Topic: Cartierul Berceni
209 posts, 98484 views
📖 Pagination options
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
alexxd_31
Oricum cresterea frecventei in cazul troleibuzelor sau tramvaielor necesita investitii si in statille de transformare.
O alta problema pe care eu o vad este viteza comerciala autobuz vs. troleibuz.
De multe ori lumea prefera sa se inghesuie in 313 /381 pentru ca acestea sunt ceva mai rapide decat 73/74/76. Asta e motivul pentru care merg goale.
Marea problema a poluarii sunt autovehiculele personale. Problema poluarii trebuie abordata pas cu pas gradual.
Oricum cresterea frecventei in cazul troleibuzelor sau tramvaielor necesita investitii si in statille de transformare.
O alta problema pe care eu o vad este viteza comerciala autobuz vs. troleibuz.
De multe ori lumea prefera sa se inghesuie in 313 /381 pentru ca acestea sunt ceva mai rapide decat 73/74/76. Asta e motivul pentru care merg goale.
Marea problema a poluarii sunt autovehiculele personale. Problema poluarii trebuie abordata pas cu pas gradual.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
Daddy
Viteza comerciala este redusa inclusiv din cauza retelei montate pe banda 1 care este folosita in majoritatea locurilor ca parcare. Pe Obregia (73) primaria de sector a reamenajat bulevardul si au aparut parcari in spic pe banda 1 exact sub retea. Iar aceste parcari sunt folosite de tot felul de privati de transport marfa, dube, dubite, camionete, care "musca" si din banda 2, troleibuzul abia se strecoara. Deci fara investitii in reteaua deja existenta sau aplicarea legii la sange (daca parchezi dincolo de punctul X ti se ridica masina) troleibuzul nu are sanse. Fie el si autonom, daca apar intr-o cursa 3 astfel de incidente pana se decupleaza apoi cupleaza se pierde timp si rezulta o viteza comerciala inferioara autobuzului.
Am mai scris mai sus ca nu se pot comasa liniile de troleibuz cu cele de autobuz existente in Berceni pentru ca exista o cerere mare, altfel iese un fiasco. Poate doar in cazul 74/312. Acum, cu prelungirea la PGB se calca lumea in picioare in 313 iar noi vorbim sa ramana o linie din doua? Pentru acele linii comasate vor trebui asigurate frecvente de 1-3 minute. Si cat de normal ar fi ca STB sa tina doar o linie la 2 minute (cu frecventa incontrolabila, sistem "trenulet") in loc de doua linii care sa se completeze reciproc? Bineinteles, vorbim si de trasee modificate. Dupa mine, in planuri ar fi trebuit o linie de troleibuz legata de reteaua din est, alta de cea din vest.
Viteza comerciala este redusa inclusiv din cauza retelei montate pe banda 1 care este folosita in majoritatea locurilor ca parcare. Pe Obregia (73) primaria de sector a reamenajat bulevardul si au aparut parcari in spic pe banda 1 exact sub retea. Iar aceste parcari sunt folosite de tot felul de privati de transport marfa, dube, dubite, camionete, care "musca" si din banda 2, troleibuzul abia se strecoara. Deci fara investitii in reteaua deja existenta sau aplicarea legii la sange (daca parchezi dincolo de punctul X ti se ridica masina) troleibuzul nu are sanse. Fie el si autonom, daca apar intr-o cursa 3 astfel de incidente pana se decupleaza apoi cupleaza se pierde timp si rezulta o viteza comerciala inferioara autobuzului.
Puss in Boots wrote:
Altfel 76 intorcea la Sudului si 73 si 74 comasand 312 si 313 se duceau linistite spre Unirii
Am mai scris mai sus ca nu se pot comasa liniile de troleibuz cu cele de autobuz existente in Berceni pentru ca exista o cerere mare, altfel iese un fiasco. Poate doar in cazul 74/312. Acum, cu prelungirea la PGB se calca lumea in picioare in 313 iar noi vorbim sa ramana o linie din doua? Pentru acele linii comasate vor trebui asigurate frecvente de 1-3 minute. Si cat de normal ar fi ca STB sa tina doar o linie la 2 minute (cu frecventa incontrolabila, sistem "trenulet") in loc de doua linii care sa se completeze reciproc? Bineinteles, vorbim si de trasee modificate. Dupa mine, in planuri ar fi trebuit o linie de troleibuz legata de reteaua din est, alta de cea din vest.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
GPS
Se pot menține liniile actuale, marea problemă este lipsa unor linii „de cartier“ precum 77.
Se pot menține liniile actuale, marea problemă este lipsa unor linii „de cartier“ precum 77.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
CiprianTRB
Depinde și de șoferi, adică sunt șoferi care merg 60 km/h sau alții care merg doar cu 30-35 km/h... De frica sa nu pice troleibuzul, nu știu...
alexxd_31 wrote:
O alta problema pe care eu o vad este viteza comerciala autobuz vs. troleibuz.
De multe ori lumea prefera sa se inghesuie in 313 /381 pentru ca acestea sunt ceva mai rapide decat 73/74/76. Asta e motivul pentru care merg goale.
Depinde și de șoferi, adică sunt șoferi care merg 60 km/h sau alții care merg doar cu 30-35 km/h... De frica sa nu pice troleibuzul, nu știu...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
GPS
Circulă astfel încât să urmeze graficul. După se plânge lumea că nu ajunge la timp.
