Topic: Stiri si articole din presa
126 posts, 61921 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Stiri si articole din presa
Utilizator anonim
Traficul rutier, oprit pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului.
Primăria Municipiului Bucureşti demarează luni, 17 ianuarie, lucrările la Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii. Pasajul are ca obiectiv rezolvarea problemei traversării Splaiului Unirii, în zona intersecţiei cu Şoseaua Mihai Bravu.
Traseul pasajului are ca punct de plecare Bd. Mihai Bravu, în dreptul străzii Vântului (staţia de metrou Mihai Bravu), traverseaza Splaiul Unirii (Râul Dâmboviţa) şi intersecţia Văcăreşti cu bd. Mihai Bravu, încheindu-se pe Calea Văcăreşti.
Pentru realizarea proiectului Pasaj suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii, se restricţionează circulaţia rutieră pe şos. Mihai Bravu, pe tronsonul cuprins între Splaiul Unirii şi bd. Tineretului, începând de luni, ora 00.00, pe o perioadă estimată de şase luni.
Circulaţia rutieră în zona mai sus menţionată se va desfăşura pe câte două benzi pe sens.
Lungimea pasajului care va avea 4 benzi pe sens este de 700 de metri, durata de executie a lucrarilor fiind de 12 luni.
http://www.realitatea.net/
Traficul rutier, oprit pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului.
Primăria Municipiului Bucureşti demarează luni, 17 ianuarie, lucrările la Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii. Pasajul are ca obiectiv rezolvarea problemei traversării Splaiului Unirii, în zona intersecţiei cu Şoseaua Mihai Bravu.
Traseul pasajului are ca punct de plecare Bd. Mihai Bravu, în dreptul străzii Vântului (staţia de metrou Mihai Bravu), traverseaza Splaiul Unirii (Râul Dâmboviţa) şi intersecţia Văcăreşti cu bd. Mihai Bravu, încheindu-se pe Calea Văcăreşti.
Pentru realizarea proiectului Pasaj suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii, se restricţionează circulaţia rutieră pe şos. Mihai Bravu, pe tronsonul cuprins între Splaiul Unirii şi bd. Tineretului, începând de luni, ora 00.00, pe o perioadă estimată de şase luni.
Circulaţia rutieră în zona mai sus menţionată se va desfăşura pe câte două benzi pe sens.
Lungimea pasajului care va avea 4 benzi pe sens este de 700 de metri, durata de executie a lucrarilor fiind de 12 luni.
http://www.realitatea.net/
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
mihai565
Modificari de trasee, urmare a lucrarilor de la Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Vacaresti
Sambătă, 15 Ianuarie 2011
In vederea demararii lucrarilor de construire a Pasajului Mihai Bravu peste Splaiul Unirii si Calea Vacaresti, incepand cu data de 17.01.2011 si pana la finalizarea lucrarilor, Regia Autonoma de Transport Bucuresti reorganizeaza traseele de transport public din zona Sos. Mihai Bravu - Calea Vacaresti, astfel:
Linia 34 de tramvaie va functiona pe traseul actual intre terminalul Banu Manta si intersectia Sos. Mihai Bravu/Calea Dudesti, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Calea Dudesti pana la Depoul Dudesti.
Aceasta situatie este una provizorie, RATB intentionand sa utilizeze traseul Calea Vitan - Calea Dudesti, dupa modificarea retelei de tramvai din intersectia Calea Vitan/Calea Dudesti.
Pentru preluarea calatorilor de pe linia 34 afectata de lucrari, RATB infiinteaza linia naveta de autobuze 634, intre Baba Novac si terminalul Romprim, pe urmatorul traseu: Sos. Mihai Bravu, Calea Vacaresti, Piata Sudului, Sos. Oltenitei, terminalul Romprim.
Abonamentele eliberate pe linia 34 vor fi valabile si pe linia naveta de autobuze 634.
Mentionam ca traseele liniilor de autobuze 312, 313 si 381, care functioneaza in zona lucrarilor, nu vor fi modificate, insa, statia Sos. Mihai Bravu amplasata pe Calea Vacaresti, sens Piata Sudului, se suspenda, autobuzele liniilor amintite vor opri in statia Bd. Tineretului, comuna cu cea a liniei 133.
Linia 77 de troleibuze va functiona pe traseul de baza, intre Piata Resita si Piata Sudului, cu un numar suplimentar de vehicule, iar linia 76 se suspenda.
Abonamentele eliberate pe linia 76 vor fi valabile pana la expirare, pe liniile 77, 381 si pe liniile 312 si 313, pe traseul fostei linii 76.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=487
Modificari de trasee, urmare a lucrarilor de la Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Vacaresti
Sambătă, 15 Ianuarie 2011
In vederea demararii lucrarilor de construire a Pasajului Mihai Bravu peste Splaiul Unirii si Calea Vacaresti, incepand cu data de 17.01.2011 si pana la finalizarea lucrarilor, Regia Autonoma de Transport Bucuresti reorganizeaza traseele de transport public din zona Sos. Mihai Bravu - Calea Vacaresti, astfel:
Linia 34 de tramvaie va functiona pe traseul actual intre terminalul Banu Manta si intersectia Sos. Mihai Bravu/Calea Dudesti, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Calea Dudesti pana la Depoul Dudesti.
Aceasta situatie este una provizorie, RATB intentionand sa utilizeze traseul Calea Vitan - Calea Dudesti, dupa modificarea retelei de tramvai din intersectia Calea Vitan/Calea Dudesti.
Pentru preluarea calatorilor de pe linia 34 afectata de lucrari, RATB infiinteaza linia naveta de autobuze 634, intre Baba Novac si terminalul Romprim, pe urmatorul traseu: Sos. Mihai Bravu, Calea Vacaresti, Piata Sudului, Sos. Oltenitei, terminalul Romprim.
Abonamentele eliberate pe linia 34 vor fi valabile si pe linia naveta de autobuze 634.
Mentionam ca traseele liniilor de autobuze 312, 313 si 381, care functioneaza in zona lucrarilor, nu vor fi modificate, insa, statia Sos. Mihai Bravu amplasata pe Calea Vacaresti, sens Piata Sudului, se suspenda, autobuzele liniilor amintite vor opri in statia Bd. Tineretului, comuna cu cea a liniei 133.
Linia 77 de troleibuze va functiona pe traseul de baza, intre Piata Resita si Piata Sudului, cu un numar suplimentar de vehicule, iar linia 76 se suspenda.
Abonamentele eliberate pe linia 76 vor fi valabile pana la expirare, pe liniile 77, 381 si pe liniile 312 si 313, pe traseul fostei linii 76.
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=487
- mindmasster
-
Posted:
-
Stiri si articole din presa
mindmasster
Primăria: Pasajul Mihai Bravu îşi va amortiza investiţia în 2 ani
Şeful Direcţiei de Transporturi din Primăria Capitalei, Ion Dedu, spune, pentru romanialibera.ro, că pasajul suprateran care va fi construit anul acesta în zona Mihai Bravu - Splaiul Unirii îi va ajuta pe şoferii bucureşteni să economisească 50.000 de euro, bani de combustibil, în fiecare zi.
"Pasajul poate prelua 2.000 de maşini pe sens în fiecare oră. Sunt două sensuri şi, dacă ar fi să considerăm un interval de circulaţie de 12 ore pe zi, ne-ar da un trafic de aproximativ 50.000 de vehicule zilnic. Să zicem că, folosind pasajul, fiecare maşină economiseşte un litru de combustibil în fiecare zi, adică circa un euro. Într-o lună ar ieşi economii de 1,5 milioane de euro. Ceea ce înseamnă un total de cel puţin 15 milioane de euro pe an", calculează Ion Dedu.
Primăria estimează că pasajul de la Mihai Bravu va costa 28 de milioane de euro.
Aşadar, toată investiţia ar urma să fie recuperată, prin economiile aduse "la buzunarul şoferilor", în doi ani.
