh rate - ceea ce explica exact comportamentul din fotografii.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul public din Sinaia
Andrei Andraș
Am călătorit și eu recent cu marea „revoluție verde” cu ale sale „autobuze ecologice” prezentată cu mare fast în campania electorală pentru locale. Las mai jos (pentru cine dorește să citească) impresiile și concluziile mele în urma petrecerii unei zile întregi în Sinaia.
+
parc de vehicule nou; panouri de informare a pasagerilor în stațiile importante; automate de vânzare a biletelor și abonamentelor în principalele stații; aplicație pentru telefoane (pe care n-am testat-o).
- din 11 autobuze cumpărate, la traseu zilnic sunt doar 4; alte orașe abia au bani pentru a-și cumpăra un autobuz second-hand, iar Sinaia își permite să țină drept muzeu în parcarea de la gară 7 autobuze + Scania și diamantul; frecvențele autobuzelor sunt, în continuare, aceleași adică de-a dreptul jenante: măcar pe T3 (alt minus: care a fost scopul inversării traseelor între T2 și T3? Dezinformarea călătorilor? Poate.) se putea asigura o frecvență de 20-30 minute pentru că linia cere acest lucru; reînființarea liniei fantome T4 care nu face decât să plimbe aerul de la Gară la Telegondolă și înapoi; ideea nu e rea, dar ar trebui ca orarul de plecare de la Gară să fie corelat cu sosirea trenurilor și să fie făcută mai multă reclamă liniei (autobuzul stă pur și simplu în parcare și la ora de plecare pleacă, n-ai niciun orar afișat și nici n-ai cum să-ți iei bilet; sistemul de ticketing (dacă îi pot spune așa) este unul... aparte (ca să nu îi spun în alt fel): de la uriașele automate din stații îți poți cumpăra bilete, „abonamente de 1 zi” și abonamente lunare. Nimic rău în asta până când vezi că plata se efectuează cash doar cu monede de 50 bani și bancnote de 1 leu și 5 lei. În fiecare stație unde am așteptat autobuzul am fost abordat de persoane (inclusiv străini) dacă îi pot ajuta să le schimb bancnota de 10 lei în ceva „mai mic” că n-au cum să-și cumpere bilet. Mi se pare o bătaie de joc să nu poți cumpăra bilet (că dacă vrei mai multe trebuie să repeți operațiunea pentru un bilet până când te plictisești) cu bancnote de 10 lei. Da, poți cumpăra și cu cardul, dar majoritatea lumii încă folosește cash. am pus mai sus în ghilimele „abonamente de 1 zi” pentru că ceea ce primești nu e în adevăratul sens al cuvântului un abonament de 1 zi ci un pachet de 3 sau 5 călătorii încărcat pe un card. 11 sau 15 lei costă, în aceste prețuri fiind inclus și prețul cardului de 5 lei (!); poate mă repet, dar cel mai mare minus îl reprezintă proasta gestionare a parcului de vehicule și a traseelor oferite călătorilor: știai că ai de primit 11 autobuze, dar tu nu faci deloc angajări; TUS știe ce planuri are, dar mi se pare strigător la cer.
Ca o concluzie, eu unul nu sunt deloc încântat că sunt dus din punctul A în punctul B cu autobuze cu stea-n bot de producție 20-20. La fel de bine mă simțeam și într-un Probus vechi de 13 ani în care îmi puteam achita călătoria foarte ușor la șofer cu orice bancnotă voiam. Din punctul meu de vedere, achiziția acestor autobuze a fost strict electorală pentru ca știm noi cine să-și păstreze liniștit scaunul cald încă 4 ani. Eu unul păstram diamantul și Scania, casam Probus și făceam achiziția doar a 2-3 autobuze noi de 12m și a panourilor de informare din stații și cred că era arhi-suficient pentru moment.
Am călătorit și eu recent cu marea „revoluție verde” cu ale sale „autobuze ecologice” prezentată cu mare fast în campania electorală pentru locale. Las mai jos (pentru cine dorește să citească) impresiile și concluziile mele în urma petrecerii unei zile întregi în Sinaia.
+
-
Ca o concluzie, eu unul nu sunt deloc încântat că sunt dus din punctul A în punctul B cu autobuze cu stea-n bot de producție 20-20. La fel de bine mă simțeam și într-un Probus vechi de 13 ani în care îmi puteam achita călătoria foarte ușor la șofer cu orice bancnotă voiam. Din punctul meu de vedere, achiziția acestor autobuze a fost strict electorală pentru ca știm noi cine să-și păstreze liniștit scaunul cald încă 4 ani. Eu unul păstram diamantul și Scania, casam Probus și făceam achiziția doar a 2-3 autobuze noi de 12m și a panourilor de informare din stații și cred că era arhi-suficient pentru moment.
IMG_1663.JPG (1.12 MB; downloaded 4367 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transportul public din Sinaia
Andrei Andraș
Și ca să nu mai fiu atât de critic, mai adaug un + separat și anume cel că lucrările la noul garaj prind contur. Sunt 8 + 3 intrări sub acoperiș, probabil 8 pentru parcare și 3 pentru reparații. Nu am fost foarte atent pentru că se lucra și n-am vrut să atrag atenția.
Și ca să nu mai fiu atât de critic, mai adaug un + separat și anume cel că lucrările la noul garaj prind contur. Sunt 8 + 3 intrări sub acoperiș, probabil 8 pentru parcare și 3 pentru reparații. Nu am fost foarte atent pentru că se lucra și n-am vrut să atrag atenția.
0.jpg (802.86 KB; downloaded 4352 times)
- Boris
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
Boris
PH-37-TUS pe linia T1 într-o frumoasă zi de iarna
PH-37-TUS pe linia T1 într-o frumoasă zi de iarna
IMG-20210114-WA0003.jpg (251.28 KB; downloaded 4218 times)
📖 Pagination options