Circulă astfel încât să urmeze graficul. După se plânge lumea că nu ajunge la timp.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
TibiV
Joi, 10 octombrie, terminalul lui 76 de la Piata Resita (evident, sunt si autobuze, dar nu stiu ce alt topic s-ar potrivi mai bine...)
S-au pus pe modernizat si aici...
Au dat jos vechii stalpisori ca sa puna unii noi...
... dar unii soferi le-au ”ajustat” deja ”verticala” si stalppisorilor noi...
Joi, 10 octombrie, terminalul lui 76 de la Piata Resita (evident, sunt si autobuze, dar nu stiu ce alt topic s-ar potrivi mai bine...)
S-au pus pe modernizat si aici...
Au dat jos vechii stalpisori ca sa puna unii noi...
... dar unii soferi le-au ”ajustat” deja ”verticala” si stalppisorilor noi...
- TibiV
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
Dragos31
In aceasta dupa-amiaza (16 Februarie 2020) - la schimbul 2 pe linia 73: 5127, 5130, 5131, 5206, 5224.
5131 - Linia 73 - Turnu Magurele - 16 Februarie 2020
In aceasta dupa-amiaza (16 Februarie 2020) - la schimbul 2 pe linia 73: 5127, 5130, 5131, 5206, 5224.
5131 - Linia 73 - Turnu Magurele - 16 Februarie 2020
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
Victor92
In 74 erau: 5115, 5125, 5128, 5229, 5245
In 74 erau: 5115, 5125, 5128, 5229, 5245
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
andrei11
Ce să caute troleibuzele << ...măcar la intersecția cu Tineretului >> ? Adică la stația de metrou Tineretului ? Pentru că celălalt capăt al bulevardului e foarte aproape de Podul Mihai Bravu ( vreo 250 metri ).
Troleibuzele din Berceni au menirea să facă legătura cu stația de metrou Piața Sudului. Cel mai apropiat loc rezonabil de întoarcere spre cartier este sub podul Mihai Bravu.
Daddy wrote:andrei11 wrote:
...una sub podul Mihai Bravu pentru troleele din Berceni
Alt punct fara interes, macar o intoarcere ca la sfarsitul anilor 80 la intersectia cu Tineretului.
Ce să caute troleibuzele << ...măcar la intersecția cu Tineretului >> ? Adică la stația de metrou Tineretului ? Pentru că celălalt capăt al bulevardului e foarte aproape de Podul Mihai Bravu ( vreo 250 metri ).
Troleibuzele din Berceni au menirea să facă legătura cu stația de metrou Piața Sudului. Cel mai apropiat loc rezonabil de întoarcere spre cartier este sub podul Mihai Bravu.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
Robert24
Gresit! Pentru ranforsari se poate crea retea in jurul rondului la Pta Sudului. Este tehnic posibil.
Gresit! Pentru ranforsari se poate crea retea in jurul rondului la Pta Sudului. Este tehnic posibil.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
andrei11
Eu știu așa:
1) Fiind concentrate multe troleibuze s-ar îngreuna mult tranzitul rondului de la Piața Sudului. Practic ar trebui să mai stea la ( minim ) 2 semafoare în plus.
2) Au protestat "tramvaiștii" că ar exista conflicte multiple de trafic între rețeaua de contact al troleibuzului și pantograful tramvaielor lor.
____________________
Eu tot nu pricep de ce nu a corespuns proiectul cu realizarea efectivă acolo.
Eu știu așa:
1) Fiind concentrate multe troleibuze s-ar îngreuna mult tranzitul rondului de la Piața Sudului. Practic ar trebui să mai stea la ( minim ) 2 semafoare în plus.
2) Au protestat "tramvaiștii" că ar exista conflicte multiple de trafic între rețeaua de contact al troleibuzului și pantograful tramvaielor lor.
____________________
Eu tot nu pricep de ce nu a corespuns proiectul cu realizarea efectivă acolo.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
Robert24
1. Nu trebuie sa ai troleibuze la minut care sa intoarca acolo. Pana la urma pot exista aceste ranforsari doar intre 7 si 10 si 17 si 20. Se practica asta si prin orase cu apa mai... calda.
2. Tramvaistii sa isi vada de manipula lor... Nu ei hotarasc problemele de urbanism si mobilitate.
1. Nu trebuie sa ai troleibuze la minut care sa intoarca acolo. Pana la urma pot exista aceste ranforsari doar intre 7 si 10 si 17 si 20. Se practica asta si prin orase cu apa mai... calda.
2. Tramvaistii sa isi vada de manipula lor... Nu ei hotarasc problemele de urbanism si mobilitate.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76)
Daddy
Gresit, intersectia Vacaresti-Tineretului este la prima/ultima statie al lui 133, cunoscuta pe vremuri ca 'Abator', nu stiu de ce v-ati dus cu gandul tocmai la Sincai. Acolo macar are o legatura cu 133, sub pod Mihai Bravu unde s-ar face statie si apoi incadrare pe banda pentru viraj stanga?
Daddy wrote:
Alt punct fara interes, macar o intoarcere ca la sfarsitul anilor 80 la intersectia cu Tineretului.
Gresit, intersectia Vacaresti-Tineretului este la prima/ultima statie al lui 133, cunoscuta pe vremuri ca 'Abator', nu stiu de ce v-ati dus cu gandul tocmai la Sincai. Acolo macar are o legatura cu 133, sub pod Mihai Bravu unde s-ar face statie si apoi incadrare pe banda pentru viraj stanga?
📖 Pagination options