"Construcţia la pasajul de la Piaţa Sudului începe în a doua jumătate din 2011"
"Pasajul Mihai Bravu face parte din strategia de dezvoltare a Bucureştiului, care presupune în primul rând prioritizarea circulaţiei pe inelul principal al oraşului. Adică pe traseul Basarab - Nicolae Titulescu - Iancu de Hunedoara - Ştefan cel Mare - Calea Văcăreşti - Şoseaua Olteniţei - Şoseaua Viilor - Tudor Vladimirescu - Panduri - Vasile Milea. În toate intersecţiile mari de pe acest traseu vom face pasaje supraterane sau subterane", explică Ion Dedu.
Astfel, până în 2013 ar mai trebui modernizat Pasajul Muncii, finalizat Pasajul Iancului- Mihai Bravu, reconfigurată Piaţa Victoriei şi finalizate lucrările la străpungerea Progresul-Viilor, plus pasajul subteran Piaţa Sudului. Pentru acest ultim proiect, Ion Dedu a precizat că totul ţine de momentul în care va fi aprobată finanţarea.
"În cazul pasajului subteran din zona Piaţa Sudului dorim să accesăm fonduri europene. Proiectul este finalizat şi depus spre aprobare. Acum aşteptăm răspunsul. Dacă totul va fi în regulă, va urma perioada licitaţiei, care va mai dura câteva luni. Lucrările ar putea începe în a doua jumătate a anului 2011", mai spune şeful Direcţiei de Transporturi din Primăria Capitalei.
"Durează un an dacă nu apar complicaţii"
Înapoi la Pasajul Mihai Bravu. Proiectul va fi destinat exclusiv traficului auto, tramvaiul 34 care circulă pe acest traseu urmând să rămână la sol.
Construcţia va avea o lungime de 700 de metri şi patru benzi pe sens, va începe din Bulevardul Mihai Bravu, în dreptul staţiei de metrou, şi va traversa Splaiul Unirii şi intersecţia Văcăreşti. Municipalitatea promite că traficul va fi restricţionat doar şase luni şi că lucrările nu vor dura mai mult de un an.
Totuşi, Ion Dedu menţionează că acest grafic va fi respectat doar dacă "în timpul lucrărilor nu vom da peste reţele edilitare neevidenţiate în planul urbanistic".
Dedu aminteşte că proiectul Pasajului Basarab a fost întârziat doi ani în primul rând din cauza ţevilor şi conductelor "uitate" în subsol.
Constructor controversat
Un alt detaliu important despre Pasajul Mihai Bravu: va fi construit de firma românească Romstrade, companie controlată, în proporţie de 76 la sută, de Nelu Iordache, considerat unul dintre "regii asfaltului" din România şi patronul companiei aeriene Blue Air.
Romstrade nu s-ar simţi foarte bine din punct de vedere financiar în această perioadă.
Potrivit Săptămâna Financiară, constructorul Pasajului Mihai Bravu urma să fie "asaltat" la sfârşitul anului trecut de mai multe cereri de insolvenţă.
Publicaţia mai arată că Romstrade a avut în 2009 o cifră de afaceri de peste un miliard de lei şi un profit de circa 160 de milioane lei, cu 1.225 de angajaţi. Potrivit unui top al celor mai mari contracte încheiate cu statul în 2009, Romstrade s-a clasat pe locul 10, cu suma de 125 de milioane de lei.
Sursa:http://www.romanialibera.ro/actualitate/bucuresti/primaria-pasajul-mihai-bravu-isi-va-amortiza-investitia-in-2-ani-213478.html
Primăria: Pasajul Mihai Bravu îşi va amortiza investiţia în 2 ani
Şeful Direcţiei de Transporturi din Primăria Capitalei, Ion Dedu, spune, pentru romanialibera.ro, că pasajul suprateran care va fi construit anul acesta în zona Mihai Bravu - Splaiul Unirii îi va ajuta pe şoferii bucureşteni să economisească 50.000 de euro, bani de combustibil, în fiecare zi.
"Pasajul poate prelua 2.000 de maşini pe sens în fiecare oră. Sunt două sensuri şi, dacă ar fi să considerăm un interval de circulaţie de 12 ore pe zi, ne-ar da un trafic de aproximativ 50.000 de vehicule zilnic. Să zicem că, folosind pasajul, fiecare maşină economiseşte un litru de combustibil în fiecare zi, adică circa un euro. Într-o lună ar ieşi economii de 1,5 milioane de euro. Ceea ce înseamnă un total de cel puţin 15 milioane de euro pe an", calculează Ion Dedu.
Primăria estimează că pasajul de la Mihai Bravu va costa 28 de milioane de euro.
Aşadar, toată investiţia ar urma să fie recuperată, prin economiile aduse "la buzunarul şoferilor", în doi ani.
"Construcţia la pasajul de la Piaţa Sudului începe în a doua jumătate din 2011"
"Pasajul Mihai Bravu face parte din strategia de dezvoltare a Bucureştiului, care presupune în primul rând prioritizarea circulaţiei pe inelul principal al oraşului. Adică pe traseul Basarab - Nicolae Titulescu - Iancu de Hunedoara - Ştefan cel Mare - Calea Văcăreşti - Şoseaua Olteniţei - Şoseaua Viilor - Tudor Vladimirescu - Panduri - Vasile Milea. În toate intersecţiile mari de pe acest traseu vom face pasaje supraterane sau subterane", explică Ion Dedu.
Astfel, până în 2013 ar mai trebui modernizat Pasajul Muncii, finalizat Pasajul Iancului- Mihai Bravu, reconfigurată Piaţa Victoriei şi finalizate lucrările la străpungerea Progresul-Viilor, plus pasajul subteran Piaţa Sudului. Pentru acest ultim proiect, Ion Dedu a precizat că totul ţine de momentul în care va fi aprobată finanţarea.
"În cazul pasajului subteran din zona Piaţa Sudului dorim să accesăm fonduri europene. Proiectul este finalizat şi depus spre aprobare. Acum aşteptăm răspunsul. Dacă totul va fi în regulă, va urma perioada licitaţiei, care va mai dura câteva luni. Lucrările ar putea începe în a doua jumătate a anului 2011", mai spune şeful Direcţiei de Transporturi din Primăria Capitalei.
"Durează un an dacă nu apar complicaţii"
Înapoi la Pasajul Mihai Bravu. Proiectul va fi destinat exclusiv traficului auto, tramvaiul 34 care circulă pe acest traseu urmând să rămână la sol.
Construcţia va avea o lungime de 700 de metri şi patru benzi pe sens, va începe din Bulevardul Mihai Bravu, în dreptul staţiei de metrou, şi va traversa Splaiul Unirii şi intersecţia Văcăreşti. Municipalitatea promite că traficul va fi restricţionat doar şase luni şi că lucrările nu vor dura mai mult de un an.
Totuşi, Ion Dedu menţionează că acest grafic va fi respectat doar dacă "în timpul lucrărilor nu vom da peste reţele edilitare neevidenţiate în planul urbanistic".
Dedu aminteşte că proiectul Pasajului Basarab a fost întârziat doi ani în primul rând din cauza ţevilor şi conductelor "uitate" în subsol.
Constructor controversat
Un alt detaliu important despre Pasajul Mihai Bravu: va fi construit de firma românească Romstrade, companie controlată, în proporţie de 76 la sută, de Nelu Iordache, considerat unul dintre "regii asfaltului" din România şi patronul companiei aeriene Blue Air.
Romstrade nu s-ar simţi foarte bine din punct de vedere financiar în această perioadă.
Potrivit Săptămâna Financiară, constructorul Pasajului Mihai Bravu urma să fie "asaltat" la sfârşitul anului trecut de mai multe cereri de insolvenţă.
Publicaţia mai arată că Romstrade a avut în 2009 o cifră de afaceri de peste un miliard de lei şi un profit de circa 160 de milioane lei, cu 1.225 de angajaţi. Potrivit unui top al celor mai mari contracte încheiate cu statul în 2009, Romstrade s-a clasat pe locul 10, cu suma de 125 de milioane de lei.
Sursa:http://www.romanialibera.ro/actualitate/bucuresti/primaria-pasajul-mihai-bravu-isi-va-amortiza-investitia-in-2-ani-213478.html
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii
subway guru
Anunt de atribuire numarul 99912/18.01.2011
Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 107133 / 03.09.2010
Denumire contract: Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,PASAJ SUPRATERAN MIHAI BRAVU – SPLAIUL UNIRIIâ€
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060042 , Romania , Punct(e) de contact: DANIELA MINCU , Tel. 021.305.55.30 , Email: Daniela.mincu@bucuresti-primaria.ro , Fax: 021.305.55.87 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,PASAJ SUPRATERAN MIHAI BRAVU – SPLAIUL UNIRIIâ€
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,PASAJ SUPRATERAN MIHAI BRAVU – SPLAIUL UNIRIIâ€
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
96,864,871.1 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S172-263238 din 04.09.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 344 Denumirea: „Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE "PASAJSUPRATERAN MIHAI BRAVU – SPLAIUL UNIRIIâ€
V.1) Data atribuirii contractului 12/2/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ROMSTRADE SRL
Adresa postala: Comuna Adunatii Copaceni , Localitatea: Adunatii Copaceni , Cod postal: 8273 , Romania , Fax: 0246282049
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 99461180.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 96864871.10 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
-
Adresa postala: - , Localitatea: - , Cod postal: - , Romania , Tel. -
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 , Localitatea: Bucurest , Cod postal: 050091 , Romania , Tel. 021 319.51.80 , Fax: 021 319.51.76
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060042 , Romania , Tel. 021 305 55 30 , Email: serviciuldeachizitiipublice@bucuresti-primaria.ro , Fax: 021 305 55 87 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 11:53
Anunt de atribuire numarul 99912/18.01.2011
Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 107133 / 03.09.2010
Denumire contract: Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,PASAJ SUPRATERAN MIHAI BRAVU – SPLAIUL UNIRIIâ€
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060042 , Romania , Punct(e) de contact: DANIELA MINCU , Tel. 021.305.55.30 , Email: Daniela.mincu@bucuresti-primaria.ro , Fax: 021.305.55.87 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,PASAJ SUPRATERAN MIHAI BRAVU – SPLAIUL UNIRIIâ€
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: ,,PASAJ SUPRATERAN MIHAI BRAVU – SPLAIUL UNIRIIâ€
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
96,864,871.1 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S172-263238 din 04.09.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 344 Denumirea: „Intocmirea fazelor de proiectare PT +DE "PASAJSUPRATERAN MIHAI BRAVU – SPLAIUL UNIRIIâ€
V.1) Data atribuirii contractului 12/2/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ROMSTRADE SRL
Adresa postala: Comuna Adunatii Copaceni , Localitatea: Adunatii Copaceni , Cod postal: 8273 , Romania , Fax: 0246282049
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 99461180.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 96864871.10 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
-
Adresa postala: - , Localitatea: - , Cod postal: - , Romania , Tel. -
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 , Localitatea: Bucurest , Cod postal: 050091 , Romania , Tel. 021 319.51.80 , Fax: 021 319.51.76
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060042 , Romania , Tel. 021 305 55 30 , Email: serviciuldeachizitiipublice@bucuresti-primaria.ro , Fax: 021 305 55 87 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 11:53
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
mihai565
Prima zi de haos la pasaj. Mai sunt 364!
Cele două poduri paralele care se fac la Mihai Bravu au gâtuit traficul pe Calea Văcăreşti
“Nu e util aici. Traficul e un coşmar ceva mai sus, la Piaţa Sudului”, a spus Marius T., 28 de ani
Dan L. Brumar
Dezvoltarea oraşului cere sacrificii, spun edilii Capitalei. De această dată cei care trebuie să sufere mai mult sunt bucureştenii care circulă între sectoarele 3 şi 4, pe Şoseaua Mihai Bravu. Ieri, aici a început construcţia celor două pasaje paralele menite să aerisească traficul la intersecţia cu Splaiul Unirii.
Prima zi de lucrări a fost un chin atât pentru şoferi, cât şi pentru muncitori şi poliţiştii rutieri.
Şoferii s-au strecurat greu prin ceaţă pe Calea Văcăreşti fiindcă au avut doar două benzi de circulaţie spre Vitan. Muncitorii au lucrat anevoios sub trafic, iar poliţiştii au răguşit cât au suflat în fluiere ca să aerisească intersecţia.
Şi n-a fost decât prima zi de lucrări, o banală zi de marţi. Mai sunt încă 49 de zile de marţi, sau 364 de zile cu totul până când constructorii trebuie să termine lucrarea.
Cele două pasaje paralele vor avea 700 de metri lungime, au patru bezi pe sens şi se întind de la staţia de metrou Mihai Bravu până la intersecţia Bd. Tineretului cu Calea Văcăreşti. Costrucţia va costa Municipalitatea 28 de milioane de euro.
Pe aici ocoliţi zona de şantier
Traficul a fost blocat vreme de şase luni pe Calea Văcăreşti (sensul spre Vitan). Evitaţi zona prin:
* Piaţa Sudului-Şos. Olteniţei-Şos. Vitan Bârzeşti-Calea Vitan
* Piaţa Sudului-Şos. Olteniţei-Calea Şerban Vodă- Bd. D. Cantemir
* Bd. Tineretului-str. Pridvorului-Calea Văcăreşti.
http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 89585.html
Prima zi de haos la pasaj. Mai sunt 364!
Cele două poduri paralele care se fac la Mihai Bravu au gâtuit traficul pe Calea Văcăreşti
“Nu e util aici. Traficul e un coşmar ceva mai sus, la Piaţa Sudului”, a spus Marius T., 28 de ani
Dan L. Brumar
Dezvoltarea oraşului cere sacrificii, spun edilii Capitalei. De această dată cei care trebuie să sufere mai mult sunt bucureştenii care circulă între sectoarele 3 şi 4, pe Şoseaua Mihai Bravu. Ieri, aici a început construcţia celor două pasaje paralele menite să aerisească traficul la intersecţia cu Splaiul Unirii.
Prima zi de lucrări a fost un chin atât pentru şoferi, cât şi pentru muncitori şi poliţiştii rutieri.
Şoferii s-au strecurat greu prin ceaţă pe Calea Văcăreşti fiindcă au avut doar două benzi de circulaţie spre Vitan. Muncitorii au lucrat anevoios sub trafic, iar poliţiştii au răguşit cât au suflat în fluiere ca să aerisească intersecţia.
Şi n-a fost decât prima zi de lucrări, o banală zi de marţi. Mai sunt încă 49 de zile de marţi, sau 364 de zile cu totul până când constructorii trebuie să termine lucrarea.
Cele două pasaje paralele vor avea 700 de metri lungime, au patru bezi pe sens şi se întind de la staţia de metrou Mihai Bravu până la intersecţia Bd. Tineretului cu Calea Văcăreşti. Costrucţia va costa Municipalitatea 28 de milioane de euro.
Pe aici ocoliţi zona de şantier
Traficul a fost blocat vreme de şase luni pe Calea Văcăreşti (sensul spre Vitan). Evitaţi zona prin:
* Piaţa Sudului-Şos. Olteniţei-Şos. Vitan Bârzeşti-Calea Vitan
* Piaţa Sudului-Şos. Olteniţei-Calea Şerban Vodă- Bd. D. Cantemir
* Bd. Tineretului-str. Pridvorului-Calea Văcăreşti.
http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 89585.html
- George Miloo
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
George Miloo
Lucrările la pasajul rutier Mihai Bravu - Splaiul Unirii vor dura doi ani, nu unul
Sursa: Puterea.ro
Lucrările la noul pasaj rutier suprateran construit pe banii Primăriei Municipiului Bucureşti vor costa, în primă fază, 28,6 milioane de euro. Municipalitatea a restricţionat deja, începând de ieri, traficul în intersecţia Calea Văcăreşti - Şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii, cu toate că, până în luna martie, în zonă se execută doar lucrări de proiectare a construcţiei, potrivit documentelor oficiale care au însoţit procedura de atribuire a lucrărilor. Aceste documente mai dezvăluie faptul că termenul pentru finalizarea lucrărilor de construcţie a pasajului rutier este de 24 de luni de la semnarea contractului, şi nu de 12 luni, aşa cum au precizat reprezentanţii Primăriei Capitalei. Mai mult, Primăria Municipiului Bucureşti a cerut proiectantului o garanţie a lucrărilor de doar doi ani.
Primăria Municipiului Bucureşti a început lucrările la Pasajul suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii, astfel că traficul rutier va fi restricţionat pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului. Pasajul va pleca din Bulevardul Mihai Bravu, din dreptul străzii Vântului (staţia de metrou Mihai Bravu), va traversa Splaiul Unirii (Râul Dâmboviţa) şi intersecţia Văcăreşti cu Bulevardul Mihai Bravu, încheindu-se pe Calea Văcăreşti. Reprezentanţii municipalităţii au precizat, într-un comunicat de presă, că acest pasaj va rezolva problema traversării Splaiului Unirii, în zona intersecţiei cu Şoseaua Mihai Bravu. Pentru realizarea proiectului, începând de duminică, ora 24.00, a fost restricţionată circulaţia rutieră pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului, pe o perioadă estimată de şase luni.
Un an pe vorbe, doi în acte
Proiectul construirii Pasajului Mihai Bravu - Splaiul Unirii a fost iniţiat de către Primăria Municipiului Bucureşti în luna septembrie a anului trecut, municipalitatea organizând, la începutul lunii decembrie, o licitaţie deschisă în vederea atribuirii contractului de lucrări de proiectare şi de construcţii a obiectivului. La licitaţie s-au prezentat trei ofertanţi şi, la data de 2 decembrie, municipalitatea a atribuit contractul cu numărul 344 societăţii Romstrade International SRL. Valoarea iniţială a investiţiei, aşa cum reiese din anunţul de atribuire dat publicităţii de către Primăria Municipiului Bucureşti, este de 96.864.871 lei fără TVA, adică 28.600.000 de euro. Beneficiarul, dar şi ordonatorul principal de credite este instituţia condusă de edilul-şef al Capitalei Sorin Oprescu.
Potrivit caietului de sarcini al acestei investiţii, întocmit de către Primăria Municipiului Bucureşti, durata de realizare a pasajului rutier este de 24 de luni. Acest aspect intră în contradicţie cu precizările comunicatului de presă remis de instituţia în cauză la data de 2 ianuarie 2010, în care se stipulează că “lungimea pasajului care va avea 4 benzi pe sens este de 700 de metri, durata de execuţie a lucrărilor fiind de 12 luni”. Potrivit aceluiaşi caiet de sarcini care arată că finalizarea lucrărilor va avea loc în doi ani de la semnarea contractului, primele trei luni sunt destinate pentru fazele de proiectare a lucrărilor. Mai mult decât atât, autoritatea contractantă a cerut ca garanţia de bună execuţie a lucrărilor să fie de minim 24 de luni de la data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Costurile pot creşte în funcţie de mâna de lucru şi de cantităţile de materiale
Pasajul rutier suprateran a cărui construcţie a demarat, teoretic, ieri are drept scop realizarea unei legături mai rapide între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii. Primăria susţine că, prin realizarea acestui pasaj, se va descongestiona traficul rutier în zona intersecţia Şoseaua Mihai Bravu – Splaiul Unirii – Calea Văcăreşti. Din punct de vedere tehnic, în acest moment intersecţia în cauză este una la nivel, semaforizată, iar pentru realizarea unei legături între Calea Văcăreşti şi Şoseaua Mihai Bravu se vor construi două pasaje rutiere pe Şoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii, câte unul pentru fiecare sens de mers. Legătura dintre Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii se va menţine, în continuare, prin intermediul benzilor existente la nivelul solului. Liniile de tramvai care leagă Şoseaua Mihai Bravu de Calea Văcăreşti vor rămâne la nivelul actual, pasajele fiind destinate exclusiv circulaţiei rutiere. Lungimea totală a pasajelor în cauză este de 658 metri pe sensul de mers dinspre Calea Văcăreşti către Şoseaua Mihai Bravu şi de 700 de metri pe sensul de mers dintre Şoseaua Mihai Bravu şi Calea Văcăreşti. Ambele sensuri de circulaţie vor fi prevăzute cu câte două benzi.
Potrivit documentaţiei de atribuire care a însoţit procedura de scoatere la licitaţie a acestei lucrări de construcţie, societatea Romstrade International va trebui să elaboreze documentaţia de proiectare a fazelor DE şi PT, asigurând totodată consultanţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor. Mai mult, caietele de sarcini întocmite, în baza contractului, de către Romstrade trebuie să fie astfel concepute încât, pe baza lor, să se poată determina cantităţile de lucrări, costurile lucrărilor şi utilajelor, precum şi forţa de muncă sau dotarea necesară execuţiei lucrărilor.
Lucrările la pasajul rutier Mihai Bravu - Splaiul Unirii vor dura doi ani, nu unul
Sursa: Puterea.ro
Lucrările la noul pasaj rutier suprateran construit pe banii Primăriei Municipiului Bucureşti vor costa, în primă fază, 28,6 milioane de euro. Municipalitatea a restricţionat deja, începând de ieri, traficul în intersecţia Calea Văcăreşti - Şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii, cu toate că, până în luna martie, în zonă se execută doar lucrări de proiectare a construcţiei, potrivit documentelor oficiale care au însoţit procedura de atribuire a lucrărilor. Aceste documente mai dezvăluie faptul că termenul pentru finalizarea lucrărilor de construcţie a pasajului rutier este de 24 de luni de la semnarea contractului, şi nu de 12 luni, aşa cum au precizat reprezentanţii Primăriei Capitalei. Mai mult, Primăria Municipiului Bucureşti a cerut proiectantului o garanţie a lucrărilor de doar doi ani.
Primăria Municipiului Bucureşti a început lucrările la Pasajul suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii, astfel că traficul rutier va fi restricţionat pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului. Pasajul va pleca din Bulevardul Mihai Bravu, din dreptul străzii Vântului (staţia de metrou Mihai Bravu), va traversa Splaiul Unirii (Râul Dâmboviţa) şi intersecţia Văcăreşti cu Bulevardul Mihai Bravu, încheindu-se pe Calea Văcăreşti. Reprezentanţii municipalităţii au precizat, într-un comunicat de presă, că acest pasaj va rezolva problema traversării Splaiului Unirii, în zona intersecţiei cu Şoseaua Mihai Bravu. Pentru realizarea proiectului, începând de duminică, ora 24.00, a fost restricţionată circulaţia rutieră pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului, pe o perioadă estimată de şase luni.
Un an pe vorbe, doi în acte
Proiectul construirii Pasajului Mihai Bravu - Splaiul Unirii a fost iniţiat de către Primăria Municipiului Bucureşti în luna septembrie a anului trecut, municipalitatea organizând, la începutul lunii decembrie, o licitaţie deschisă în vederea atribuirii contractului de lucrări de proiectare şi de construcţii a obiectivului. La licitaţie s-au prezentat trei ofertanţi şi, la data de 2 decembrie, municipalitatea a atribuit contractul cu numărul 344 societăţii Romstrade International SRL. Valoarea iniţială a investiţiei, aşa cum reiese din anunţul de atribuire dat publicităţii de către Primăria Municipiului Bucureşti, este de 96.864.871 lei fără TVA, adică 28.600.000 de euro. Beneficiarul, dar şi ordonatorul principal de credite este instituţia condusă de edilul-şef al Capitalei Sorin Oprescu.
Potrivit caietului de sarcini al acestei investiţii, întocmit de către Primăria Municipiului Bucureşti, durata de realizare a pasajului rutier este de 24 de luni. Acest aspect intră în contradicţie cu precizările comunicatului de presă remis de instituţia în cauză la data de 2 ianuarie 2010, în care se stipulează că “lungimea pasajului care va avea 4 benzi pe sens este de 700 de metri, durata de execuţie a lucrărilor fiind de 12 luni”. Potrivit aceluiaşi caiet de sarcini care arată că finalizarea lucrărilor va avea loc în doi ani de la semnarea contractului, primele trei luni sunt destinate pentru fazele de proiectare a lucrărilor. Mai mult decât atât, autoritatea contractantă a cerut ca garanţia de bună execuţie a lucrărilor să fie de minim 24 de luni de la data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Costurile pot creşte în funcţie de mâna de lucru şi de cantităţile de materiale
Pasajul rutier suprateran a cărui construcţie a demarat, teoretic, ieri are drept scop realizarea unei legături mai rapide între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii. Primăria susţine că, prin realizarea acestui pasaj, se va descongestiona traficul rutier în zona intersecţia Şoseaua Mihai Bravu – Splaiul Unirii – Calea Văcăreşti. Din punct de vedere tehnic, în acest moment intersecţia în cauză este una la nivel, semaforizată, iar pentru realizarea unei legături între Calea Văcăreşti şi Şoseaua Mihai Bravu se vor construi două pasaje rutiere pe Şoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii, câte unul pentru fiecare sens de mers. Legătura dintre Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii se va menţine, în continuare, prin intermediul benzilor existente la nivelul solului. Liniile de tramvai care leagă Şoseaua Mihai Bravu de Calea Văcăreşti vor rămâne la nivelul actual, pasajele fiind destinate exclusiv circulaţiei rutiere. Lungimea totală a pasajelor în cauză este de 658 metri pe sensul de mers dinspre Calea Văcăreşti către Şoseaua Mihai Bravu şi de 700 de metri pe sensul de mers dintre Şoseaua Mihai Bravu şi Calea Văcăreşti. Ambele sensuri de circulaţie vor fi prevăzute cu câte două benzi.
Potrivit documentaţiei de atribuire care a însoţit procedura de scoatere la licitaţie a acestei lucrări de construcţie, societatea Romstrade International va trebui să elaboreze documentaţia de proiectare a fazelor DE şi PT, asigurând totodată consultanţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor. Mai mult, caietele de sarcini întocmite, în baza contractului, de către Romstrade trebuie să fie astfel concepute încât, pe baza lor, să se poată determina cantităţile de lucrări, costurile lucrărilor şi utilajelor, precum şi forţa de muncă sau dotarea necesară execuţiei lucrărilor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
Utilizator anonim
Construcția Pasajului Mihai Bravu a fost suspendată: Prefectul l-a dat în judecată pe Oprescu pentru aviz ilegal
Prefectul Capitalei, Mihai Atănăsoaei, a atacat în instanță autorizația emisă de primarul general, privind construcția, în regim de urgență a două pasaje rutiere, paralele pe direcția Sos. Mihai Bravu – Calea Văcăreștilor. Edilul-șef este acuzat că nu a respectat legea în momentul în care a emis această autorizație. Construcția pasajului a fost suspendată.
Primarul general, Sorin Oprescu, este acuzat că a încălcat legea în patru rânduri în momentul în care a emis avizul de construcție a Pasajului Mihai Bravu – Splaiul Unirii.
Astfel, autorizația a fost emisă fără a avea la bază un Plan Urbanistic Zonal, aprobat de Consiliul General la Municipiului București. De asemenea, în documentația anexată autorizației lipsește avizul obligatoriu al Autorității pentru Protecția Mediului.
Potrivit prefectului, autorizația a fost emisă ca fiind în regim de urgență, situație care nu se încadrează în cazurile prevăzute în mod expres de Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrarilor de construcții. Conform legii, lucrări în regim de urgență sunt cele care se operează asupra clădirilor ce reprezintă pericol public, lucrări de sprijinire și consolidare, demolări parțiale ca urmare a unor calamități, avarii, accidente. “Astfel, construcia pasajului ca « lucrare în regim de urgență » nu este justificată, dar această încadrare a permis în mod eronat emiterea autorizației de construcție fără PUZ și aviz de mediu”, anunță Prefectura București printr-un comunicat.
Mai mult, anunță instituția, Sorin Oprescu a emis autorizația de construcție fără a realiza exproprierea terenurilor care urmează a fi afectate de execuția acestor lucrări.
“Sunt surprins sa constat ca Primarul General al Capitalei a ignorat prevederile legale într-un demers atât de important pentru bucureșteni. Primăria trebuie să obțină, în cel mai scurt timp, aprobările necesare demarării, în concordanță cu legea, a lucrărilor la respectivul pasaj”, a decalarat prefectul Mihai Atanasoaei.
Autorizația de construcție a fost suspendată până la pronunțarea instanțelor de judecată.
Viitorul Pasaj suprateran va face legătura Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens. “Soluția propusă este de realizare a două pasaje supraterane paralele pe direcția Calea Văcărești – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Lungimea totală este de 685 m pentru sensul Văcărești – Mihai Bravu și 700 m pentru sensul Mihai Bravu – Văcărești. Rampele de acces au lungimea de 65 m – rampa Mihai Bravu și respectiv 95 m – rampa Văcărești”, se arată în caietul de sarcini.
Traseul viitorului pasaj are ca punct de plecare B-dul Mihai Bravu în dreptul străzii Vitejilor (staţia de metrou Mihai Bravu), traversează Splaiul Unirii (râul Dâmboviţa) şi intresecţia Văcăreşti cu Mihai Bravu, încheindu-se pe calea Văcăreşti în dreptul blocului 2C.
http://b365.ro/news/prefect ... sa-ilegal/
Construcția Pasajului Mihai Bravu a fost suspendată: Prefectul l-a dat în judecată pe Oprescu pentru aviz ilegal
Prefectul Capitalei, Mihai Atănăsoaei, a atacat în instanță autorizația emisă de primarul general, privind construcția, în regim de urgență a două pasaje rutiere, paralele pe direcția Sos. Mihai Bravu – Calea Văcăreștilor. Edilul-șef este acuzat că nu a respectat legea în momentul în care a emis această autorizație. Construcția pasajului a fost suspendată.
Primarul general, Sorin Oprescu, este acuzat că a încălcat legea în patru rânduri în momentul în care a emis avizul de construcție a Pasajului Mihai Bravu – Splaiul Unirii.
Astfel, autorizația a fost emisă fără a avea la bază un Plan Urbanistic Zonal, aprobat de Consiliul General la Municipiului București. De asemenea, în documentația anexată autorizației lipsește avizul obligatoriu al Autorității pentru Protecția Mediului.
Potrivit prefectului, autorizația a fost emisă ca fiind în regim de urgență, situație care nu se încadrează în cazurile prevăzute în mod expres de Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrarilor de construcții. Conform legii, lucrări în regim de urgență sunt cele care se operează asupra clădirilor ce reprezintă pericol public, lucrări de sprijinire și consolidare, demolări parțiale ca urmare a unor calamități, avarii, accidente. “Astfel, construcia pasajului ca « lucrare în regim de urgență » nu este justificată, dar această încadrare a permis în mod eronat emiterea autorizației de construcție fără PUZ și aviz de mediu”, anunță Prefectura București printr-un comunicat.
Mai mult, anunță instituția, Sorin Oprescu a emis autorizația de construcție fără a realiza exproprierea terenurilor care urmează a fi afectate de execuția acestor lucrări.
“Sunt surprins sa constat ca Primarul General al Capitalei a ignorat prevederile legale într-un demers atât de important pentru bucureșteni. Primăria trebuie să obțină, în cel mai scurt timp, aprobările necesare demarării, în concordanță cu legea, a lucrărilor la respectivul pasaj”, a decalarat prefectul Mihai Atanasoaei.
Autorizația de construcție a fost suspendată până la pronunțarea instanțelor de judecată.
Viitorul Pasaj suprateran va face legătura Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens. “Soluția propusă este de realizare a două pasaje supraterane paralele pe direcția Calea Văcărești – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Lungimea totală este de 685 m pentru sensul Văcărești – Mihai Bravu și 700 m pentru sensul Mihai Bravu – Văcărești. Rampele de acces au lungimea de 65 m – rampa Mihai Bravu și respectiv 95 m – rampa Văcărești”, se arată în caietul de sarcini.
Traseul viitorului pasaj are ca punct de plecare B-dul Mihai Bravu în dreptul străzii Vitejilor (staţia de metrou Mihai Bravu), traversează Splaiul Unirii (râul Dâmboviţa) şi intresecţia Văcăreşti cu Mihai Bravu, încheindu-se pe calea Văcăreşti în dreptul blocului 2C.
http://b365.ro/news/prefect ... sa-ilegal/
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
ANTENA
RATB anunta devierea liniei 19 in vederea pasajului Mihai Bravu.
Se monteaza macazuri la int Dudesti / Vitan
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=488
Dl.Atanasoaie, suna la RATB urgent sa se anuleze lucrarea.
RATB anunta devierea liniei 19 in vederea pasajului Mihai Bravu.
Se monteaza macazuri la int Dudesti / Vitan
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=488
Dl.Atanasoaie, suna la RATB urgent sa se anuleze lucrarea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
Utilizator anonim
Oprescu vrea pasajul Mihai Bravu gata în martie 2012. Atănăsoaei a atacat lucrările în instanţă
Edilul-şef al capitalei, Sorin Oprescu, a dat verde lucrărilor de la Psajul Mihai Bravu, chiar dacă prefectul Bucureştiului, Mihail Atănăsoaie, a atacat în instanţă începerea lucrărilor.
Primarul general a declarat sâmbătă: "Puţin îmi pasă. Sunt tulburări de minţi. Daţi drumul, lucrările continuă".
Asta, după ce Prefectura Bucureşti a anunţat vineri că pe 21 ianuarie Atănăsoaei a atacat în instanţă autorizaţia de constucţie emisă de Primarul General al Municipiului Bucureşti privind construcţia, în regim de urgenţă a două pasaje rutiere, paralele, de câte două benzi de circulaţie pe sens pe direcţia Şos. Mihai Bravu – Calea Văcăreştilor.
Motivul: "Inspectoratul Teritorial în Construcţii Bucureşti Ilfov, în urma controlului tehnic de specialitate efectuat, a sesizat Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asupra faptului că autorizaţia în cauză a fost emisă cu nesocotirea unora dintre prevederile legale aplicabile în materie", au explicat reprezentanţii Prefecturii.
Inspectoratul a semnalat următoarele încălcări ale legii:
•autorizaţia nu are la bază o documentaţie de urbanism – Plan Urbanistic Zonal - aprobată prin Hotărâre a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, condiţie impusă de Legea nr. 50/1991;
•în documentaţia anexată autorizaţiei lipseşte avizul obligatoriu al Autorităţii pentru Protecţia mediului;
• autorizaţia a fost emisă ca fiind "în regim de urgenţă" pentru o situaţie care nu se încadrează în cazurile prevăzute în mod expres de Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii. Conform legii, lucrări în regim de urgenţă sunt cele care se operează asupra clădirilor ce reprezintă pericol public, lucrări de sprijinire şi consolidare, demolări parţiale etc, ca urmare a unor calamităţi, avarii, accidente. Astfel, construcţia pasajului ca "lucrare în regim de urgenţă" nu este justificată, dar această încadrare a permis in mod eronat emiterea autorizaţiei de construcţie fără PUZ şi aviz de mediu;
•primarul general a emis autorizaţia de construcţie făra a realiza exproprierea terenurilor ce aparţin proprietăţii private a persoanelor fizice şi/sau juridice care urmează a fi afectate de execuţia acestor lucrări, încalcând astfel prevederile Legii nr. 50/1991, Legii nr. 33/1994 şi Legii nr. 255/2010.
Oprescu neagă acuzaţiile
Pe de altă parte, primarul general spune că tot s-a făcut conform legii.
"Acest pasaj închide inelul principal de circulaţie, ceea ce va duce la creşterea vitezei de mers a autovehiculelor. Lucrările continuă şi eu cred ca până în luna martie a anului viitor, acest proiect complex va fi finalizat. Nu vreau să mai mergem pe principiul începem astăzi şi terminam peste cinci ani", a punctat Primarul General.
În plus, biroul de presă al Municipalităţii a precizat că la baza documentaţiei întocmite pentru realizarea Pasajului Rutier suprateran pe direcţia inelului Principal de circulaţie – Şoseaua Mihai Bravu / Calea Văcăreştilor - au stat studiile de trafic existente, precum şi sondajele de trafic şi prelucrările de trafic existente, datele socio-economice locale, caracteristicile infrastructurilor existente precum şi premizele generale de dezvoltare urbană.
"În condiţiile generale de desfăşurare a circulaţiei pe zona studiată s-a întâlnit o situaţie în raport cu capacitatea maximă a circulaţiei a arterelor în cauză: depăşirea cu 20-40% în perioade scurte de timp (1-2 ore) a capacităţii de circulaţie. Această situaţie creează un regim instabil de circulaţie până la blocaje şi impune luarea măsurilor de urgenţă pentru îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie a zonei", au explicat specialiştii Primăriei Capitalei.
Două pasaje rutiere cu câte două benzi pe sens
Proiectul prevede realizarea a două pasaje rutiere supraterane pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie, (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreştilor), de câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens. Cele două pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii / râul Dâmboviţa, precum şi intersecţia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreştilor.
Proiectul mai prevede:
•Reconfigurarea intersecţiilor tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.
•Cele două pasaje paralele asigură circulaţia rutieră pe două fire pe sens (cu o parte carosabilă de 8.00 m) pe toată lungime lucrării. Pentru a diminua suprafeţele expropriate, pe pasajele noi s-au eliminat trotuarele, rezultând o lăţime minimă de pod de aproximativ 9.00 m.
•amprenta supratraversării se suprapune peste lăţimea bulevardelor existente, fiind necesare execuţia unor completări rutiere şi trotuare la nivelul terenului, lateral pasajelor noi (două benzi pe sens şi trotuare de minim 1.50 m).
•vor fi două rampe: Mihai Bravu, care va avea o lăţime de 178, 50 şi rampa Calea Vacareşti care va avea o lăţime de 375,50, iar rampa Vacaresti va supratraversa un sens giratoriu.
•Pasajul va costa 28 de miloane de euro şi va avea o lungime de 644 de metri.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/oprescu ... stant.html
Oprescu vrea pasajul Mihai Bravu gata în martie 2012. Atănăsoaei a atacat lucrările în instanţă
Edilul-şef al capitalei, Sorin Oprescu, a dat verde lucrărilor de la Psajul Mihai Bravu, chiar dacă prefectul Bucureştiului, Mihail Atănăsoaie, a atacat în instanţă începerea lucrărilor.
Primarul general a declarat sâmbătă: "Puţin îmi pasă. Sunt tulburări de minţi. Daţi drumul, lucrările continuă".
Asta, după ce Prefectura Bucureşti a anunţat vineri că pe 21 ianuarie Atănăsoaei a atacat în instanţă autorizaţia de constucţie emisă de Primarul General al Municipiului Bucureşti privind construcţia, în regim de urgenţă a două pasaje rutiere, paralele, de câte două benzi de circulaţie pe sens pe direcţia Şos. Mihai Bravu – Calea Văcăreştilor.
Motivul: "Inspectoratul Teritorial în Construcţii Bucureşti Ilfov, în urma controlului tehnic de specialitate efectuat, a sesizat Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asupra faptului că autorizaţia în cauză a fost emisă cu nesocotirea unora dintre prevederile legale aplicabile în materie", au explicat reprezentanţii Prefecturii.
Inspectoratul a semnalat următoarele încălcări ale legii:
•autorizaţia nu are la bază o documentaţie de urbanism – Plan Urbanistic Zonal - aprobată prin Hotărâre a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, condiţie impusă de Legea nr. 50/1991;
•în documentaţia anexată autorizaţiei lipseşte avizul obligatoriu al Autorităţii pentru Protecţia mediului;
• autorizaţia a fost emisă ca fiind "în regim de urgenţă" pentru o situaţie care nu se încadrează în cazurile prevăzute în mod expres de Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii. Conform legii, lucrări în regim de urgenţă sunt cele care se operează asupra clădirilor ce reprezintă pericol public, lucrări de sprijinire şi consolidare, demolări parţiale etc, ca urmare a unor calamităţi, avarii, accidente. Astfel, construcţia pasajului ca "lucrare în regim de urgenţă" nu este justificată, dar această încadrare a permis in mod eronat emiterea autorizaţiei de construcţie fără PUZ şi aviz de mediu;
•primarul general a emis autorizaţia de construcţie făra a realiza exproprierea terenurilor ce aparţin proprietăţii private a persoanelor fizice şi/sau juridice care urmează a fi afectate de execuţia acestor lucrări, încalcând astfel prevederile Legii nr. 50/1991, Legii nr. 33/1994 şi Legii nr. 255/2010.
Oprescu neagă acuzaţiile
Pe de altă parte, primarul general spune că tot s-a făcut conform legii.
"Acest pasaj închide inelul principal de circulaţie, ceea ce va duce la creşterea vitezei de mers a autovehiculelor. Lucrările continuă şi eu cred ca până în luna martie a anului viitor, acest proiect complex va fi finalizat. Nu vreau să mai mergem pe principiul începem astăzi şi terminam peste cinci ani", a punctat Primarul General.
În plus, biroul de presă al Municipalităţii a precizat că la baza documentaţiei întocmite pentru realizarea Pasajului Rutier suprateran pe direcţia inelului Principal de circulaţie – Şoseaua Mihai Bravu / Calea Văcăreştilor - au stat studiile de trafic existente, precum şi sondajele de trafic şi prelucrările de trafic existente, datele socio-economice locale, caracteristicile infrastructurilor existente precum şi premizele generale de dezvoltare urbană.
"În condiţiile generale de desfăşurare a circulaţiei pe zona studiată s-a întâlnit o situaţie în raport cu capacitatea maximă a circulaţiei a arterelor în cauză: depăşirea cu 20-40% în perioade scurte de timp (1-2 ore) a capacităţii de circulaţie. Această situaţie creează un regim instabil de circulaţie până la blocaje şi impune luarea măsurilor de urgenţă pentru îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie a zonei", au explicat specialiştii Primăriei Capitalei.
Două pasaje rutiere cu câte două benzi pe sens
Proiectul prevede realizarea a două pasaje rutiere supraterane pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie, (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreştilor), de câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens. Cele două pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii / râul Dâmboviţa, precum şi intersecţia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreştilor.
Proiectul mai prevede:
•Reconfigurarea intersecţiilor tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.
•Cele două pasaje paralele asigură circulaţia rutieră pe două fire pe sens (cu o parte carosabilă de 8.00 m) pe toată lungime lucrării. Pentru a diminua suprafeţele expropriate, pe pasajele noi s-au eliminat trotuarele, rezultând o lăţime minimă de pod de aproximativ 9.00 m.
•amprenta supratraversării se suprapune peste lăţimea bulevardelor existente, fiind necesare execuţia unor completări rutiere şi trotuare la nivelul terenului, lateral pasajelor noi (două benzi pe sens şi trotuare de minim 1.50 m).
•vor fi două rampe: Mihai Bravu, care va avea o lăţime de 178, 50 şi rampa Calea Vacareşti care va avea o lăţime de 375,50, iar rampa Vacaresti va supratraversa un sens giratoriu.
•Pasajul va costa 28 de miloane de euro şi va avea o lungime de 644 de metri.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/oprescu ... stant.html
- MNP
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
MNP
Proiectul mai prevede:
•Reconfigurarea intersecţiilor tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.
•Cele două pasaje paralele asigură circulaţia rutieră pe două fire pe sens (cu o parte carosabilă de 8.00 m) pe toată lungime lucrării. Pentru a diminua suprafeţele expropriate, pe pasajele noi s-au eliminat trotuarele, rezultând o lăţime minimă de pod de aproximativ 9.00 m.
•amprenta supratraversării se suprapune peste lăţimea bulevardelor existente, fiind necesare execuţia unor completări rutiere şi trotuare la nivelul terenului, lateral pasajelor noi (două benzi pe sens şi trotuare de minim 1.50 m).
•vor fi două rampe: Mihai Bravu, care va avea o lăţime de 178, 50 şi rampa Calea Vacareşti care va avea o lăţime de 375,50, iar rampa Vacaresti va supratraversa un sens giratoriu.
•Pasajul va costa 28 de miloane de euro şi va avea o lungime de 644 de metri.
Pai si astea doua benzi suplimentare pe sens unde le vor face? Darama Mercedesul, LukOilul si ce mai pe acolo pe Mihai Bravu? Pe sensul spre Big se duc pana in blocurile de pe partea dreapta?
Proiectul mai prevede:
•Reconfigurarea intersecţiilor tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.
•Cele două pasaje paralele asigură circulaţia rutieră pe două fire pe sens (cu o parte carosabilă de 8.00 m) pe toată lungime lucrării. Pentru a diminua suprafeţele expropriate, pe pasajele noi s-au eliminat trotuarele, rezultând o lăţime minimă de pod de aproximativ 9.00 m.
•amprenta supratraversării se suprapune peste lăţimea bulevardelor existente, fiind necesare execuţia unor completări rutiere şi trotuare la nivelul terenului, lateral pasajelor noi (două benzi pe sens şi trotuare de minim 1.50 m).
•vor fi două rampe: Mihai Bravu, care va avea o lăţime de 178, 50 şi rampa Calea Vacareşti care va avea o lăţime de 375,50, iar rampa Vacaresti va supratraversa un sens giratoriu.
•Pasajul va costa 28 de miloane de euro şi va avea o lungime de 644 de metri.
Pai si astea doua benzi suplimentare pe sens unde le vor face? Darama Mercedesul, LukOilul si ce mai pe acolo pe Mihai Bravu? Pe sensul spre Big se duc pana in blocurile de pe partea dreapta?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
shoppy
In UE orice lucrare dureaza 3 ani, 2 ani se fac hartiile si un an se construieste(bine, chesti comparabile cu asta, nu Gothard Tunnel), deci asta e normalitatea. Singura problema e ca acolo se lucreaza continuu si nu vede nimeni orasul ca 2 ani nu se contruieste nimic.
Problema lui domn doctor e ca marile lucrari, Basarab, Uranus, Ciurel, Pipera si Baneasa erau incepute de aia dinainte, deci nu si-a mai prins urechile cu hartiile. El a trambitat insa doar pe zburatoare si nu i-a iesit, acum o schimba la 180 sa ingrase porcul in ajun si se vede ca nu e asa de usor.
Oare unde au disparut strapungerile spre centura, Poligrafiei si Timisoara?, nici o vorba de astea, sau poate ca punctul lor slab e ca nu au si sina de tramvai, ca sa poate zice domn doctor ce culoare sa aiba noile tramvaie pe care le trimite el pe acolo.
In UE orice lucrare dureaza 3 ani, 2 ani se fac hartiile si un an se construieste(bine, chesti comparabile cu asta, nu Gothard Tunnel), deci asta e normalitatea. Singura problema e ca acolo se lucreaza continuu si nu vede nimeni orasul ca 2 ani nu se contruieste nimic.
Problema lui domn doctor e ca marile lucrari, Basarab, Uranus, Ciurel, Pipera si Baneasa erau incepute de aia dinainte, deci nu si-a mai prins urechile cu hartiile. El a trambitat insa doar pe zburatoare si nu i-a iesit, acum o schimba la 180 sa ingrase porcul in ajun si se vede ca nu e asa de usor.
Oare unde au disparut strapungerile spre centura, Poligrafiei si Timisoara?, nici o vorba de astea, sau poate ca punctul lor slab e ca nu au si sina de tramvai, ca sa poate zice domn doctor ce culoare sa aiba noile tramvaie pe care le trimite el pe acolo.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Presa despre Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii
mindmasster
Oprescu: Sper că lucrările la Pasajul Mihai Bravu - Calea Văcăreşti vor fi gata într-un an
Acest pasaj închide inelul principal de circulaţie, ceea ce va duce la creşterea vitezei de mers a autovehiculelor. Lucrările continuă şi eu cred că până în luna martie a anului viitor acest proiect complex va fi finalizat. Nu vreau să mai mergem pe principiul «începem astăzi şi terminăm peste cinci ani", a declarat Oprescu în timpul vizitei.
Linia de tramvai se păstrează la nivelul solului, aceasta fiind recent modernizată, şi, lateral acesteia, se realizează două poduri paralele, cu o lungime de peste 700 de metri, care traversează cele două bulevarde de pe Splai şi râul Dâmboviţa. Podurile în rampă vor fi racordate la bulevardele existente", a afirmat Burtescu.
Pentru a nu încurca circulaţia pe durata lucrărilor, constructorul, firma Romstrade, a stabilit ca proiectul să se facă două pasaje rutiere supraterane pe direcţia inelului principal de circulaţie, de câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens, care vor încadra zona de tramvai existentă. Cele două pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii şi râul Dâmboviţa, precum şi intersecţia prelungirii şoselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreştilor. Va urma apoi reconfigurarea intersecţiilor tronsonului inelului principal de circulaţie cu Splaiul Unirii, precum şi cu Calea Văcăreştilor, "cu asigurarea realizării relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie, în condiţii de siguranţă şi confort".
Pentru podul principal s-a ales soluţia de structură pe arce şi tablier metalic, cu o singură deschidere de 90 de metri.
Lungimea totală a lucrării va fi de 644 de metri, valoarea contractului fiind de 28 de milioane de euro, cu TVA inclus.
"La baza documentaţiei întocmite pentru realizarea pasajului rutier suprateran pe direcţia inelului principal de circulaţie Şoseaua Mihai Bravu - Calea Văcăreştilor au stat studiile de trafic existente, precum şi sondajele de trafic şi prelucrările de trafic existente, datele socio-economice locale, caracteristicile infrastructurilor existente precum şi premisele generale de dezvoltare urbană", se arată într-un comunicatul al Primăriei Capitalei.
Lucrările la pasajul suprateran au început în 17 ianuarie. Pentru realizarea proiectului, începând de duminica trecută a fost restricţionată circulaţia rutieră pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului, pe o perioadă estimată de şase luni. Circulaţia în această zonă se va desfăşura pe câte două benzi pe sens.
Primăria Municipiului Bucureşti a atribuit contractul companiei Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache. Contractul de proiectare şi execuţie a lucrărilor a fost atribuit la începutul lunii decembrie a anului trecut, potrivit unui anunţ al instituţiei.
Proiectul a fost estimat iniţial la 99,4 milioane lei, fără TVA, iar autoritatea contractantă a primit trei oferte pentru realizarea lucrărilor. Romstrade, înregistrată în comuna Adunaţii Copăceni din judeţul Giurgiu, este parte a unui grup controlat de Nelu Iordache, care mai include companiile Blue Air, Direct Aero Services, Blue Aero şi La Moşie.
Prefectul Capitalei, Cristian Atănăsoaei, a contestat în instanţă autorizaţia de construcţie emisă în decembrie 2010 de primarul general pentru construcţia Pasajului Splaiul Unirii-Mihai Bravu, pe motiv că actul nu are la bază o documentaţie de urbanism şi nici nu se justifică situaţia de urgenţă.
Sursa: http://www.gandul.info/
Oprescu: Sper că lucrările la Pasajul Mihai Bravu - Calea Văcăreşti vor fi gata într-un an
Acest pasaj închide inelul principal de circulaţie, ceea ce va duce la creşterea vitezei de mers a autovehiculelor. Lucrările continuă şi eu cred că până în luna martie a anului viitor acest proiect complex va fi finalizat. Nu vreau să mai mergem pe principiul «începem astăzi şi terminăm peste cinci ani", a declarat Oprescu în timpul vizitei.
Linia de tramvai se păstrează la nivelul solului, aceasta fiind recent modernizată, şi, lateral acesteia, se realizează două poduri paralele, cu o lungime de peste 700 de metri, care traversează cele două bulevarde de pe Splai şi râul Dâmboviţa. Podurile în rampă vor fi racordate la bulevardele existente", a afirmat Burtescu.
Pentru a nu încurca circulaţia pe durata lucrărilor, constructorul, firma Romstrade, a stabilit ca proiectul să se facă două pasaje rutiere supraterane pe direcţia inelului principal de circulaţie, de câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens, care vor încadra zona de tramvai existentă. Cele două pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii şi râul Dâmboviţa, precum şi intersecţia prelungirii şoselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreştilor. Va urma apoi reconfigurarea intersecţiilor tronsonului inelului principal de circulaţie cu Splaiul Unirii, precum şi cu Calea Văcăreştilor, "cu asigurarea realizării relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie, în condiţii de siguranţă şi confort".
Pentru podul principal s-a ales soluţia de structură pe arce şi tablier metalic, cu o singură deschidere de 90 de metri.
Lungimea totală a lucrării va fi de 644 de metri, valoarea contractului fiind de 28 de milioane de euro, cu TVA inclus.
"La baza documentaţiei întocmite pentru realizarea pasajului rutier suprateran pe direcţia inelului principal de circulaţie Şoseaua Mihai Bravu - Calea Văcăreştilor au stat studiile de trafic existente, precum şi sondajele de trafic şi prelucrările de trafic existente, datele socio-economice locale, caracteristicile infrastructurilor existente precum şi premisele generale de dezvoltare urbană", se arată într-un comunicatul al Primăriei Capitalei.
Lucrările la pasajul suprateran au început în 17 ianuarie. Pentru realizarea proiectului, începând de duminica trecută a fost restricţionată circulaţia rutieră pe Şoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii şi Bulevardul Tineretului, pe o perioadă estimată de şase luni. Circulaţia în această zonă se va desfăşura pe câte două benzi pe sens.
Primăria Municipiului Bucureşti a atribuit contractul companiei Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache. Contractul de proiectare şi execuţie a lucrărilor a fost atribuit la începutul lunii decembrie a anului trecut, potrivit unui anunţ al instituţiei.
Proiectul a fost estimat iniţial la 99,4 milioane lei, fără TVA, iar autoritatea contractantă a primit trei oferte pentru realizarea lucrărilor. Romstrade, înregistrată în comuna Adunaţii Copăceni din judeţul Giurgiu, este parte a unui grup controlat de Nelu Iordache, care mai include companiile Blue Air, Direct Aero Services, Blue Aero şi La Moşie.
Prefectul Capitalei, Cristian Atănăsoaei, a contestat în instanţă autorizaţia de construcţie emisă în decembrie 2010 de primarul general pentru construcţia Pasajului Splaiul Unirii-Mihai Bravu, pe motiv că actul nu are la bază o documentaţie de urbanism şi nici nu se justifică situaţia de urgenţă.
Sursa: http://www.gandul.info/
- cornel001
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)
•
Choose destination